Sajnos ugy néz ki nem sikerül a dolog, mert állitólag nincs a pesti központban, és nem tudni mikor lesz. A másik pedig, hogy nekem két soros a kijelzőm, és ezekhez állitólag nem jó. Tudsz valami okosat? c5 1.6 hdi 2004 októberi gyártás, II széria. Köszönöm!
Láttam pár véleményt, ezért gondoltam, megosztom veletek a mai élményemet.
Szegény 307-sem indexkapcsolója nem jó, mint kiderült, valójában egy vezérlőegység, ezért a szerelőm azt mondta, hogy vigyem el szakszervízbe. Itt Keszthelyen va Citroen, ezért oda mentem először. Kb nyolc szerelő volt a műhelyben, talán egymás .... valamilyével játszottak, de hogy semmit sem csináltak, az biztos.Csak egy szerelő volt, aki úgy tett. mint aki dolgozott. Mondtam a munkafelvevőnek, hogy csak annyit kellene megnézni, hogy mi lehet a gond, tegyék rá a számítógépre az autót. Erre ő:
- Áááá, pénteknél előbb nem érünk rá! jött a válasz, de egy másik auto sehol a közelben. Erre pipa lettem, egy minden telefonálás nélkül átrobogtam Balatonboglárra a Peugeot Máté-hoz!
Kicsit furcsán nézett rám a srác, de azt mondta, hogy egy óra múlva lesz egy pici idő, akkor megnézik! És így is lett!Amint volt szabad hely, azonnal átnézték, sajnos ők sem tudtak mást mondani, hogy csere. Ma kicserélték és minden rendben!
Csütörtökön végre hazahozom a 407-est, de az biztos, hogy Bogláron fogom átnézetni, mert nagyon korrekt, segítőkész emberek dolgoznak ott, és maximális kiszolgálást kaptam, még ha az átlag szerelőknél kicsit drágábbért is!
Még mindig érdekelne egy jó szerelő. Budapest XI.ker-től belátható és emberi közelségben . A kocsi még mindig korházban, de úgy veszem észre csak sötétben tapogatóznak. Mondhatni maszatolnak jó sok pénért. Szóval egy benzines v.színű elektromos bajjal küszkődő autóba kellene végre életet lehelni. Kösz
CD tár annyira nem érdekel mivel elég sokat váltogatom és cserélem a zenét, és a leg egyszerübb meg oldás ha a gépből egyenest USB-re teszem rá. Köszönöm a segitséget. :)
Általában úgy hogy 6 mappát kell csinálnod és úgy beraknod a zenéket ergo tárként értelmez a rendszer.
Amúgy van CD tár is a 407 eshez és nem kell cserélgetned annyiszor a lemezeket.
Igaz ismerek egy őőőrültet aki a gyári cucc mellé berakott egy Clariont is még agy össz 19 lemez mehet neki egymás után igaz át kell kapcsolni a 2 redszert ha épp ott az idő. És akkor nincs a clarionra kormányvezérlés De neki így jó :)
406 os CD tár jó a gépekhez 6 lemezzel és csak kábel és tanítás kérdése
Hello. Engem is érdekelne ez a megoldás, én is unom már hogy cserélgetni kel a CD-ket. Nekem csak az lenne a lényeg hogy USB-menyen, 2004 1.6 HDI van, Adapeteren kivül mi kel még hozzá? Autó magnó hogy fogja fel ismerni a számokat stb.. ??
Köszönöm, de a beszerzés, beszerelés, már el van inditva,és úgy látom elég messze vagyunk egymástól, csak tapasztalatokra, véleményekre lennék kiváncsi, hogy milyen minőség, és hogyan válik be a gyakorlatban. Ha ebben tudnál segiteni, megköszönném.
