Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kokokka Creative Commons License 2014.05.11 0 0 42300

Én ezt a két linket találtam a típuskülönbségekkel kapcsolatban:

 

http://katalogus.hasznaltauto.hu/renault/scenic_2.0_monaco_automata_-31397

 

http://katalogus.hasznaltauto.hu/renault/scenic_2.0_dynamique_plus_automata_-31399

 

A Privilege-t egyenlőre talonba tettem, de akkor mégsem mondok le róla teljesen. De ez, amire stevie-13 azt mobdta, hogy nem Monaco hanem Dyn+ még erősen érdekel. Viszont a leírásban látom azokat a dolgokat a Monaco-nál os amire stevie-13 azt írta, hogy az  Dyn+ extrájához tartozik. Lehet, hogy ez mégiscsak egy Monaco? Ennyire nem hírdethet mellé valaki, főleg úgy, hogy már leveleztünk is róla és meg sem említi a tévedést? Vagy igen? :)

 

Közbem találtam egy másikat, ez meg csak sima Scenic. Ilyen is van?

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/scenic/renault_scenic_2.0_automatanevre_irva-7894283

 

Mondjuk ez már azért drágább :(

"El kell hozni az autót megnézzük és mondunk egy különbözetet! Ha megfelel, akkor azonnal cseréljük a két autót! A különbözetet lehet készpénz is illetve hitel is!

 

Ezt írta a Monaco-s. Ha még meglesz, lehet, hogy kedden az én autóm műszakija után megnézem azt a Scenic-et. Aki használta vagy használja kb. ezeket az évjáratokat, mit mond róla? Tapasztalatok, javítási- fentartási költségek? Megbízhatóság, automata váltó, dízel motor? Még sosem volt francia autóm, főleg nem ilyen egyterű így nagyon szeretném tudni ezeket a dolgokat. Annyian mondták, hogy franciát ne, de sokan meg hogy igen, így bizonytalan vagyok. Bocs a sok kérdésért, de nem szeretném elcseszni a három gyerek mellé. Köszi a türelmet és a válaszokat!

ThomBoy Creative Commons License 2014.05.10 0 0 42299

"A Monacoból hiányzik egy pár apróság, amit a Dyn+ tud, pl. digit klíma, megvilágított piperetükrök, meg a belső tükör környéki elektromos csomag, azaz a sötétedő tükör, a fény- és az esőszenzor."


Ugyan a fene se tudja hogyan volt konfigurálva anno, de a néhai GSII-nk is Monaco volt és minden benne volt amit írtál sőt!, igaz 2008-as volt ami már lehet egy "másik" Monaco volt. (A 2010-es Privilege alapból xenonos volt pl, míg most külön extra Privilege-nál is)

Előzmény: stevie-13 (42292)
bananatree Creative Commons License 2014.05.10 0 0 42298

én vaterán vettem, ebayen több is volt, de drágább, aztán megjelent a vaterán is egy.

kicserélni szívás.

szétbontod a fél csomagtartót, majd vakon bizgeted. ha még a helyén van, akkor szívás lesz kiakasztani a reteszt. ha már fel tudod tolni a lukba, akkor csak ki kell tapogatnod.

 

Előzmény: pepeti00 (42279)
pepeti00 Creative Commons License 2014.05.10 0 0 42297

Valaki hozzátud szólni a tankzáró motor cseréjét illetően? Cserélt már valaki?

pepeti00 Creative Commons License 2014.05.10 0 0 42296

köszi!

Előzmény: Törölt nick (42281)
kokokka Creative Commons License 2014.05.10 0 0 42295

A 880-as itt van a szomszédban, oda jövő héten megyek, megnézem személyesen is. Pontosabban nézzük, mert viszem a szerelőt is. Az enyém kedden megy műszakira friss két év lesz rá, nem tudom, hogy milyen feltételekkel számolnák be. Gyanítom, hogy nem járnék jól.

Előzmény: stevie-13 (42294)
stevie-13 Creative Commons License 2014.05.10 0 0 42294

Akkor a Privilege teljesen kilőve

 

 

Nem ezt akartam mondani. Most átnéztem a választékot, és még ez az autó is messze ár alatt van. Ha hátul nem volt nagy a baj és a futásteljesítmény reális, alátámasztott, akkor ez az autó jó vétel lehet. (A hátsó lökhárító betétet pár ezer forint újra fényezni.)

 

Olyannal menj el megnézni, aki látott már autót.

 

A 880 ezres autó is megérhet egy kirándulást, ha nincs túl messze, de szinte biztos, hogy csalódás fog érni.

Előzmény: kokokka (42293)
kokokka Creative Commons License 2014.05.10 0 0 42293

Akkor a Privilege teljesen kilőve, tudtam én hogy jó helyen kérdezek :) Köszi szépen. A Monacos-nak írtam (bocs Dyn+) azt a választ kaptam hogy full extrás és tökéletes állapotban van minden szempontból (?) Km-t nem írt, még rákérdezek.

Előzmény: stevie-13 (42292)
stevie-13 Creative Commons License 2014.05.10 0 0 42292

A Privilége valóban Privilége, de a háta teljesen bontóból származik: a lökhárító betéteken látszik, amik egy Authentque-ről valók, mert feketék. A gyári eredeti szín "kovazöld," az az árnyalat, amit az oldalsó csíkokon és a mellső lökhárítón is lehet látni. A hátsó lámpa szintén évjárat idegen, ezek a 2006. 08. utáni ráncfelvarrott modellek lámpái.

 

A rádió szintén nem a sajátja, de mondjuk ebből nem csinálnék ügyet.

 

A Privilége alufelnik sincsenek az autón.

 

Az autó futásteljesítménye miatt egy azonnali vezérléscserével illik kezdeni, hacsak nincs valami papír arról, hogy ezt a műveletet már elvégezték.

 

A Monaco nem Monaco, hanem egy Dynamique Plus, de mindegy, mert a Dyn+ jobb felszereltség. A Monaco egy Plus-nélküli Dyn lenne, szebb, félbőr ülésekkel, sötét grafit betétekkel, és egyedi 16-os felnivel. A Monacoból hiányzik egy pár apróság, amit a Dyn+ tud, pl. digit klíma, megvilágított piperetükrök, meg a belső tükör környéki elektromos csomag, azaz a sötétedő tükör, a fény- és az esőszenzor.

 

A konkrét autóról a képek alapján nem sokat lehet elmondani, mert effektíve semmi nem látszik. Mondjuk az alufelnik itt is felejtősek. Az ár mindenesetre gyanúsan alacsonynak tűnik. Nincs megadva a futásteljesítmény, feltehetően itt lesz a probléma.

 

Amúgy a motorválasztás szerintem tökéletes, de ez az automata váltó egy őskövület, 4 sebességes cucc, érdemesebb inkább egy 6 sebességes manuális váltósat keresni.

 

 

Előzmény: kokokka (42287)
kokokka Creative Commons License 2014.05.10 0 0 42291

Már látom mire gondolsz. A bal oldala kicsit feljebb van a csomagtartó ajtónak. Nem tudom, lehet, hogy igazad van.

kokokka Creative Commons License 2014.05.10 0 0 42290

Én is ezt zúrtam ki előszőr. De az illesztéseken semmit sem látok, mert olyan kicsik a képek. Lehet, hogy nem véletlenül? Egyébként a másik lenne talán érdekesebb mert olcsóbb is (bár újabb és ezt nem értem), és közelebb is van hozzám.

Előzmény: Oczu (42289)
Oczu Creative Commons License 2014.05.10 0 0 42289

+1 megjegyzés: hátulja javított, szerintem pofást kapott. A csomagtartó ajtó kicsit ferde, nézd az illesztéseket a műanyag és a fém találkozásánál.

Előzmény: Oczu (42288)
Oczu Creative Commons License 2014.05.10 0 0 42288

A Privilege-nél jól megrogytak az első ülések szélei. Típushiba, de érdemes lenne kikérni az alvázszámot és leellenőrizni a km-t, ha szervizes volt. Mondjuk, ez igaz a másikra is.

Előzmény: kokokka (42287)
kokokka Creative Commons License 2014.05.10 0 0 42287

Igazad van, köszi!

