Keresés

Részletes keresés

48Van Creative Commons License 2010.08.26 0 0 1966
Úgy került szóba a szelep, hogy elvittem egy öreg szakihoz, hogy megmutassam neki, hogyan rángat, amikor jobban odalépek neki. Hozzá lehet szokni, és tényleg csak forszírozott üzemben jön rá a dolog, de azért zavaró, hogy nem áll rendelkezésre a max. teljesítmény. Aki pedig először vezeti, annak hamarább berángathat, ha túlzottan megnyomja a gázt akár 3 ezres fordulat alatt is.

Szóval a szaki azt mondta, hogy látszik a csavaron, hogy állítva volt, lehet hogy ha állítanék rajta, akkor megoldódna a rángatás. Szerintem nem oldaná meg, mivel volt úgy, hogy olyan kedve volt a gépnek, hogy kipörgött egészen a lefúvásig (mondjuk ez 2-esben történt). Szerintetek mi lehet a nyűgje? Nem kap elég kaját valami miatt és elszegényedik a keverék? Mert a turbó tölti rendesen, egészen a piros sávig is, ha ügyesen bánok a gázzal és visszaveszem, még mielőtt berángatna.
Előzmény: czimbi (1965)
czimbi Creative Commons License 2010.08.26 0 0 1965
Szóval a lefúvószelep, igen.
Előzmény: 48Van (1963)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.26 0 0 1964
Köszi a választ, de én arra volnék kiváncsi, hogy mivel én renault 19be rakom bele a motort és tudtommal turbós motornál nincsen vákum ezért a fékrásegitést hogyan tudom megoldani ezzel a motorral?
48Van Creative Commons License 2010.08.26 0 0 1963
Nem szoktam indexen fórumozni, úgyhogy bocs a szerencsétlenkedésért a képfeltöltésnél...

Nagyobb méretben
48Van Creative Commons License 2010.08.26 0 0 1962
Remélem, most végre sikerül:

http://imgfrm.index.hu/imgfrm/9/1/4/1/THM_0008019141.jpg
48Van Creative Commons License 2010.08.26 0 0 1961
Lefúvószelep:
48Van Creative Commons License 2010.08.26 0 0 1960
Erről a cuccról beszéltem:

48Van Creative Commons License 2010.08.26 0 0 1959
Majd estefelé tudok fotót betenni, szerintem is a lefúvószelep lesz az.
A Richmodot elméletileg már ismerem, de ez nálam még a jövő zenéje...
Előzmény: czimbi (1958)
czimbi Creative Commons License 2010.08.26 0 0 1958
Ha fotót betennél sokat segítene. Az a turbó lefúvószelepe lesz.... A 480asok alacsony nyomású feltöltővel rendelkeznek, ne állítgass rajta, szoftveresen lehet hatékonyan beavatkozni, majd a fórumon elolvasod! "Richmod" a szerző neve után a szoftveres belepiszka neve; nagyon látványos +lóerőket ad (veszélye is van, bátrabban nyomják neki és a motor-turbó-váltó-futómű-fékek valamelyike kipurcan, értelemszerűen nem erre a tartósabb gyötrésre lettek gyárilag tervezve).
Előzmény: 48Van (1957)
48Van Creative Commons License 2010.08.26 0 0 1957
Egy újabb kérdésem volna egy másik témában.
Van a tűzfalnál egy membránszerű valami. Kijön belőle egy hosszú, menetes szár, amin lehet állítani. Ez az alkatrész mire szolgál? Van köze a turbonyomás állításához?
czimbi Creative Commons License 2010.08.26 0 0 1956
Örülök, hogy használt az infó. A gumifékcsövek biztos cserések. A hajlásoknál erősen megfárad és megtörik a gumi, jobb cserélni, amúgy műszakinál a vizsgáztató első mozdulata az aknában és kizáró ok a repedt gumi.

Igen, a fék nem játék, ha nem is folyik el a fékolaj, mert ugye okos a felhasználó és elszorítja a gumicsövet, de levegősödik a rendszer és azt szaxerűen kell légteleníteni. Jó munkát!

