Ne aggódj, Ferihegyen valahogy mindig úgy van az, hogy a földi az senki nagyjából, aki repül az a valaki, főleg ha légiutaskísérő... Mikor még Malévnál voltam, ugye a kisérők oda sem köszöntek nekünk c/i felé, sőt általában elfordultak mikor megláttak minket. Ugyanakkor Helsinkiben konkrétan megtörtént eset, hogy a Finnair járaton a kapitány engem vitt el, mint Malév c/in szabadjegyest és nem a Finnair (!) volt-alkalmazott nyugdíjast, aki irodista volt. Másik példa, hogy az SAS en szintén csupán egy hely maradt 3 szabadjegyesre és a kapitány lejött, hogy eldöntse ki jöjjön. Választhatott SAS catering alkalmazott, volt SAS vezető felesége, valamint Lufthansa légiutaskisérő között. Elvitte Koppenhágába a cateringest. A Lufthansánál előbb repülni kell 2-3 évet és ha ott jó vagy esetleg elmehetsz check in be, ahogy én hallottam. Szóval általában így van ez de itthon ez másképp van. Néztem a képet és valóban nem láttam rajta sok ismerős arcot.
De nem akarom felkorbácsolni az indulatokat.
Jómagam 2 majdnem teljes hétig voltam Ground Europe Kft alkalmazott, ez alatt az idő alatt azért megismertem ott olyan embereket akiknek nem szabadna a reptéren lenni (emberi és szakmai indokok miatt - persze ahogy én azt meg tudom ítélni, képességeim legjavát adva) , de nagyon sok (több) olyat, akinek igenis van helye és szívvel lélekkel, nagy odaadással és lelkesedéssel végezték a munkát. Nem tagadom, ezek az emberek többnyire a földi kiszolgálásban tevékenykedtek. Napi 14-15 órában, 3-4-5 napon keresztül folyamatosan , szinte névleges ellentételezésért csupán a szakma és a társaság szeretete miatt - előttük is le a kalappal és nekik kívánom, hogy legyen egy szép, jó jövőjük!
Ők nem érdemelték volna ezt, de az üzlet az üzlet a döntés pedig döntés.
A Sky nak meg drukkolok, remélem, hogy a Low Cost topicban felvázolt okfejtésem a tervezett járatokkal kapcsolatosan tévesek lesznek, és minden jól fog alakulni.
Máskülönben meg az utolsó napon, az utolsó római járattal tért haza egyik kedves ifjú rokonom, aki csupa jóról meg szépről számolt be első repülőútjával kapcsolatban, amit a Sky Europe nak köszönhetett. Az ilyen élmények a jövőben sajnos - bizonytalan ideig - elmaradnak.
Zárnám is mondókám kis nosztalgiával. Nem feledem azt a gyönyörű barcelonai hetet amit a Sky adott nekem azzal, hogy megfizethető áron vitt el oda. Akárcsak nem feledem, hogy édesanyámnak megmutathattam Londont, szintén a Sky segítségével. Azt sem feledem, hogy közvetve ők alkalmaztak.
Nagyon jól tudom milyen volt a kapcsolat a légi és földi személyzet között.
Valóban,ilyen máshol nem volt Ferihegyen.Ezért is sajnáljuk mi is ezt az egészet.
Sajnáljuk,mert ilyen kapcsolat nem lesz többet.Nem fogunk többet dumcsizni a légisekkel,nem tudunk többet érkezés után fölmenni mi is egy kicsit a fedélzetre,stb.
Mi is búcsúztunk,integettünk sőt tisztelegtünk!!!
Tettük ezt a háttérből a guruló mellől.
Mert hát ugye nekünk nem szóltak,vagy csak kevesen tudtunk volna elmenni.
Mi is büszkék voltunk (vagyunk) rá hogy a nagy csapatba tartoztunk.
És azt hiszem büszkén feszítettünk volna egy utolsó közös képen.
Senki nem akar semmit elrontani a végére,csak sokaknak rosszul esett ez az egész.
Kedves Etendard, Te mint földi tudhatnád, hogy a skynál igazán példaértékű (volt) a kapcsolat a légi és földi személyzet között. Nem kéne ezt a végére elrontani. A tegnapi nap az ő napjuk volt, és igenis voltak ott rakodók, C/I-esek, rampások, stb. (A képeken is) Olyanok is akik már nem dolgoznak a cégnél, pl én is. Mi ott voltunk az előtéren, integettünk a tűzoltók mellett, és nem csak az én véleményem, hogy a szívem szakadt volna meg ha nem lehetek ott... Soha nem lesz még egy ilyen jó csapat akikkel együtt dolgoztunk az elmúlt években! Szeretnék minden volt skyosnak és gndosnak sok sikert kívánni és büszke vagyok arra, hogy veletek dolgozhattam!
de oda hivatalosak! de jó lenne ezt a fajta kavarást abbahagyni! sok minden történik a cégben, ami ad hoc véltozásokat okozott az utóbbi napokban.
Nektek is üzentem, de a főnökötök nem adta át, illetve azt mondta nem sokan tudtok jönni.
Vele beszéljétek meg.
Az esti buli csak a flight bulija volt, mert a cég a hivatalos búcsubuli időpontját össze vissza rakta,, ezért én ugy gondoltam, a saját embereimet akik a beosztottaim voltak, saját magam MEGHIVOM. Nem tudok egy egész sky+gnd + office t sponzorálni. Most ugy állunk, hogy mivel sértődésgyanus lett a dolog, nyitott mindenkinek, és pár kapitánnyal állom a ceh egy részét.
a hivatalos bul továbbra is nov 5, csak a hajózó állomány akkkor már Pozsonyban Bécsbe stb lesz.
Hanem arról hogy ha már búcsú meg buli és fotózás (közös fotózás!!),akkor miért csak a dolgozók egyik fele?A másik fele csak addig volt jó amíg kiszolgálták a gépeket?
Egyetlen Sky-os szerelő,rakodó,eszközös sem szerepel a képeken,pedig ugyanolyan tagjai voltak a csapatnak!
A szomorú az,hogy még olyan ember is odaállt a csoportképhez akinek kb annyi köze volt az egészhez,mint egy BKV ellenőrnek az ürrepüléshez.
Én nem is nagyon hallottam még olyat, hogy egy fapados vagy bármilyen légitársaság kivonul valahonnan. Remélem volt már hasonló és ebben nem mi vagyunk a legelsők....
Mi kinnt voltunk, de sajna a képek használhatatlanok. Hála a spotterbarát BA. Rt.-nek. Kerítés, korlát, üveg, stb....Ehhhh....Képtelenek voltak akár csak 10 percre kinyitni az 1-es teraszt. Köszi BA.Rt!
Sajnos nem tudtam kimenni elbúcsúztatni a Sky-t. Első fapados utazásomat nekik köszönhetem, BUD-AMS-BUD, csak egy 2 napos joy-ride volt, csak a repülés végett, még 500-assal:)))
Köszi h feltetted az mp3-akat, lementettem és egybe vágtam őket:)
Búcsúzóul feltöltöttem a SkyEurope első promós videóját abból az időből, amikor még csak a két Embraer volt meg, és amikor még csak álom volt, hogy a Sky egyszer Budapestről is repül majd: