Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FeZ_ Creative Commons License 2020.06.08 0 0 14349

Elsőként próbálj ki egy másik kapcsolót, mert az nem számít, hogy érzetre jónak tűnik !

 

Előzmény: Kócsa (14348)
Kócsa Creative Commons License 2020.06.07 0 0 14348

Tisztelt Fórumtársak!

2002 1,4HDI amivel kevés  probléma volt eddig, a bal ablakfelhajtó motor a kapcsoló bármelyik irányú mozgatására csak lefele indul el. A kapcsoló

érzetre nincs széthullva, úgy mozog mint a másik.

Valaki már találkozott ilyen problémával?  Szívesen vennék bármilyen ötletet.

 

Törölt nick Creative Commons License 2020.06.07 0 0 14347

 Helyileg hol?

Előzmény: Zolysys (14346)
Zolysys Creative Commons License 2020.06.07 0 0 14346

Tudom javítani :)

Előzmény: Törölt nick (14343)
Törölt nick Creative Commons License 2020.06.06 0 0 14345

Köszönöm a gyors választ!

Előzmény: FeZ_ (14344)
FeZ_ Creative Commons License 2020.06.06 0 0 14344

Kormánykapcsoló egység (com2000) hiba gyanús a dolog.

Diaggal lehet, hogy látható, ha jelet küld a BSI-nek, miközben nem kellene neki. Ha az a rossz, szokták javítani a kart, mert amúgy csak egyben árulják a kapcsolóegységet. (Kivéve Kínát ;-) )

Előzmény: Törölt nick (14343)
Törölt nick Creative Commons License 2020.06.06 0 0 14343

Sziasztok! Kettő hónapja vettem,egy 1.1-es méregzsákot..kb.kettő hete elkezdte,hogy menet közben gondol egyet és magától törli a hátsó ablakot,nyomja a vizet is! Fedélzeti komputer inaktív.

Mi lehet a baja? Köszönöm a válaszokat!

FeZ_ Creative Commons License 2020.06.04 0 0 14342

"tudom nem egy erő gépek "

 

Pedig elég jól mennek azok a gépek. :-) Már ha jók.

Ha nincsen otthon diagod, ami valószínű a beírásból, akkor túl sokat nem tudsz tenni. Próbaképpen húzd le a légmennyiségmérő csatlakozóját (természetesen ne legyen gyújtáson ilyenkor!!) és menjél úgy egy kört ! Ha semmi változás, akkor dugd vissza és keríts valakit akinek van Lexia-ja és diagoljátok le !

 

Előzmény: Sztojka Péter Márió (14341)
Sztojka Péter Márió Creative Commons License 2020.06.04 0 0 14341

Sziasztok ! Nem rég lettem c3 tulajdonos . Az enyém 1.4 HDI 2005 évjáratú . Az autó szépén indul hidegen melegen nem füstöl , de valamiért lusta és nehezen veszi vagyis reagál a gázadásra oLyon mint egy szivó disel , tudom nem egy erő gépek de ez valóban nem akar menni , csak 2400/fordulaton kezd jobban húzni . a turbó jó nem lóg semmije de mégsem az igazi mi lehet a gond valakinek valami vélemény jah és nincs hiba kód ! Üdv És előre is köszönöm. 

FeZ_ Creative Commons License 2020.05.27 0 0 14340

Mivel már megvan a cikkszáma is, nem értem a problémádat. Besétálsz bármelyik márkakereskedésbe és rendelsz egyet. Ha mázlid van, még polcon is lesz belőle.

Amúgy meg a rezonátorral a kezedben besétálsz egy tisztességes o-gyűrű boltba és méret alapján veszel olajálló (pl. viton) o-gyűrűt oda. 

 

Előzmény: A1koho1ist (14339)
A1koho1ist Creative Commons License 2020.05.26 0 0 14339

Hello köszi a válaszod. Nem a turbó és a katalizátor közé hanem a turbó és a rezonátor közé szeretnék tömítést. Mellékeltem képet is az előző hozászolásomhoz, csak valamiért nem jelenítette meg.

Előzmény: FeZ_ (14338)
FeZ_ Creative Commons License 2020.05.22 0 0 14338

Mit nevezel rezonátornak ?

