Piaggio NRG robogóról szóló topic, melyben MC, MC2, MC3, DD stb... Lesznek középpontban. A topik nyitása, abból adódott, hogy még senki nem nyitott meg ehhez a robogóhoz az indexen fórumot. Kérnélek titeket, hogy hozzászólásaitokkal, észrevételeitekkel segítsétek a fórum fejlődését! Legyetek jók!
Köszönöm a választ, a probléma megoldódott, a szimering volt szétmenve. Sikerült felújitószettett vennem 4400ft ért. Az lenne még a kérdésem, hogy gyárilag az MC3 mekkora karbival van szerelve? Nagyon aggasztó fulladási problémáim vannak, pedig hetek óta a karburátort állitgatom (12 dellorto) és arra gondoltam, hogy mi van ha kicsi rá? Gyári konfigurácio, sito plus kipufogóval.
sziasztok, segítséget szeretnék kérni, van egy nrg mc3 purejet-em, nem rég vettem. mentem vele 100km-ert és elkezdett lefulladni, majd megállt. nem is indult tovább. alánéztem és a benzin csőveknél folyt a benzin. vettem új csöveket és kicseréltem. viszont ezek után sem indul. (az az érdekes, hogy lemerült az akku, rákötöttem a kocsimra hogy bebikázzam, majd elindult, szépen járt a motor, viszont mikor odahúztam neki hirtelen lefulladt. olyan mintha nem nyomna benzint). tudnátok segíteni hogy mitől lehet? esetleg benzin pumpa baja van? illteve mikor még ment a motor, a km óra 90et mutatott de az tuti hogy annyit nem mentem vele. köszönöm
Ez tipikus hiba az nrg-nek. Igen jól tudod , szét kell szerelni a blokkkot. De ne vegyél vízpumpát mert az elég drága, ha jól emlékszem 26e körül mozog. Én ugy oldottam meg , hogy vettem bele csapágyat és pici szimmeringeket . Csapágy szemmering boltban kapsz ilyesmit méret alapján és fillérekből javítható, persze ha értesz hozzá.
Sziasztok! Volna egy Piaggio NRG MC3 LC robogóm. Nem sokat tudok róla mert, most került hozzám és eléggé le van strapálva. Valaki tudna nekem mesélni a vízpumpáról? Hallottam a hírét, hogy széthúzással jár a cseréje. Nos nekem a csapágy alatti kis résből könnyezik a hűtővíz, nem pedig a csapágyból közvetlen, ez jelenthet csak összerakási problémát? Esetlen nincs benne rendesen a csapágy? A képen bekarikáztam honnan folyik. Nem szedtem még szét ilyet. Hogy áll össze az egész?
Tudna nekem valaki segíteni abban,hogy milyen alkatrészek szükségesek a Pure Jet visszaalakításához hagyományos karburátorosra? Egy 2004-es NRG MC3 Pure Jet-ről van szó.
Sziasztok! Vettem egy Piaggio NRG MC4 Power tipusú 2007-es léghűtéses robogót.Eddig csak Aprilia sr-el és Yamaha aeroxokkal foglalkoztam,és a Piaggioról nem tudok szinte semmit. Érdekelnének gyári adatok,görgő mérete,szíj mérete,gyári fojtás helye/holléte,hol érdemes venni hozzá cuccokat. Előre is köszönök minden segítséget.
Van egy Piaggio NRG MC3 DD robogóm. Szeretném kicserélni a hátsó kerék csapágyat. Kivettem a régit, ami KBC 6204D jelű csapágy. Azt nem tudom, hogy normál, vagy C3-as hézagú csapágy kell ide? A régi csapágyon erre utaló jelölést nem találtam.
A műszerfal bekötése szerintem teljesen más a Pure-Jet-en, mint a karburátoroson.Szerintem csak a km-órát cseréld ki, abból nem lehet baj. ;) Az hogy 10-15km-t csal a sebességmérő teljesen természetes.Minden nrg-é ennyivel mutat többet.Ebben egységes. :D
Sziasztok. Ebben a hónapban vettem egy vízhűtéses mc3-as nrg-t. A kilóméter órajaban nem meri a megtett utat csak a sebesseget, és azt is szerintem 10-15 km.-el többet és a vízhőfokom is épphogy megmozdul (de ez feltehetoleg vízhőfok jeladó hiba) Mivel engem ez zavart gondoltam kicserelem az órát. Egy injector-os ból lett kiszedve, de érdekesen kezdett viselkedni a fordulatszámmérő sokkal többet mutatott mint amin járt és a robogó is elkezdett hebegni habogni gázadásnál meg kihagyni. Lehetséges, hogy az injectorosé nem jó a karbisba? Koszi a segítséget.
