Sziasztok!
Ide is bemásolnám a másik kipufogós topicban feltett kérdésemet. Előre is köszi minden választ!
"Még teljesen elméleti szinten érdeklődöm csak, de a kérdésem ez lenne:
Lehet-e orvosolni egy gyárilag nem kifejezetten szép _motor_hangot (szándékosan írom, nem a kipufogóhangra gondolok) úgy, hogy inkább csak a hang tónusa változzon, ne legyen észrevehetően hangosabb az autó? Egy leömlőtől hátra megépített, teljes rendszerben gondolkodva, aminél további szempont, hogy a fogyasztás és a károsanyag kibocsátás ne nagyon legyen rosszabb.. Ilyen feltételek mellett lehet még esetleg valamicske teljesítménynövekedésre számítani? Az alany egy 2,0-ás Mazda3 lenne - mint írtam, egyelőre tényleg teljesen elméleti jelleggel: még csak szemezgetek a típussal (annak is csak a legelején vagyok :), és az első próbán a nem túl szép motorhang volt az, ami igazán nem tetszett. Olasz autóban könnyű megszokni a jót, ugye.. :->
Voltam Lamellánál és ő sajnos nem tudott segíteni ilyen dob beszerzésében nekem, ezért most hozzád fordulnék!
Adott egy Golf III. 1,8GT, melyre egy sportdobot szeretnék, "duplakocka" véggel!
Extra/extrém kérés lehetne, hogy az ideális hangzás úgy lenne jó, ha kis fordulaton "mély-duruzs", magasabb fordulaton meg inkább "halkulna-tompulna", minthogy veszekedetten üvöltsön.
Asszem pont ilyen jó is lenne! :)
Kérdés, hogy mennyibe kerülne mindez nekem úgy, hogy még jól is néz ki az autón? :))
(dob legyártás/beszerzés, lökösvágás, felszerelés)
reggel 8-tol 9-ig bent vagyok, aztan bank-biztosito-bank, aztan visszaerek vmikor.
amugy uj cimunk van, igaz mar tobb mint fel eve, de sztem azota nem lattuk egymast, azert xolok. 1155 Taksony sor 1.
ha tudsz jonni reggel, gyere, amugy csak delutan, 5-6 korul.
hat en kicserelem Neked, de nem lesz hosszu eletu.
en inkabb osszehoznam egybe es tennek oda egy 65-os tuzkarikat. de lehet, hogy nem fer el, lehet 2 50-es jobb otlet.
mar megint csak azt mondom, latni kene.
amugy arban a flexicsovek cserevel cc 28-30, a tuzkarikas megoldas pedig ugyanannyi, csak sokkkal tartosabb.
olvasom, ha van mit.
alapjaban ha csak a csovek es 1 dob kell, az megall 35-36E Ft-bol, de ha veg is kell, az mar dragitja. meg aztan tudni kene, milyen allapotban van a leomlo es tsai, meddig kell cserelni.
aztan meg gyarilag 2 dobos a rendszer, ha nem tuning es mindket dob kell, az sem teszi kevesebbe.
latni kene az autot vmikor.
Remélem olvassa még Capri-3 a topicot..
Az lenne a tiszteletteljes kérdésem, hogy 85-ös Uno Turbora komplett rendszer kb. mibe fájna? Sajnos szanaszét van rohadva, foltozgatva és most el is tört. Előre is köszi.
Sziasztok!
Tudtok egy olyan kipufogószervizt ajánlani, ahol Remus hátsó dobot szakszerüen felrakják az automra. Ez egy Renault MeganeII. Olyan műhely kellene, akik adnak papírt arról, hogy hivatalosan lett felszerelve, mert gondolom a dob és az autóm garanciája úgy marad meg.
Amikor csináltad a kipufomat, már eljátszottunk pár pillanatig a duplázás gondolatával. Akkor abban gondolkoztunk, hogy a most meglévő sima cső lenne kétszer.
Nekem végülis annyi az igényem, hogy ne legyen a lökhárítónál lévő hely olyan üres, hogy csak egy cső árválkodik benne.
Egylőre úgy is hagynám (mármint a dupla simával), aztán esetleg nézek rá olyan végre húzható akármit, amihez hasonló a pl. '97-körüli Accordokon volt, meg talán a mostani civic sporton, meg CTRen is. Tehát egy króm cső, két lyukas véggel, amit gondolom valami csavarral lehet a kipufogóra szorítani.
