Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.12.17 0 0 24943

Nem értem az összefüggést.

 

Előzmény: Lónyak (24942)
Lónyak Creative Commons License 2013.12.17 0 0 24942

Mert kicsit és könnyűt akartam.

Előzmény: Törölt nick (24941)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.17 0 0 24941

Nem értem miért vettél olyan autót, amiből a legfontosabb/legalapvetőbb alkatrész hiányzik. :-)

Előzmény: Lónyak (24940)
Lónyak Creative Commons License 2013.12.17 0 0 24940

Gondolom macerás dolog, alapból is 11.x:1 a sűrítése, de én is sokallom, ennyit végképp nem ér meg, ez 1m felett állna meg beszerelve, ennyiből turbósítani is lehet szerintem, valszleg gyári belsővel is megbírná a 160 lovat. De ez olyanoknak való akik félnek másik autót venni ha a mostani már nem fedi le az igényeiket, én nem olyan vagyok. :)

Előzmény: dokeee (24937)
Varshi Creative Commons License 2013.12.17 0 0 24939

jorcsojsz

Előzmény: Lónyak (24936)
VDaNi Creative Commons License 2013.12.17 0 0 24938

Akkor már tegyél bele egy MX5 motort :P

Előzmény: Lónyak (24936)
dokeee Creative Commons License 2013.12.17 0 0 24937

Az beteg, 2800-ért az enyémhez is van, 500 lóerőig lazán jó.

Előzmény: Lónyak (24936)
Lónyak Creative Commons License 2013.12.17 0 0 24936

Ideznem a sususport forumot: "itt csipbol jo dolog meg nem sult ki". Olyanok irjak akik turbositjak utolag hogy aterezd. :) Van 1.9 stroker kit is hozza (160 WHP) de az anyaktsg 3200 dollar netto.

Előzmény: Varshi (24933)
Varshi Creative Commons License 2013.12.15 0 0 24935

:-p

Előzmény: tcaoe (24934)
tcaoe Creative Commons License 2013.12.15 0 0 24934

Én is költenék rá, hogy erősebb legyen érzékelhetetlen mértékben, de legalább már ne teljesítsen semmit, amire kitalálták.:)

Ja, nem is.

Előzmény: Lónyak (24932)
Varshi Creative Commons License 2013.12.15 0 0 24933

Ha nem érzel semmit, visszírja a gyárit.

Egy próbát szerintem megér.

 

De majd akkor, ha érzed már a szekeret jobban.

Előzmény: Lónyak (24932)
Lónyak Creative Commons License 2013.12.15 0 0 24932

Lófaszt se tudna vele csinálni, ez nem turbómotor...

Előzmény: Varshi (24931)
Varshi Creative Commons License 2013.12.15 0 0 24931

> oda kéne vagy ezer köbcenti vagy egy kis csiga.

 

Vagy hogy elvétsd a kanyart hazaféle, és egy utcával arrébb parkolj le.

Jééé, Szabiii.... :DDD

Előzmény: Lónyak (24929)
Lónyak Creative Commons License 2013.12.15 0 0 24930

Valaki csinált 80-120 3-ban videót: http://www.youtube.com/watch?v=wDeaRHbSAzI, illetve négyesben: http://www.youtube.com/watch?v=HBpxNATxDxo - szvsz 3-ban nem rossz magához képest.

 

(Az óra csalása miatt kb. 85-126 között lesz a valós.)

Előzmény: Varshi (24928)
Lónyak Creative Commons License 2013.12.15 0 0 24929

Nem rugalmas sajnos, eszembe se jutna 80-120+magas fokozat videót csinálni. Az olyan műsorszámban hogy megyünk és csak egyet váltok vissza, vagy mondjuk 20-30-ról kettesben megindulás (ott már nem szúrsz vissza egyest), khm, oda kéne vagy ezer köbcenti vagy egy kis csiga.

Előzmény: Varshi (24928)
Varshi Creative Commons License 2013.12.15 0 0 24928

Nincs ezzel gond, arra teljesen jó (sőt, túl is teljesíti), amire neked kell.

A városbannemkelltöbb 60-100 már elfogadható a hosszú kettessel (ami 6K felett nem csak üvölt, hanem még megy is, ezt ki is próbáltam), a 80-120-at 3-asban nincs a videón, illetve a reálisan lentebbről (40-ről, illetve 60-ról) megindítottakat meg lehet még nézni, de egy biztos: használni kell a váltót.

És ne üljön be még 3 VDani* és ne menjen a klíma*.

 

*: mindkettőnek világosak az utólagos veszélyei

Előzmény: Lónyak (24927)
Lónyak Creative Commons License 2013.12.15 0 0 24927

Varshi, csináltam neked videókat. Nem a gyorsulás a lényeg ebben az autóban, láthatod. :) Egyes-kettes még oké, aztán alábbhagy a lendület.

