Magyarország legkisebb területü kocsiállományú volánja , de méretéhez képest a külső szemlélő nagyobbnak láthatja, talán ha nincs Uti Csaba akkor feleannyi kocsival üzemegység kirendeltség lehetne Gyöngyös fennhatósága alatt nem így történt. Várok képeket infókat bármit és lehetőleg lehetnek benne Gödöllő Pásztó Jászberény Gyöngyös környéki témák is.
Nekem megvan nyitva a gugli mindig a zindex mellett. Szóba kerül egy rendszám, kijelöl, Ctrl+C, Ctrl+V és látom meliyk, milyen buszról van szó. Az egész nincs egy másodperc, ezt az útmutatót sokkal több volt leírni.
Napi 50-100 hozzászólásnál mindíg kilépek a hozzászólás olvasásából, beírom a gugliba majd a megszerzett tudás birtokában visszalépek és folytatom az olvasást ?
A háztömkörüli bennfentes (nem csak itt) beír egy rendszámot és mellé egy-két mondatot.
Mindegy miről.
És elvárja, hogy a kb. 9000 db magyar rendszámos közforgalmú autóbuszt mindenki ismerje rendszám szerint + legyen gondolat olvasó, hogy az a rendszámú busz miért jó / miért nem jó oda.
Szerintem ha kerek magyar mondatba írna le valamit, este nem kapna vacsorát.
Példa :
Mondjuk azt XXX-001 frsz-ú Bakkfitty-987 típusú autóbusz ment Gyönygyösről Kukutyinba (199 km) tegnap.
Ez helytelen mert ez a busz városi/ helyi kivitelű.
IC 12. Nem tudom, minek kellene mennie rajta, évekig credós járat volt. Mondjuk itteni infók szerint MIS-663 járata lenne, amennyire én tudom, az LVN-693 meg tán tartalék, ahogyan én értelmezem (most azon ne kezdjünk el elmélkedni, hogy IC 12-t miért kell tartaléksorba vinni).
05:30 Heves - Gyöngyös 06:30 06:30 Gyöngyös - Eger 08:25 08:40 Eger - Mezőkövesd 09:20 13:25 Mezőkövesd - Eger 14:05 14:15 Eger - Gyöngyös 16:30 ? Gyöngyös - Heves ?
Amennyire az átutazók számát meg lehet ítélni, kb. nulla ilyen lehetett... Aki mégis ilyet próbált, az nagy valószínűséggel megoldotta a gyöngyösi esti átszállást - a mai menetrend szerint kb. félóra várakozást igényelt egy ilyen extrém kaland.
Mondjuk a régi menetrendet tekintve eléggé rossz volt annak, aki mondjuk egy kiruccanást tervezett Hatvanból Nyíregyre. Reggel eltudott jönni, délután már csak Gyöngyösig... Jó tudom biztos éves szinten ezen utasok száma minimális, de na..
A Hatvani Hírlap februári száma szerint tizenegy autóbusszal gyarapodott Hatvan, ebből három vadonatúj (két Volvo és egy Credo) és nyolc használt. Az elmúlt időszakban a KMKK összesen 63 buszt kapott.
Tudom, hogy a sajtóban megjelentekre kritikával kell tekinteni, de nekem a 8 használt kocsi csak úgy jön ki, ha a tavaly áprilisi két Crossway-t is beleveszem…
Lehetséges. Viszont ebben a relációban nem okozott különösebb problémát a dolog. Ha mondjuk vissza irányban Nyh-Gyöngyös-Hatvan táblával jártak volna Gyöngyösig, az már viszont igen.