Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kisvillszer Creative Commons License 2020.11.12 0 0 13583

Örülök neki és gratula!

Előzmény: Beren (13582)
Beren Creative Commons License 2020.11.10 0 0 13582

Üdv!

 

Kösz a választ. Közben sikerült értekeznem egy hozzáértővel, a sógorom eléggé otthon van elektronikai kérdésekben. Azt mondta, hogy ha árammérésre kapcsolom a multimétert, akkor az aksi egyik pólusán meg tudom mérni, mennyi a fogyasztás "nyugalmi" állapotban. Ha ez túl magas, akkor meg a biztosítékokat egyesével kiszedve és úgy újramérve elég gyorsan kideríthető, hogy mi okozza az akku  túl gyors lemerülését. Nekiestem, méregettem, természetesen a kesztyűtartó világítása volt, közel fél ampert evett önmagában... Kikötöttem (lehúztam a kapcsolóról a csatlakozót), így a "nyugalmi" fogyasztás 0,01-0,02 A körül van, ez elvileg teljesen oké, két hét állás után is pöcc-röff indult a kocsi.

Beren

Előzmény: Kisvillszer (13574)
sebike05 Creative Commons License 2020.11.05 0 0 13581

az nem előkészítés,hanem a gyártás során annak segítségével légtelenítik a féket amikor nincs benn még akksi..

Előzmény: RobZX (13580)
RobZX Creative Commons License 2020.11.02 0 0 13580

Sziasztok! Tudja valaki, hogy a tágulási tartály melletti négy tűs csatlakozó, ami le van dugózva az micsoda vagy minek az előkészítése?

 

ati61 Creative Commons License 2020.10.31 0 0 13579

Köszönöm

Előzmény: sebike05 (13578)
sebike05 Creative Commons License 2020.10.31 0 0 13578

vidd el karosszériáshoz

 

Előzmény: ati61 (13577)
ati61 Creative Commons License 2020.10.30 0 0 13577

Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni. Lacetti 1.6 SW autóm a jobb oldalon beázik.Mi lehet a hiba?

sebike05 Creative Commons License 2020.10.28 0 0 13576

mivel integrált komplett folytószelep csere ,de utánna kalibrálni kell

Előzmény: dollygolf4 (13575)
dollygolf4 Creative Commons License 2020.10.27 0 0 13575

Sziasztok! Segítségre lenne szükségem, szerelő beteg lett

Lacetti1.4  j200 70 kw 2005 evj

Alapjárati bajom van, úgy marad a fordulat, üresben akár 3000 re is felmegy és csak bőg,

Kicseréltem hőgombát, a fojtószelepet kipucoltam, csöveket nagyjából átnéztem , de semmi javulás

 

Hibakód : fojt.szelep pedál poz. érzékelő alacsony jelszint

Egyszerűen nem találom a fojtószelep érzékelőt

 

Van ebben külön cserélhető érzekelő vagy vehetek egy új komplett pillangó szelepet

Köszi

Kisvillszer Creative Commons License 2020.10.24 0 0 13574

Szia Baren! Hogy valami meríti az akksit vagy sem azt multiméterrel tudod megállapítani áramméréssel. Említetted  a biztosítékot, lehet  hogy a kesztyűtartó világítás marad úgy. Gyakori még a csomagtartó világítás és az autó hifi erősítő hibája. Az áramfelvételt mindig bezárt kőzpontizárnál mérd( kulcs a zsebben). Álltalában 25 mA-t szoktam mérni, legalább is a Volkswagen konszern típusainál. Nagyjából ennyi, ha kérdésed van írj nyugodtan.

Előzmény: Beren (13561)
ATóthG Creative Commons License 2020.10.20 0 0 13573

Én is nézegettem. Univerzális van hozzá kb 300$ körüli áron.

Annyiért nem olyan jó az ár.

Mielőtt megvettem az autót - 2016 - nézegettem az előzőbe ugyanezt. Akkor még "csak" 70e ft-ért itthonról is meg lehetett venni.

Előzmény: Billzzz (13572)
Billzzz Creative Commons License 2020.10.08 0 0 13572

Köszi! Szóval csak dízelhez volt gyárilag. Szomorú :(

 

Elképzelhető, hogy rá lesz költve, hiába drága. A rokonom akinek a Lacettit csinálni szoktam térd beteg és a hosszú autópályákat nem bírja a térde, ahol csak tartani kell a gázt. Érdekes módon a városi használat nem gond neki. Így majd ő eldönti rákölti e ezt a 120E Ft-ot vagy sem. 

Előzmény: sebike05 (13571)
sebike05 Creative Commons License 2020.10.07 0 1 13571

NEM létezett gyári tempomat csak a dizelhez! utólagos beszerelve 120.000ft tól felfelé azt nem fogod kifizetni!

Előzmény: Billzzz (13570)
Billzzz Creative Commons License 2020.10.07 0 0 13570

Ahogy nézem már más is gondolkodott ezen, de nem láttam eredményt az előzményekben.

1.6-os motoros, bowdenes gázpedálos Lacettibe lehetett kérni gyáriban a tempomatot? Ha igen, akkor annak a beszerelése nem megoldott a gyári kábelköteggel pl.?

 

Előzmény: Billzzz (13567)
sebike05 Creative Commons License 2020.10.06 0 0 13569

igen ami első tengelyre kell...

info kukac sn-car.hu email címen tudod megrendelni

 

Előzmény: eszjan (13568)
eszjan Creative Commons License 2020.10.06 0 0 13568

Szevasz !

 

30000-ért mindkét oldali tárcsa és betétek?

Vevő lennék rá, nem húzhatom már sokáig a cserét.

