Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

technotronic Creative Commons License 2017.03.24 0 0 4578

Üdv! Fórumtársak

Érdeklődnék, hogy 954 ccm-es CDZ motorkódu, motorra rászerelhető-e egy az egyben az 1124 ccm-es motorról a központi befecskendező egység? Mindkettő Bosch.

Köszönet!

kicsizs Creative Commons License 2017.03.23 0 0 4577
kicsizs Creative Commons License 2017.03.23 0 0 4576

Ezt a sz@r indexet... eltűntette a másik fotót... 😡

 

Előzmény: kicsizs (4575)
kicsizs Creative Commons License 2017.03.23 0 1 4575

 

Lámpatunig itthon... acetonnal leszedtem a sárga homályt a búra elejéről...

Meglepő a változás! Szemmel láthatóan szebb lett a lámpa! 😊

 

true75 Creative Commons License 2017.03.23 0 0 4574

Tud valaki segíteni abban, hogy 1,1es benzines motornál minek a függvénye, hogy meddig megy a "szivató"?

Most, hogy bejött a meleg ilyenkor is dúsít ha indítok függetlenül, hogy meleg a motor és gázadásokra szinte belefullad a motor.

CsXGTI Creative Commons License 2017.03.22 0 0 4573

Sziasztok!Megválnék 1999-es kiadású, Peugeot 106 magyar nyelvű kezelési könyvemtől.Benzines és diesel motoros, 3 és 5 ajtós típusok egyaránt benne vannak (1,0i, 1,1i, 1,4i, 1,6i 16V, 1,5D).

FeZ_ Creative Commons License 2017.03.20 0 0 4572

Ahogy a többiben. :-D

Kompletten ki kell szedni a gyújtáskapcsolót a helyéről. (mert nem tudom mit hívsz "betétnek".)

A kulcsot el kell egy kicsit fordítani a gyújtás felé és ebben az állapotban benyomható a rögzítő pöcök. (könnyű lesz megtalálni, mert csak egy pozícióban nyomható be a pöcök) Ekkor kihúzható a kapcsoló az oszlopból. Persze ha kis csavar is rögzíti még a kapcsolót az oszlopban, akkor azt is ki kell venni. :-P

 

Előzmény: Gáborka1985 (4571)
Gáborka1985 Creative Commons License 2017.03.20 0 0 4571

Sziasztok! 1.4d ben hogyan lehet gyujtáskapcsoló betétet cserélni? Hogy jön ki? Előre is köszönöm!!!

DNorba40 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 4570

Sziasztok!
December végén került hozzám egy 98-as 1000 köbcentis benzines kis jószág.

Műszaki nem volt rajta, régi fiat cinquecentomat cseréltem el rá, viszont majd 1 évig állt előtte, most már bejárattam a motort meg a fékeket is és a fogyasztás is lejjebb ment, de van még mit csinálni rajta. Sok apróság, balalsó gömbfej, stabilizátor szétrohadva, CO2 kibocsátás magas, centrálzár nem működik, légzsák jelez, tehát valószínűleg törve volt, ja és a jobb küszöb purhabbal van kifújva és a kuplung se a legjobb, valószínűleg cserélni kell a szerelő szerint.

Elvileg 3. tulajdonosa vagyok, a második tulaja vezetett szervizfüzetet számlákkal, tehát picit fájó, hogy ilyen állapotban van az autó...

Most jelenleg 2 éves friss vizsga van rajta, a fékek meg a kuplung a jövő héten lesznek megcsináltatva.

Szerintetek körülbelül mennyibe kerülne mindent megcsináltatni az autón, illetve megéri-e, ha középtávra tervezek az autóval? A szerelési költségek minimálisak, mert jó haver csinálná.

Maradok tisztelettel,

Dóczi Norbert

Kyle Reese Creative Commons License 2017.03.12 0 0 4569

Értem köszi.Akkor csináltatom.

A kormány műre van valami javaslatod?

Előzmény: CharlieNK (4568)
CharlieNK Creative Commons License 2017.03.11 0 0 4568

Ha még nem cseréltél szélvédőt, akkor nem javaslom, hogy nekiállj. Már a kivétel sem egyszerű, a régi ragasztó eltüntetése, zsírtalanítás, tapadókorongos üvegfogó, 2 fő - aki helyére illeszti az újat, de ha nem vagy pontos, az új is elhasadhat a feszültség hatására, ha nem jól kened a ragasztó-tömítőt, akkor meg beázik a kocsi. 

