Keresés

Részletes keresés

Lómen Balázs Creative Commons License 2015.04.10 0 0 112

Köszönöm a választ, a probléma megoldódott, a szimering volt szétmenve. Sikerült felújitószettett vennem 4400ft ért. Az lenne még a kérdésem, hogy gyárilag az MC3 mekkora karbival van szerelve? Nagyon aggasztó fulladási problémáim vannak, pedig hetek óta a karburátort állitgatom (12 dellorto) és arra gondoltam, hogy mi van ha kicsi rá? Gyári konfigurácio, sito plus kipufogóval.

Előzmény: Nagyzoltan_78 (108)
Clioca Creative Commons License 2015.04.06 0 0 111

*autóról 

Előzmény: Clioca (110)
Clioca Creative Commons License 2015.04.05 0 0 110

Szia.

pont tegnap olvastam hogy autól nem szabad bikàzni mert a motort vezérlő elektronikàt hazavàghatja. Lehet ez a baj. 

Üdv.

Előzmény: richier (109)
richier Creative Commons License 2015.03.29 0 0 109

sziasztok, segítséget szeretnék kérni, van egy nrg mc3 purejet-em, nem rég vettem. mentem vele 100km-ert és elkezdett lefulladni, majd megállt. nem is indult tovább. alánéztem és a benzin csőveknél folyt a benzin. vettem új csöveket és kicseréltem. viszont ezek után sem indul. (az az érdekes, hogy lemerült az akku, rákötöttem a kocsimra hogy bebikázzam, majd elindult, szépen járt a motor, viszont mikor odahúztam neki hirtelen lefulladt. olyan mintha nem nyomna benzint). tudnátok segíteni hogy mitől lehet? esetleg benzin pumpa baja van? illteve mikor még ment a motor, a km óra 90et mutatott de az  tuti hogy annyit nem mentem vele. köszönöm

Nagyzoltan_78 Creative Commons License 2015.03.27 0 0 108

Szia Balázs!

 

Ez  tipikus hiba az nrg-nek.  Igen jól tudod , szét kell szerelni a blokkkot. De ne vegyél vízpumpát mert az elég drága, ha jól emlékszem 26e körül mozog. Én ugy oldottam meg , hogy vettem bele csapágyat és pici szimmeringeket . Csapágy szemmering boltban kapsz ilyesmit méret alapján és fillérekből javítható, persze ha értesz hozzá.

Előzmény: Lómen Balázs (107)
Lómen Balázs Creative Commons License 2015.03.01 0 0 107

Sziasztok! Volna egy Piaggio NRG MC3 LC robogóm. Nem sokat tudok róla mert, most került hozzám és eléggé le van strapálva. Valaki tudna nekem mesélni a vízpumpáról? Hallottam a hírét, hogy széthúzással jár a cseréje. Nos nekem a csapágy alatti kis résből könnyezik a hűtővíz, nem pedig a csapágyból közvetlen, ez jelenthet csak összerakási problémát? Esetlen nincs benne rendesen a csapágy? A képen bekarikáztam honnan folyik. Nem szedtem még szét ilyet. Hogy áll össze az egész?

Kircsi32 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 106

Szia!

 

Nekem pont ilyen van, csodát ne várj tőle, sajnos én is benyeltem 60-65 a vége hacsak nem veszel rá új hengert, kipufogós stb.

 

kb. 70-80e amit rá kell költeni, hogy menjen úgy mint egy vízhűtéses vagy ugyan ez a blokk másban. SR, Runner, stb.

Részletek itt:

 

http://www.egumotors.hu/tuning-rovat/nrg-power.html

 

PDF pedig itt van

 

http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/download/piaggio_nrg_power_dt_servicemanual.pdf

 

 

Előzmény: lencsilany01 (104)
V4 Forever Creative Commons License 2014.10.27 0 0 105

Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni abban,hogy milyen alkatrészek szükségesek  a Pure Jet visszaalakításához hagyományos karburátorosra?
Egy 2004-es NRG MC3 Pure Jet-ről van szó.

Előre is köszönöm a segítséget!

lencsilany01 Creative Commons License 2014.09.02 0 0 104

Sziasztok! Vettem egy Piaggio NRG MC4 Power tipusú 2007-es léghűtéses robogót.Eddig csak Aprilia sr-el és Yamaha aeroxokkal foglalkoztam,és a Piaggioról nem tudok szinte semmit. Érdekelnének gyári adatok,görgő mérete,szíj mérete,gyári fojtás helye/holléte,hol érdemes venni hozzá cuccokat. Előre is köszönök minden segítséget.

kerszabolcs Creative Commons License 2014.08.15 -1 0 103

Sziasztok!

 

A segítségeteket szeretném kérni.

Van egy Piaggio NRG MC3 DD robogóm. Szeretném kicserélni a hátsó kerék csapágyat. Kivettem a régit, ami KBC 6204D jelű csapágy. Azt nem tudom, hogy normál, vagy C3-as hézagú csapágy kell ide? A régi csapágyon erre utaló jelölést nem találtam.

