Jel 11.3-4
"Két tanúmnak meghagyom, hogy szőrzsákba öltözve ezerkétszázhatvan napig hirdessenek bűnbánatot.
Ők a két olajfa és a két gyertyatartó, amely a föld Urának színe előtt áll."
Zak 4.14
"Erre ő: Ez a két Fölkent, akik az Úr előtt állnak az egész földön."
Szűzanyánk, a Napba öltözött Asszony üzenetei.
Akár el is képedhetnél azon, hogy hány tudós, magát tudósnak tartó, és a világban tudósnak tartott veszti el az emlékezetének a tömegét, amikor másvilágra tér, hiszen nem fogadott a szívébe
Ugyan egy sakknagymester hány lépéssel tudd előre tervezni? – bizonyára elképed majd, amikor ráeszmél Isten terveinek volumenére
És mit szóljon a programozó, aki logikájával felépít működő mechanizmusokat, és programokat, amikor mesterséges intelligencia megnevezéssel nem tesznek a lényegben mást, mint gúnyolódnak rajta, mintha nem is lenne köze a munkájához
Nevezve a gépet intelligensnek, amelyik nem tud többet, mint az egy és kettő között különbséget tenni, anélkül, hogy részéről lenne abban gondolat
Sőt az nemcsak a programozó kigúnyolása, hanem benne van az irónia saját magunk felett, amelyik azt mondja, gép vagy
És amikor belegondolsz, hogy amikor eszel és iszol, amikor valami késztet, és egyszerűen a késztetés szerint cselekszel nem vagy több, mint a robot, aki egyet és a kettőt szajkózza
Az állat sem tesz mást, és mégis sokkal többet cselekszik, mert benne van az ég késztetése, amelyik felépíti benne közben az életet
Az ember meg kilépett abba a szabadságba, ahol már nemcsak az ég készet, hanem a pokol is
Csakhogy a késztetés le van korlátozva már az akarattal
Így az ember aközött választ, hogy gúnyolódjon saját magán, hiszen mesterséges „intelligenciának” veszi magát, aki már nem dönt a testi késztetésein túl
Vagy kilép az állati sorsból, és mérlegel, és dönt
Az ember test és lélek, addig eljut a felismerésben
Csakhogy azon túl rendelkezik szellemszikrával is, aki részessé teszi az égre
Hogy elszakítsa magát a szellemétől, és választja az állatit, az a döntése, hiszen az is döntés
Vagy felismeri Isten Szavát, a szívébe néz, és az akarata felébreszti a szellemét, teheti
Szívébe nézve, megragadva az akaratot, hogy már emlékezzen, lelke egyesül a szellemével
És avval a lelke feléled az örök életre
És már szomorúan néz mindazokra, akik a gépet intelligensnek mondva gúnyolódnak saját magukon, akik nem mondanak mást - állat vagyok, ne tarts másnak
Már az értelem is felháborodik a gondolaton, a szív meg sír, hiszen sírba helyezték
Az amikor azt mondod, amit a gépről mondasz az egy ártatlan megnevezés, nem lehet ártatlannak nevezni, hiszen az az akaratod a sírba
Az gyakran előfordul velünk, hogy nekitámadunk az Istennek, mert ínségben, és szerencsétlenségeinkben nem látjuk, amint segít, amint nem láttuk, hogy próbálkozott velünk, hogy oda vezessen, hogy elkerüljük ezeket az eseményeket
És az meg az akkori véleményünknek a gyökereiben ellene mond, hogy aki kezdi megismerni az Istent, azt eltölti a hála, azért, amiket tett érte
Persze mennék az Istenhez reklamálni, holott már elmondta nekem, hogy menjek Hozzá, hogy adhasson
Mennék is Hozzá, de hát messze nem értettem meg, hogy Hozzá nem lehet máshogy lépni, csakis szellemben, és igazságban
Így hogy bárhova odamenjek, azzal, hogy Hozzá megyek, az értelmetlen
Hanem ha áldozatért megyek, az már nem ott van, hanem itt
Hogy értelmet nyerjen bennem, itt vagyok
És amikor felismerem abban, akkor már nem az van, hogy azt csak képzeled, hanem valóban találkozol Jézussal
Elküldte a Szavát, hogy felismerd, itt vagyok
Hogy már ne az értetlenségemben dühöngjek, akkor amikor én nem mentem Hozzá
Amikor engem is a szabadságba akar vonni, mint ahogy az teljesen értelmetlen dolog, hogy megmondjam neki, hogy hogyan gondolja
Hiszen azon van, hogy lássak, és megértsek, és megtaláljam a válaszokat a miértekre
Mit jelent az, hogy Istenben lenni, elsősorban azt, hogy keresem az akaratát bennem, és önként, és átgondolva követem
