Én is csodálkoztam, de a lényeg hogy mióta nálam van, mint a doxa. Bár a turbó beömlő műanyag csőben az olajcserekor észrevettem némi olajat. Csak minimális volt a lerakódás és a szerelő azt mondta az nem gond. Szerintetek?
Segitségre van szükségem. Illetve egy jó szerelőre Budán vagy Pesten. A gép 1.8 125 Le. Már 6x volt szervizben 1.5 hónap alatt, mindent cserélgetnek rajta ,de nem javul csak romlik a helyzet. (márkaszervizben volt). valószínű elektromos gondja van tehát leginkább ilyen spiller szerelő érdekelne.(ha nincs esetleg egy őssznépi autó égetést tartok, szalonnát és kenyeret mindenkinek magának kell hozzni, én hozom a tűzrevalót ha kell tréleren)
Áprilisban náluk vettem én is az autót, 2007. novemberi 1.6 Hdi SW. 91.000 volt az órában. Pedálok, sebváltó gomb, kárpit, szőnyegek nem voltak kopottak, a motoron egy csepp olaj nem volt. Szervizben alvázszámra lekérdeztettem 2009. novemberben volt utoljára szervízben, 69.000 km-rel Franciaországban. Akkor cseréltek rajt turbót. Április óta 10.000 ment bele és soha még egy hibaüzenet sem volt, a motor azóta is ragyog a tisztaságtól. Most jöttem meg vele Rómából, vegyesben kerek 5 liter volt a fogyasztás 2.200 km-en. Lassan már az összes funkciót megismerem, működik minden, csak a navit kellene frissítenem.
A vásárláskor az árból elengedték a műszaki, forgalombahelyezés díját 100 rugót.
alvázszám alapján meg lehet nézni. én mikor vettem az enyém kb 20 autó után volt 1 ami valós. szar érzés volt az eladónak mikor hivom a full tutko 80 ekm el órájában vigyorgós eladókat, hogy 170 e 200 e vagy 150 e szerviz már regisztrálva volt a vason. szerintem ne talállgas kérdezd le te is.
szerintem reálisnak tünik ! amúgy így képek alapján nagyon szép az autó. viszont a kiegyenlítő tartályban ebben sincs hütőfolyadék(ha ránagyítasz akkor látszik).múltkor már volt egy hasonló(csak az fekete volt).
Pont ez jutott nekem is az eszembe meg anno.. Csak nekem is ra kene magam venni.
Zolysys, sotetben meg olyan xenonoktol elvakitva, meg jo, hogy nem lattam.. :)
Egyebkent ezt a rangatast nekem is csinalja mostansag.Bar nagyon enyhen, de mivel ennyit irtatok rola, feltunt nekem is. Ha valakinek sikerült orvosolni, igazan leirhatna. :)
Hátha tudtok segíteni. Garrett turbón (2.0 hdi) a vakum kamra feletti lemásoló szenzort szeretnék cserélni. Ha megveszem magát a szenzort, akkor csak régi ki új be és kész? Vagy kell hozzá bármit is ellenőrizni?
Ha valaki tudna segiteni, hogy Lux Kapitannyal vagy Jena307-tel hogy tudnam felvenni a kapcsolatot halas lennek!
Volt egy hozzaszolasuk (4054 - 4055) amiben egy terheles kozbeni rangatas illetve hullamzo gyorsulasrol es annak megoldasarol beszelgettek. Ugyanez a problema jelentkezik nalam is es nem talalom a megoldast. Markaszervizben rakapcsolt computer szerint az autonak semmi baja, nem irt hibakodot. Pedig egyertelmu, hogy valami nem stimmel. De mi??
Ha barmi tippetek van, hogy hol keresgeljek, legyszives dobjatok meg egy valasszal!