Vettem egy 2007 Opel Astra H Kombi 1.3 CDTI-t. Már mikor megvettem kifújt a flexibilisnél. Menetem vele még kb 500 km ert. És most le le cserélve az olaj, olajszűrő, légszűrő,pollenszűrő, és ki lett cserélve a flexibilis. Na most egészen eddig semmi baj nem is volt vele, szépen húzott 2.000 től ahogy az 1.3 cdti nél megszokott. Mikor kicseréltünk mindent és elhoztam a szerelőtől ami kb 4 km-er, plussz még mentem vele 20 km ert. Nagyon örültem, hogy a jól tőmitett rendszer még kicsit dobott is a teljesítményen jobban húzott alacsonyabb fordulaton is. Ma reggel viszont Check Engine hiba (autó villáskulcs) pedálteszt kidobta az ECN 190208 as hibát. Kipuffogó hőmérséklet jelző szenzor hiba. És ezzel egyetemben az autó is erejét vesztette. Lehet, hogy a szenzor sokáig a tömítetten rendszer miatt máshogy érzékelt, és most hogy tömített, megint mást érzékel és ezt veszi hibának? A Flexibilis kb feléig át volt szakadva, ki tudja mióta. Ám ugyan akkor faszán ment az autó. A szerelő szerint várjak még vele pár napot, és használjam mert van, hogy ez magától elmúlik.
A következő inspekcióig hátralévő km-ek száma. Vagyis ez egy olajcseréig hátra lévő számláló. Elvileg olajcserekor kellene resetelni. Onnan kezdi számolni mikor kell olajat cserélni legközelebb. Az InSP 0, azt jelenti, hogy már nagyon kellene. De ha nem volt nullázva előző olajcserekor, akkor lehet nem valós amit mutat.
A zárás/nyitás gombot kell hosszan nyomni az ablakok távműködtetéséhez. Ennyi, nem kell semmi mást nyomogatni. Ha nem megy, akkor csak op-commal való programozás kérdése. Nálam a H Astrán és a mostani autómon is így működik. Kifejezetten örülök neki, hogy nem megy egyből végállásba, mert így tudom távirányítva is akár csak résnyire lehúzni az ablakokat.
Nincs semmi baja, ez egy ilyen hülye találmány az Astra H-nál, mint a pl. vízhőfok mérő elhagyása. :-(
Valami olyan módszert enged csak, hogy amikor a távirányító "zárás" gombját háromszor megnyomod, és nyomva is tartod, akkor a leengedett ablak fölmegy. De csak amíg nyomva tartod! Nem ám, hogy elég lenne egy pillanatra megnyomni. :-( Ha jól emlékszem így működik, de nem biztos, hogy teljesen pontosan írtam le, mert nem használom, mivel ez így nem jó semmire.
Sziasztok van egy 2012 H astrám és az a gondom hogy a légkondi kondenz vize be folyik az anyós ülés szőnyegére pedig a túlfolyón is csöpög. Valaki tudna esetleg tanácsolni valamit?
Elvileg azt jelzi a műszeregységen, ha túlmelegszik a hűtőfolyadék. Viszont! Ha hirtelen elfolyik az összes vized, a szenzor nem ér bele, így nem tudja mérni. Ha már csak kb félig van a kiegyenlítő tartály, a középső kijelzőn kellene szövegesen és/vagy grafikusan (kijelzőtől függ) jeleznie, hogy kevés a hűtőfolyadék. Ez viszont ha jól tudom felszereltségfüggő is. Lehet a tiédnél nincs a tartályban szenzor.
A szerviz menüben, ahogy írták, is tudod ellenőrizni a vízhőfok pontos értékét. De ez megint csak akkor ér valamit ha a szenzor a valós folyadék-hőmérsékletet méri. Én még a töltést is ebben a menüben szoktam figyelni menet közben. Nálam a generátor szállt le párszor.
Egy kérdés,-esetleg ha valaki már tapasztalt ilyet.
Autópályázás, hosszú egyenletes haladás-majd egyszercsak a sárga olajlámpa kigyullad. Félreállás. Kis várás motor leállít, majd nivo kivesz,-hmm nem ér bele...Kis idő elteltével igen. Ujra elindulás, már a lámpa nem világít, és nem is gyulladt ki. Másnap reggel nivo megnéz...közepes szint felett....
