A fekete középkonzol témán már több hete dolgozok, ugyanis a legtöbb akrill alapú festék megmarja a műanyagot ( 3 fajtát is próbáltam ). Most találtam egy műgyantás festéket ami jónak bizonyul a tesztek alapján. Ha kész, mennek a fotók.
Szia Moó! Ez a fényes fekete dolog ról tudnál bővebbet irni? Mi ez hogyan kell, vagy hol csinálják mennyibe kerül kb? A közép konzol burkolatait hogy kell levenni erre is tudsz valami tanácsot mert akkor nem állok meg én sem odalent. Tamás
A tel gomb az a bluetooth-os cuccal felszerelt rd4nél a telefon részhez lép. Neked valszeg nincs bluetoothos kihangosítód és azért nem megy.
Amúgy én is a középkonzol meg a kilincsek körüli műanyag festés projectjén vagyok rajta. Néztem vtn-t 30 körüli árat mondtak rá, de elég gagyi belőle a karbonos pedig van több fajta is. A matricázós téma olcsóbb, csak azt meg a fejegység körüli gomboknál szopó megcsinálni. Úgyhogy lehet hogy csak le fogom festettni fényes feketére.
Kösz a választ!Hála isten nem automata a kocsi. Egyébként fekete carbonnal vagy Vtn módszerrel szeretném bevonni mert karcos nagyon. Ha lesz kész küldök. Kis idő valószinüleg.
Remélem nem autómata az autód, mert akkor nemtudom hogy kell a váltó körüli részt, de kézi váltósnál fogod vékony akármivel mondjuk bankkártya kiemeled a krómos váltókeretet, vigyázz mert könnyen eltörik (bár ha eltörik, akkor nem csörög csattog szerencsére) kiemeled és felhajtod. Minden oldalán van amúgy meg oldalt is ilyen karom. Aztán behúzod jól a kézit hogy felele álljon, és feltéped a kézi szoknyáját, ezt is ilyen műanyag karmok tartják 3-3 db. Ezek után szintén fel kell tépni a műanyag cuccot amit akarsz, de a könyöklő felől kell kezdeni, mert be van forgatva a hamutartónál. Vékony lapos fejű csavarhúzóval lehet segíteni. A műanyag cuccot fém bolhák tartják a helyükön, a többi cuccot amit kiszedsz, műanyag fülek, úgyhogy óvatosan azokkal. Jó munkát, és képeket várok el cserébe az infóért.
Nem terhelte be a computert a hibajelzés, csak ahogy az ESP sem tud kerékjelek vagy hibás kerékjelek nélkül rendesen üzemelni, úgy a navigáció sem. A telefonos/PNA-s navigációktól eltérően az autók gyári navigációs rendszerei a pozíciódat nem csak a GPS alapján határozzák meg, hanem a kerékjelek és a kormányszög alapján is. Így akkor is tudja hol és merre vagy, amikor nincs vagy akadozik a GPS vétel. Tehát ha hibás jeladó miatt ezek a jelek nem jók, a navi is hülyeséget kap, vagy csak a GPS-re támaszkodhat, ami főleg városban előfordul, hogy ugrál és forog.
Ja amúgy 3700 szócikkből már lefordítottam kb 300at. Olyan cifra hülyeségek vannak hogy csak nézek néha :) És még el sem jutottam a hibaüzenetekig :) De lpg üzemtől kezdve, start/stop systemig minden van benne.... Őrület. Ja és ma rájöttem, hogy cdrw-t sem olvas ez az rt3...
Kérek szépen infot, hogyan lehet a váltót takaró lemezt kivenni! Nem szeretném szétbarmolni. Le szeretném fóliáztatni, de ki kell vennem hozzá. Elöre is kösz.
:):): Vagí ha áll az autód egy darabig pl egy napot és úgy jársz feléjük. Vagy ha dolgod lenne arra. leszedik megcsinálják elhozod. Addig eszel jót valamelyik vendéglőben :)
Jah azt emlitetted mikor nalad voltam. Innen Soprontol csak cirka 300km.. :) Annyira nem fontos, hogy igazan menjek is erte. Ha majd jarok ilyen bonto kornyeken, bekukkantok, aztan hatha lesz valahol ep, emberi aron.