A 2 tranyó azonos előfeszítésről kapja a bázis feszültséget. Az egy hőkompenzáló dióda. Nyitóirányban van. Ha megmelegszik a brájzli, akkor csökkenti ezt a nyitó előfeszt. Mindkettőét.
Szép. Ki kell forrasztani a lábaikat és kimérni először hidegen, DC-vel. Hátha csak 1 pusztult el. Aztán kuporgatni némi dollárt. Majd találni egy kínait, aki nem kamut árul. + szállítás + ÁFA + postai kezelés.
Nem igazán cserélhető mással. Talán a megszűnt MRF455A hasonló hozzá. Az átlagnál és pláne a régi típusoknál jóval nagyobb az erősítése. Főleg a házilagosan átépített rádiókban a meghajtás elég sovány. Ezért nehéz kiváltani az MRF477-et is. Viszont élő, létező típus.
Ez az SD tranyó igen masszív darab. Persze az emberi hülyeség korlátlan, de nagyon sokat kibír. 20A a névleges határ árama. Viszont csak 12-14V amire tervezve van.
Igazából ez van beépitve és valszeg nem működik. Azért kérdeztem, ha cserélni kell, nagyobb munkapont állitgatás meg párbaválogatás nékül, inkább cseréljem másra - MRF 454 - vagy keressek bele pont ilyet?
Az egy igen jó és modern tranyó. A legutolsó sorozatú Jackson-ba került olyan gyárilag, mikor már az MRF477-et helyettesítő MRF455A is kifogyott. De profi beépítést kíván, nagyon hajlamos gerjedni sokszáz MHz-en. 50W viszonylag kis meghajtással kirongyol belőle.
Sziasztok. Kis segítséget szeretnék kérni. RCI2950 kikapcsolás után elfelejti a beállított csatornát. Akkumulátor cserélve van benne. Korábban nem produkálta ezt a hibát. Köszönöm szépen előre is.
Ó, én már régebben megkaptam a magamét, ezért a kijelentésemért. Valahogy úgy szolt, hogy „visszanézett a kérdező, tudomásul vette a választ, és ennyi.” Szerintem, meg egy „köszönöm” választ oda írhatott volna. Na mind1.
Nekem is van 3 vezetékes, két biztosítékos tápkábel. Nem olyan vastag a drótja, mint az eredeti Granté. Abból is van pár példány. Csavaros megoldású van gyári, a filippínók készítették a felírat szerint. Az is vékonyabb.