Itt gyülekeznek a Freewind tulajok és szerelmesek. Azon felül, hogy illik valamelyest a Freewindről szólni itt nehéz OFFolni. A túraplexi vásárlásától egy hétvégi Freewindes gurulás megszervezéséig itt minden elfér.
Volt Freewindem egy darabig és nekem amire használtam túrázásra barangolásra remekül bevált. azonban volt egy negatívum amit nem tudtam kiküszöbölni ami pedig a turbulencia 100 km per óra környékén illetve felette. 176 cm magas vagyok menet közbe pont fej magasságba terelte a plexi a turbulens levegőt emiatt a szélzaj hangosabb volt picit megemelkedve csendesebbé vált lehúzódva hasonló volt a helyzet de a kényelmes ülő helyzetben pont a sisakomra terelte a szelet.
próbáltam givi turaplexivel de nem igazán javitott a helyzeten sőt .
Szóval tapasztalt e ilyesmit valaki vagy ez csak nekem tünt fel illetve mi a megoldás?
A talptömítéshez én tömítőpasztát raknék. Igaz, hogy akkor elég gyorsan össze kell rakni ilyen melegben mert ugye az megköt. Jó a szerelőpaszta is. Hengerfejhez semmi nem kell sztem. Az impregnálva van. (elmondom, hogy nekem amikor szétment és szétszedtem úgy esett le a hf. tömítés mint ha 2 perce rakták volna össze előtte. Semmi hiba nem látszott rajta. A felületek ezüstszínűen tiszták voltak, sehol egy pici ráégett darabka sem. Így, bár még ilyet soha nem csináltam, visszaraktam a tömítést... ezt letagadom, ha kell... Amúgy még vagy 22000 km.-t elmentem vele és semmi gond nem volt).
Van kúpos rész de én úgy csináltam, hogy a csapszeget tettem bele utolag amikor a dugó benne volt. Ha Neked kézre esik akkor rátolhatod a hengert is. Ilyenkor rakd körbe ronggyal a blokkot mert az a rohadt sieger szeret pont a blokkba potyogni... Igen a feszítővel ellentétes oldalon kell feszesnek lennie a láncnak. Lehet, hogy ha kiveszed a feszitópatront akkor annyit enged a lánc, hogy ki lehet venni a veztengelyt lánckerékkel együtt. Talán van erre esély de ez nem biztos. Nem árt ha összerakáskor azért van segítséged. Én egyedül csináltam de én kivettem a blokkot és úgy egyszerűbb. Sikerült kiszedni a deklibóől a csavaros ajtót? Mert bele szokott gyógyulni a gumigyűrü miatt. Ha kijött sokkal könnyebb forgatni a motort a főtengelynél. Ha nem akkor feltámasztva sebességben értelemszerűen gyertya nélkül okés. 0.1 , 0.2 a szelephézag.
Szia! Nyugodtan eltekeredhet, hiszen nincsen már rajta a himbasor ami mozgatná a szelepeket. Így, ha eltekeredik nem tud beleérni a dugattyúba a szelep. Ovatosan kocogtatva kihajlítod a biztosítást és mondjuk egy patentfogóval megfogod a lánckereket. Semmi gond, ha ezen szerelési folyamat közben elfordul bármi is. DE! ÉS EZ FONTOS! SEMMIKÉPPEN NE FESZÍTSD ÚGY, HOGY HÚZOD VALAMILYEN SZERSZÁMMAL A LÁCOT. Tehát ne a lánccal tarts ellen a hatos csavar kiszedésekor.
Korábban írtam, hogy nem mér az órám. Ma elhoztam a szerelőtől, az első keréknél a sebességmérő jeladója volt a ludas. Le volt törve a jeladón a két kis pöcök. Valószínűleg a gumicserénél lett rosszul összerakva.
Bukócsövet ki honnan szerzett? Gondolkozom rajta, hogy kéne, mert az a műanyag díszelem elöl túl vastag a ködfényszóróhoz. Vagy azt használva sablonnak, szerintetek lehet hajlítani ugyanolyat fémből, ami picit vékonyabb?
Köszönöm a választ! A kérdés már csak az tudsz valahol észak pest - Gödöllő környékén ilyen zárast? Illetve lehet még kapni hozzá akár új akár használt jó zárat?
Ha nem sikerült próbáld meg mégegyszer sokkal több wd40 el.... Sajna a motoroknak a gyújtáskapcsolóját sűrün kell fújni mert sokkal jobban ki van téve az időjárásnak., Ha esik akár napi szinten. Ugyanez igaz a tankajtóra. Ha nem jársz sikerrel akkor ki kell szedni és van olyan záras aki a lamellákhoz igazít kulcsot. Persze a tutti egy másik, jó gyújtáskapcsoló. Ha a záras megcsinálja akkor legalább kettő kulcsot csináltass hozzá rögtön.
Van valakinek tippje, arra vonatkozólag, hogy mi lehet a baja a gyújtáskapcsolómnak? Nagyon akadozik. Javítható házilag? Az egyik barátomnak is volt ilyen problémája, de befújta WD 40 sprayal, és jó lett. Az enyém nem. Esetleg lehet kapni hozzá? Nyáron lesz túránk Albániáig, és így nem szeretnék elindulni vele.
Az első kerékagyban van egy szén betét. Annak a fülei törnek le és nem forog utána. Azt hiszem a Burgmané is olyan, az általánosabb darab. Valami 8000 re emlékszem árban.
A segítségeteket szeretném kérni. A km óra menet közben egyik pillanatról a másikra nem mér.
Menet közben pont úgy viselkedik mintha álló helyzetben húznám a gázt.A fordulatszámláló rendesen mutatja a fordulatot, csak a sebességnél 0-át jelez és a km számláló le van fagyva. Van valakinek valami ötlete?
Üdv,kicsit késve de válaszolok. SZóval megszereztem a gyári szimmeringet.Miután levettem az első lánckereket,ismét megnéztem a kihajtótengelyt.Tolómérővel megmértem és vizszintes irányban van neki 0.5-0.6 mm játéka!! De csak vizszintes irányba,amerre a lánc fesziti a tengelyt.Semmilyen más irányba nem tudom mozgatni a tengelyt.Ha a csapágy lenne kikopva,akkor minden irányba kellene neki mozognia.Igy én csak arra tudok gondolni,hogy a csapágyháznál az aludekni kiszopósodott.Megnézni csak a blokk széthúzása után lehetne.Mindenesetre megkapta az új szimeringet,és kapott egy új lánckereket is,ha már le volt szedve.Nem sokat ment azóta,de úgy néz ki nem folyik.Talán még belefér a tengel mozgása a szimering tűrési értékébe ,ameddig tömit.!!