És akkor átölel engem, a Szeretetet a szeretetével
Az akaratát követve válok szabaddá, és az egy hatalmas tér és terület, hiszen az akaratomban járok
Ha nem az akaratában járok, akkor nem vagyok az Istenben, és akkor a Törvény az, ami vonatkozik rám, az életem meg véges
Ugyan azért követem az akaratomat az Istenen kívül, hogy szabadságra jussak, de annak az indítéka bennem, hogy szabad maradhassak a bűnben, szabadon választva azt magamnak
Az pedig lekötözöttség, és egy szűk terület
Ki akarok kerülni a határok alkotta térből, ehelyett bekerülök mégis a Rend által lekorlátozott területre
Megengedése az, hogy fájdalmat akarsz okozni, hát ismerd meg a fájdalmakat magadon
És magamra hagy, hogy magam döntsek
Bár nem akarom megérteni, de a bűn fájdalmak okozása, a fájdalom okozása pedig bűn másokkal szemben
És amíg nem nézek a másik szemével körbe, nem láthatom azt a fájdalmat, amit okozok neki
Ugyan tehetném, de megvárom, amíg az a fájdalom ami éri, elérjen engem is, az a fájdalom lesz az, ami kinyitja a felismerésemet, amire pedig nem lehetek büszke
És az nagyon jól van, hogy a hasonló keresi a hasonlót, mert az lesz a felismertetőm
Amikor meg belépek az Istenhez, követve az akaratát bennem, majd felismertet engem magammal szemben
Minden nap megtörténik, és minden nap egészen gyakran megtörténik, hogy akik nem ismerik egymást, megítélik a másikat
És persze ez önmagában nem hír, hiszen mi is részesei vagyunk annak
Hanem amikor megismerik egymást, akkor egészen megfordul a véleményük
És ebben mi is részesedünk
És amint így vagyunk egymással, mennyivel inkább így leszünk az Istennel a Fiában
És amint mi megpróbáljuk megvédeni magunkat az első gondolatban, és az első gondolattól, Ő kiáll, és fogadja az ítéleteinket, tudja, amint megismerjük, megfordulunk
Elküldte hozzátok a hasonlót, aki erre nem lehet büszke, hogy felismerjétek, nem lehettek büszkék
És mégis a megismerésben méltókká váljunk
Hogy a felismert szégyeneinktől megfoszthassuk magunkat a megismerésben
A Szeretet egy és ugyanaz, és a Tanítása is egy, miközben az értelmezésünk annyi, ahányan vagyunk, abban, akik vagyunk, és amire nemigen lehetünk büszkék
Hogy magamat megkülönböztetem abban, hogy jónak gondolom magamat, az a gonoszságom, hiszen megkülönböztetek, sem magamat nem látom, sem azt, akit éppen hasonlítok
A Tanítás egy, és az értelmezése is egy a Lélekben
Ugyan a gondolatom lemarad, de a szívem helyére teszi az értelmezésemet, amikor rám tekint a Lélek
Minden megosztottságom azt mutatja, nem kértem a Lélektől, miközben panaszkodok Neki
Így az értelmem azt gondolja, helyén van, miközben megoszt
Rosszul gondolom, ha az értelmemre bízom a sorsomat, miközben a Lélek az alázatomat várja
Egy a Tanítás, a számos értelmezéssel mutatjuk, mik vagyunk
Egy a Tanítás, az értelme is egy, amint egy a Lélek
Hogy azzal gyötörjem magamat, hogy megértsek, miközben engem vár a Lélek, távol bolyongok
Ugyan megkeresztelkedek vízzel, de az nem más, minthogy megkeresztelkedjek Lélekkel
Az pedig a szeretetemből fakad, amit igazolok irgalmammal
A türelmem meg megvár engem, hiszen hátul vagyok
És hogy úgy értsek meg, hogy közben elutasítom a Lelket, az a lázadásom, ami pontosan az, mint az angyalok lázadása, siratni való az állapotom, nyugodtan felvehetek a földről egy követ, hogy abban szemléljem magamat, az értelmem sem több, mit a kő értelme
Hogy nincsenek véletlenek, azt magunktól is kezdjük felismerni, az évek bennünket felvilágosító áramlásában
De hogy mért nincsenek, azt nemigen akarjuk megérteni, hiszen feltűnik abban a felelősségünk kérdése
Sokkal inkább azon vagyunk, hogy mást ismerjünk fel, mint a valóság, mintha irányítanánk fotelből a sorsunkat
Miközben áldozatokká válunk
Minden mást próbálunk felismerni, ami babonaság
Pedig úgy van, amint felismerünk valamit, amit nem tudunk megmagyarázni, nem akarunk oda eljutni, hogyha van lelki, akkor Isten is kell hogy legyen, aki értünk tevékeny
