Szerintem nincs nekik határidö megszabva(mindent ök szabnak meg,mint minden magyar bank)
Ugyanolyan vérszivó ez a bank is mint a többi.
A törlesztörészletet az x összegü kölcsön után számolják elözetesen,a folyósitási jutalékot (75eFt) nem számolják bele.Ezt hozzácsapják a kölcsön összegéhez,és ezzel megnö az elözetesen számolt részlet is.
Az értékbecsléshez(ami 30eFt) is eredeti,fullos tul.lapot kérnek,nem elég amit ök egy gombnyomással le tudnának kérni a takarnetröl.
A szerzödéshez mégegyszer eredeti,teljes tullapot kérnek(amin már nincs rajta az eladó bankja,tehát ennek a törlését meg kell várni,)pedig állitólag van olyan bank ahol a széljegy törlés érkeztetését is elfogadják.
Kölcsönigérvényt nem adnak,csak egy "értesités pozitiv hitelbirálatról"-t.
...de más banknál sem jártam volna jobban.
Nagyobb nyügöm hogy hónapok óta nem volt olyan erös a forint mint a folyósitás napján.
Köszi a választ, de arra gondoltam a kérdésemmel, hogy van-e kötelezően betartandó eljárási határideje a hitelbírálatnak, vagy ahogy esik, úgy puffan alapon zajlik a dolog. Nem is olyan régen egy több hónapos hercehurcáról olvashattunk itt a topikban, de ott sem derült ki, hogy túllépett-e a bank valamilyen megszabott határidőt. Lehetséges, hogy a bankoknak nincs is megszabva, hogy mennyi időn belül kell dönteniük egy hitelkérelemről?!
Nekem gyorsan ment,ami viszont idöigényes hogy a széljegyröl az eladó bankjának törlését meg kellett várni(nem volt elég az érkeztetésröl az igazolás),és csak ezután szerzödhettem.
Azt, hogy nem csak pl. a 80-as port él, hanem a többi is, sőt, még a pornószájtok is elérhetőek:). (Eddigi tapasztalataim szerint munkahelyekről max. webezni lehet, de pl. az FTP port használata már tiltott.)
Bár, ahogy nézem az iBanq a 80-as porton küldi ki az üzeneteit, nem valami spécin.
A munkahelyi használatnál szerintem nem a tűzfal a gond, mert nekem fullextrás netelérésem van mh-ről, viszont proxy mögül. Annyi fejlesztés kellene, hogy be lehessen állítani az iBanq-nak egy proxy szervert is - ez azért nem lenne a világ. Viszont elvárható lenne, ha már azt írják róla, hogy munkahelyről is használható. (Melyik picit is komolyabb munkahely ad közvetlen netelérést a helyi hálóról? Akkor meg kellene az a proxy támogatás...)
A munkahelyedről nem tehet az AXA, hogy a tűzfal letilt. Nekem műkszik a program otthon (nem Vista). Bent még nem használtam, de nem szoktam utalgatni naponta, inkább a számlainfo miatt kérdem és az esetleges vásárlások miatt.
Vista alatt a telepítés sikeres volt, frissítettem a Java Virtual Machine-t is. Az indításkor rögtön hibaüzenetet ad: "class not registered". Ezt találtam a honlapon:
Minimális szoftver követelmények: Operációs rendszer: Microsoft Windows (9x, NT, 2000, XP) Internet Explorer 5.5 vagy újabb
A 750 Ft a PIN kód újragyártási költsége (ez 187,5 Ft karakterenként :)), ami engem terhel, mert bár nyílt levélben adták fel, de az üzletszabályzatuk szerint nem vállalnak felelősséget érte.
Nekem is hasonlóak a tapasztalataim. Az "online" számlanyitás roppant körülményes és rendkívül hosszú ideig tart. Igaz, hogy a számlaszámot 3 órán belül megkaptam, de az első utalás rögzítéséhez 15 napot kellett várnom, annak ellenére, hogy az azonosítás végett rögtön az első nap elmentem a bankfiókba és a jelszavakat is postafordultával visszaküldtem. Tegnap telt le a 6 hét, de készpénzt még mindig nem tudok felvenni a számlámról, mert a kiküldött PIN kódot nem kaptam meg. Ezt jeleztem több mint két hete, a 750 Ft büntetést levonták a számlámról, de az új PIN kód nem érkezett meg. Az Ibanq meg gagyi, otthon nem megy Vista alatt, a munkahelyemen meg a tűzfal miatt. A másik két "bankommal" nincs ilyen probléma, ők böngészős szoftvert használnak.
Bizony, az infókat az AXA Biztositó weboldalán találod. Engem a múltkor hivott egy kollégájuk, hogy "eladja" nekem ezt a cuccot, de nem győzött meg a három éves futamidő és a közel 26%-os "kamat" (természetesen a 3 évre levetítve).
Manapság - ilyen gazdasági helyzetben - ez nekem túl hosszú idő, ha ilyen szolgáltatás kellene, tonnaszámra van ilyen más bankoknál. Az AXA-át épp a rövid, közép-rövid táv miatt használom...
Nekem sem sikerült a 1,5 hetes ügyintézés tavaly télen, amikor megjelent a magas kamatos számla az AXA-nál. Én nem rájuk voltam mérges, hanem kimutathatóan, a MP-ra, mert a 2 hetes periódus alatt 1,5 hetet voltak "úton" oda-vissza a postai küldemények.
Nem semmi, hogy milyen tetű az ügyintézés az AXA-nál, röpke 1 hónap alatt sikerült számlát és ibanq-ot rendeznem, mondjuk nem volt sietős a dolog, úgy hogy kivártam a "soromat". A 1,5 hétre ígért levélhalmazt sikerült nekik 3 hét alatt megküldeni. Na, mindegy azért most már ketyeg a számla.
Az ilyen kedvezményes cuccok valszeg beleesnek a "béren kívüli juttatás" című kalapba, és iszonyat adót kell rájuk fizetni, így nem éri meg csinálni. A KH-nál pl. ezért van a kondilistában a 4000+ fedőnevű szlacsomag, hogy a saját dolgozóik kedvezményes folyószámlát kaphassanak.
Aztán a lakáshitelnél is vannak kedvezmények a 4000+-osoknak, pl. nulla százalékos kezelési ktg., nulla forintos szerződésmódosítás, nulla forintos szerződéskötési díj stb. Így lehet, másképp nem nagyon.
Nem hiszem, hogy magammal beszélgetnék. Legalább is szerintem tudnék róla. :-) Egyébként én is egy bankban dolgozom de nem az OTP. Ahogy hallom ott az "egyszerű munkást" nem nagyon fizetik meg. Nálunk is van dolgozói folyószámla és hitel is. A számlavezetés drága viszont a látra szóló kamat nem rossz (jegybanki alap-1%), ingyen kártya és kp felvét a saját automatákból. Nem egy nagy szám, de valahogy a CITI nekem nem jön be az ingyenes szmla vezetésével.