Még egy dízel áll a garázsban, de ha az elmegy, többet nem lesz gázolajos autóm. :) Egy szépen gondozott V8-at fogok megtartani az utókornak valamelyik márkából. Most van egy ilyen S80 4.4 V8, de sajnos még foglalt a helye. :(
Megmaradt pár RS alkatrészem melytől megfelelő kedvesség ellenében megválnék mint például:
4 db eredeti gyári 7,5x18' alufelni, 5x112 osztókörrel. A felni makulátlan állapotban van aki ismer tudja, aki nem az kérdezze a többieket, vagy olvasson vissza. Ára: 40.000,-ft/db
Üdv! Van a FB-on egy TFSI csoport. Ott sok ismeretet kaphatsz. :-) Nálam még nem volt koksztalanítás. (úgy tudom, másnál sem) Fogyasztás 4-12 l/100km. Ahogy használod :-D (130-140 Km/h -nál kb. 8-9l) Olajfogyasztás a Castrolból 1l volt ~10.000 km-re. A Mobil1-ből jóval kevesebb. Típushiba a camfallower lehet. Azt érdemes megnézetni/csrélni az olajcserekor. Vezérlés és olajcserére figyelni kell, mint ahogy az olaj minőségére is. És felejtsd el a longlife cserét :-)
Szeretett 5J Fabiánk eladó sorba került és mindenképp maradnánk a márkánál (a családban a 3. Skoda volt).
Octavia II RS (2.0 TFSI) kombiról szeretném meghallgatni a véleményét azoknak, akiknek van tapasztalatuk a típusról. Olajfogyasztás, gyertyák fogyasztása, kokszosodás stb...esetleg más tipushibak.
Van esetleg olyan évjárat, amelyik tartósabb vagy olyan amelyik esetleg hajlamosabb a problémákra?
Lassan eladóvá válik 2016.novemberi Octavia RS TSI DSG 220 lovas autóm.Az egybe-lámpások egyik utolsó darabja.
(Lejár a kétéves lizing. Nagyobbra cserélném) Még két év teljes körű gari van rá.
Acélszürke, kombi. 43000 km. Makulátlan kívül, belül. Karc mentes. Csak egyedül én használtam.Hibátlan. Fűtött garázsban áll. Az elekronikus szervízkönyve bármely szakszervízben lekérhető. Az RS felszereltségen kívül tele extrával. Gemini antracit felni. Smart link,tolató kamera,park.assist, fűthető szélvédő,minden ülés fűthető,automata táv.fény stb.
7.5-8 M-t gondoltam érte.Új ára 10.4 M volt.
Az autóban három fejes ALP dolgozik,amely külön alku tárgyát képezi.
Nálam gyári van. De vannak páran, akik cseréltek. Csak már ritkán járnak erre. De hátha... Egyébként keresd pberencet, anno árult ilyen cuccokat. Van egy topikja is.
Egy garis autot inkabb masik markaszervizbe vigyen, egy fokkal erelyesebb, de kulturalt hangvetellel.
Nincs ket eves az auto, en tuti egy forintot nem fizetnek sajat zsebbol fuggetlen helyen. Hogy utana meg hivatkozasi alap legyen a gari megvonasra, ha pl. frissitenek egy valto vagy ecu szoftvert es ez aztan kibukik. Nyilvan semmi koze nem lenne a hibahoz, de ahhoz eleg hogy a PoHu szettarja a karjat.
A legkisebb szalmaszalba kapszkodnak, csak gariban javitani ne kelljen.