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/scenic/renault_scenic_scenic_2.0_privilege_automata_108.886km-7741554

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/renault/scenic/renault_scenic_scenic_2.0_monaco_automata-7893012

 

Ez a kettő lenne az, de a leírásra nem lehet adni, mert sokan írnak bele hülyeségeket is. Ezért kérdezem itt, gondolom több szaki is van.

Előzmény: yenoee (42286)
yenoee Creative Commons License 2014.05.10 0 0 42286

Szia!

Nagyobb sikerrel jársz, ha belinkeled a hirdetéseket.

Több alkalommal is derült már ki adott autókról, hogy valós felszereltség alapján nem azok, amiknek hirdetik őket.

Előzmény: kokokka (42285)
kokokka Creative Commons License 2014.05.10 0 0 42285

Sziasztok!

 

Nem tudom, hogy jó helyre írok-e, de nem találtam más topikot ezzel kapcsolatban.

Vásárlás előtt állok és két Scenic-et néztem ki magamnak. 

RENAULT SCENIC Scénic 2.0 Privilege (Automata) 2004
RENAULT SCENIC Scénic 2.0 Monaco  (Automata) 2005 

Megtudnátok mondani, hogy konkrétan mi a különbség a két autó között? Nekem azt írták, hogy a Monaco az Full Extrás, de én úgy látom, hogy a Privilege-ben több minden van. Tetszik az autó, de így nem tudok dönteni. Köszi előre is a válaszokat!

EME Creative Commons License 2014.05.10 0 0 42284

Ha nem világít a jobb oldali tompított, én biztos nem felkapcsolt lámpákkal fotóztam volna...

Egyébként tényleg szép az autó is, a fotók is.

Előzmény: Törölt nick (42270)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.10 0 0 42283

Igen. Ha már feltöltötték akkor kapott egy pollenszűrőt és egy klímapucevát. Azt én csináltam. :-)

Előzmény: Marceee222 (42282)
Marceee222 Creative Commons License 2014.05.10 0 0 42282

emlékeim szerint 550g és 150 ml olaj kell neki. Akkor nálad is szimplán a kevés gáz miatt lett kétzónás a klíma :-)

Előzmény: Törölt nick (42281)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.10 0 0 42281

Csap egy pont van. Felül balra. Olyan 700-750g kell bele szerintem.

Előzmény: pepeti00 (42280)
pepeti00 Creative Commons License 2014.05.10 0 0 42280

Mennyinek kellene lennie benne? Nekem is időszerű lenne. Azt tudod mennyi csatlakozási pont van a méréshez illetve a töltéshez? Én csak egyet látok. Van még valamerre?

Előzmény: Törölt nick (42263)
pepeti00 Creative Commons License 2014.05.10 0 0 42279

Sziasztok!

 

Segítsetek,hogyan lehet kicserélni a tankajtó reteszelő kis bizgentyűt és van e tippetek hol tudok beszerezni olyat.

FxPwrH Creative Commons License 2014.05.10 0 0 42278

Köszönöm szépen mindenkinek.

Arra gondoltam a drágát, hogy a napokban vittek el előttem 1.6 mFt-ért egy jól felszerelt újszerű 2007-est 66ekm-el, magánszemélytől, téli-nyári gumival. Valósnak tűnt mindene. Azért kérdeztem a vezérléscserét, mert 90 vagy 100-ekm-re és 5/6 évre gondoltam valamiért, és ha nincs megcsináltatva, akkor egy vezérlés szett/vízpumpa/hűtővíz cserére egy márkaszervizes ajánlat jó alkualap lenne.

Előzmény: stevie-13 (42275)
simkor Creative Commons License 2014.05.10 0 0 42277

Ebayen 400GBP körül megy a bontott motor ami 160k plusz szállitássál 200k HUF-ban megáll. Persze erre is kel költeni mire bemegy a kocsiba, de mégsem 600ezer!

Előzmény: forumokhozzaszolasok (42266)
Schaumari Gyüttment Creative Commons License 2014.05.09 0 0 42276

Ja, és beszélj a szerelőddel, hogy a motorgenerálra van-e még esély. Az talán olcsóbban is megvan - a Szakál-Metált ajánlották nekem e célra többen, de végül nem volt rá szükség.