Előzmény: Kyle Reese (4567)
Kyle Reese Creative Commons License 2017.03.11 0 0 4567

Köszönöm a választ.

Szert tettem egy ilyen kis szépségre,Peugeot 106 Phase2 14. XR 99.-es.

Olyan kérdésem lenne hogy valaki esetleg jártas olyanban hogy szélvédő csere?Durván be van repedve a szélvédő,már így vettem,és elvileg ma jön meg az új szélvédőm,és be kéne rakni.Tehát ezt saját kezűleg otthon ki tudnám cserélni?

Illetve még annyi hogy nagyon durván kemény a kormány.Ezeknek alapba ilyen kemény,vagy valami hiba által ilyen?Mikor megvettem,és átnéztem itthon jobban,kiderült hogy nem volt benne szervó olaj.,tehát van esély hogy a szervó ment tönkre,ha sokáig olaj nélkül futott.,illetve talán a kormánymű jöhet szóba.

Illetve fogyasztás szempontjából milyenek ezek a kis autók? 

 

CharlieNK Creative Commons License 2017.03.11 0 0 4566

Igen, persze.

Előzmény: Kyle Reese (4565)
Kyle Reese Creative Commons License 2017.03.10 0 0 4565

Üdvözletem,él még a fórum?

kicsizs Creative Commons License 2017.02.25 0 0 4564

Találtam egy igazán jó alkatrészkeresőt... Még az Electric kivitelhez is van levegőszűrő 😂😂😂

imitv Creative Commons License 2017.02.23 0 1 4563

Amúgy is hajlamos elégni a tömítés ennél a motornál.Főleg,ha már elöregedett az anyaga.Nálam 50 ezerrel ezelőtt cseréltük,eddig tökéletes volt,de lassan megint kezdi csipegetni a vizet.Anno vettem hozzá egy komplett motort,hátha repedt lesz a hengerfej,de 

nem volt az,csak a tömítés égett át.

Előzmény: imitv (4562)
imitv Creative Commons License 2017.02.23 0 0 4562

Simán lehet!Ha szükséges lenne az eltakarás télen,akkor gyárilag is megoldották volna egy hűtőzsaluval.Azért felesleges letakarni a hűtőt,mert ha jó a termosztát,akkor amúgy sem engedi a hűtő felé cirkulálni a meleg vizet,amíg az el nem éri a nyitási hőfokot.

  Menet közben meg nem tudsz kiugrani leszedni a takarót,ha bedugul a forgalom,ráadásul a 106-on nincs hőfokmérő...

 

Előzmény: Gáborka1985 (4561)
Gáborka1985 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 4561

Sziasztok! 1.4dm lehet attól hengerfejes, hogy kb 0 fokba a nagy eszemmel teljesen eltakartam a hűtőjét? Elkezdett a hűtővíz bugyogni, de a forráspont jelző nem világított. Azóta nyomás van a kiegyenlítő tartályban.

Kudda Creative Commons License 2017.02.16 0 0 4560

Ok, köszönöm.

Hétfőn elviszem egy újabb helyre. Ha találnak majd valamit jelzem, hátha valakinek segít.

Előzmény: FeZ_ (4559)
FeZ_ Creative Commons License 2017.02.16 0 0 4559

Az inercia kapcsoló (crash kapcsoló) önmagától nem igen szokott kioldani, ahhoz minimum egy baromi nagy gödrön kell áthajtsál. 

Persze ettől még lehet rossz. (nem mikrokapcsoló van benne, de persze minden elromolhat)

Ilyenkor egy kábellel direktbe szokták kötni a csatlakozóját és így ki lehet szűrni a hibát.

Különben millió-egy oka lehet a jelenségnek, természetesen akár a főrelé is vacakolhat, de lehet csak simán kontakthiba is a csatlakozóján - vagy akár teljesen más.

Ezt végig kell böngészni.

 

Az ECU hiba a legkevésbé valószínű, meg különben is a legkisebb hibától megyünk a nagyobb felé, az ECU lesz az utolsó, ami szóba jön. Előtte még ki kellene mérni az összes tápot, testet, stb. stb. és egy rakás egyéb hibalehetőséget kizárni, úgyhogy azzal szerintem még ne foglalkozz !

 

Előzmény: Kudda (4558)
Kudda Creative Commons License 2017.02.15 0 0 4558

Szia Fez,

 

Köszönöm szépen.

 

Nem akarlak fárasztani, de egy dolog még eszembe jutott.

