Gondolom macerás dolog, alapból is 11.x:1 a sűrítése, de én is sokallom, ennyit végképp nem ér meg, ez 1m felett állna meg beszerelve, ennyiből turbósítani is lehet szerintem, valszleg gyári belsővel is megbírná a 160 lovat. De ez olyanoknak való akik félnek másik autót venni ha a mostani már nem fedi le az igényeiket, én nem olyan vagyok. :)
Ideznem a sususport forumot: "itt csipbol jo dolog meg nem sult ki". Olyanok irjak akik turbositjak utolag hogy aterezd. :) Van 1.9 stroker kit is hozza (160 WHP) de az anyaktsg 3200 dollar netto.
Nem rugalmas sajnos, eszembe se jutna 80-120+magas fokozat videót csinálni. Az olyan műsorszámban hogy megyünk és csak egyet váltok vissza, vagy mondjuk 20-30-ról kettesben megindulás (ott már nem szúrsz vissza egyest), khm, oda kéne vagy ezer köbcenti vagy egy kis csiga.
Nincs ezzel gond, arra teljesen jó (sőt, túl is teljesíti), amire neked kell.
A városbannemkelltöbb 60-100 már elfogadható a hosszú kettessel (ami 6K felett nem csak üvölt, hanem még megy is, ezt ki is próbáltam), a 80-120-at 3-asban nincs a videón, illetve a reálisan lentebbről (40-ről, illetve 60-ról) megindítottakat meg lehet még nézni, de egy biztos: használni kell a váltót.
És ne üljön be még 3 VDani* és ne menjen a klíma*.
Legalább szépen fütyül, meg fújtat a bov, szép hangja van de nem tolakodóan hangos.
Leginkább csak akkor hallom amikor sűrű forgalomban próbálok előrehaladni, de nem sikerül a sok útakadály miatt.
A gt-r egyszerűen nem alkalmas arra hogy 50-el szuttyogjak a többi autó között, nehéz kibírni hogy nem lehet neki legalább egy pár másodpercre padlózni.
Ha meg lehet akkor elég veszélyes, mert nincsenek felkészülve, hogy egy autó annyira gyorsan odaérhet, ez vonatkozik a gyalogosokra is meg az előttem haladó elém kijövő de még messze lévő autókra.
Találtam egy belső videót is, de a gumik zaját hallani bentről inkább, mint a motort.
R888 nem egy csendes fajta. Itt még a régi hks kipuff-al, egy nem túl erőtleljes gyorsulás, akkor 17.2s volt a legjobb, mostanság 16.6s de megy majd lejjebb is, ha lesz új gumim meg jó rajttal ami már szintén van.
Jó rajttal 2.4s alatt volt 100-on régen még amikor nem volt kopott a gumi, idén meg beragadós faceliftes rajtjával kopottabb gumival már 2.7s alá nem ment, pedig a 402m célvonal nőtt 5kmh-t tehát az erő még benne van.
Ha jövőre lesz új fogaskerékszettem a váltóba akkor megnézem 1mile-n mit tud most.
2 éve 334kmh voltkb 24s alatt, szerintem meglesz a 340kmh 23s alatti idővel.
Teljesen más, sokkal mélyebb jellegzetes hangja van az r35-nek.
1:15-től.
Én imádom ezt a hangot, persze néha jó lenne ha kicsit csendesebb lenne.
Pl a régi puntóban is van ekkora zaj 130-nál, de azért hosszú távon zavaró.
Most télen lesznek kisebb finomítások, pl zajszigetelés beépítése, min 5-6db-lel szeretném csökkenteni a belső zajt. Meg kap E85 analizert amit később rákötve az ECU-ra bármilyen benzin etanol keverékkel tudok majd menni mindenféle programozás nélkül, persze ehhez kéne még a kisebb inejktor 1600cc-s, mert ezzel a 2000-essel nem lenne alapjárat benzinnel, e85-el is csak úgy van hogy jóval dúsabb mint kéne. Meg a kartergáz lecsapató rendszert is meg kell csinálni, mert elegem van abból hogy olajban úszik az egész szívórész, a turbók megszívják az olajat a kartergázcsöveken.
Nekem bizony nem, ez az auto nem arrol szol. Ezzel nem 0-200 a jo, hanem elmenyautozni. Azt viszont paratlan kozvetlenseggel, osszhangban es orommel lehet :))