Sziasztok! Xsara II üzemanyag szintjelzője időnként beáll, mennyire gáz cserélni. Lehet-e külön csak a szintjelzőt, vagy az egész szivattyút ki kell cserélni emiatt. Várom azok jelentkezés akik már átestek eme, számomra rendkívűl nehéz és bonyolult feladat végrehajtásán.
Ma vittem az autót műszakizni. Ott hagytam az autót, a szerelő vitte, de előtte felhívott, hogy szerinte cserés a 2db kézifék bowden (7.360 Ft), 2 db alsó gömbfej (7.500 Ft), első lengőkar hátsó szilent (4.520 Ft). Ezek munkadíjára 18.000 Ft-ot számolt fel. Én nem éreztem az autón semmit, nem kopogott, semmi furcsát nem csinált. Ennek ellenére lehet, hogy ezeket tényleg ki kellett cserélni? Mi a gömbfej és a szilent cseréjének a jele?
A vizsga maga amúgy 21.000 Ft volt, így a mai buli összesen 60-ba fájt.
Sok minden okozhatja a MIL lámpa világítását, egy diagnosztika megmondja mi lehet a gond.
Menni azért mehetsz vele, lehet, hogy majd le fogja korlátozni a fordulatszámot valamikor, de az is lehet, hogy egyszer csak "megjavul" (ha valami átmeneti hiba okozta a hibát).
Természetesen ha lehet, akkor ne járj tartósan így vele, olvastasd ki a hibát belőle mihamarabb !
Ma reggel a Citroen Xsara Break 1.4 HDI kocsimon kigyulladt és folyamatosan világít egy narancssárga hibajelző. A Kézikönyv azt mondja befecskendező, gyujtás vagy környezetvédelmi berendezés hiba. A kocsi teljesen normálisan megy, nem érzek semmi hibát. Leállítottam.
Kérdezném, hogy lehet-e ezután még használni és hány km-ert kockáztassak meg vele menni? Mi lehet a probléma? Előre is köszi a tapasztalatotokat, segítségeteket.
Üdvözlök minden Xsarást! Segítségre lene szükségem! 1.6 sx 1998-as xsara kombim van . Az a problémám , hogy a fűtésem csak hideget vagy full meleget nyom. Mi lehet a gond????? Elöre is köszönöm a segítségeteket
Most már biztos, üzemanyag szivatyú megadta magát. Szét döntöttem mert csak úgy kopogtatásra nem hatódott meg. Egy kicsit komolyabbtól már igen. El is indult, de újra megáll mert a motor megakad. Köszönöm a segítséget mindenkinek!
Azt el felejtettem írni, hogy HDI. Most néztem az össze biztosítékot azokkal nincs gond. A gázolajszűrőig nem jut el az anyag, bár az okát nem sikerült kideríteni. (tiltás valami miatt, vagy pumpa) Köszönöm a tippeket.
Amit még egyszerűen meg tudsz próbálni az az hogy leszeded a folytószelep házról a vastag levegő csövet és úgy próbálod ki. Mert lehet hogy a levegő útját állja el valami. Meg miközben valaki nyomkodja a gázpedált nézd hogy mozog e a folytószelep. De az is lehet hogy dugulás van a kipufogó rendszerben. Kipufogó végét nézted már?
Szia! szerintem ha a pumpa hal meg akkor be sem tudod inditani (nem kap a motor benzint), lehet hogy a pumpa nem kap áramot(elektronikai hiba). talán ezek...
Tiszteletem mindenkinek! Egy kis segítségre lenne szükségem. Járgányom (Xsara II) ma megadta magát. A hiba menet közben motordiagnosztikai lámpa világít, motor leáll. Kicsit nehezen ugyan de sikerült elindítani, viszon gyújtáskor az üzemanyag pumpa hangját nem hallani, a diagnosztikai lámpa világít, gázadásra leáll. (nagyon minimális gázt enged csak.) Mi lehet a hiba? Segítségeket előre is köszönöm.
tudom, hogy nem az évjárattól függ. az enyimé 2003-as, én is 5w40-et raktam bele.Bár mostár lassan aktuális az olajcsere. köszömöm a válaszod. üdv. XsaraII