Segítségeteket előre is köszönöm.

 

Luji78 Creative Commons License 2014.08.12 0 0 102

A műszerfal bekötése szerintem teljesen más a Pure-Jet-en, mint a karburátoroson.Szerintem csak a km-órát cseréld ki, abból nem lehet baj. ;) Az hogy 10-15km-t csal a sebességmérő teljesen természetes.Minden nrg-é ennyivel mutat többet.Ebben egységes. :D

Tetrapackk Creative Commons License 2014.05.25 0 0 101

Sziasztok. Ebben a hónapban vettem egy vízhűtéses mc3-as nrg-t. A kilóméter órajaban nem meri a megtett utat csak a sebesseget, és azt is szerintem 10-15 km.-el többet és a vízhőfokom is épphogy megmozdul (de ez feltehetoleg vízhőfok jeladó hiba) Mivel engem ez zavart gondoltam kicserelem az órát. Egy injector-os ból lett kiszedve, de érdekesen kezdett viselkedni a fordulatszámmérő sokkal többet mutatott mint amin járt és a robogó is elkezdett hebegni habogni gázadásnál meg kihagyni. Lehetséges, hogy az injectorosé nem jó a karbisba? Koszi a segítséget.

partyzan12 Creative Commons License 2014.04.15 0 0 100
üdv az mért van hogy motor elején megindul utána meg lassan felgyorsul 60km/h ami szerintem kevés mert van rajta 17,5 karbi,sport kipu arra tippeltem hogy görgő súlya lehet (6g vagy 6,3g van benne) vagy hogy cdi szabályoz csak nem tudom cdi fordulat szabályzós e!
mrpitbull Creative Commons License 2014.04.08 0 0 99

Mi sem egyszerűbb!

 

Szétszeded, megkeresed, hogy melyik csapágy ment szét, fogod a csapágy maradványait és beviszed egy csapágy szaküzletbe.

Ott tudni fogják, hogy mi kell neked.

Aztán már ha szétszeded, a helyedben cserélnék szimeringet is, nem nagy pénz, lehet, hogy jó a régi, de nekem mániám ez. :D

Soha nem árthat az új

Előzmény: Tade15 (97)
anti66 Creative Commons License 2014.04.02 0 0 98

Szóval, meglett a hiba.

Már sokadjára szétszedtem, de igazándiból csak most jöttem a hibájára...

A levegőszűrőben található szivacsot a motor felőli vákuum egy kicsit beszívta és ezáltal elferdült és fals levegőt szívott.

Visszaigazítottam és mint újkorában...

Tudtam, hogy valami műhiba lesz itt.

 

Előzmény: anti66 (89)
Tade15 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 97

Üdv urak.

Van egy Piaggio Free tipusú motorom,nem tudja valaki,milyen csapágyak kellenek hátra a kihajtáshoz? Milyen méret,vagy szám,és hány darab? Úgy szól a hátulja mint egy tolókerekes váltó.

Bak Roland Creative Commons License 2014.03.29 0 0 96

Hali

Van egy piaggio nrg dd-m és eltört a primely tengely a kuplungnál, tud valaki eladót?

soostomi82 Creative Commons License 2014.03.25 0 0 95

hali

nem kizárt, h elszakadt a pumpát forgató kis bordásszíjad.. a variáror mögött van,az hajtja az olajpumpát és a vízpumpát is..csak azért tudom, mert elfelejtettem visszarakni, és 3 perc alatt 90fokos volt a vizem :)

Előzmény: Gubala Tamás (92)
mrpitbull Creative Commons License 2014.03.25 0 0 94

Üdv!

 

Az enyém még léghűtéses, így nem tudok okosat mondani, de az több mint biztos, hogy a hűtő szivattyú lesz a bűnös!

Előzmény: Gubala Tamás (92)
soostomi82 Creative Commons License 2014.03.23 0 0 93

hali

hogyan iktattad ki????

Előzmény: mrpitbull (90)
Gubala Tamás Creative Commons License 2014.03.20 0 0 92

Sziasztok!

Van egy nrg mc2-esem. az a probléma hogy forralja a vizet de a viztartájbahideg a víz és ugytudom h a blokkba vagy a blokk körül méri a vizhőt. vízpumpára gyanaxom de nemtalálom hogy holvan hogy egyáltalán megnézzem h annak van-e baja.

ha valaki tudna esetleg képet küldeni hogy hol keressem vagy csak elmagyarázná h hol keressem nagyon megköszönném!!! 

Mutyu1.9dci Creative Commons License 2014.03.14 0 0 91

Sziasztok

 

Van egy zip fr em 2000es kiadás,az lenne a kérdésem hogy lehet e a kilóméterórát cserélni üzemanyagszint mutatósra és ha igen milyen tipuséval?Köszi a válaszokat

mrpitbull Creative Commons License 2014.02.27 0 0 90

Üdv!