Van egy Opel Astra H kombi autóm. Z17DTL motor típus, 1,7 diesel 59kw, 80LE, 2004-es modell. A tavaly ősszel történt, hogy elhasadt egy vízslag a motornál és elfolyt a hűtő víz. A motor besült. Csodálkoztam, hogy nem jelzett a műszerfalon semmit, hogy melegedik a víz vagy kevés lenne, semmit. Később a szervizben mondták, hogy ennek a típusnak nincsen semmilyen víz hőmérsékletét jelző kijelzője. Kicseréltettem a motort, de azóta is aggódom és gyakran nézem a víz szintet, nehogy hasonlóan járjak.
Kérdésem, hogy van e olyan kiegészítő szerkezet, amivel ezt a hiányosságot pótolni lehetne?
mert nekem is ezt produkálja egy 2005-ös astra g kombi Z16xep motor és már mindent ki is cseréltünk(pl:trafó sor,gyertya,komputer,főtengely jeladó) de még mindig bedobja a p300-as hibakódokat.
Önnek megoldódott? ha igen akkor hogyan? mit csináltak az autóval?
Ha megoldódott az auótájvbal a próbléma akkor kérem egyeztessünmk privátba a bbga@freemail.hu emailcímen.
valakinek volt még ilyen problémája?
ha igen akkor megoldódott? ha igen akkor hogyan? adjanak nekem tanácsot!g
Sziasztok! Cserélt már valaki kettős tömegű lenkereket 1.7 cdti in 2004 évjárat érdekelne mennyire nehéz ezen a típuson. Vagy esetleg van valami extra dolog a váltó levételnél ami nem szokványos. Köszönöm
Üdv! A check kontroll nem figyelmeztet alacsony ablakmosó és hűtőfolyadék esetén, izzókra viszont igen. Az érzékelők biztosan jók, egyszerre szűnt meg mindkettő. A hűtővízre félévenként kell rátölteni másfél decit. Múlt héten még kiírta, akartam is rátölteni hétvégén, de észrevettem, hogy nem irogatja10 percenként ahogy szokta. Ablakmosót hagytam közben kifogyni, és nem jelzett. Hiba kód nincs. Autó: 2005 Astra H Xep16. Autóvill. szerelő telefonba hirtelen nem tudott mit mondani. Mi lehet a gond? Köszönöm!
Szevasztok.Van egy opel astra h 1.6 classic iii 2012-es gépkocsim.Hol lehet ezen a kipörgés gátlót kiiktatni vagy kikapcsolni.Horgászni járok vele és van egy kis sár is.Én nyomom a gázt,ő nyomja a féket.Nehogy már a kocsi dirigáljon nekem.Esp lámpája nincs,legalább is nem világít csak az asb .Sem sport gomb,sem különböző menű gombok nincs nekik
5. De ehhez nem kell levenni a kereket. Ránézel az autóra és látszik (ha dísztárcsás, akkor legfeljebb azt kell lepattintani), hogy a felnit 4 vagy 5 csavar tartja-e.
Sárga autószimbolum Szerelőkulcsal folyamatosan világit---"P1113 Port Kikapcsolási Helyzetértérzékelő---magas feszültség --szakaszos".., hibakód törölhető de rögtön visszajön. Az autón minden normálisan müködik---teljesen problémamentesen lehet autózni, leszámitva az állandó hibajelzés lámpát..
.https://lost-car-keys-locksmith.co.uk/p1113-vauxhall-fault-code-port-deactivation-position-sensor-low-voltage-error/---a linken javasolt "ellenállásos korrekciós" müvelet végrehajtva : Az optimálisnak mondott 0.4V fesz beállitása is..., élő adatban és multiméterrel is ellenőrizve., a jónak mondott 0.3V-0.5V érték bármelyikére állitva is, mindig visszajön a hibakód és lámpa felgyulladása., probáltam potival kideriteni az oprimális ellenállás--feszültségértértéket kideriteni!
Most jövök a szerelőmtől és a napokban észlelt csöpögéssel kapcsolatban azt mondta, hogy szilenből csöpög az olaj.
Ez a meghibásodott szilen valami folyadékcsillapításos csoda volt. Jobb oldalon van a hiba helye, felette a motortérben a szervo van. Végigtapogadtam a homlokfalat folyadéknak nincs nyoma. Az lecsöppenő olaj színe pirosas. A hidraulika/szervo olaj sötétzöld. Fagyállóra is gyanakodtam, de attól sűrűbb volt a padozatra kifolyt olaj. Egy hét alatt kb. 5 forintos nagyság gyűlt össze.
Valaki járt már így és mibe fáj a javítása?
A válaszokat is előre köszönöm!
Astra H Z17DTR (forgalomba helyezése 2009 január) 81 KW