 

A turbó és a katalizátor között amúgy nincsen semmilyen tömítés, ott a két összefekvő kúpos felület tömít. Alul is. (lásd pirossal jelölt részeket!

 

)

 

 

 

 

Előzmény: A1koho1ist (14337)
A1koho1ist Creative Commons License 2020.05.22 0 0 14337

Üdv mindenkinek.

Az a problémám akadt, hogy a 2003-as évjáratú c3-as 1.4 HDI motoros (8HX) a turbó és a rezonátor között szivárog az olaj. Próbáltam keresni hozzá gyári tömítést, de nem találtam. Esetleg valaki nem tudja, hogy hol lehet beszerezni, vagy olyan cikkszámot amin rá lehet lelni, mert ami program van nekem és cikkszám az alapján nem adja be se a Google se a kovácsautós kereső. Válaszokat előre is köszönöm.

g.verus Creative Commons License 2020.05.12 0 0 14336

Sziasztok! Remélem valaki tud segíteni nekem. Egy 2004 C3 van cseréltem autórádiót. A gyárit kivettem és az újba bepattintottam a csatlakozókat és működik rendesen, de elvesznek a rádió beállítások és az óra leállításkor. Elvileg ez azt jelenti hogy rosszul van bekötve, de a dugók egyesélyesek. Esetleg van ötletetek h mi a gond?

Köszi! 

Egon61 Creative Commons License 2020.04.28 0 0 14335

El is vitték, a linken már nem találod meg.

 

 

Előzmény: Egon61 (14334)
Egon61 Creative Commons License 2020.04.27 0 0 14334
Előzmény: Egon61 (14333)
Egon61 Creative Commons License 2020.04.27 0 0 14333

Én most szeretném eladni a páromét.

 

Állítólag ez a max váltóméret:

felni: 15x6.5JJ 4x108 KF:65 ET18, gumi:195/50 R15

 

Neki nem jön be a kemény fekvésű peres gumi, így visszatérünk a gyári mérethez.

Mivel lassan aktuális lesz a nyárigumi csere, így lemezfelni+nyárigumi vásárlás lesz.

 

Remélem tudtam segíteni!

Előzmény: klrz (14331)
FeZ_ Creative Commons License 2020.04.25 0 0 14332

A matricán a gyári méretek vannak. Elvileg csak azzal használhatnád a gépet anélkül, hogy be ne íratnád a forgalmiba a változásokat. Viszont ez nem jelenti azt, hogy adott esetben ne tudnál feltenni nagyobb felnit, legfeljebb nem lenne szabad. ;-) Ha nem látványosan más méretet szerelsz fel, akkor szerintem átlag rendőr nem fog foglalkozni vele, legfeljebb ha NKH ellenőrzésbe futsz bele, akkor van szopacs.  A lényeg, hogy a (komplett) kerék mérete kb. ugyanakkora legyen, mint a gyári, tehát váltóméretű gumit kell rá keresni. Ha most mondjuk 185/65 R15 van rajta, annak a váltómérete 16"-os felninél 185/60 vagy esetleg 195/55, tehát ilyen gumit kellene rá választani. Az ET szám is fontos és a felni szélessége is. Ha ugyanolyan széles felnit vennél rá, akkor ugyanolyan ET számút is kéne keresni hozzá. Szélesebb felninél változhat az ET szám, de azt most meg nem mondom, hogy melyik fér el az autón. 

Előzmény: klrz (14331)
klrz Creative Commons License 2020.04.25 0 0 14331

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy mekkora a maximális alufelni méret amit fel tudok tenni a kocsira? (C3 2003 1.1i)

Igazából én 16 colos felnit szeretnék rárakni!

Az A oszlopon levő matrica azt irja hogy 14-15 colos kerék szerelhető fel...

Ami igazán fontos az az ET szám, illetve a felni szélessége?

A neten nem nagyon találtam érdembeli infót erről...

Esetleg valakinek valami tapasztalata van erről?