Előzmény: sebike05 (13560)
Billzzz Creative Commons License 2020.10.06 0 0 13567

Ezeket találtam:
https://www.metroman.hu/termekek/Komplett-tempomat-szett/

 

De Renault Megane II-nél simán elég volt a tempomat funkciót bekapcsolni az ECU-ban és egy tempomatos kart beszerezni hozzá. Audinál meg 3-4 részegységet (tempomat vezérlő, bajusz kapcsoló, stb) kellett bontóból megvenni és feltenni.
Mindkettő jól működik és nem volt horror. Lacettinél ennyire drága/bonyolult lenne a dolog?

Előzmény: Billzzz (13566)
Billzzz Creative Commons License 2020.10.06 0 0 13566

Miért, mennyibe kerül? 

Mi kell hozzá?

Előzmény: sebike05 (13564)
somi1955 Creative Commons License 2020.10.04 0 0 13565

Két hónapja az egér szelepet lezártam,arra gondolva hogy az időszakos torpanás okozója.

A fogyasztás csökkent, de a jelenség ismét fennáll P108-as kóddal.   Szenzor csere,vagy egyéb probléma a jellemző erre a hibára?

sebike05 Creative Commons License 2020.10.03 0 0 13564

nem költesz rá annyit amennyibe kerül

 

Előzmény: Billzzz (13563)
Billzzz Creative Commons License 2020.10.03 0 0 13563

Köszönöm az infókat!

 

Tempomat ügyben senkinek nincs infója?

Előzmény: H. úr (13554)
Beren Creative Commons License 2020.10.01 0 0 13562

Még annyi, hogy most rátettem az akksit töltőre, de előtte rámértem, 11,2 V-ig rántotta le az akksit az álló kocsi, úgy tűnik, ennyivel már nem igazán mozdul meg az önindító...

Beren Creative Commons License 2020.10.01 0 0 13561

Üdv mindenkinek!

 

Adott egy első szériás, 1.6-os benzines Lacetti SW. Valamelyik nap kislattyogtam hozzá, nyomom a kulcson a gombot, semmi, még csak az ajtókat sem nyitotta. Rámértem az akkura, konkrétan nullát mutatott a multiméter. Kiszedtem, láttam, hogy erősen púpos az oldala, szóval vettem egy másikat (egy gyárival megegyező, azt hiszem, Rocket típusút, 710A, 66 Ah). Ma reggel beültem, indítózom, de alig bírta megmozdítani az indítómotort, elsőre nem is indult, a második próbálkozáskor meg már szinte nem is moccant. Kb. 4-5 napja állt a kocsi, ennyi idő alatt nem illene lemerülnie az akksinak, szóval valami eszi a naftát álló helyzetben. Mi lehet az, vagy hogy lehet kideríteni, mi az?

 

Még annyit, hogy amikor az akksit kicseréltem, akkor a töltést ellenőriztem, a generátor gyönyörű 14,4 voltot tol, az nekem rendben lévőnek tűnik.

Ja, még valami, ami nem tudom, lényeges-e, de elektromos gond: az első (púpos) akku lemerülése előtt volt egy biztosítékcserém - egy 10 amperes adta fel, amire a műszerfal világítás, a kesztyűtartó lámpája és a hátsó helyzetjelző van rákötve.

 

Előre is köszönöm a tippeket!


Beren

sebike05 Creative Commons License 2020.09.29 0 0 13560

én amit nem kapsz minden sarkon eredeti koreai Sangsin brake 30.000ft előre egy szett

Előzmény: eszjan (13559)
eszjan Creative Commons License 2020.09.29 0 0 13559

"jobb tárcsa és betét"

melyik gyártót ajánlod?

Előzmény: sebike05 (13553)
saba0915 Creative Commons License 2020.09.25 0 0 13558
Előzmény: sebike05 (13557)
sebike05 Creative Commons License 2020.09.25 0 0 13557

mindegyikben van motor és sajnos eléggé elszálltak az árak, jó állapotú gyári bontott 35.000 párban az utángyártottból a TYC ami jobb depoval volt gond új utángyártott 26500/db

 

Előzmény: saba0915 (13556)
saba0915 Creative Commons License 2020.09.24 0 0 13556

Érdeklődnék tőletek! Tönkre mentek a fényszóróim( lacetti kombi 2007-es gyártású). A probléma az , hogy mindenhol azt írják" jobb ill. bal 4 ajtós + kombi motorral". én viszont nem tudom van -e benne motor .Manuális is van de az csak egy helyen. Kérlek aki már vett vagy tudja milyen kell az homályosítson fel engem. Köszönöm előre is!

 

sebike05 Creative Commons License 2020.09.23 0 2 13555

a fő gond az,hogy vékonyan van festve és nincs alatta alapozó,de 1x évesen belefér egy festés...

Előzmény: H. úr (13554)
H. úr Creative Commons License 2020.09.20 0 1 13554

Szia,

Tudtommal ez a probléma minden Lacettinél (Nubiránál) fennáll,függetlenül,hogy mikor gyártódott.

Egy autó fényező ismerősöm szerint,a géphez - ami gyártja,vagy préseli a kilincset - használt formaleválasztó marad nagy mennyiségben a kilincsen,és ez a későbbi használat során - fogdosás,mosás,természeti hatások miatt - elkezdi lepörgetni a festéket.Kiszerelés utáni szakszerű átcsiszolás,májd utána újrafestésel talán már tartósan megmarad rajta a festék....

Úgy tudom,az Aliexpressen lehet venni fémszínű  kilincsszettet,ami már az anyagában szinezett,nem igényel külön festést...

Előzmény: Billzzz (13549)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!