Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Na szóval azt akartam kérdezni, hogy nekem az Alfában volt ilyen infrás rendszer, de abban a LED nem zöld volt hanem rendes infra LED aminél nem lehet látni ha világít. Szóval ugyanolyan mint pld amilyenek a TV távirányítókban vannak.
Szóval a Coupe-ba szét van törve a kormányzár. Úgy értve hogy a kormányoszlop öntvényből is hiányzik egy jókora darab. Kaptam egy másik komplett kormányoszlopot van benne gyújtáskapcsoló és 1db kulcs. De az infrás rendszer.
Namost az infrás olyan ugye hogy van benne 1db zöld LED ami a kulcstollal párhuzamosan világít. Illetve ez a kulcs olyan hogy a benyomható embléma a kulcs felületének szintjében van és pajzs alakú mint maga a márkaembléma. Az rf kulcs meg olyan hogy a led az embléma alatt van a kulcstollal merőlegesen világít és a benyomható embléma nem a kulcs felületének szintjében hanem attól mélyebben van és nem pajzs hanem kör formájú.
OK, csak említettél zárakat, gyújtáskapcsolót is. Ha kell, akkor megkeresem azt a mennyezeti lámpát, a kulcsból elég az elektronika? Ha kell a kulcsház is vagyis a kulcs maga, aminek a marása adott, akkor kellenek zárak is, így elég messzire vezet a dolog. :)
Sziasztok. Hengerfejes lett a Kappám és szeretnék megválni tőle. Az autó jelenleg nem működik. Tudok hozzáadni 4 darab alufelnit, az autón lévőkön kívül (tehát összesen 8 alufelni). Teszek fel 4 képet ha esetleg valaki érdeklődne, és szeretne több képet nagyon szívesen csinálok. AZ autó nincs kivonatva a forgalomból! Árnak egy nagyon alkuképes 70 ezerre gondoltam.
16"-os felni garnitúra 35.000.-, 20 VT turbo chiro középrész új 45.000.-, hűtők, inter cooler 3.000.-/db, zárak 5.000.-/db, motorvezérlő 10.000.-, bőrkormány 2.000.- és még sok más alkatrészek van még ezeken kívül.
Ezt a mennyezeti vevőt és a kulcs kódolós kérdést át kellene venni.
A leirás alapján már többször is megpróbáltam de eddig még sosem sikerült. Lehet, hogy nyelv fordítási hibák is vannak, de nem olyan bonyolult a leírás szerint. Sajnos az az érzésem, hogy a gyári leírásból hiányzik egy-két apróság, ami sikeressé tenné a kulcs kódolást....
A hátsó munkahengert ugye úgy lehet betenni a helyére, hogy egy menetes orsón be kell tekerni . Mintha egy csavart kellene betekerni, csak ez nehezebben megy. Amikor a kézifék be van húzva akkor ezen az orsón megy ki a munkahenger. Teljesen be kell tekerni, utána összerakni és légtelenítéskor szépen kimegy a tárcsáig, majd ha megvan bele kell akasztani a helyére a kézifék kötelet.
Gondolom ezt így is csináltad, és ki is van minden takarítva.
De a lényeg, ÉN sosem tudtam megcsinálni a 164-en, pedig egy párszor szétszedtem és összeraktam. Igaz csak karmantyút kapott újat, dugattyút sosem. Nekem egy másik fék lett a megoldás.
Túl kopott a tárcsa és túl kopott a betét is, ezért a dugattyú túlságosan ki tud jönni a helyéről így "keresztbe" tud állni.
Extrém eset, de én kábé most így állok az elsővel.
Egy bmw-s kolléga jött rá ezen turpisságra a saját autóján. Minden féktárcsa és betét csere után, valamint mindegyik munkahenger cseréje után, olyan mintha új autója lenne. (nyilván fékolajat is cserélt) Elmondása szerint az első munkahengereknél az új dugattyút egy újjal bele tudta tolni a helyére, és ki is tudta húzni. Korábban ilyet még sosem tapasztalt. (neki is beszorult, befogott a fék)
Valószínű nekem is ez miatt szorulhat a jobb első fékem. A tárcsák nincsenek 23mm vastagok, igaz a betétek szinte újak.
Idősebb autóknál előfordul, hogy a gumifékcső belseje oszlásnak indul, leszűkül az átmérő szinte nullára. Mikor fékezel, átpaszírozod rajt az olajat, visszafelé pedig már nem tud áramlani, így gyakorlatilag rajt marad a nyomás a munkahengeren. Ez esetleg megérhet egy próbát.
Köszi!na-de most jön a gebasz,vissza szereltem a rossz munka hengert pajszerel vissza állítottam a kézifék kart,nagyon be-van rohadva,a fék az jó volt ,de evvel is ezt produkálja,a kézi fék kivan kötve.
Sziasztok! egy kis segítség,b hátsó fék munka hengert cseréltem mert berohadt a kézfék kar,komplett munka hengert cseréltem,lelet légtelenítve de állandóan megszorul a dugattyú,nem megy vissza,olyan mintha mindig fékezés alatt volna,.