Ez meglehet, de vajon minek a 25%-át? Nincs az üz. szerződésen ár, vagy érték. A visszterhes az olcsó, az ingyenes a drága, ezt tudom, emlékszek rá. Valamit számolnak, igazad lehet, a kisautó húgomé volt, ott is mintha már pár ezressel több lett volna, mint szokott. Meglátom majd.
Eredetvizsgát nem számoltad szerintem, az még rájönne, így az sem kell. Kalkulátorral néztem. Oksa. :) 5 évre tervezek vele, 5 év múlva nem hiszem, hogy sokat fog érni. Fene tudja. Végülis most sem sokat ér, mert egy dízel Opel astra kombi is majdnem (pár évvel fiatalabb csak) nagyjából ennyibe kerül. (ha, jól néztem)
Nem okozna gondot éppen, a fenntartás, 2 milla van tarcsiba még. Úgy, hogy van adásvételi is, amit meg kell őrizni. Simán el lehet adni. Legelső autómat, 20 éve, egy Skoda s100-ast, képzeld el, hogy egy halott embertől vásároltam meg. Úgy fél éve már halott lehetett. (családtagjai adták el, az öreg nevében) Nekem ez a 4.-ik autóm így, soha nem volt gond. 110-el kevesebb így. Az csak papír, az adótartalom a különbség.
Én oda nem adnék valakinek 600e Ft-t úgy, hogy nem az enyém lesz a tulajdonjog, mindezt pár tízezer Ft megspórolásáért. Ha ennek a kifizetése gondot okoz, a fenntartás is azt fog, csak szólok.
Ha valami holnap történik a tulajjal, akkor hogyan adod el pl. 2 év múlva?!
Egyszer csináltam ilyet az életben, egy 50e Ft-os 120-as Skodával, de többet soha.
Köszönöm mindenkinek az észrevételeket. Megfontolom őket. Szaladgálós autó kellene, matiz, swift volt az első kör de mivel gyerekkel menne az asszony nem túl sokat ezért jobb lenne egy biztonságosabb, mint a papír machboxok. Így jött a képbe a merga, meg mivel ott melózok jól mutatna a parkolóba( ez utóbbi természetesen csak vicc :-) ) Nem akarok szart venni, nem netről veszek kocsit elmegyek megnézem és ha szar otthagyom, de mivel ezek helyben vannak úgy gondoltam egy esélyt adok nekik. Minden tiszteletem mellett inkább valami olyasmi segítségre gondoltam, hogy az 1.6 az eszi az olajat, vagy a váltót rángasd meg ha kattog eldobós, esetleg típushiba az egr és ha szar ejti a fordulatot alapjáraton. Tehát konkrét típushibákra tapasztalatokra, hogy elkerülhessem azt hogy valami elkerüli a figyelmemet. Nem hiszek a sztereotípiákba, meg az általános igazságokba, főleg autónál nem, inkább a saját szememnek hiszek. Az ilyen korú autóknál a karbantartottság a leglényegesebb számomra, nem a kitudja mennyi km. meg a típus és ezért lenne fontos hogy mi az ami már jó ha ki van cserélve, vagy amire oda kel figyelni.
Mégegyszer nagyon köszönöm az eddigi hozzászólásokat, és ha még van bár mi gondolatotok szívesen veszem .
Köszi! 600-ért vettem meg, üzembentartóival sikerült, törzskönyvvel, tulajtól. (inkább a gépre menjen majd, az a kb. 110 különbség, mint adóra.) Nagyon szépen ment az autó a 150 km-en át, szinte pihentetően jó volt menni vele, ez elég komoly autó. Láttam ma kettő C-kombit, feketében azért nem rossz.:-)
Héten átiratom, biztosítás kötés, addig meg sem mozdulok vele, aztán kap új szélvédőt, meg a szintező 1 darab gázgömbje cserés. Izzítógyertyákat is bele kell pakolni, pár db. ki van menve, jelzi is. A kisebb rozsdák sem sokáig lesznek rajta, most még időben van, nem vészes.