Előzmény: Schaumari Gyüttment (42274)
stevie-13 Creative Commons License 2014.05.09 0 0 42275

Gondolkodom rajta, csak egy kicsit drágállom. Mennyi lehet a reális ára? Ja és szervizkönyv szerint ennél a kocsinál a vezérlés és gyertya csere hogy van megadva hány km és/vagy hány év?

 

 

Szerintem ez elég reális ár - ez egy igen jól felszerelt példány a legeslegutolsó sorozatból, még ESP is van benne, ami pedig ritkaság az 1.6-osoknál. Az új ára minden akcióval is közelebb volt a 5M-hez, mint a 4-hez, ehhez képest nézd a mostani árát, ami nyilván irányár.

 

A tolatóradar utólagos, jó rondán van felszerelve, de a szenzorokat le lehet fényezni utólag, és akkor szebb lesz.

 

Nem tetszik, hogy nincs se motorburkolat, se akksiburkolat, de elképzelhető, hogy a ráncfelvarrás után ezeket már nem használta a gyár. (Elég béna szerkezet mind a kettő, és folyton útban vannak, ha hozzá kell nyúlni a kocsihoz.) Amúgy akkor szoktak elveszni, ha az autó eleje törik, és igénytelenül javítják, de a kinagyított fotókon nem tűnt problémásnak a front rész, a gyári csavarokat látom gyári állapotban. Ha zseblámpával benézel a motorháztető zsanérja alatti lukon, látszódik a műanyag sárvédő elem gyártási éve (két vagy három karika, mindegyik közepén egy nyíl. Az egyes karikák a gyártás évét, hónapját és napját, vagy a gyártás évét és hetét jelentik, a nyíl a megfelelő számra mutat.) Ha az alkatrész fiatalabb az autó első üzembehelyezésénél, akkor már volt cserélve. Mondjuk ez sem jelent semmit, a lényeg az autó vázszerkezetének gyári állapota, egy műanyag héj-elem esetleges cseréje még beleférhet, de kiváló alku lehetőséget nyújt.

 

A 17-es Nervastella felni gyönyörű, de a gumi méregdrága rá - egy szett normálisabb gumi 130 és 180 között van. (A leírtakkal ellentétben 205/50R17 a helyes méret az 1.6-os nem-Grand esetében.)

 

A vezérléscsere 120 ezernél vagy 5 (6?) évente esedékes - ha megveszed, kezdd azzal, ez nem pluszköltség, csak előrehozott költség.

 

A gyertyacsere periódusa talán 60e km, de a motornak nincsenek különleges igényei, a belevaló gyári (Eyquiem) gyertya talán egy ezres per darab.

 

A kereskedésről annyit tudok, hogy ezer éve megvannak, ugyanazon a helyen. Ez mindenképpen jó jel, de személyesen nem ismerem őket. Ha elengedik az autót átvizsgálásra, a kispesti cím nincs túl messze sem a csepeli, sem a 18-ik kerületi szakiktól sem. 

 

 

Előzmény: FxPwrH (42269)
Schaumari Gyüttment Creative Commons License 2014.05.09 0 0 42274

Húha. Akkor bajban vagy. Még a bontott motorral is simán lesz 3-400 rugó a vége, és akkor nem is mondtam sokat...

Előzmény: forumokhozzaszolasok (42266)
Zsuppim Creative Commons License 2014.05.09 0 0 42273

Ha jól emlékszem kb 9000 forint a márkaszervizbe (ha még létezik). Pár éve ugyanez törött ugyanígy el nekem is. Akkor én nem kaptam ilyen csövet, hanem komplett módosított egr rendszert kellett vennem az egr szelep házig. Kb 42000.

Előzmény: Törölt nick (42267)
Makosx Creative Commons License 2014.05.09 0 0 42272

A felni utólag került rá mert ez a 2003-tól gyártott verzión volt opciós kínálat (egyébként gyári). 

Előzmény: FxPwrH (42269)
szalaics Creative Commons License 2014.05.09 0 0 42271

Miért vagy irigy? :)

Link nem mehet fel a fórumra?

Előzmény: Hevi57 (42256)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!