Megkezdtem a Csepel D450 billencs szétszedését a felújításhoz. A plató levételéről készítettem néhány képet és két videót, amiket a videomegosztóra is feltettem.
Ahogy időm engedi, a fülke levétele következik, tervek szerint arról is készül videó.
Fegecs Gábortól kaptam egy megkeresést könyvek ügyében, de nem tudok neki válaszolni, mert azt írja a gépem amiikor elküldeném a levelemet neki, hogy az illető leveles ládája megtelt, így nem tud leveleket fogadni.
Neki szeretnék itt üzenni, mert máshol nem tudok, hogy egy másik elérhetőséget ha kérhetnék.
Csepel könyvekkel kapcsolatban lehet nyugodtan keresni. Akinek tudok , segítek.
Elérhetőségeim fod.krisztian@gmail.com tel szám 30 584 5012 Fodor Krisztián
Régóta gyűjtöm a gépkönyveket. Csepel teherautókról is van elég sok anyagom. Főleg a könyvek tartalmát gyűjtöm ezért igen sokat szkennelek.
Elérhetőségem fod.krisztian@gmail.com vagy 76misimokus@gmail.com
Pdf-ben ezek a Csepel könyvek vannak meg nekem. Java részüket én szkenneltem.
Szívesen cserélek könyveket. Sok más gépkönyvem is van, főleg mezőgazdasági gépek könyvei.
Csepel UNICAR alapgép és munkaeszközei gépkönyv Csepel autógyár gyártmányai
Csepel D-346.04 tip. Gépkocsi kezelési és karbantartási útmutatója Csepel D-346.07 összkerékmeghajtású alváz kezelési és karbantartási útmutatója Csepel D-346.07 alkatrészjegyzék Csepel D-344 tehergépkocsi javítási utasítása. Csepel D-344 típ. négykerék meghajtásos gépkocsi kez. és karbantartási utasítása Csepel D-344.01 típ. gépjármű kezelési és karbantartási utmutatója Csepel D-344.01 alkatrészjegyzék Csepel D344 A1 alkatrészkatalógus 1962 Képes alkatrész cikkjegyzék a Csepel D-344 terepjáró és D-450, D-450B, D-450N közúti típusú tehergépkocsikról
Kezelési és használati utasítás a Csepel D 352, D 420 és a Csepel D 352-B, D 420-B tehergépkocsikhoz Csepel D-350 D-352 D-400 képes alkatrészjegyzék Csepel D-350 Dieselmotoros Teherautó leírása, kezelési és karbantartási utasítása A Csepel D350 B típusú billenőszekrényes teherautó folyadéknyomású berendezésének leírása, kezelési és karbantartási utasítása
Csepel D-450.01 platos tgk.kezelési és karbantartási útmutatója Csepel D-450.01 alkatrészjegyzék Csepel D-450.15 alkatrészjegyzék Csepel D-450B billenős tgk.kezelési és karbantartási útmutató Csepel D-450 típusú gépkocsi kezelési és karbantartási útmutatója 1967 Csepel D-450 Billenőplatós terergépkocsi javítási útmutató Csepel D-450 N Alkatrész katalógus Csepel D-452 alkatrészjegyzék 1972
Csepel D566.00-02 kezelési-karbantartási útmutató 1978 Kezelési és karbantartási utmutató a Csepel D-566.00 és D-566.02 típusú tehergépjárművekhez 1972 Csepel D-566-00 alkatrészjegyzék 1970
Csepel-032 típusú szervó kormánymű leírása Diesel-Motorok Meghibásodása és javítása
Csepel-DT-213c motor javítási útmutató Csepel-DT 213c alkatrészkatalógus-1961 Csepel-DT 213c motor alkatrészjegyzék-1969 Csepel DT-213c Motor Kezelési és Karbantartási Utasítása A Csepel DT 213c motor alkatrészkatalógusának 1962. évi kiegészítése Csepel kéthengeres diesel motorok kezelési és karbantartási útmutatója 1973 Csepel DL413 DS413 DT413.1 DU413 Tip. motorok kezelési és karbantartási utasítása 1965 Csepel DS-413.45, DS-413.46 alkatrészjegyzék cserelapok Csepel DS 413.46 tipusú motor kezelési és karbantartási útmutatója 1967
Csökkentett teljesítményű Csepel D-413motorok kezelési és karbantartási utasítása Csepel D-414 C motor alkatrészkatalógusa Csepel motorokon alkalmazott befecskendezőszivattyúk és porlasztófúvókák vizsgálata és beállítása Csepel D-613.18 motor kezelési és karbantartási útmutatója Csepel DT-613.15 Motor Alkatrészjegyzék Csepel D-613.9 alkatrészjegyzék 1966 Csepel D-613.11 alkatrészjegyzék 1974
Szia. Olyan képed nincs esetleg amelyiken a plató fel van emelve? 450 es platót tennék a 344 esre. Viszont a csörlőt meg akarom hagyni. Jó lenne egy kép. Köszi
Másik topikból loptam. A balatonfőkajári önkormányzat udvarán áll (mostani fotó), nem tudom kié és a mi a szándéka vele. Én Csepel D350 vagy B350-nek nézem.
