Nem várok csodát, és közben lett egy másik jelöltem is. Ha kisebb gondok vannak vele azt megoldom, ( végzett szakmám csak 15 éve nem foglalkoztam vele :-) ) Viszont biztos vannak sarokpontjai amikre érdemes odafigyelni.
Hosszú évek tapasztalata alapján nagyon óvlak, hogy 300e Ft-ért klimás 170e km futott elfogadható állapotú mercedest vegyél. Nincsenek csodák, 500-600 e Ft alatt nincs keveset futott valamennyire is megbizható mercedes.....
Gratula:) pont ma a parkolóban összefutottam egy ilyen autóval.2.8 as benzines volt.rozsda is egy kevés de brutálisan szólt a féltengely vagy valami az elejéből.200 körül árulták.nekem a c kombi jobban tetszik :)
Segítséget kérnék tőletek, ha nem túl nagy gond. Szeretnék egy kis A 160-ast a héten meg is nézek egy olcsó behozottat, de nem ismerem a típust és jól jönne egy két tanács ill. tapasztalat mire figyeljek, és mi a vélemény róla.
Köszi, de nem kell már kocsi, mert megvan a Kocsim! :-) Ezt hoztam haza. Megvan a gyári Mercedes bőrmappája is, tele papírral, Németországi első éveiről. 4 zsír új 16-os gumi+6 új izzítógyertya+4 db 15 colos lemezfelni járt hozzá. Jó automataváltó, 6 hengeres 300 Td motor, szép beltér, kicsi apróságok kellenek csak, 2 kis elrepedt kapcsoló, ami működik amúgy. Jó illat. Nagyon szépen megy, feszes neki mindene, rozsda csak pörsenés formában, nem nagyon sok. Semmi zaj, nagyon csendes. A csomagtartó ajtó behúzza magát, trükkös lopásgátlója is van. :) Nem bántam meg, ez a legszebb autóm, életemben.
A autóm rendesen meg van ültetve de szeretnék azért egy kis komfortot. Visszaemelném de nem gyári méretre így jó lenne ha valaki le tudná nekem mérni a gyári magasságot elől ,hátul a kerék közepétől a sárvédő pereméig.
Nekem most elől 330mm
hátúl 315mm
Ebből kalkulálnék a megfelelő ültetőrugó magasságra.
Szia! Néztem, persze, azt az egy képet, amit feltettek róla. 511 km tőlem, olyan messze azért nem mennék. Holnap viszont megnézek egyet, 120 km-re. Hátha. Vagy-vagy.
Ami kék kombi hírdetést küldtem, megnézted? Olcsóbban felesleges keresned a csodát, mert azokat kirágta a rozsdamanó, de valahogy én úgy tapasztaltam az évek alatt, 800 alatt nagy mákkal tud az ember jó mercit venni, de az se nem kombi, se nem diesel nem lesz, de ha mégis, akkor a vételár felét fél év alatt még ráküldi az ember.
Az szép egységes kívül belül kép alapján. Jó autót olcsón senki nem fog eladni, mert az luxus.
" Motor terén szervíz költségesség szempontjából nem tudom, melyik lehet a jobb választás. 220 Cdi, vagy 300 td. A 300 Td ugyanaz lehet, mint ami a 124-ekben volt, 6 hengeres?
Mennyire megbízható a 220 Cdi motor? Nincs ez nagyon túlterhelve? Elég sok lóerő van belőle kipréselve a 124 200 D-hez képest."
Mindkét motor jó,és elterjedt.
A 220CDI,talán picit ü.a.,és kilóméter érzékenyebb,mint a 300td motor,ha másnem ü.a.rendszerileg.
A 300td motor már nem u.a. mint a 124-be,már egy továbbfejlesztett változat 24szeleppel,és elektromosan vezérelt soradagolóval,és NAGYON üzembiztos,ha megvan mindene.
Ezen is vannak csúnyaságok, horpi a csomagtartón, felni, meg az a kicsit menés, az nagyon sok menés. Külföldi papírost amúgy sem mernék venni, nem vagyok járatos ezekben a dolgokban, hogyan, s, mint lesz ebből magyar papír.
Motor terén szervíz költségesség szempontjából nem tudom, melyik lehet a jobb választás. 220 Cdi, vagy 300 td. A 300 Td ugyanaz lehet, mint ami a 124-ekben volt, 6 hengeres?
Mennyire megbízható a 220 Cdi motor? Nincs ez nagyon túlterhelve? Elég sok lóerő van belőle kipréselve a 124 200 D-hez képest.