Keresés

Részletes keresés

Fizolti Creative Commons License 2023.03.25 0 1 39215

50 éves biztos nincs, 1977-től 1986-ig voltak gyártásban, vagyis az újabbak még 40 évesek sincsenek. Ettől függetlenül már kéne haladni a kiváltásuknak, évi 15-25 új motorkocsival egy évtizeden belül elfogynának. 

Az orosz motorkocsik jelentős része a üzemképtelen, ha ezek közlekednének, nem csak Bz-k, de szintén elavult, dízelmozdony+pár kocsis vonatok egy része is kiváltható lenne. 

Előzmény: jxw 340 (39214)
jxw 340 Creative Commons License 2023.03.25 -3 0 39214

Hatvan-Salgótarján közt most, 2023 ban is az 50 éves szakadt  BZ jár,2021 től. addigi USGYI orosz motorvonatok helyett,amiket értelemszerűen  máshova tettek. Tudom hogy tudjátok ,csak azért írtam,mert ez politikusok miatt alakult így?Ki tudja mikor cserélik le őket.

más nicken írsz Bobojsza? tudom,2012 óta nem látom ezt a nicket a topicban.bár levettem hogy te a buszozást az ikarusokat kivéve rühelled,én szintén.

 

Előzmény: Kököjszi-Bobojsza (36574)
siófoki35 Creative Commons License 2023.03.12 0 0 39213

Bocsánat, nem. Holnap küldik be napközben a bz-t és nincs másik helyette.

Előzmény: siófoki35 (39212)
siófoki35 Creative Commons License 2023.03.12 0 0 39212

Ma már megint elromlott napközben az atádi bz...

Előzmény: kozma555 (39208)
Lovrin Creative Commons License 2023.03.12 0 1 39211

Úgy mértem ki ez a pápai reptér iparvágány kiágazásától a Pusztagyimót majorhoz vezető út átjárójáig tarthat.

Előzmény: bendeguz90 (39210)
bendeguz90 Creative Commons License 2023.03.12 -1 1 39210

Ha erről van szó, akkor megy minden, mint a karikacsapás. 

Előzmény: Lovrin (39209)
Lovrin Creative Commons License 2023.03.12 0 1 39209

13-as vonal bontási vágányzára. Szépen túlteljesítik az elvárt minimumot, 3500 métert szednek fel:

 

https://www.kapella2.hu/vaganyzar/vaganyzarkarbantarto/megtekintes/17b368e093139c3c4764d87935d03532

kozma555 Creative Commons License 2023.03.11 0 0 39208

És van. Az előbb indult el. 

Előzmény: Gale Jose (39205)
Gale Jose Creative Commons License 2023.03.10 0 0 39207

A 195 kb nyár óta állt, AVR-volt, most, hogy lett egy balesetes 161, és leállt még 2 gép különböző hibával, így lett összerakva a 195.

Előzmény: Adani12345 (39206)
Adani12345 Creative Commons License 2023.03.10 0 0 39206

Valami súylos baja volt, hogy 2 hétig tartott a dögrovás? Vagy csak alkatrész nem volt?

Előzmény: Gale Jose (39205)
Gale Jose Creative Commons License 2023.03.10 0 1 39205

195-ös Bz javítása elkészült reggel ma próbázik, ha minden jól megy, holnap már lesz vonat, Nagyatádon.

Előzmény: Adani12345 (39204)
Adani12345 Creative Commons License 2023.03.10 0 0 39204

Ha lenne akkor az már Nagyatádon lenne, ott 2 hete vonatpótlózás van.

Előzmény: laci_52 (39202)
Lovrin Creative Commons License 2023.03.10 0 0 39203

Nem hogy tartalék, a menetrendhez szükséges járműkiadás nincs már meg. Napi realitás a járműhiány miatti pótlóbuszozás számos vonalon. 61, 38, 47, csak a leggyakoribbak, de bárhol az országban megesik.

Előzmény: laci_52 (39202)
laci_52 Creative Commons License 2023.03.10 -1 0 39202

Nincs tartalék?

Előzmény: Törölt nick (39200)
kulivonat Creative Commons License 2023.03.10 -2 0 39201

Nem az első nekifutás, még soha nem jött össze akkora létszám, hogy megtartsák.

Előzmény: Törölt nick (39200)
Törölt nick Creative Commons License 2023.03.10 -2 1 39200

Nem lepne meg, ha aznap pótlóbuszozás lenne Szentlőrinc és Sellye között, mert a Bz kellett a különvonatra...

Előzmény: Fizolti (39199)
Fizolti Creative Commons License 2023.03.09 -2 2 39199
47-es vasútvonal FB oldal Creative Commons License 2023.03.08 -6 3 39198

A jelenlegi helyzet, az elmúlt hetek vonatpótlásai, az utasok folyamatos elbizonytalanítása a vasútellenes lobbi érdekeit szolgálja! Ki kell állnunk a vasúti személyszállítás megmaradása mellett! Minden lehetséges fórumon fel kell emelnünk a szavunkat a járműállomány megújítása és a menetrendi stabilitás biztosítása mellett! A kialakult helyzet azonnali beavatkozást igényel a tulajdonos állam, a megrendelő Minisztérium és a szolgáltató részéről egyaránt! Nem hagyhatjuk, hogy a vasútellenes lobbi szándékai érvényesüljenek!

