Német autó. Értem, amit mondasz, csak attól félek, ha ilyen hm... "intenzíven' használta, akkor pl. mennyire kíméletesen járatta be, nem forgatta-e túl hidegen, hagyta-e hűlni a turbót leállítás előtt, kerülgette-e a valamelyest kátyúkat (macskákat, denevéreket, kisnyugdíjasokat) vagy ütötte-vágta, mondván úgyis eladom 2 éves korában...
Ha ez német autó volt, akkor teljesen rendben van hogy autópályás nagysebességű használat alatt 20e km-nél elkopik a fékbetét, állandó 200+-ról fékezgetés hamar megeszi a betétet, két betét után a tárcsát is.
Te megvennéd? (48.000 €) Km-állás stimmel. Full. Átesett egy 110 pontos ún. "Audi Gebrauchtwagen Plus"-vizsgálaton. (Jelentsen ez bármit is.) Sajnos baromira tetszik és nem nagyon látok másikat, ami pont ennyire bejönne.
Nagy nehezen (kb. 3 hónap alatt) kinéztem egy 50e km-es BiTDI-t, pont azokkal az extrákkal, amikre a fogam fájt, erre kiderül, hogy az eleje törött volt (mondjuk gyári szervizben javították), ráadásul -ami számomra még aggasztóbb- 20e km-nél cserélték a fékbetéteket, 40e km-nél pedig fékbetétek+tárcsákat. Magyarul nem valószínű, hogy egy 60 éves képzőművésznő vasárnapi templomba járó autójaként funkcionált. Más (ugyanennyire szimpatikus) autót meg egyszerűen nem látok a mobile-n. Most mi a lófüttyöt csináljak?
Most olyat mondanak hogy nem a difi hanem a középen lévő transfer case láncos áttétele lehet a ludas. Kedden emelik a kocsit h kiderüljön. Annak az osztóműnek a reparálására (látom h az ebay tele hozzá lánncal meg mindennel) van ajánlásod esetleg?
Jónapot mester úr ! Passat_b6 vagyok ,most értesültem hogy sikerült szert tenni egy B5.5 Sedan -ra :D Bár lehet rég megvan ,de sebaj .Tudnál adni egy elérhetőséget valamilyen formában ? vagy ha ide dobsz egy emailt az is jó : inmotep@windowslive.com . Szeretnék adni hozzá pár alkatrészt ajándékba :)
D3-ban nekem is pár évente elszakadtak az első felső lengőkar szilentek. Először vettem bele gyárit, ami nagyon szar minőség volt, a futóműves azt mondta ilyen szart többet ne hozzak mert alig tudta bepréselni őket annyira tojás forma volt kerek helyett. Aztán később vettem utángyártottat ami sokkal jobban nézett ki. Mostanság megint ki volt szakadva jó pár évvel később meg 100e km mentek vele azóta. MEgint kapott újakat. De érdekes hogy a lengőkarok még 2 kivételtől eltekintve gyáriak, ezen kívül csak a két kormányösszekötőt kellett cserélni mostanában.
Elég tartós alapvetően a futóműve a régiekhez képest.
D4-nél eddig csak a két stabpálcát cserélték mert nyekergett már szinte új korától.
Köszönöm,hogy segítettél volna.A másik hozzászolót mellőzöm. Hírtelen írtam ide segítségért, mert úgy volt a szerelő hozza ki és segít. Közben elküldte valaki által. Amúgy AVANT 2,5-ös TDI .Mindem jót kívánok Néktek !
Üdv ! Samu vagyok és rajzot keresek az AUDI 100 C4 Avant (1991-es) hosszbordás szíjfeszítő cseréjéhez. Bízok a segítségetekben. Most jött meg az alkatrész, de fejből nem megy. Köszi ha segíteni tud valaki.