Igen, olyasmi, de kormányba nemigen lesz jó, attól félek. A flexekben van olyan alkatrész, ami nekem kéne, azt hiszem. A kulcs persze attól még elég jó, és én is megnéztem ezt a Hazet céget, 1868 óta rakják neki nyélen.
A blogot elkezdtem ( http://haelnembaszom.tumblr.com/ ), de idő kéne hozzá. Folyamatban van egy hűtőből kutyaház prodzsekt meg egy ablakokból üvegház is, hogy a nagyobbakat említsem, vannak fotók, rajzok, stb., úgyhogy folyt.köv.
Hazet, az van beleütve. Megfigyeltem, hogy minél kisebb szögben dől meg a cső, annál jobban viszi át a forgó mozgást. Tetszenek az arányai, pont biciklihez valónak néz ki.
>>Megnéztem a neten, és ezeket a rendeleteket találtam:- a közúti közlekedés szabályairól szóló 1/1975. (II.5) KPM-BM együttes rendelet (a továbbiakban: KRESZ), - a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról szóló 5/1990. (IV.12.) KÖHÉM rendelet (a továbbiakban: ER), - a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomba tartásának műszaki feltételeiről szóló 6/1990. (IV.14) KÖHÉM rendelet (a továbbiakban: MR) A KRESZ szerint ez volt a kerékpár 2009-ig:olyan két- vagy háromkerekű jármű, amelyet egy vagy két személy emberi ereje, illetőleg legfeljebb 300 W teljesítményű motor hajt.Jelenleg (2010.01.01. óta):"r/1) Kerékpár: olyan, legalább kétkerekű jármű, amelyet emberi erő hajt, és ezt legfeljebb 300 W teljesítményű motor segíti. "
Tehát a háromkerekű az kerékpár. Innen tovább a KRESZ 54. paragrafusa: "54. § (1)325 Kerékpárral a kerékpárúton, a kerékpársávon vagy erre utaló jelzés (117/c. ábra) esetében az autóbusz forgalmi sávon, ahol ilyen nincs, a leállósávon vagy a kerékpározásra alkalmas útpadkán, illetőleg - ha az út és forgalmi viszonyok ezt lehetővé teszik - a lakott területen kívüli úton, a főútvonalként megjelölt úton az úttest jobb széléhez húzódva kell közlekedni."Ergo a háromkerekű közlekedhet kerékpárúton, sőt ott KELL mennie. Akkor miért is ne mehetne kerékpárútra? Tény, hogy a vonatkozó törvény 13. paragrafusának "e" bekezdése a kerékpárút táblánál csak a kétkerekűeket írja, de ez a fentiek alapján hiba, ami abból is látszik, hogy a felsorolásban más járművekre utal:"e) Kerékpárút (26. ábra); a tábla a kétkerekű kerékpárok közlekedésére kijelölt utat jelez; a segédmotoros rokkantkocsi, a gépi meghajtású kerekes szék és a kétkerekű segédmotoros kerékpár lakott területen kívül a kerékpárutat igénybe veheti, ha ezt jelzőtábla nem tiltja. A kerékpárúton más jármű közlekedése tilos;"A "más jármű" tehát a véleményem szerint nem a háromkerekűeket jelenti, amit a fenti két törvényi idézettel tudok alátámasztani. <<
Voltam más országban, ahol működik ez a közbringa dolog(Barcelona). Szerintem elég fincsi, sőt az ott lévő kerékpárokat még stílusosnak is találtam, ellentétben pl Párizs, Bécs. Kipróbálni sajnos nem tudtam, de 24Eurós éves díj ellenében 1/2órás ingyenes használat van egyszerre. Ha lerakod a bringát és felveszel egy másikat akkor az is fél óráig ingyenes.
A bringák agydinamósak,az első/hátsó lámpa folyamatosan ég, és agyváltós(ott is vannak dombok, hegyek) 2008-as cikk szerint 300állomás van és 4000bringa . Az állomásokon nincsenek lezárva, csak dokkolva. A hombre vagy mujer odamegy bedugja a kártyáját a kezelő panelba, az kiírja hányas számú bringát viheti el, és Hola!
Na. Valahogy úgy csináltam a kormányzatot a nyeregcsőbe, hogy:
1. Levágtam egy villa nyakát
2. Nem menetes végét lehegesztettem
3. Kifúrtam a fémet, amit odahegesztettem a villa végére, és belülről belejátszottam egy 12-es csavart. ( vagy tízest )
4. A csavarra felfogattam két csapágyat, aminek a külső átmérője passzolt a nyeregoszlopba, a belső pedig szerencsére a csavarhoz.
5. Ezek után a csapágynál kisebb átmérőjű csőből egy darabot fúrás és lemezcsavar segítségével a nyeregoszlop belsejébee rögzítettem úgy, hogy a felső kormánycsapágyat meghúzva az alsó csapágyak megakadjanak benne
6. Egy bilinccsel rögzítettem kívülről a felső csapágyat
Képpel egyszerűbb lenne, majd ha szét kell szednem, csinálok párat.
Ez a múzeum ez hol lehet? Jó lenne több közeli képet látni a bringákról.
Csapágyról a kérdés nagyon jó, csak most pontosan már nem is tudom, hogyan csináltam.
Átgondolom legközelebbre.
A következő csináldmagad matricához egy Vespás meleg adta az inspirációt, aki a piros lámpánál a kerékpárom származási országa felől érdeklődött. Nem Hollandia, elárulom, hanem:
Hello lenne egy eladó férfi tihany vázam jó rozsdás de semmi baja ezen kivül .illtve egy verseny csepelem és egy corex diamond om is (ez is verseny) ez tökéletes állapotba. http://indafoto.hu/stefkovits_ferenc itt megtekinthetitek öket
Hihi! Na, itt egy kép egy motorról, érdekes a utánfutó izéje:
Ezen kívül büszkén jelentem, hogy szétszedtem és - nem tévedés - összeraktam egy SA kontrás agyváltót, és most működik! Jobb, mint az új! Megtisztítottam, meg a szokásos hülyeségek, pótoltam egy csapágygolyót, beállítottam a láncos bizgentyűt, oszt annyi.
Azóta már egy kedvemre való fokozatot is találtam rajt', nevezetesen az egyest.