Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

granturismo Creative Commons License 2015.10.14 0 0 71634

Legyen:-)))

 

Azért vicces ez a fórum dolog, hogy számosan vannak akikkel már cca 15-éve kapcsolatban vagyunk úgy, hogy az életben soha nem találkoztunk még.

 

Látod mi mindenre jó egy Coupe??:-))

Előzmény: downer (71633)
downer Creative Commons License 2015.10.14 0 0 71633

Jó kis történet! :)

Ha jövő héten útközben van kedved pár száz méter kitérőre, összefuthatnánk már személyesen is és megmutathatnád a szerzeményt.

Előzmény: granturismo (71631)
gyoer Creative Commons License 2015.10.14 0 0 71632

:-D

Ezt a kocsit gyakorlatilag neked hozták be.....

Ha lenne Coupe-m,én sem hagytam volna ott,ennyiért- neked - ajándék.

Pont rád gondoltam,mikor az "előre látó Coupe tulajdonosról" írtam korábban.

Előzmény: granturismo (71631)
granturismo Creative Commons License 2015.10.14 0 0 71631

Írom:-)

 

Szóval előzetes egyeztetéseket követően tegnap ellátogattam Kisvárdára, hogy megnézzem ezt az autót.

Szimpatikus társaság az eladó oldal jó 3 órát beszélgettünk. Saab turbo Aero, Mitsu EVO stb.... Szóval volt téma...:-)

 

A konkrét autó 2.0 20Vt az akkor hozzá rendelhető létező összes extrával ami az érdekességét adja. Az újként alapból is aránytalanul drága autó ezekkel felszerelve már tényleg eladhatatlan kategóriába került. Nyilván ez az oka, hogy én talán ha 2 így felszerelt autót láttam eladót életemben a mobile-n, autoscout-on stb..... pedig nyitva tartom a szememet folyamatosan tényleg ilyet szerintem csak eszement rajongó vagy olyasvalaki vett akinek tényleg nem számított se a presztizs, se a pénz (ez a felállás meg eléggé ritkán áll együtt:-) ) szóval jó ha 40-50 így felszerelt darab készült, nagyrészt mára már hozzám hasonlóan súlyosan sérültek tulajdonába akik az égvilágon semmiért sem válnának meg tőlük.

 

Szemrevételezés.

A hirdetésben leírtak stimmelnek. Amióta hozzájuk került a bal féltengely egy új darabra ki lett cserélve. A fékszettek is újak elől és hátul. A karosszéria alapjában szép a BE sárvédőn van egy kisebb horpadás és a bal küszöbön egészen elől egy padkázás de egyik sem veszélyes, javítható. Egyébként máshol hibátlan szép megkímélt a fényezés egy polír kell neki és találkozó színvonalú. Korrózió nulla!!

A csomagtér tetőn a rendszám felfogatásánál valamiért a gyári furatok nem voltak megfelelőek és van 4 másik furat ez fájdalmas ezt be kell forrasztani a rendszám eltakarja. Az autó kívül-belül nem szanaszét szedett, alakított, kendácsolt, törésból javított, szép az általános állapota.

 

Természetesen ez nem jelenti azt hogy hibátlan.

Talán a legfájdalmasabb, hogy két hagyományos Kappa fényszóró van benne holott a xenon rendszer ki van építve meg vannak a kábelek az érzékelők stb. és működik is a dolog csak most a hagyományos lámpák "bólintanak" ha a lenyomom az autót. Valszeg a xenon lámpa követ kapott és cserélni kellett nem volt már elé

 

A Poltrona Frau kezelést igényel, de egyébként nem szakadt, megkímélt, szép. Szerintem ez nem is nero, hanem inkább a mosto (462) szín.

 

A motoros tető megy, picit szorul már kezelést sosem kapott így érthető.