Előzmény: 48Van (1954)
czimbi Creative Commons License 2010.08.26 0 0 1955
Druszám, a fórumra gondoltam, ami végre megérdemelne egy biztonságos szerverhelyet...;-)
Előzmény: R100 (1953)
48Van Creative Commons License 2010.08.25 0 0 1954
Köszi, Czimbi a segítséget, mondhatni tökéletes!:-)))
Épp a hátsó fékbetéteket akarom cserélni, a tárcsát pedig felszabályoztatni. Majdnem olyan rondák, mint a vetítésben láthatóak.:-S
Köszi a képeket és a jótanácsokat is.:-) Mire gondolsz az életveszélyes következményekkel kapcsolatban? Elfolyik a fékolaj? Idővel a fékcsöveket is érdemes cserélni, mert ha elrepednek, az nagy szívás... Öreg szaki mondta ma, hogy jól meg kell majd hajtogatni őket, hogy meglássam, hogy van-e rajtuk repedés.
Előzmény: czimbi (1949)
R100 Creative Commons License 2010.08.25 0 0 1953
Én személy szerint bármit kibírok (főleg amilyen gyakran hozzászólok), de az olcsó hús/480 hasonlatot kikérem magamnak! Egy Gripen üzemeltetését súrolja a költségvetésem!!!
Előzmény: czimbi (1952)
czimbi Creative Commons License 2010.08.25 0 0 1952
Gyerekek, olcsóhúsnak híg a leve, de csak kibírjátok azt a pár napot! ;-)) Tanulság, a már többször emlegetett saját tárhely/felület.
Előzmény: R100 (1950)
czimbi Creative Commons License 2010.08.25 0 0 1951
Ha a fékrendszer vákuumrásegítő dobjára gondolsz, az, mint minden autónál, a főfékhenger előtt, a tűzfalra van rögzítve, a fotón csaka szélét látni:

Előzmény: Törölt nick (1947)
R100 Creative Commons License 2010.08.25 0 0 1950
Szeretett 4xx fórumunk megbízhatósága egyenesen arányos szeretett járművünk megbízhatóságával! Max három hónap azt' valami megadja magát...
Előzmény: czimbi (1948)
czimbi Creative Commons License 2010.08.25 0 0 1949
Szóval extraként még egy két fotót is kapsz, a csavarok amiket ki kell csavaroznod, aztán az új féktárcsa/betét kombót láthatod, meg a felszerelt tárcsát a nyereggel. A 4xx-en a fórumozók nagyrésze maga szereli a gépét, egy fékbetét/tárcsa csere rutinfeladat...; amit nem szabad, a gumifékcsövet fel ne lazítsd, szükségtelen és életveszélyes következményei lehetnek.








Előzmény: 48Van (1946)
czimbi Creative Commons License 2010.08.25 0 0 1948
Igaz, hogy pillanatnyilag üzemen kívül van a fórum, de a honlap "Csináld magad" oldalán pontos képes segédlet van a kérdésedre, katt IDE!

A fenti oldalon a képsorozat a hátsó féknyergek, fékpofák szerelését mutatja be, az elsők szerelése még egyszerűbb. Az úszó féknyerget rögzítő két csavart kell kicsavarozni és le is vehető a féknyereg. A fékbetétek meg egyszerűen kiemelendő. Figyelem! A féktárcsát illik cserélni, ha a vastagsága engedi, elég leszabályoztatni egy jó esztergályos szakinál.
Előzmény: 48Van (1946)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.25 0 0 1947
Helló. Érdeklődnék hogy 1.7es turbós motornál a vákumszivattyú hol helyezkedik el? ami a fékrásegitőhöz megy?
48Van Creative Commons License 2010.08.25 0 0 1946
Sziasztok!

Amíg halódik a 480-as fórum, itt kérdezném meg: cserélt valaki közületek fékpofát?
Ha igen, kíváncsi volnék rá, a kerék leszedése után mik a teendők.
czimbi Creative Commons License 2010.08.24 0 0 1945
4xxesek!