 

Nekem mc2 van, de szerintem hasonló a megoldás mint nekem!

A probléma gyökere az, hogy a szivató nem mindig dolgozik helyesen, ezért akkor is szivat amikor már kellően meleg a motor.

Magyarul sok anyagot kaphat.

Én ki iktattam a szivatót.

 

Lehet, hogy neked nem ez a probléma, de én ezen a szálon indulnék el ha a helyedben lennék!

Előzmény: anti66 (89)
anti66 Creative Commons License 2014.02.23 0 0 89

Üdv!

Piaggio MC3-asom van, egy ideje, minden előjel nélkül nagy gázadásra behorkan és nem húz.

A karburátor már számtalanszor ke lett takarítva, de a hiba fennáll még mindig.

A furcsaság, mint írtam minden előjel nélkül jött.

Valakinek ezen kívül - már a karburátor tisztításon - van-e valami ötlete?

Köszönöm előre is.

Üdv

mrpitbull Creative Commons License 2014.01.08 0 0 88

Üdv!

 

Piaggio NRG robogóm hibátlanul működött eddig, de most kezd egy kicsit "rosszalkodni".

A problémám az, hogy az üzemeanyagcső a karbiba bemenet előtt egy könyökben végződik aminek a másik vége illik a karbiba, elvileg bele kell szorulnia, na nekem ez a könyök könnyedén kicsúszik a helyéről.

 

Valakinek hasonló tapasztalat, esetleg megoldás?

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.05 0 0 87

Piaggio NRG bontódik, ha valakinek szüksége lenne valamire!

A motorjáról annyit hogy 70-es athena henger van rajta, új dugattyúval, athena főtengely, hozzá méretezett Gianelli sport kiufogó, és hozzá kalibrált karburátor! Kb. 15 LE., nagyon megy!

A burkolatok is megvannak még!

Ha valakit érdekel valami az alábbi e-mail címen érdeklődjön mert a fórumot nem nézem!

 

hazafia@citromail.hu

Nagy-György Balázs Creative Commons License 2013.12.30 0 0 86

Üdv, van egy piaggio nrg mc3-am

Az a baja hogy kihagy a motor valami oknál fogva, ez miért lehet ?

gyertyát cseréltem de nem változott a hejzet 

a válaszokat előre is köszönöm. 

Luky07 Creative Commons License 2013.12.15 0 0 85

Sziasztok , másik forumon olvastam egy srácnál ezt a problémát, ugyan ezzel küzködök énis, viszont ott nemirtak rá semmilyen választ :

 

"Hello!!!

Légy szíves segítsetek. NRG MC2 Extreme Air 50ccm.
Kór:Megyek gond nélkül 70-75-el . Egyik pillanatról a másikra
se kép, se hang. Nincs világítás, nincs gyújtás csak (brutál) motorfék.
Félreállok nézegetem nem meleg a blokk, nincs bűz és nem is tudom beindítani, nem fordul az önindító, nem indul rúgásra se. Elkezdem 
fortyogva tolni. KB 200 méter után elegem lett a tologatásból és megpróbáltam, gyújtás, fék, gáz és pöcc röff. Na ez mitől lehet. Sürgős válaszotokat előre is köszönöm."

 

Egy kerregő féle hangod ad leállásnál, ugyan ugy gyujtás kilő, világítás nincs, brutál motorfék aztán megáll, 1-2 perc mulva nagyhezen ujra elindul, kb megy még 100m-tert és ismét ezzel a problémával leáll. Mielött ez jelentkezett volna, leszedtem az olajpumpát megnézni, meg a variátort hogy hozzáférjek az olajpumpához, minden ugy lett visszarakva, ahogy leszedtem, hozzá nemigen nyultam a dolgokhoz mer nemtaláltam problémát, csak a bowdenen állítottam, mert elötte füstölt mint állat valószinüleg rosszul volt beállítva és sok olajat evett, viszont utána hogy összeraktam jelentkezett ez a probléma, már átnéztem többször, de foggalmam sincs mitöl csinálhatja, ha valaki tud valami megoldást, meg találkozott ilyennel megköszönném a segítséget.

Pikaccsu Creative Commons License 2013.11.29 0 0 84

Jah és kurva sokat eszik!!!!!!1 tank(5 liter) 80-85 km.

Pikaccsu Creative Commons License 2013.11.29 0 0 83

szevasztok,

mc2es mocimban a kompresszió 4.5 bar.Hidegen nagyon-nagyon nehezen indul, viszont ha beindul húzni húz és végsebessége is jó.Leállítás után fél óra bőven elég és már nem is indul, csak megint kínlódással.

Előfordulhat az, hogy a kevés kompresszió miatt indul be nehezen?Vagy esetleg máshol kell keresni a hibát?

Hengerfej fúrás, dugó és gyűrű csere elegendő v komplett vegyek egy hengerszettet, ami természetesen jóval drágább.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!