Vezerműlánc feszítő megadta magát, ezért ezt szettben cserélni kellett + természetesen a turbó is meghalt. Szokásos 1.6 HDI betegség. Azóta mintha nem lenne olyan nyomatékos, ezt kellene valahogy orvosolni.
Az automatát sajnos nem ismerem, nekem még sosem volt. Az enyém 2.0 HDI sedan 6 fokozatú manuális váltós. Gyenge pontjának talán fel lehet róni a kettős tömegű lendkereket vagy az első futóműnél a Frip-Carb csapágyat (alsó gömbfely). Ennek ellenére szerintem megbízható és nagyon szerethető „kis” autó. A különbséget a két motor között, itt hiába írom le neked, ha beleülsz és kipróbálod, úgyis rögtön észre fogod venni. A beépített navigáció nekem sosem volt fontos. Van hordozható, ez egyszerűen frissíthető, Net-ről akár ingyen is. Egyébként én miskolci vagyok.
Mikor megvettem tesómtól a 407esemet, akkor már le volt félig kaparva róla, mondom a sógornőm lekaparta a műkörmével. Aztán teljesen lejött már, gondoltam azért mert meg volt kezdve. Most hogy elhoztam a bőrös kárpitokat, 1 vagy 2 helyen volt lejőve. De az én oldalbordám is lemaszírozta csúnyára kb 2 hónap alatt, szóval valamikor le dippezem a hátsólámpával együtt, mert a ráncfelvarrott lámpa belső oldala piros, és nagyon cégér ha felnyitom a csomagtérajtót :)
407-es 2.0Hdi-t szeretnék venni, ráadásul automata váltósat, navival, és sedan kivitelt.
Kérdésem: mennyivel fogyaszt többet az automata, megbízható-e, naviban van-e magyar nyelv ( láttam olyan videót, ami idegen nyelven navigált, ez kicsit idegesítene), törekedjek-e a navis tipusért, miben különbözik a 307-esben (nekem ez van most) lévő 90LE motortól a 407-es motorja, hiszen a cm3 ugyanannyi, mégis majd dupla az ereje?
Meg úgy egyáltalán mire figyeljek oda vásárláskor. Kb 2millióért akarok venni, tehát szinte az első szériát.
Bocs, ha olyat kérdezek, amire van már válasz a fórumban, de kicsit sok most a ~140 oldalt végig olvasni.
Plasti DIP nézz utánna. Jó anyag sokmindenre lehet használni. Nekem van itthon még nem csináltam meg, mert nincs rá időm, de ilyen felületet ad, mint amilyen a gyári. Ha leveszed a kárpitot, le lehet hackelni a kárpitról, csak kell egy forrasztópáka, meg egy csavarhúzó hozzá, mert műanyagheggesztéssel van rögzítve.