Egy ismerősöm tanácsolta, hogy ha nem indul nyomjak meg a motortérben crash kapcsolót(nem tudom hogy jól írtam-e). Jobb oldalon van, piros gumifedelű, talán mikrokapcsoló van alatta.

Egy ideig működött is, ha ez előfordult és megnyomtam, akkor elindult. Aztán egy idő után ez sem vált be.

 

Szerinted ez lehet relé hiba is? Esetleg az ecu is meghibásodhat? Úgy tudom összeköttetésben vannak.

 

 

Köszi,

Attila

Előzmény: FeZ_ (4557)
FeZ_ Creative Commons License 2017.02.15 0 0 4557

Pl. a befecskendező szelep hibája tud ilyet produkálni, (A baj az, hogy újban elég körülményes szerezni hozzá.) de természetesen más oka is lehet. 

Ha éppen nem indul, akkor egyik szerelő sem fogja tudni megmondani mi a nem indulás oka. :-(

 

 

Előzmény: Kudda (4556)
Kudda Creative Commons License 2017.02.14 0 0 4556

Sziasztok,

 

Segítségeteket szeretném kérni(ismételten). Egy vagy talán két éve már írtam ide.

A problémám az, hogy az autóm időjárástól, napszaktól,mindentől függetlenül néha(leginkább akkor amikor baromi fontos lenne) nem indul.

Önindító működik, teker, de a motor nem indul be.

Voltam vele négy szerelőnél, persze akkor ott soha nem jön elő ez a hiba, legrosszabb esetben 2-3 indítás után elindul.

Legutóbb az önindító hibáját kizárták, gyertya csere volt, a kábelcsatlakozásokat(elvileg) megpucolták. 3 hétig semmi baja nem volt. Most az elmúlt 2-3 napban elkezdte megint. Egyik alkalommal a motor felől süvítő hangot is hallottam, amikor végre elindult, de ezt csak egyszer. Illetve olyan hangot is hallok mintha rezegne egy lemez, vagy csörögne, ezt viszont a beindítás után több percig.

Az még talán fontos, hogy ha nem indul és otthagyom az autót, órákkal később vagy másnap minden beavatkozás nélkül pöcre indul. Ugyanolyan hideg van mind a két nap, vagy ugyanolyan meleg. 

Szeretem nagyon, de ezzel egyszerűen kikészít.

 

Tudnátok ajánlani egy szerelőt, vagy van esetleg köztetek olyan aki megtudná nézni?

Budapest, azon belül is délpest lenne a legjobb :)

Ha nincs, akkor ötletetek van? Tudok videót csinálni.

Peugeot 106 1998 1.1 i 54LE

 

Köszönöm,

Attila

Ptrk Creative Commons License 2017.01.26 0 0 4555

Sziasztok. Van egy törött 106 osom , eladó. (90.000)

- 170000 km , motor üzemel

- valtó hibátlan

-1124 cm3 ( benzin)

-2001-es

-3 ajtós

Naggyából 2 éve van nallam , ezidő alatt sok mindent megicsináltam rajta.

Pl.: új generátor , hatso fut.mű rendberakva , fékek stb..

Hátsó fele totalcaros , képet emailen küldök ha érdekel valakit.

E-mail címem : patrikcsogor@gmail.com

 

 

Attila Savanyu Creative Commons License 2017.01.09 0 0 4554

Köszönöm szépen ! :-)

Előzmény: kicsizs (4553)
kicsizs Creative Commons License 2017.01.09 0 0 4553

Tágulási tartály oldalán a motor felé...

Előzmény: Attila Savanyu (4549)
Karel_Gott Creative Commons License 2017.01.09 0 0 4552

Olyat találtam,hogy:
Peugeot 106 Hungary
Peugeot 106 Club Hungary

doomper2w Creative Commons License 2017.01.09 0 0 4551

Én sem találok ilyet

CharlieNK Creative Commons License 2017.01.08 0 0 4550

Én nem találok ilyen csoportot.

Előzmény: hanzen (4548)
Attila Savanyu Creative Commons License 2017.01.08 0 0 4549

Sziasztok!

két hete ültem be egy 106 1.5D-be (VJY motorkód) és most hogy a hideg komollyá vált, nem akar beindulni...a gyertyákat már cseréltem nem javult a helyzet.

Az izzítórelét kerestem, de rám sötétedett úgy, hogy nem tudom, hol van az izzítórelé!

Segítsetek: hol találom? Vennék egyet, este, ha hazajövök ne kelljen keresnem a sötétben.... :-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!