 

A rádió helye üres:-( Kissé furcsálltam ezután, hogy a csomagtartóban a korábbi High (Clarion) hangrendszerhez tartozó CD tár van benn nem pedig a navis cucc holmijai, de ez is gyárilag, nem utólagos variálás mivel a navisnak eltérő lenne a kárpitja. Navisnál van külön a CD-tár és van a térkép CD-nek egy külön olvasója alatta, mindkettő látszik. A régebbi rendszernél térkép olvasó nincs értelemszerűen, hanem helyette egy végfok van a CD tár alatt, az viszont kívülről nem látszik csak ha leveszem a kárpitot. Az gyárilag való AD182H DSP-s Lancia/Clarion fejegységben egyébként nincs is belső végfok. (ez az ami hiányzik az autóból) Egyébként nagyon jó hangú cucc ám ez!

Szerencsére én már évekkel ezelőtt restauráltattam egy ilyen fejet magamnak Dunaharasztiban egy specialistával.

 

Szóval azt tudtam, hogy elvileg lehetett tovább rendelni facelift után is a korábbi hangrendszereket a navi mellett, de én mégsem láttam élőben még ezt a felállást. Különösen meglepő ez egy olyan autóban amelyben amúgy tényleg az összes létező extra benne van. De aztán a beszélgetés végén erre is kézenfekvő magyarázatot találtam....

 

Az elektronikus felfüggesztés. Hát igen, gyújtás után a nagykijelzőn a már jól ismert "avaria impianto sospensione controllate" hogy DonPrego-n kívül is :-)) mindenki értse ez sajnos a rendszer hibájára utal. Ezt már ismerem inkább azon lepődtem volna meg ha ez nem így van, pláne egy olyan autón ami azért láthatólag sokat állt. A másik a hátsó rugó fáradása ami miatt a Coupe jellegzetes "motorcsónak" tartást vesz föl. Ez szintén nem újdonság a gyári Coupe rugók mára kivétel nélkül mind ilyenek csodák holnaptól ahogy BmS szokta erre mondani.

És a motor. Nyilván a felfüggesztés mellett hasonlóan problémás ez a motor is. Vannak kivételek, tudom!!:-)

Ez a blokk nem kivétel csúnyán kifúj a kipufogósoron megvették a gyári sortömítést illetve egy gyári turbo tömítés garnitúrát (ami a 16Vt-re is jó:-)), de sajnos én már látatlanban tudom, hogy itt az öntvény repedéséről van szó ami a hang alapján eléggé kiterjedt. Nem is érdemes sokat nyomkodni így az autót, mert igen egészségtelen a kipufogó szelepek életére. A motor biceg de az a hosszú állásnak is betudható. 190ekm-t mutat az óra. A gyújtáskulcs annyira el van kopva, hogy ez a rész szét van szedve az autón, van hozzá egy másik komplett kormányoszlop. Itt elgondolkodtató vajon életszerű ennyire elkopott kulcs 190e alatt...fene tudja. Szőnyegek, kárpitok szépek, törés repedés nincsen. Az ajtókon a műfa betétek le vannak fóliázva kevlárra a műszerfali műfa pedig át van fényezve kályhaezüst színre. Szélvédő hibátlan.

 

Szóval aki hétköznapi ember mint és még nem ment 20vt kupéval annak javaslom, hogy pelenkában szálljon be, mivel tuti összehugyozza magát ilyen egyszerűen és naturálisan. Egy EVO VII tulaj elismerően biccent miközben mikor azt mondja nagyon jól megy ezt nem is gondoltam volna. Ennyi azt hiszem elég.

 

Szóval híresen hírhedt meggyőzési módszeremmel:-) elmagyaráztam, hogy ezt az autót rajtam kívül senki sem fogja tőlük megvenni. Bontós nem, mert szinte semmit nem tud kiárulni belőle, hagyományos rajongó szeretné használni a napokban. A lóerő bátor császárainak pedig általában nem áll rendelkezésükre ez a csekély vételár sem.

És ezt igazából Ők is pontosan tudták meg is lepődtek, hogy ilyen hamar akadt egyáltalán érdeklődő.

 

Aztán az eredetre terelődött a szó. Igazából nem teljesen fedi a valóságot, hogy az autónak nincsenek papírjai. Egy ukrán oligarcha (vagy hogyan is nevezik az ilyet) vette a feleségének, újonnan, szép cirill betűs forgalmija van.