Urak! Van valakinek valamilyen infója, esetleg tapasztalata a DENSION márkájú kütyükkel kapcsolatban? Szeretnék egy ilyesmit beszereltetni az autómba, mert a gyári rádiót sajnos nem lehet kivenni, és ezzel talán USB-ről meg lehetne oldani a mjuzikot rombolás nélkül, elérhető áron. Egy c5-be kéne betenni. http://www.dension.hu/?subpage=gwl&p=1
Az alábbi eset történt velem. Van ugye a verdám 2077-s évjáratú SW 1.6 Hdi kiskedvencem. :)
Nyaralás megkezudése elött 2 hete pénteken reggel azt tapasztaltam hogy első indításkor a kuplung pedál benyomása után csak 3/4-ig jött fel nem állt vissza a helyére. Először nem gyanakodtam gondoltam elakadt. Ujra benyomtam és akkor is csak addig jött fel. Gondoltam biztosan a rugója van kicsit megszorulva. Kézzel megtornáztattam és utánna hibátlanul müködött. így nyugod szívvel keltem vele útra Sopron Salzburg útvonalra. A Szállásunk fenn a hegyekben volt 1728m magasan. 3dik nap autozás után reggel beindítom az ékszerdobozomat és megint nem jött fel a kuplung pedál de ekkor már hiába huztam fel kézzel mint korábban vissza esett. Kinyitottam a motortetőt és szomorúan láttam hogy tiszta olaj minden föleg az a munkahenger melyet a kuplungpedál mozgat. Rövidre fogva legurultam a hegyről és 11km-re volt egy pezsó service. Ott ránéztek és mondták holnapra meg tudják javítani de alkatrészt kell rendelniük. Ez meg is történt miután kifizettem 244euro-s számlát kaptam egy frissen mosott motorteret és hibátlanul ment minden.
Bár nem tudom pontosan mit cseréltek ki de örülnék ha valki lefordítaná vagy megmondaná a cikkszám alapján:
Empfangszylind gyári cikkszám:218295 (ez mi is magyarúl?)
Szóval azóta eltelt 2 hét beltekertem 600km-t és a mai napon reggel megint nem jött vissza a kuplungpedál csak 3/4 állásig. A guta megüt hogy ott új laktrészt kaptam és megint kezdődik minden előről.
Ha volt ilyen prolmája valakinek kérem írja le hogy Ő hogy járt.
Nekem egy 2008-as, 2.2-es Hdi 407 sedan-om van. Nemrég cseréltek benne gázpedált mert a tempomat nem működött és azt írta ki hibaként. Ezzel a hiba jelenség megoldódott.
Viszont többször is előfordúlt, hogy menet közben, akár többször is bedadogott a motor, rövid picike rántást csinált. Le nem fulladt. A hétvégén miután kiálltam a garázsból és becsuktam a garázsajtót akkor is hallottam, hogy egy nagyon rövid ideig szaggatott a motor, tehát hidegen is jelentkezik a hiba. Természetesen a szervízben a gép nem jelzett erre vonatkozó hibát. Sőt mivel össze-vissza produkálja ezt a jelenséget, néha több hét után így nem is tudom a szervízeseknek megmutatni mert általában akkor ugye nem jelentkezik a hiba!
Nagyon hálás lennék ha valaki tudna segíteni vagy tanácsot adni milyen irányba induljak!? Esetleg valakinél jelentkezett már ilyen hiba?
„Fogd vissza magad barátom, mert ez a topic nem erről szól… Ez a hangnem itt nem jellemző. Én teljesen kultúrált hangnemben írtam az előző hozzászólásomat, de a te reakciódról ez nem mondható el.”
Nagyképűségből jeles vagy, de a szövegértelmezés nem erősséged…
ui:
ha autót akarsz eladni, javaslom az alábbi oldalt: www.hasznaltauto.hu ott nyomhatod a hülye soderedet.
„Én direkt benzinest kerestem, mivel félek a dízel motorok drága hibáitól és nem is megyek többet egy átlagos évben 10.000-15.000 km-nél”
Olvasd el légy szíves még egyszer figyelmesen! Hol látsz te ebben „fikázást”??? Nem félhetek a dízel motorok drága hibáitól??? Te akarod nekem megmondani mitől félhetek??? Remélem nem…
„Simán tényként írod, hogy a diesel csak szar lehet”
Ezt meg honnan vetted??? Eszem ágában sincsen még csak a közelébe sem menni a dízel vs. benzines témának. Teljesen értelmetlen ezt taglalni, már ezren megtetették ezer topicon, persze teljesen értelmetlenül…
Örülök, hogy örülsz a 2.0 HDI motorodnak és te is örülj, hogy én meg örülök a 2.2 benzinesnek. Ilyen a világ.
