szerintem a légzsák átvezető kábel hiba de nézesd meg géppel kiütik a hiba kódot és utána kiderül nekem is volt ilyen hibám kicseréltük és utánna tuti lett
Nemrég vásároltan egy nissan q 2007 1.5dci-t saknos!
Olyan hiba jött most elő, már a sokadik után, hogy villog a légzsáklámpa, de a gèp nem hoz hibát a légzsák rendszerre, illetve most kigyulladt egyszerre a töltés és a fék hiba visszajelző, de töltés van!
Mi legtöbbet városban autózunk, sőt van, hogy a sajátom egy hétig is áll, de mindkét autót szoktam időnként töltögetni otthon a garázsban egy CTEK MXS 5.0 töltővel, jobb a békesség alapon. Start-Stop-ot pedig első dolgom kikapcsolni induláskor.
Meg ugye a QQ-ban van is valami bika elektromos fűtés ha minden igaz, az is eléggé tudja szívni gondolom az akksit indulás után, ha hidegebb idő van. Valamelyik nap éjjel jöttünk haza az új autóval és beültünk ilyen 3 fokban, még sehol nem volt a vízhőfok mutató a közép állástól, de már olyan meleget fújt, mint a kályha. Ezért is inkább töltögetem néha.
50x? kapcsold ki a start stopot ha nagy dugóban vagy. Vajon reggel is dugóban araszolsz? Mert ha csak délután, akkor lehet, hogy ahhoz van valami köze. De hogy nem természetes, az biztos...
Értem... És miért mindig délután 3-kor jelenik meg vajon? Délelőtt semmi, ugyan az az út reggel délpest Nagytétény délután vissza. Nem tudom ment a start stop 3 napja sokat mert álltunk a dugóban vagy 50x egymás után tuti, de akkor is 9 ezer km van benne ez normális?
Sziasztok! Novemberben vásárolt dízeles tekna felszereltségű autónk két napja bizonyos időközönként különböző hibákat ad, írja, hogy rendszer hiba, és különböző ikonok is megjelennek mint a motor ikon sárgán és pirosan. Azt mondta a szerviz, hogy diagnosztikai vizsgálat kell. Nagyon el vagyok keseredve... Volt valakinek hasonló esete?
Helló! Ma beszéltem egyik ismerősömmel. Régebbi gépe van, és a nyári gumija fűrészfogas, és nagyon hangos. Így vette. Utána olvasott, és állítása szerint a kezelésiben írják, hogy 6000 km-ként cserélni kell az elsőt-hátsót.
Macera, de főleg inkább plusz költség, beszerzési forrástól függően még vagy 40-60e Ft, sajnos.
De működnie kell ugyanúgy, ha megfelelő TPMS szenzort rak bele az ember. Lehet venni gyárit, vagy utángyártottat (a gyári az VDO elvileg kb. 10-11e Ft darabja ha netről rendeli az ember), a többi a gumison múlik.
Kicsit én is félek a dologtól de más is megcsinálta már... A FB csoportban láttam egy Visia-s kollégát, ilyen Momo felnivel vette át az autót, már a szalonban felrakták neki.
Inkább az a nagy kérdés, hogy mi lesz majd a TPMS szenzorokkal. Nem hiszem hogy van más mód, mint venni azt is és berakni az új felnikbe... Nem hiszem, hogy a gyári felniről át lehet rakni 1:1-ben, roncsolás mentesen az egészet, akkor inkább nem bolygatom, benne hagyom és majd azzal együtt adom el (vagy tartom meg) az acél felnit amit a Visia-hoz adtak.
A gyári Bridgestone gumik nem valami tartósak. Tegnap szereltettem őket vissza. Gyakorlatilag fűrészfogasra kopott mind a 4. A gumis már szerelés közben mondta, hogy ezek bizony nagyon hangosak lesznek... igaza lett, mintha egy tankkal ménnék.
Kérdezte is hogy mennyi km van bennük. Nem akarta elhinni hogy csak 18e. Megnézettem a futóművet (téli csere elott is, és most is) azon jo minden. Másnál is ilyen a Bridgestone gumi? A téli Fuldán gyakorlatilag nincs kopás.
Hát igen.. 130-ról az ugrás jó lenne nekem is... De 6-ban, mintha az enyémben (1.2) nem lenne gázpedál, hiába nyomom, nem történik semmi, mindegy mennyivel megyek... :-)
Bár nem tőlem kérdezted, de szerintem igen. Vezettem korábban az 1.2-est, most kb. két hete hajtjuk az 1.3-ast. Nagyon érezhető az a +50Nm különbség, ráadásul 400rpm-el lentebb adja le a csúcsnyomatékát (190Nm@2000 vs. 240Nm@1600-3500).
Az új motorral szerintem már egy egész dinamikus autó lett, nem csak az "éppen elég bele" kategória. Most már alacsony fordulaton sem tűnik fel a kevés köbcenti, amit a régin még nagyon éreztem. Pályán 3 felnőttel is úgy ugrik 130-ról 170-180-ra hogy öröm nézni. 130 tempomatnál 6.7-6.8 a fogyasztás, ezt tudom még esetleg hozzátenni, ezt sem érzem rossznak egy ilyen nagyobb testű autótól.
Eddig nagyon szeretem, csak legyen valamennyire tartós is.
Egy 2018-as QQ-val van gondom. Benne van a fél-pótkerék és az emelő. Tegnap kipróbáltam az emelőt. Egy petákot se ér. Félig felemelte az autót, de fogta magát és emelés közepette lefittyedt a feje és visszaesett a kerekeire a járgány. Szerencsére nem volt alatta senki és a kerekeket se szereltem még le, úgyhogy nagy baj nem történt. Előző kocsimban is hasonló elvű emelő szerkezet volt. Azzal sose volt baj. Minden gond nélkül használtam 5-6 alkalommal ez meg elsőre tönkrement. Totál használhatatlan. Írtam "kedves" panaszt Nissan-nak. Meglátjuk mit válaszolnak. Másnak nem volt gondja az emelővel?
Az én ízlésemnek már kicsit hosszú ez a váltóbot és nagy a váltógomb (ezeket még a feleségem is megjegyezte a Vitarája után), de nem akarom bántani, mert azért nem olyan rossz váltó ez, csak néhány Honda és Mazda után el lettem kényeztetve.
Nekem is finom, és precíz, csak néha fura hangot ad.. Azt viszont megfigyeltem, hogy ha 2-ből először kiteszem üresbe (hagyom hogy alaphelyzetbe álljon a kar), majd onnan 3-asba akkor nincs hang.
Majd megemlítem mindenképp a szervizben. De szerintem nem maga a váltó adja a hangot, ha ne inkább a váltókar ahogy beugrik a helyére. A koppanast nagyon közelinek hallom, biztosan nem a motortérből jön. Nem lehet állítani a váltókaron valamit? Egy régi kocsimnál lehetet. Ott nagyon jól be lehetett állítani hogy könnyen és hang nélkül járjon a kar.