 

Így már stimmel az elején írott dolog, hogy presztizs nélkül is hajlandó volt szemérmetlen összeget kifizetni anno egy ilyen autóért. És nyilván az ukrán térkép elkészítése sem volt kulcsponti projekt 99-ben a Fiat-nál a navihoz, így a vevőnek pénzt sem volt érdemes érte kiadni.

 

Ukrajna nem EU tag így onnan csak olyan autót lehet importálni forgalomba helyezéshez amely legalább EUR4 minősítésű. Mondjuk ha lehetne is, a regadó mellé még vámot és Áfát is kellene fizetni. De így sajnos csak alkatrészként lehet ezzel mit kezdeni, ezért is hirdették így.

 

Jövő kedden érek rá elmenni érte a mergával, ott a nyakamba veszem és jön haza a szín alá, fotózkodni:-)))

 

Előzmény: downer (71630)
downer Creative Commons License 2015.10.14 0 0 71630

Esetleg bővebben...? :)

Előzmény: granturismo (71628)
JAMIE222 Creative Commons License 2015.10.14 0 0 71629

És a sok kupé ülésből adsz el végre?:)

Előzmény: granturismo (71628)
granturismo Creative Commons License 2015.10.13 0 0 71628

Az említett járgány jövője megoldódott:-))

Köszönöm mindenkinek!

Pepus85 Creative Commons License 2015.10.13 0 0 71627

Sziasztok!

 

Nincs véletlen valakinek biztosíték táblája eladó (kormány alatti) 2.0 20vt-hez kellene! Nem tudom, hogy más tipusúé jó lehet e hozzá?!

A mienk egy kicsit megolvadt!

 

Köszönöm előre is!

 

Üdv Peti

lakijanos Creative Commons License 2015.10.12 0 0 71626

Nekem van komplett belső (kék) ha érdekel.

Előzmény: Marklar T ie (71617)
kisqKta Creative Commons License 2015.10.12 0 0 71625

Igen, sajnos csak bontásra való. :(

Előzmény: gyoer (71624)
gyoer Creative Commons License 2015.10.12 0 1 71624

Azért,az "okmányok nélkül" kitétel miatt alaposabban körbe kéne járni a dolgot.

Ha nem tiszta az előélete,akkor alkatrésznek lehet csak jó.....szerintem.

Úgy meg vagy vállalkozó kedvű bontósok,vagy vastag pénztárcájú,a jövőre előre gondoló Coupe tulajok lehetnek a megcélzott vevőkör.

 

Előzmény: DonPrego (71614)
DonPrego Creative Commons License 2015.10.12 0 0 71623

Lehet azt elfelejteni? :)

Hétvégi Toyotaklubbos találkozón az összes HSD tulaj ott állt a Lancia mellett és várta a bububububububu-t! :D

Csak olajszint ellenörzésnél jött egy laza megjegyzés, hogy "Miva??!! Nem indul a Lancia?"

Szegény népség, sajnálom őket :D

Előzmény: Lönci (71622)
Lönci Creative Commons License 2015.10.12 0 0 71622

Te meg mit keresel itt??? :-)  Megtértél a régi egyházhoz? :-)

Előzmény: kisqKta (71620)
Marklar T ie Creative Commons License 2015.10.12 0 0 71621

Oks.

Előzmény: DonPrego (71618)
kisqKta Creative Commons License 2015.10.11 0 0 71620

Erről van valakinek bővebb infója?

 

Ezért indultam volna 20-a után, de most a ha.hu-n hirdetett példány is jó lenne.

Előzmény: DonPrego (71614)
Sztebi Creative Commons License 2015.10.11 0 0 71619

A mellékelt képen látható felnihez van valakinek kupakja?

1 darabot szeretnék kölcsön kérni. Lehet sérült is.

Az alapján készítenék egy negatív formát, és üvegszövetből csinálnék kupakokat.

Természetesen a kölcsön kapottat sérülésmentesen adom vissza.

 

DonPrego Creative Commons License 2015.10.11 0 0 71618

Kék, de az első ülések már eléggé bolyhosak.

No, csináltam autodiagnosztikát az infocenteren (Date gomb benyomva tartás közben gyújtás ráadás): 74-es hibakódot dobott: 7 Car interior fan, 4: Broken circuit and short circuit cannot be distinguished.