üdv az mért van hogy motor elején megindul utána meg lassan felgyorsul 60km/h ami szerintem kevés mert van rajta 17,5 karbi,sport kipu arra tippeltem hogy görgő súlya lehet (6g vagy 6,3g van benne) vagy hogy cdi szabályoz csak nem tudom cdi fordulat szabályzós e!
Van egy Piaggio Free tipusú motorom,nem tudja valaki,milyen csapágyak kellenek hátra a kihajtáshoz? Milyen méret,vagy szám,és hány darab? Úgy szól a hátulja mint egy tolókerekes váltó.
nem kizárt, h elszakadt a pumpát forgató kis bordásszíjad.. a variáror mögött van,az hajtja az olajpumpát és a vízpumpát is..csak azért tudom, mert elfelejtettem visszarakni, és 3 perc alatt 90fokos volt a vizem :)
Van egy nrg mc2-esem. az a probléma hogy forralja a vizet de a viztartájbahideg a víz és ugytudom h a blokkba vagy a blokk körül méri a vizhőt. vízpumpára gyanaxom de nemtalálom hogy holvan hogy egyáltalán megnézzem h annak van-e baja.
ha valaki tudna esetleg képet küldeni hogy hol keressem vagy csak elmagyarázná h hol keressem nagyon megköszönném!!!
Van egy zip fr em 2000es kiadás,az lenne a kérdésem hogy lehet e a kilóméterórát cserélni üzemanyagszint mutatósra és ha igen milyen tipuséval?Köszi a válaszokat
Piaggio NRG robogóm hibátlanul működött eddig, de most kezd egy kicsit "rosszalkodni".
A problémám az, hogy az üzemeanyagcső a karbiba bemenet előtt egy könyökben végződik aminek a másik vége illik a karbiba, elvileg bele kell szorulnia, na nekem ez a könyök könnyedén kicsúszik a helyéről.
Piaggio NRG bontódik, ha valakinek szüksége lenne valamire!
A motorjáról annyit hogy 70-es athena henger van rajta, új dugattyúval, athena főtengely, hozzá méretezett Gianelli sport kiufogó, és hozzá kalibrált karburátor! Kb. 15 LE., nagyon megy!
A burkolatok is megvannak még!
Ha valakit érdekel valami az alábbi e-mail címen érdeklődjön mert a fórumot nem nézem!
Sziasztok , másik forumon olvastam egy srácnál ezt a problémát, ugyan ezzel küzködök énis, viszont ott nemirtak rá semmilyen választ :
"Hello!!!
Légy szíves segítsetek. NRG MC2 Extreme Air 50ccm. Kór:Megyek gond nélkül 70-75-el . Egyik pillanatról a másikra se kép, se hang. Nincs világítás, nincs gyújtás csak (brutál) motorfék. Félreállok nézegetem nem meleg a blokk, nincs bűz és nem is tudom beindítani, nem fordul az önindító, nem indul rúgásra se. Elkezdem fortyogva tolni. KB 200 méter után elegem lett a tologatásból és megpróbáltam, gyújtás, fék, gáz és pöcc röff. Na ez mitől lehet. Sürgős válaszotokat előre is köszönöm."
Egy kerregő féle hangod ad leállásnál, ugyan ugy gyujtás kilő, világítás nincs, brutál motorfék aztán megáll, 1-2 perc mulva nagyhezen ujra elindul, kb megy még 100m-tert és ismét ezzel a problémával leáll. Mielött ez jelentkezett volna, leszedtem az olajpumpát megnézni, meg a variátort hogy hozzáférjek az olajpumpához, minden ugy lett visszarakva, ahogy leszedtem, hozzá nemigen nyultam a dolgokhoz mer nemtaláltam problémát, csak a bowdenen állítottam, mert elötte füstölt mint állat valószinüleg rosszul volt beállítva és sok olajat evett, viszont utána hogy összeraktam jelentkezett ez a probléma, már átnéztem többször, de foggalmam sincs mitöl csinálhatja, ha valaki tud valami megoldást, meg találkozott ilyennel megköszönném a segítséget.
mc2es mocimban a kompresszió 4.5 bar.Hidegen nagyon-nagyon nehezen indul, viszont ha beindul húzni húz és végsebessége is jó.Leállítás után fél óra bőven elég és már nem is indul, csak megint kínlódással.
Előfordulhat az, hogy a kevés kompresszió miatt indul be nehezen?Vagy esetleg máshol kell keresni a hibát?
Hengerfej fúrás, dugó és gyűrű csere elegendő v komplett vegyek egy hengerszettet, ami természetesen jóval drágább.