Inkább azon vagyunk, hogy ragaszkodjunk olyan dolgokhoz, aminek nincs értéke, és az babonaság
Holott amikor felismerjük mindenben, amit véletlennek is gondolhatnánk, az összefüggéseket, akkor mehetnénk tovább az összefüggésekért
Abban meg nem hoz más világosságot, mint az Isten Szava
Ami felkelti bennünk a gondolatot, hogy keressek
Ha elzárom magam a kereséstől, akkor a megtalálástól is elzárom magamat
Igaz a keresés megnyitja a szememet a felelősségemre
Magammal és másokkal szemben, mint ahogy az Istennel szemben is felismerem a felelősségemet
Ugyan az igaz, hogy a Kegyelem akkor jön, amikor akar, és ahhoz, akihez akar, de az úgy van, hogy ahhoz nem akar, aki maga nem akarja az igazat
Így ugyan várom, hogy jöjjön, de a vágyammal, hogy jöjjön, ki is eszközlöm az eljövetelét
Így az ébredésem, ami az ébresztésem, megelőzi az eljövetelét
És bár az szép lenne tőlem, hogy már elsőre a Szavából megértsek, de valójában abban kezdek el megérteni, amit értem kapok
És az meredeken szemben áll azzal, amit elvesznek tőlem
És az a nagy fordulásom, hogy amikor elveszek másoktól, ráébredjek az igazságra, és másokhoz is úgy kezdek igazodni, ahogy magamhoz
És a ráébredésem az, amikor önzetlenül kapok
Így nem mondhatom, hogy nincs feladatom, mint ahogy nem mondhatod, hiszen várnak ránk az utánunk érkezők
És az nem lehet a büszkeségem, hogy előbb értek, hisz abban az egyedüli érdem a Kegyelemé
Aki megelőzte az értelmemet azzal, hogy kaptam
De az, hogy a szemem meglát, az még nem akarat, hanem a kezemben van az akaratom, hogy már lemondok arról, hogy elvegyek, és inkább megosztom azt, amivel bírok
Lelked menekül a hazug nyelvtől, az ártatlan vért ontó kezektől, a gonosz terveket szövő szívtől, attól, aki belső kényszert érez arra, hogy rosszat tegyen, a hamis tanútól, aki minden lélegzetvételével hazudik, aki széthúzást szít felebarátai között
És ne feledjétek, hogy félelemből felajánlani magatokat, abban nincs érték
Ezért ha félelemből tennétek, álljatok meg, és kezdjetek el szemlélődni, mert a szemlélődés az egy kérdés is
És akkor már tapasztalhattok, és az majd elűzi a félelmeteket
És akkor a távoltartás akarata szertefoszlik, és a helyét átveszi a vágy, hogy megismerjetek, hiszen amikor megérzitek a lány illatát, és meglátjátok a szemében a tükröt, az már vonz titeket
Mikor meglátjátok, hogy rész vagytok az egészből, hogy az egészben érkezik el hozzátok az érték
Nagyon egyszerű, hogy mi fog történni a Földön, mert az egyrészt az akaratod, másrészt az, amit kérsz az Istentől
Csakhogy az akaratodat legkevésbé sem ismered, mert az nem a tested vágya, hanem az, amit cselekszel másokkal, hiszen lélek vagy
Így az a leggyakoribb eset történik veled, hogy azt gondolod, hogy jó vagyok, ami köszönőviszonyban sincs azzal, amit cselekszel a másikkal, és amit érzékel tőled
És ha nem engesztelnének érted, imádkozva érted az Atyához, már egyáltalán nem biztos, hogy még élnél
És az nem lenne az Isten akarata, sőt nagyon nem, sőt ellentétes az akaratával, hanem az a cselekedeteid következménye lenne
És ugyan mondhatod, hogy ne beszéljünk arról, ami nem történt meg, de nem tetteid miatt nem történt meg
És gondolod, hogy mért is imádkozzak, mért is kérjek az Istentől, amikor alapvetően minden rendben van
És mit is fogsz cselekedni, amikor ez a minden rendben van elmúlik nálad?
Hogy kérjek az Istentől az engem szolgál, mint ahogy arra vár, hogy szolgáljon téged
Mert abban ismerem meg, mint Irgalmat, a valódi lényegében ismerjük meg
És abban belépsz oda, ahol lélek szerint a legfőbb vágyad, hogy legyél
Csakhogy azt nem tudod kívülről felismerni, hanem csakis közvetlenül, ami pedig abban kezdődik, hogy kérek, ami pedig nem más, mint imádság
És ugyan nem tudod meghálálni az érted imádkozóknak az áldozatait, de mégis megszolgálhatod imáddal azokban, akik még úgy gondolnak magukra, mint mondják, hogy jó vagyok
És ha belegondolsz, az okos elé megy a bőségben az eseményeknek az imáival, hogy azok bőségből bőségbe torkoljanak