Fogd vissza magad barátom, mert ez a topic nem erről szól… Ez a hangnem itt nem jellemző. Én teljesen kultúrált hangnemben írtam az előző hozzászólásomat, de a te reakciódról ez nem mondható el.
A mellékelt emailben sajnos egy szám hiányzott a motorszámból, de addig is sikerült lekérdeznem az autót. Szerencsére jó hírek, eddig korrektnek tűnik. Előre is köszönöm a segítséget.
Sajna a 307-ben már nincs szerencsém, sajna le kell cserélnem az indexkart!
Azért örülnék, ha nem fikáznád a dízeleket a saját autód fényezése közben.
"Én direkt benzinest kerestem, mivel félek a dízel motorok drága hibáitól"
Simán tényként írod, hogy a diesel csak szar lehet. Nekem most van 152.000 és baromira örülök, hogy egy 2.0 hdi -t hajtok alacsony fogyasztással olcsón, nagyobb motorerővel, mint egy benzinfaló 2,2i.
Előzetes piackutatást végzek! Amennyiben minden terv szerint alakul - a család jelentős bővülése miatt - hamarosan eladósorba kerül a kocsim. A meglévő „egy darab” kislányom mellé szeptemberben érkezik még két fiú… Így a tavaly decemberben vásárolt Peugeot 407-es coupé-m sajnos matematikailag kicsi lesz (amúgy persze nem az), mivel csak 4 személyes… Sajnálom eladni a kocsit, de nincs mit tenni.
Kabalából még nem hirdetem a neten az autót, hiszen még nincsenek meg a lurkók, de már tapogatózom a kocsi cserével kapcsolatban.
Az autó főbb paraméterei:
Peugeot 407 Coupé 2.2 (benzin)
Gyártási év: 2006
Első forgalomba helyezés: 2008. 01. 25. (Magyarországi szalonból vásárolva)
Futott kilométer: 51.000
Színe: metál szürke
Második tulajdonos
Főbb felszereltség:
ABS (blokkolásgátló), ASR (kipörgésgátló), ESP (menetstabilizátor), szervokormány, tempomat, sebességhatároló, digitális kétzónás klíma, állítható kormány, elektromos ablak, elektromos tükör, fűthető tükör, elektromosan behajtható tükrök, fűthető ülés, hazakísérő fény, hűthető kesztyűtartó, középső kartámasz elől-hátul, HIFI, CD-s autórádió tolatóradar, bi-xenon fényszóró, , esőszenzor, fényszenzor, fedélzeti komputer, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, oldallégzsák, függönylégzsák, hátsó oldal légzsák, térdlégzsák, guminyomás-ellenőrző rendszer, ISOFIX rendszer, ködlámpa, törzskönyv, centrálzár, riasztó, sebességváltó zár, immobiliser, 17-es könnyűfém felni, manuális (6 fokozatú) váltó, színezett üveg, dönthető utas ülések, vezető- és utasoldali ülésmagasság állítás, csomag rögzítő háló, vezetett szervizkönyv.
Összességében bőrön és navigáción kívül „fullos” a kocsi.
A kocsit „Pálfi Zs” kolléga vette még 2008-ban, hozzászólásaiban itt a topikon követhető a kocsi „előélete”.
A kocsi karc és karambolmentes, egyedüli javítás a tetején történt, mivel parkolás közben rászakadt egy faág. Ez még az előző tulajnál történt (lásd 1057.sz hozzászólás). A javítás márkaszervizben történt (drágán mérték…), a számlákkal rendelkezem.
A kocsi nagyon egyben van, olyan, mintha most jött volna ki a gyárból… Ideális utazó kupé, 4 ember kényelmesen elfér benne, a csomagtartó pedig 400 literes.
Én direkt benzinest kerestem, mivel félek a dízel motorok drága hibáitól és nem is megyek többet egy átlagos évben 10.000-15.000 km-nél. Az átlagfogyasztása nálam 8,8 liter százon, ami egy ekkora vastól nem rossz érték (ráadásul túlnyomórészt városban használom).
Amennyiben valaki 407 Coupé vásárláson töri a fejét, ezt feltétlenül nézze meg. Peugeot rajongó gazdától (az előző kocsim egy 406-os Coupé volt) fájó szívvel hamarosan eladó… Érdeklődés e-mailben...