Nem sok hiba ez, csak más ne legyen hosszú ideig.
Az viszont nagyon jó, hogy az első rugótányér részét, már az ez előtti tulaja megcsináltatta-megerősíttette. Hátul is jó, hogy erősített rugó van benne, jó kemény, tetszik így is, de ha a gömb majd jó lesz, akkor lesz szerintem az igazán tuti.
Más oldalról is megközelíthető a téma ? Mire veszed az autót ?
1. Munkába járni, családot hordani, mindennapos használatra és nincs másik autód. ( nem jó ötlet mert ilyen formában megbizhatatlan )
2. Játékszernek, szakmát tanulni,internetet, fórumot, bontókat bújni szabad idődet erre fordítani. Van fedett tárolód, és nem drága szabadidőd. ( jó ötlet ha valamennyire értesz is hozzá ) )
3.Tetszik a forma, 2. autónak veszed, van + 600e Ft-od, hogy szakemberrel fél év alatt lassan minden a helyére kerüljön ( jó ötlet ) és max 5000 km/év a megtett út.
külföldről behozott olcsó autó addig szép és jó még hazaérsz.pár ezerbkm után a gatyádat ott hagyod.300 ért vettem én is egy kocsit most 880 ba van.csodák nincsennek.szerintem nincs olyan ember akiazt szeretné hogy Te jól járj.ez olyan mint hogy a kocsim neked eladom 400ért.se jézus nem vagyok se rocsild báró :)ne vegyél olcso ipari hulladékot
Nem várok csodát, és közben lett egy másik jelöltem is. Ha kisebb gondok vannak vele azt megoldom, ( végzett szakmám csak 15 éve nem foglalkoztam vele :-) ) Viszont biztos vannak sarokpontjai amikre érdemes odafigyelni.
Hosszú évek tapasztalata alapján nagyon óvlak, hogy 300e Ft-ért klimás 170e km futott elfogadható állapotú mercedest vegyél. Nincsenek csodák, 500-600 e Ft alatt nincs keveset futott valamennyire is megbizható mercedes.....
Gratula:) pont ma a parkolóban összefutottam egy ilyen autóval.2.8 as benzines volt.rozsda is egy kevés de brutálisan szólt a féltengely vagy valami az elejéből.200 körül árulták.nekem a c kombi jobban tetszik :)
Segítséget kérnék tőletek, ha nem túl nagy gond. Szeretnék egy kis A 160-ast a héten meg is nézek egy olcsó behozottat, de nem ismerem a típust és jól jönne egy két tanács ill. tapasztalat mire figyeljek, és mi a vélemény róla.
Köszi, de nem kell már kocsi, mert megvan a Kocsim! :-) Ezt hoztam haza. Megvan a gyári Mercedes bőrmappája is, tele papírral, Németországi első éveiről. 4 zsír új 16-os gumi+6 új izzítógyertya+4 db 15 colos lemezfelni járt hozzá. Jó automataváltó, 6 hengeres 300 Td motor, szép beltér, kicsi apróságok kellenek csak, 2 kis elrepedt kapcsoló, ami működik amúgy. Jó illat. Nagyon szépen megy, feszes neki mindene, rozsda csak pörsenés formában, nem nagyon sok. Semmi zaj, nagyon csendes. A csomagtartó ajtó behúzza magát, trükkös lopásgátlója is van. :) Nem bántam meg, ez a legszebb autóm, életemben.
A autóm rendesen meg van ültetve de szeretnék azért egy kis komfortot. Visszaemelném de nem gyári méretre így jó lenne ha valaki le tudná nekem mérni a gyári magasságot elől ,hátul a kerék közepétől a sárvédő pereméig.
Nekem most elől 330mm
hátúl 315mm
Ebből kalkulálnék a megfelelő ültetőrugó magasságra.