 

Sajnos a vasút állapotával kapcsolatban számos jogos kritikát tudnánk valamennyien felsorolni, mégis arra szeretnék biztatni mindenkit, akinek fontos, hogy megmaradjon a vasútvonal és a vasúttársaság biztosítsa a megfelelő menetrendet és járműállományt az csatlakozzon hozzánk a vasút melletti kiállásban és a szolgáltató és a megrendelő felé közösen érvényesítsük az utasok véleményét! 

 

47. Komló-Dombóvár vasútvonal | Komló (facebook.com)

 

Írja alá Ön is petíciónkat, ha már elege van a folyamatos vonatpótlásból:https://www.peticiok.com/osszefogassalavastimellekvonalakert

Adani12345 Creative Commons License 2023.03.08 0 0 39197

Ott korrekció kellene amúgy is, főleg mivel a régi nyomvonal egy része már kerékpárút.

Előzmény: gabor144 (39194)
Adani12345 Creative Commons License 2023.03.08 0 1 39196

Zalaszentgrótig lenne benne ráció közvetlen zalaegerszegi vonatokkal, erre volt is tervezet pár éve. A pályához se kéne hozzánúylni komolyabban. 6 km-ből 3.6 km fővonali felépítmény 54-es sínek és betonalj. A többinél kellene a talpfákat betonaljakra cserélni részletekben kb. 3-4 részletben ha minden 3-4. aljat kicseérled meglesz és bontott anyagokból nem is lenne drága. A többinél elég lenne a korhadt tipliket műanyagra cserélni, így a 60 km/h vissza lenne állítható és úgy már működne a vonal. Az utolsó újraindítási kisérlet a PFT miatt esett kútba, mikor az egész vonalat levették 20 km/h sebességre a Bz-s próbamenet után ( pedig az sikrres volt). És hát 36-os szelvény után  érthető is. 

Előzmény: alexander93 (39192)
zirtz Creative Commons License 2023.02.18 -2 0 39195

Balatonszentgyörgy-Sármellék között még megvan a pálya. Onnan meg lehetne vizsgálni, hogy Alsópáhok-Hévíz-Keszthely irányban tram-train jelleggel épüljön egy összeköttetés - gyakorlatilag körpálya -, a növekvő népességű terület kiszolgálására. A terepviszonyok persze megnehezítenék a megvalósítást. A pénzügyi helyzet meg mindenre kimentést ad... 

Előzmény: alexander93 (39192)
gabor144 Creative Commons License 2023.02.17 -1 4 39194

Az égvilágon semmi. Ha meglenne a pálya, szerintem még akkor is kérdéses lenne, hogy járjon-e egyáltalán vonat ott. Keszthelyt, Hévízt elkerüli, Zalaegerszeg felé kerülő, igazán nagy településeket nem érint, Balatonszentgyörgy nem forgalmas célpont. Ennél jobb adottságú vonalakon is alig van utas.  

Előzmény: alexander93 (39192)
Atis57 Creative Commons License 2023.02.17 -5 3 39193

Szia!

 Ki tudja ? Mi nem !  A nagyfőnökök meg éppen azt mutatnak ki ami Nekik  éppen akkor jó!

 

Gazdaságos--gazdaságtalan-megszüntetendő veszteségforrás.......

 

Most Lázár úr dönt ilyenekben , tehát szükséges az 1 vonal , valamint a Hódmezővásárhely -Szeged -Budapest.   A többi ráfizetés.(vagy nem  )

Előzmény: alexander93 (39192)
alexander93 Creative Commons License 2023.02.16 0 1 39192

Sziasztok! Szerintetek mennyi értelme lenne visszaépíteni a pályát Zalaszentgrót és Sármellék-Balatonszentgyörgy között és újraindítani a vasútat ezen a szakaszon? Lenne kihasználtsága vagy sem? Illetve mennyire lenne értelmes Zalaszentgrót és Zalabér-Batyk közötti vasút újraindításának? Remélem maradhatnak a kérdéseim.

nyomdász Creative Commons License 2022.10.23 0 0 39191

Ha jól tudom, Kassa felől építették Sajóecseg felé...

Előzmény: nyomdász (39190)
nyomdász Creative Commons License 2022.10.23 0 0 39190
ikarus255 Creative Commons License 2022.10.22 0 0 39189
bendeguz90 Creative Commons License 2022.10.13 -1 1 39188

Kitöltve!

Előzmény: 47-es vasútvonal FB oldal (39186)
kozma555 Creative Commons License 2022.10.13 0 2 39187

Nagyon sok ilyen kezdeményzés kellene még! Hajrá Komló! Van létjogosultsága annak a mesés vonalnak!

Előzmény: 47-es vasútvonal FB oldal (39186)
47-es vasútvonal FB oldal Creative Commons License 2022.10.13 0 0 39186

Vasúti Konzultáció (nem csak a 47-es vasútvonal térségében élőknek)
Kitölthető az alábbi linkre kattintva:

https://forms.gle/KbybNqW1fyGQaXtFA

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!