Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Marklar T ie Creative Commons License 2015.10.24 0 0 71717

Jahh. Valakinek egy munkás Kappa. TDS. Van még rajta műszaki. Forgalomból kivonva. Kívűl randa is. Érden van. ~120e Ha kell adok számot

 

Marklar T ie Creative Commons License 2015.10.24 0 0 71716

thx

Előzmény: MóczárLászló (71699)
Lönci Creative Commons License 2015.10.24 0 0 71715

Van ilyen... ;-) Kösz, hogy visszajeleztél! 

Előzmény: Pepi 517 (71706)
sooty Creative Commons License 2015.10.24 0 0 71714

Ha már valamelyik nap az öndiagnosztikáról volt szó, akkor kérdezem, hogy ezek mit jelentenek:

14-24-44-A4  nekem ezeket írja ki a TDS. A JTD meg 2 nullát.

probody Creative Commons License 2015.10.24 0 0 71713

Nem volt riasztós. Nagy méretű zöld led van a kulcsban. Fent csak az utastér világítás volt, és a térképolvasó lámpák.

Előzmény: granturismo (71701)
granturismo Creative Commons License 2015.10.24 0 0 71712

Pepi

Infrásod van?

Előzmény: Pepi 517 (71708)
granturismo Creative Commons License 2015.10.24 0 0 71711

Na szóval azt akartam kérdezni, hogy nekem az Alfában volt ilyen infrás rendszer, de abban a LED nem zöld volt hanem rendes infra LED aminél nem lehet látni ha világít. Szóval ugyanolyan mint pld amilyenek a TV távirányítókban vannak.

Előzmény: granturismo (71710)
granturismo Creative Commons License 2015.10.24 0 0 71710

Szóval a Coupe-ba szét van törve a kormányzár. Úgy értve hogy a kormányoszlop öntvényből is hiányzik egy jókora darab. Kaptam egy másik komplett kormányoszlopot van benne gyújtáskapcsoló és 1db kulcs. De az infrás rendszer.

 

Namost az infrás olyan ugye hogy van benne 1db zöld LED ami a kulcstollal párhuzamosan világít. Illetve ez a kulcs olyan hogy a benyomható embléma a kulcs felületének szintjében van és pajzs alakú mint maga a márkaembléma. Az rf kulcs meg olyan hogy a led az embléma alatt van a kulcstollal merőlegesen világít és a benyomható embléma nem a kulcs felületének szintjében hanem attól mélyebben van és nem pajzs hanem kör formájú.

lakijanos Creative Commons License 2015.10.24 0 0 71709

Ha valakinek kell kappához valami alkatrész az jelezzen.Még van sokminden.....reális áron.:)

Pepi 517 Creative Commons License 2015.10.24 0 0 71708

Nekem van meg kell keresnem.

Előzmény: granturismo (71707)
granturismo Creative Commons License 2015.10.24 0 0 71707

Nekem az is mindegy az a lényeg, hogy összetartozzon a kettő, de persze inkább rf legyen.

Ha infrás akkor a komplett mennyezeti lámpatest kell nemcsak a panel, mert infradómom az nincs.

Előzmény: Pepi 517 (71706)
Pepi 517 Creative Commons License 2015.10.24 0 0 71706

Bocsi de az sem mindegy hogy rádió frekis,vagy ultra hangos,de a kulcs ban lévő elektronikát tudják hangangolni,más Lönci gumi cső volt el dugulva.

Előzmény: granturismo (71703)
downer Creative Commons License 2015.10.24 0 0 71705

OK, csak említettél zárakat, gyújtáskapcsolót is. Ha kell, akkor megkeresem azt a mennyezeti lámpát, a kulcsból elég az elektronika? Ha kell a kulcsház is vagyis a kulcs maga, aminek a marása adott, akkor kellenek zárak is, így elég messzire vezet a dolog. :)

Előzmény: granturismo (71703)
messi1918 Creative Commons License 2015.10.24 0 0 71704

Sziasztok. Hengerfejes lett a Kappám és szeretnék megválni tőle. Az autó jelenleg nem működik. Tudok hozzáadni 4 darab alufelnit, az autón lévőkön kívül (tehát összesen 8 alufelni). Teszek fel 4 képet ha esetleg valaki érdeklődne, és szeretne több képet nagyon szívesen csinálok. AZ autó nincs kivonatva a forgalomból! Árnak egy nagyon alkuképes 70 ezerre gondoltam.

granturismo Creative Commons License 2015.10.24 0 0 71703

Kell legalább 1db távirányítós kulcs és a hozzá tartozó vevőpanel ami a mennyezeti lámpában van.

Tehát nem külön külön alkatrészek hanem egy összetartozó pár kellene ahol a kulcs képes működtetni a központi zárat.

Előzmény: downer (71702)
downer Creative Commons License 2015.10.24 0 0 71702

Nekem van 1 távirányítós kulcsom. Mire van szükséged pontosan?

Előzmény: granturismo (71701)
granturismo Creative Commons License 2015.10.24 0 0 71701

Nem volt benne távos központi zár? Nem tudod benyomni a Lancia jelet a kulcson??