Ez a variáció mennyi lenne? És időben? Úgy értem megvárható-e józan ésszel, mert macerás messze menni kocsival, aztán ugyanaz kétszr BKVval és még1szer kocsival...
capri!
Mennyibe kerülne egy 4gen 3d Honda alatt lévő, keresztdobos, nálad készült kipufogó 2 csövesre alakítása? Csak a dob után gondolom, nem a dobba illesztve.
Kösz.
az igert kepek, bar nem a legjobbak, meg ismerkedunk az uj gep rejtelmeivel:)
az auto hatulja a kivagassal es a vegekkel:
a rendszer elore, mert a leomloig cserelve lett minden:
a rendszer hatrafele, a legelso dob a sajnalatosan nem letezo katalizatort "helyettesiti", hatrebb az erdekes formaju kozepdob es a tavolban a hatsodob:
ennek orulok, bar eddig meg sosem volt gond egyik munkammal a "kozeg" nezopontjabol sem, azert megnyugtato a "fonokseg" jovahagyasa:)
puru
eleg sok helyen forgalmaznak Remus dolgokat, speciel en nemtom konkretan, de megkerdezhetem.
katalogusbol tucc rendelni, adott dobhoz van nehany veg, oszt annyi. az jo, hogy csak fel kell szerelni, az nem, hogy 1 loerot sem nyersz, nyomatekot plane... mese habbal.
altalaban szolid, de jo hangjuk van, kellemes.
en supersprintet szereltem korabban, azzal jok tapasztalataim es arban is baratibb, azt az Autosun-nal tudod beszerezni, a Hungaria koruton vannak az Egressy uttol 50 meterre.
vagy megelegszel itthoni noname termekkel (azert speciel nincs rossz nevunk a szakmaban:) es olcsobban kijossz, jo hanggal, szep diszveggel.
remelem tudtam segiteni.
Csak egy kis info: capri kartács, most voltam vizsgán öreg Pajeroval Mozaik utcában. Kimondottan tetszett nekik a kipufogó, amit csináltál rá. Kicsit aggódtam, merugye nem hátul megy ki mint a gyári, hanem a jobb hátsó kerék előtt - de aszonták szabályos így is. :)
Sziasztok!
Tudj valaki, hol lehet "jó" áron szerezni Remus terméket?
Kellene egy hátsó dob+vég egy Megane-ra.
Vélemény a Remus-ról? Milyen hangja van? Tényleg nyomatékosabb lesz az autó?
60-as rendszer 2 dobbal 2 veggel 68-70E Ft, vegektol fuggoen. a leomlore majd visszaterunk, ha aktualis, elobb lassuk.
tegnap csinaltunk egy 60-as rendszert egy Bravo HGT-re, 5 henger, hat annak nem semmi hangja van, nem ez az elso (egymast hozzak az ugyfelek:) de ezen most a duplafalu leomlot is le kellett csereljuk, a szukitest is kivettuk es a katalizatort helyettesito utolagos 50-es dobot is 60-as atmeno dobra csereltuk. lesznek kepek nemsokara.
Bocsi az inch-ért, de egy svéd(!) tuninglapon ilyen méret volt 8-) és ahhoz viszonyítanám a dolgokat.
Első körben jól hangzik az ajánlat :-) akkor pontosítsunk:
60-as csőből, két dobbal, dupla véggel. Minél csendesebb hanggal (nem a hang a lényeg, hanem az ellenállás :o)
És tényleg érdekelhet a leömlő is, mert a gyári öntvény nagyon úgy néz ki hogy elreped(t) :-( és ha már cserélni kell... ;)
ps...most építődik újra az autó, úgyhogy csak fél éves intervallumban tudok gondolkodni :o)
a saab rendszer nem tul bonyolult, mar volt hozza cseresznyem:) europaban vagyunk, tehat nalunk a 60-as atmero az adott ebben a kategoriaban, akarmennyire is jol hangzik az inch:) ebbol tudom kivitelezni, akar 1 (mivel turbos) akar 2 dobbal, akar 1, akar dupla veggel... ez mind befolyasolja az arat. igy csak annyit mondhatok... (kerem kapcsojja ki:))) hogy ugy 40-70E Ft kozott. a leomlo maga az jo jatek, azt nem en csinalnam, hanem a Karkusek, azt megkerdezem toluk.