A Veterán magazin legutóbbi számában látható Csepel 705 tartályos tgk képeit nézegetve eszembe jutott, hogy (ha érdekel valakit,) a Jófogáson hirdetnek egy magyar gyártmányú, vélhetően Csepel, üzemanyag tartályos félpótkocsit
" Szivartartály" címszó alatt. Nem lepukkant, menthető állapotú, az ára sem óriási. D705-710 mögött láttam ilyet.
Látom hogy Csepel pótkocsikról is van információ! Felújítunk egy az árlistában is szereplő platós pótkocsit, keresek hozzá alkatrész jegyzéket, vagy fotót, esetleg információt hogy milyen oldalzárral szerelték, ezt már az Ifa oldalkapocsra alakították át. Gondolom nem az az eredeti! Ha valaki tud segítsen köszönöm!!!
Egy kis pontosítás, volt hosszú orrú 6hengeres D450 aminek előre lett beletoldva az orrába és volt a másik fajta aminek befelé engedték a motort, kívülről ugyanúgy néz ki mint a 4 hengeres. Belül persze nincs középen lábtér. A lejjebb látható cementes szerelvén gépes részét egy barátommal együtt találtuk csepelen egy csirkeudvaron. Onnan lett kiásva és hazahozva. A váltó olyan szépen kapcsol, hogy szerintem a kevés szinkronváltók egyike van benne. A mostani gazdájának pedig meg volt hozzá egy cementes pótkocsija így újra szerelvénnyé válhatott :)
A 15246 bejegyzésedet már régen tetted meg, de hozzám csak most jutott el. A képen másodikként látható nyerges tartálykocsi adatait, a lapon nem látom, nem olvasható a raszterek szétestek. Szeretném megismerni, mert ez egy nagyon ritka, nagyon kis számban készült 450 es vontató. Kérlek, ha teheted, küld el nekem. 1971-ben kezdő szakmunkásként az 1 ÉPFU keretén belül egy ilyen műhelykocsin dolgoztam rövid ideig. Ez az autó már akkor is kuriózumnak számított. Állítólag Vietnamba, és az oroszoknak vittek pár darabot. Emlékeim szerint 10 alatti gyártási mennyiségről beszéltek a hozzáértők.
Lehet, hogy tudod, azért nyújtott az orra, mert ebbe 6 hengeres motort szereltek, turbó nélkül. Kissé hátraengedték, (ezért a tűzfalat középen bepúposították), annyira, hogy a váltókar, még elférjen az ülés előtt, a többit nemes egyszerűséggel hűtőstől, kinyújtották előre. A többihez már csak karosszériások kellettek. Ez akkoriban nem volt akadály. A szakmunkás vizsgán 350-es első sárvédőt készítettünk tábla lemezből.
A Gyevi Csepel baráti kör 1 hónapja egy Csepel d344-essel bővült. Méhészautónak használták, a volt tulaj elmondása szerint kb. 4-5 éve áll, de lehet hogy még régebb óta. Sándorfalva-Szatymaz közötti tanyáról sikerült megmenteni. A mentésről és a hazahozatalról tettem fel videókat a videomegosztóra Gyevi Csepel néven, néhány linket ide is bemásolok:
Ha valakit tudtok vagy benneteket érdekelne van egy Csepel 344d eladóm. Nagyon sok plusz alkatrésszel (dinamó,adagoló,gumik,hengerfej, felnik... stb.)Az autóról annyit, hogy a 90-es évekbe vette édesapám a katonaságtól, méhészeti célra volt használva egészen 2010-ig azelőtti évben teljes felújítást kapott (m zárolt első tengely,fékek,m zárolt motor,festés..stb) akkor vettem egy másik teherautót és onnantól kezdve nem használtuk. Felbakoltuk és azóta ott áll a kertben és ki van téve a természet erejének.Az összes papírja meg van! Amikor letettük mindene működött most két akksi kell és megint életre lehet kelteni. Szerintem egy nagyon jó felújítási alap lenne. Tehát ha valakit érdekelne a mezeiattilav@gmail -en elértek. Köszönöm előre is!