Előzmény: probody (71700)
probody Creative Commons License 2015.10.24 0 0 71700

Az enyém nem vevős volt. Sima alap immos kulcs.

Előzmény: granturismo (71696)
MóczárLászló Creative Commons License 2015.10.24 0 0 71699

16"-os felni garnitúra 35.000.-, 20 VT turbo chiro középrész új 45.000.-, hűtők, inter cooler 3.000.-/db, zárak 5.000.-/db, motorvezérlő 10.000.-, bőrkormány 2.000.- és még sok más alkatrészek van még ezeken kívül.

Előzmény: Marklar T ie (71682)
sooty Creative Commons License 2015.10.23 0 0 71698

Ezt a mennyezeti vevőt és a kulcs kódolós kérdést át kellene venni.

A leirás alapján már többször is megpróbáltam de eddig még sosem sikerült. Lehet, hogy nyelv fordítási hibák is vannak, de nem olyan bonyolult a leírás szerint. Sajnos az az érzésem, hogy a gyári leírásból hiányzik egy-két apróság, ami sikeressé tenné a kulcs kódolást....

 

Gondolom senki sem csinált még ilyet.

Előzmény: granturismo (71696)
sooty Creative Commons License 2015.10.23 0 0 71697

164-nél jártam így.

A hátsó munkahengert ugye úgy lehet betenni a helyére, hogy egy menetes orsón be kell tekerni . Mintha egy csavart kellene betekerni, csak ez nehezebben megy. Amikor a kézifék be van húzva akkor ezen az orsón megy ki a munkahenger. Teljesen be kell tekerni, utána összerakni és légtelenítéskor szépen kimegy a tárcsáig, majd ha megvan bele kell akasztani a helyére a kézifék kötelet.

 

Gondolom ezt így is csináltad, és ki is van minden takarítva.

De a lényeg, ÉN sosem tudtam megcsinálni a 164-en, pedig egy párszor szétszedtem és összeraktam. Igaz csak karmantyút kapott újat, dugattyút sosem. Nekem egy másik  fék lett a megoldás.

Előzmény: Pepi 517 (71695)
granturismo Creative Commons License 2015.10.23 0 0 71696

Jó lesz az is. És a többi zárbetétek is megvannak hozzá? Meg nem tudom a mennyezeti vevőd az reagált a kulcsodra? Mert akkor az is kellene. 

Előzmény: probody (71686)
Pepi 517 Creative Commons License 2015.10.23 0 0 71695

Értem,de vissza raktam a régi tárcsát,betétet,így se megy vissza a dugattyú,nyomás alatt van.

Előzmény: sooty (71694)
sooty Creative Commons License 2015.10.23 0 0 71694

Illetve még egy:

Túl kopott a tárcsa és túl kopott a betét is, ezért a dugattyú túlságosan ki tud jönni a helyéről így "keresztbe" tud állni.

Extrém eset, de én kábé most így állok az elsővel.

Egy bmw-s kolléga jött rá ezen turpisságra a saját autóján. Minden féktárcsa és betét csere után, valamint mindegyik munkahenger cseréje után, olyan mintha új autója lenne. (nyilván fékolajat is cserélt) Elmondása szerint az első munkahengereknél az új dugattyút egy újjal bele tudta tolni a helyére, és ki is tudta húzni. Korábban ilyet még sosem tapasztalt. (neki is beszorult, befogott a fék)

 

Valószínű nekem is ez miatt szorulhat a jobb első fékem. A tárcsák nincsenek 23mm vastagok, igaz a betétek szinte újak.

 

 

Előzmény: Pepi 517 (71693)
Pepi 517 Creative Commons License 2015.10.23 0 0 71693

Szia! holnap veszek csövet egy próbát megér.

Előzmény: Lönci (71692)
Lönci Creative Commons License 2015.10.23 0 0 71692

Idősebb autóknál előfordul, hogy a gumifékcső belseje oszlásnak indul, leszűkül az átmérő szinte nullára. Mikor fékezel, átpaszírozod rajt az olajat, visszafelé pedig már nem tud áramlani, így gyakorlatilag rajt marad a nyomás a munkahengeren. Ez esetleg megérhet egy próbát.

Előzmény: Pepi 517 (71691)
Pepi 517 Creative Commons License 2015.10.23 0 0 71691

Köszi!na-de most jön a gebasz,vissza szereltem a rossz munka hengert pajszerel vissza állítottam a kézifék kart,nagyon be-van rohadva,a fék az jó volt ,de evvel is ezt produkálja,a kézi fék kivan kötve.

Előzmény: sooty (71690)
sooty Creative Commons License 2015.10.23 0 0 71690

Passz, de tudok neked egyet adni. Úgyis tartozom...

Előzmény: Pepi 517 (71688)
sooty Creative Commons License 2015.10.23 0 0 71689

Mindjárt írok...

Előzmény: probody (71685)
Pepi 517 Creative Commons License 2015.10.23 0 0 71688

Sziasztok! egy kis segítség,b hátsó fék munka hengert cseréltem mert berohadt a kézfék kar,komplett munka hengert cseréltem,lelet légtelenítve de állandóan megszorul a dugattyú,nem megy vissza,olyan mintha mindig fékezés alatt volna,.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!