 

 

a8lang Creative Commons License 2013.11.16 0 0 24926

Legalább szépen fütyül, meg fújtat a bov, szép hangja van de nem tolakodóan hangos.

Leginkább csak akkor hallom amikor sűrű forgalomban próbálok előrehaladni, de nem sikerül a sok útakadály miatt.

A gt-r egyszerűen nem alkalmas arra hogy 50-el szuttyogjak a többi autó között, nehéz kibírni hogy nem lehet neki legalább egy pár másodpercre padlózni.

Ha meg lehet akkor elég veszélyes, mert nincsenek felkészülve, hogy egy autó annyira gyorsan odaérhet, ez vonatkozik a gyalogosokra is meg az előttem haladó elém kijövő de még messze lévő autókra.

Előzmény: dokeee (24925)
dokeee Creative Commons License 2013.11.15 0 0 24925

BOV hang csak akkor lehet, ha elveszed a gázt. amúgy a fene tudja az én fülem szar, vagy ezeknek a videós hangoknak tényleg semmi köze a ténylegeshez.

Előzmény: a8lang (24922)
a8lang Creative Commons License 2013.11.15 0 0 24924

Előzmény: a8lang (24923)
a8lang Creative Commons License 2013.11.15 0 0 24923

Találtam egy belső videót is, de a gumik zaját hallani bentről inkább, mint a motort.

R888 nem egy csendes fajta. Itt még a régi hks kipuff-al, egy nem túl erőtleljes gyorsulás, akkor 17.2s volt a legjobb, mostanság 16.6s de megy majd lejjebb is, ha lesz új gumim meg jó rajttal ami már szintén van.

Jó rajttal 2.4s alatt volt 100-on régen még amikor nem volt kopott a gumi, idén meg beragadós faceliftes rajtjával kopottabb gumival már 2.7s alá nem ment, pedig a 402m célvonal nőtt 5kmh-t tehát az erő még benne van.

Ha jövőre lesz új fogaskerékszettem a váltóba akkor megnézem 1mile-n mit tud most.

2 éve 334kmh voltkb 24s alatt, szerintem meglesz a 340kmh 23s alatti idővel.

a8lang Creative Commons License 2013.11.15 0 0 24922

Van nekem is Bov hang de csak ha elveszem a gázt.

Teljesen más, sokkal mélyebb jellegzetes hangja van az r35-nek.

1:15-től.

Én imádom ezt a hangot, persze néha jó lenne ha kicsit csendesebb lenne.

Pl a régi puntóban is van ekkora zaj 130-nál, de azért hosszú távon zavaró.

Most télen lesznek kisebb finomítások, pl zajszigetelés beépítése, min 5-6db-lel szeretném csökkenteni a belső zajt. Meg kap E85 analizert amit később rákötve az ECU-ra bármilyen benzin etanol keverékkel tudok majd menni mindenféle programozás nélkül, persze ehhez kéne még a kisebb inejktor 1600cc-s, mert ezzel a 2000-essel nem lenne alapjárat benzinnel, e85-el is csak úgy van hogy jóval dúsabb mint kéne.  Meg a kartergáz lecsapató rendszert is meg kell csinálni, mert elegem van abból hogy olajban úszik az egész szívórész, a turbók megszívják az olajat a kartergázcsöveken. 

 

Előzmény: Varshi (24921)
Varshi Creative Commons License 2013.11.13 0 0 24921

A tiédnek milyen hangja van?

 

Mert ez hátborzongató, bár a BOV ugye leginkább csak show.

Előzmény: a8lang (24901)
a Bloom Creative Commons License 2013.11.08 0 0 24920

Szerintem Priushoz is van szemét a Homasitában. :)

Előzmény: dokeee (24919)
dokeee Creative Commons License 2013.11.08 0 0 24919

:)

Előzmény: VDaNi (24917)
Lónyak Creative Commons License 2013.11.08 0 0 24918

Tunerek értik. :)

 

VDaNi Creative Commons License 2013.11.07 0 0 24917

Igen, az áramos kocsik kicsit más karakterek, mint a benzinesek :)

Előzmény: Varshi (24916)
Varshi Creative Commons License 2013.11.07 0 0 24916

> Ezzel nem 0-200 a jo

 

Igen, mert 200-tól belehúz. :-p

 

 

Amúgy ez meg a 0-200-ról szól, ahogy nézem (210-nél vége:):

http://www.zeperfs.com/en/fiche4700-tesla-model-s.htm

Előzmény: VDaNi (24915)
VDaNi Creative Commons License 2013.10.23 0 0 24915

Nekem bizony nem, ez az auto nem arrol szol. Ezzel nem 0-200 a jo, hanem elmenyautozni. Azt viszont paratlan kozvetlenseggel, osszhangban es orommel lehet :))

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (24914)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2013.10.23 0 0 24914

na ja, ahhoz kéne egy kicsivel több akarat a motorba.

Előzmény: VDaNi (24913)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!