Kedves Fórumozók! Ha valakinek van ötlete örömmel venném. Van egy Hyundai Tucson 2.0 CRDI 2008-as 130.000 km-el. Időnként elkezd villogni a motordiagnosztikai lámpa a műszerfalon, majd folyamatosan világít egy ideig, ha kiolvastatom azt írja ki, hogy a regenerálás megszakadt. Cseréltek már benne EGR-szelepet, megnézettem a részecskeszűrőt (60%). Majd ha áll egy napot eltűnik a jelzés és nem jön elő napokig. Mi a fene okozhatja. Nem akarom az autót csavaronként kicserélni, de zavar. Ha szervízbe viszem mindig kicserélnek valamit pár százezerért, de semmi változás. Ez normális? A véleményeket köszönöm!
A kereskedő elmondása alapján három napja jött Belgiumból 2012 . 11. Havi 68 ezer kilométerrel. Szerviz könyvet láttam az autónak, de olyan nagyon elmosott, hogy ha nagyon megerőltettem magam én is rajzolok olyat. :-)
Nekem műszakin 21 ezer helyett 192 ezret írtak be 2 éve
Csak azért nem bukott a kocsi a jelenlegi valós 36 ezer km-el a mostani vizsgán, mert rendesek voltak a vizsgabázison és megnézték az előző vizsga során készült képeket. Szerencsére ott volt az én műszerfal fotóm a rendes km óra állással. No meg mellette egy másik fotón egy BMW műszerfala a 192 ezerrel (nem is hasonlít a két műszerfal egymásra).
Ügyfélkapu regisztrációval a magyar rendszám alapján lekérdezhető a futásteljesítmény, de az a tapasztalatom, hogy vannak ott is félreírások (rögzített km kb 368e, a fényképen 268e ugyanabban az időpontban.)
Sziasztok, most váltok Mazda 5 -ről I 20-ra. Kinéztem egy autót, alváz száma: NLHBB51BADZ168426
Találtam ingyenes ellenörző programot, de mindegyik csak az alapokat hozzá. Amit még nem tudok, az a tényleges km, autó előélet, utolsó szerviz km, származás.
A hátsó ablak fűtésével egyetemben kapcsolhatod be, külön nem kapcsolható.
(WV konszern esetében nem elég a hátsó szélvédő fűtés bekapcsolása, ott a külső visszapillantótükrök állítónál/kiválasztónál van egy fűtési kapcsoló helyzet.)
Nagy döntés előtt állunk. Hyundai 1.25 comfort 2015. évjáratú 50. 000. km. t futott autóért reális-e 2.400. 000. ft? Soknak tűnik első hallásra, de ebbe biztos, hogy ennyi km. van, mert nagyon közeli ismerősé. Illetve akárhogy is nézem a hirdetéseket 2.800.000.körül hirdetik őket.
Nem ilyen kis autót terveztünk vásárolni, de az évjárat, futott km. és, h ismerősé nagy dilemma, hogy nem-e kellene megvenni.
Esetleg vélemény az autóról, motorjáról? Köszönöm.
Egy lehetséges ok. Városban használom a kocsit. 16 szelepes. Gondolom a kora miatt fogyaszt egy kis olajat. Ám a sors úgy hozta, hogy legalább hét alkalommal - míg a másik következő kocsi meg nem jött - ezzel kellett hosszabb távra járnom. Be is raktam két liter olajat 1200 km-re, és az első alkalommal utána is kellett töltenem. Már a harmadik alkalommal nem kellett csak egy liter, a negyedikre meg - ugyanerre a távra csupán fél liter olaj. (?) Nem javult meg magától, csupán a huzamosabb és magasabb fordulat kicsit "kipucolta". Most ismét városi forgalom és töltögetem. Ez van. Mindegy milyen olaj, fogy. Ja 260 ezernél! ☺
Nekem ugyanezzel a motorral van és soha sem kellett utántöltenem. Évente olajcsere és előtte mindig megnéztem és szinte ugyanott volt a pálcán az olajszint mint bármikor máskor.
Hyundai i40-el mik a tapasztalatok? Vásárláson gondolkodom, elég kicsi a választék. Műhelypornót láttam, az meggyőző. Inkább az érdekelne, hogy milyen a szervízhálózat, alkatrészutánpótlás, törés esetén bódé elemek, ilyesmi.
Sziasztok . Tudna valaki segiteni .Hyundai tucson 2008-as 4wd diesel autóhoz kellene egy kis szakértelem. Nem műküdik az összkerékhajtás ,a tempomat és a 4wd loock kapcsoló. van ennek külön 4wd elektronikája és ha van hol találom? előre is kösz
Hyundai i40-es 1.6 GDI benzines, 180.000 km-el. Az a tapasztalatom hogy kb 1000-1200Km-ként legalább 4 deci olajat fogyaszt. Olajfolyás nincs. Ez normális?
Februárban vettem egy Hyundai Tucson 2015 évvégi kiadás. Problémám az ,hogy vétel után másfél hónapra kijelzett a motor lámpa. Visszamentem a kereskedőhöz, megkereste a hibat(lamdaszonda)kicserélte a motornál levőt. Azóta minden ok.Csere után a motor hangosabb lett és mikor kettesbe vált az automata váltó, valami rezgő hangot ad.olyan mintha a muanyag boritas lenne,de biztos vagyok benne hogy nem.Also lamdaszonda nem lett cserélve.A hangot pontosan a műszerfal mögül hallom.Mar a kormány alól felnyúltam,de nem remegtetheti be semmi.Tudsz tippet adni mi lehet az ok?
Öreg Saab-unk lassan kezd elfáradni, ezért és persze a család bővülése miatt szeretnék autót váltani.
Viszont már a zsenge kori boyracer gondolatokat levedve inkább a racionalitás kerül előtérbe, de persze nem akarok egy totálisan unalmas, érdektelen baltát, célszerszámot, hanem egy megbízható, de mégis mutatós gépet. Ahogy szokták is találóan mondani, olyan autót, ami után az ember önkéntelenül is visszafordul a parkolóban. Na már most az i40 "non facelift" változata megtetszett nekem. (Még nagy kedvenc a 8. gen. Honda Accord FL, de abból épkézláb 2.0 benzines kombit idehaza nem kapni. Ha ne adj' Isten néha becsúszik egy-egy, az is aranyáron megy el percek alatt.) Szóval emiatt az i40 kombi egy nagyon racionális választásnak tűnik nekem. Ebből is a 2.0 benzineset néztem, mert nagy cm3-es szívó benzines láncos motor, ami a bolondbiztosság szinonímájához közel áll nálam. Ill. diesel-t nem akarok venni, mert nem tudom vállalni, hogy minden hétvégén céltalanul az autópályán rójjam a kilómétereket a részecskeszűrő regenerációjára várva, ill. a váratlan "meglepiket (kettőstömegű, common-rail, részecskeszűrő, stb.) sem szeretném benyalni", meg hát az autó benzines! :P
Kérlek erősítsetek meg, hogy nem tapogatódzok sötétben! Ill. ha valakinek van ilyen géppel tapasztalata, akkor örömmel vennék 1-2 dolgot róla pro és kontra, mire kell figyelni, stb. (Egyedül amit urban legend-ként tudok az kormánymű probléma, de gondolom azt le lehet ellenőrizni, hogy cserélték-e már, vagy javították-e?)