Köszönöm a segítséget!

bigmen55 Creative Commons License 2020.04.11 0 0 14330

Szia. Köszönöm már nem zavartak el . Meg is rendeltem.18 pénz oldala de a biztonság mindent megér. Ha már ott tartunk lett gátlók is cserélve meg toronycsapágy,plussz e.féktárcsák betétek. Köszönöm a segítséged! László.

Előzmény: FeZ_ (14328)
Tomi19790207 Creative Commons License 2020.03.29 0 0 14329

Szia! Nekem ugyan ezt csinálta a c2 1.4hdi. Szívtam vele több mint 1évet mire valaki rájött!!! A főtengely és a vezérműtengely jeladoja nem volt egy síkban! mind a kettőt kicserélték és azóta jó!

Előzmény: velekey (14323)
FeZ_ Creative Commons License 2020.03.13 0 1 14328

A C3-nak nincsen külön rugótányérja, a gátló része a tányér. Amit annak néztek, az volt a biztonsági rugótányér. Gyengébbek kedvéért oda is írták magyarul. (a 12-es az, a gyári cikkszámok is ott vannak)

Segítségnek küldök képet, hogy a raktáros nehogy megint elzavarhasson:

 

bizt

 

A gátló meg látszik is ott a képen, hogy hogy néz ki az egybe tányérral.

 

 

 

Előzmény: bigmen55 (14327)
bigmen55 Creative Commons License 2020.03.13 0 0 14327

Szia. Most hívtam pár citrom szervíz alkatrészesét. Csak az a rugó tányér  van ami az autóban is van gyárilag. Tudnál segíteni,hogy hol keressem esetleg rajz fénykép. Köszönöm .

Előzmény: FeZ_ (14325)
bigmen55 Creative Commons License 2020.03.13 0 0 14326

Köszönöm.

Előzmény: FeZ_ (14325)
FeZ_ Creative Commons License 2020.03.12 0 0 14325

Márkaszervizbe vagy márkakereskedésbe besétálsz és rendelnek neked.

 

Előzmény: bigmen55 (14324)
bigmen55 Creative Commons License 2020.03.12 0 0 14324

Szia. Kérdésem ! " vesz rá 1-1 biztonsági rugótányért." hogy néz ki? Hol keressem ? Volt rugótörés otthon állva. Meg sem lehetett mozdítani az autót. Elképzelem ezt pályán 130 km/órával. Azóta kicsit f@sok vele menni. Köszönöm.

Előzmény: FeZ_ (14309)
velekey Creative Commons License 2020.03.06 0 0 14323

Sziasztok

 

Segítséget szeretnék kérni.

C3 1,4 hdi motoros autó menet közben rendben megy nem rángat jól húz nem fogyaszt sokat, viszont ha sebváltás, vagy lassítás közben alapjkáraton az autó időnként leáll. azonnal újra indítható és újra zökkenőmentesen üzemel.

Nem csináljamindíg, csak időnként jelentkezik a hiba. Hidegen, melegen könnyen indul.

Előre is köszönök bármilyen ötletet.

Sandi00 Creative Commons License 2020.03.03 0 0 14322

Töltöttem fel 2 képet, amin lehet látni a 3 csavart.

Az egyik ellentétes irányból van csavarozva, emiatt kellett az akkumlátort stb kiszedni.

Egyébként jól működik az autó, nem kért kódot, semmit. :-)

Sandi00 Creative Commons License 2020.02.28 0 0 14321

Üdv! :-D

 

Köszönöm a választ!

 

Délelőtt sikerült kiszedni.

 

Az akkumlátort és a "műanyag házát" is ki kellett venni. Ebből az irányból fogta még 1 csavar., vagyis 4 db rögzítette.

Most már csak az a kérdés, (mivel az "agyát" is ki kellett venni, mert az hozzá van a műanyag házhoz szegecselve, de lehet az nem az agya...) , hogy kódokat stb...fog-e kérni... :-O

Most szerelőnél az önindító, de ha hazahoztuk lefotózom, hátha másnak is szüksége lesz eltávolításra...és hogy lássa, miről is van szó.

 

 

Előzmény: trawala (14320)
trawala Creative Commons License 2020.02.28 0 0 14320

Van egy vezetőpersely az van valószínűleg a kuplungharang felé begyógyulva 

Előzmény: Sandi00 (14319)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!