Grapee ha megjön a szabadságából, összerázza a fórummotort, addig itt mehet a csevej tovább. Jómagam is mától dolgozom.

R100 Creative Commons License 2010.04.22 0 0 1944

Változott valami a "4xx"-en? Mióta leállt, majd újraindult, a gépem szerint:"bejelentett nem biztonságos webhely"-ként jelenik meg

Tudja valaki az okát?

czimbi Creative Commons License 2010.04.21 0 0 1943
Csakis gyári csíkkal, egyértelmű!!
Előzmény: odanézz (1941)
czimbi Creative Commons License 2010.04.21 0 0 1942
Kérem, itt pihennek a tárolóban a Hydragripek, lehet vinni! ;-) Amúgy is kell a hely, mennek be a téligurigák végre...

Arra gondoltam, ahogy írod, hogy magasabbak, de a 14-es Dunlopok, amiket kabeta haverja vitt el /65-ösök voltak és nem volt az olyan ronda! A nyitott Cetus küllők miatt inkább a mögöttes tartalom legyen rendben (féknyergek). Amúgy még nem tettem fel, nemsoká, ma du. lesz itt az ideje!
Előzmény: odanézz (1941)
odanézz Creative Commons License 2010.04.21 0 0 1941

Mit takar a szokatlan? :)

 

kissé imbolygósabb, vagy ilyesmi? (:

 

nekem is jöhetne lassan a /50 hydragrip. :)

felniket már előkészítettem, amúgy nekem szemre a /60 480-nál magasnak tűnik, elrontja az autó arányait, nemszép!

 

Robi, ha van lehetőség valamiféle átvételre a közeljövőben, akkor jelezd kérlek!

közeleg a műszaki...hátul poluxok rondítják, kissé ki is ábrándultam...

 

más(ha egyáltalán van itt valaki:) ) :

 

305 fekete(padlizsánmetál)

körbe minden búra fehér...

gyári piroscsíkkal, vagy nélküle?

 

megintmás:

 

hátsó széljelzőket bekötöttem a fehér szélj.búrába.

narancssárga izzóval, utólagos kábelezés 1az1ben eltávolítható, gyárira visszaalakítható... :)

Előzmény: czimbi (1938)
odanézz Creative Commons License 2010.04.21 0 0 1940

Mit takar a szokatlan? :)

 

kissé imbolygósabb, vagy ilyesmi? (:

 

nekem is jöhetne lassan a /50 hydragrip. :)

felniket már előkészítettem, amúgy nekem szemre a /60 480-nál magasnak tűnik, elrontja az autó arányait, nemszép!

 

Robi, ha van lehetőség valamiféle átvételre a közeljövőben, akkor jelezd kérlek!

közeleg a műszaki...hátul poluxok rondítják, kissé ki is ábrándultam...

 

más(ha egyáltalán van itt valaki:) ) :

 

305 fekete(padlizsánmetál)

körbe minden búra fehér...

gyári piroscsíkkal, vagy nélküle?

 

megintmás:

 

hátsó széljelzőket bekötöttem a fehér szélj.búrába.

narancssárga izzóval, utólagos kábelezés 1az1ben eltávolítható, gyárira visszaalakítható... :)

 

Előzmény: czimbi (1938)
czimbi Creative Commons License 2010.04.21 0 0 1939
Barkácsolást tervezett grapee, neki is fogott, költöztetés sötöbö, addig itt és a VOLVOWIW-en lehet eszmecserélni. Türelem, türelem!

Külön öröm számunkra, fenntartóknak, szerkesztőknek hallani, hogy hiányzik a 4xx!
Előzmény: Gregor Samsa (1930)
czimbi Creative Commons License 2010.04.20 0 0 1938
Ne idegeskedj, árt a bőrödnek! ;-))

No összeállt a Cetus+Dunlop kombó szett..., a /50 után a /60 szokatlan, de szemre nagyon tecc, holnap pakolom fel a gépre.



Előzmény: titite1 (1936)
czimbi Creative Commons License 2010.04.20 0 0 1937
Vészüzemre jól elvagyunk itt...megy a barkács, nyugi!
Előzmény: odanézz (1935)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!