Majd ha jobb idő lesz, bemászok lecsekkolni a biztosítékokat.

Előzmény: Marklar T ie (71617)
Marklar T ie Creative Commons License 2015.10.11 0 0 71617

Milyen alcantra? Ha eladnád mennyi? ...?

 

Előzmény: DonPrego (71616)
DonPrego Creative Commons License 2015.10.11 0 0 71616

Igaz hogy magyarosítva nem ennyi. De szép az a bőr. Nekem is ki kéne cserélni a kárpitokat bőrre, ez az alcantara nem jön be, tapad, nem tudok fészkelődni. Hétvégén becsusszantam egy bőrüléses IS250-be, szép, meg alapjáraton csak svájcióra ketyegés hallatszik a motortérből, de hát nagyon szűkre van szabva, pláne 197 centis embernek :D

Előzmény: JAMIE222 (71615)
JAMIE222 Creative Commons License 2015.10.11 0 0 71615

Vagy nagyon is tudja:)))

Előzmény: DonPrego (71614)
DonPrego Creative Commons License 2015.10.10 0 0 71614
DonPrego Creative Commons License 2015.10.10 0 0 71613

Ok, thx. Én is erre tippelek. Már megint egy esőzés után szállt el benne valami... a poén hogy a Toyota fan kolléga nem nezdte el szívni a vérem, tetszik neki a vas :D

Előzmény: probody (71612)
probody Creative Commons License 2015.10.10 0 0 71612

99% a fűtőmotor (ventilátor) ment tönkre. Az utastéri biztosítékokat nézd át. Ha mind jó akkor szinte biztos, hogy ez van. Már sokan cserélték, én is. Sokszor írtunk erről, keress rá.

Előzmény: DonPrego (71611)
DonPrego Creative Commons License 2015.10.10 0 0 71611

Kis probléma: nem indul be a szellőzőventi. Próbáltam lehebbb venni, feljebb venni, páramentesítő funkció, semmi. Az hallatszik hogy átállítja a fúvókákat, de nem jön szél.

Gondolom egy apró, párezer forintos ellenállás lesz, amit pár tízezerért cserélnék szakibácsiék.

Tokima Creative Commons License 2015.10.10 0 0 71610

Ez a mail címem:vorostamas1985@gmail.com

Ide írd meg a számod

 

Köszi

Előzmény: Alfás Theo (71609)
Alfás Theo Creative Commons License 2015.10.10 0 0 71609

Küldj egy mailt légyszives. Nem írnám ide a számom. Köszönöm.

Előzmény: Tokima (71608)
Tokima Creative Commons License 2015.10.10 0 0 71608

Hú ha minő szerencse!

 

Mivelhogy kápolnásnyéki vagyok de egyébbként pesten lakom hétfőn viszont megyek haza megnézem hogy milyen az enyém megpróbálom leolvasni.

 

Ha jó bele akkor minden képp érdekel.

Mit lehet róla tudni? Fel van újítva vagy csak ki lett kapva valamiből? 

Írd meg a számod az mailben és hívlak.

Előzmény: Alfás Theo (71606)
DonPrego Creative Commons License 2015.10.09 0 0 71607

Ma este Szeged belvárosa is megtapasztalhatta az 5.20 as Fiat motor rettenetes dübörgését. :)

Alfás Theo Creative Commons License 2015.10.09 0 0 71606

120 A -em van egy, ami elvileg a 2,4 jtd lancia-alfához, 2.5 v6, 3.0 v6 motorokhoz van.

 

 

Velencei tó mellett átvehető bármikor 15000 HUF-ért.

Előzmény: Tokima (71604)
Deitheus Creative Commons License 2015.10.09 0 0 71605

Szia!

 

Köszönöm szépen, de közben sikerült szereznem egyet igaz a komplett rendszert, nem csak a motort és már be is van szerelve. Sajna a te árad jobb lett volna, de gyorsan lépnem kellet ,mert melózom a kocsival. De ha behalna rövid időn belül még keresni foglak, köszönöm még egyszer.(ráadásul pont színre szagra egyezne a motor az enyémmel:D)

Előzmény: probody (71602)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!