Az Outlook programon keresztül több e-mail cím van beállítva, de sajnos csak fogadni tudok üzenetet, küldeni egyik címemről sem enged! A hiba a DIGI 25-ös port tiltásával van. freemail.hu Postafiók Kvótaxxxxxxxxxxxxx@digikabel.hu 30M
Csak nekem kell hogy megoldás legyen, nem másnak. A 20+ év alatt begyüjtött kéttucat freemailos és dupla ennyi egyéb mail-fiók legalább egy gyüjtőfiók alatt olvasható, mondhatnám "all in one", illetve "reader's digest" :-) Már rég nem küldök freemailos fiókról, de a fogadást felszámolni nem akarom azok miatt akiknek 10-20 évvel ezelőtt még azt adtam meg - meg is kapom rendesen.
Ez nem igazán a megoldás! Azzal, hogy átirányítod a leveleidet, csak fent tartasz egy plusz e-Mail címet. Átmenetileg kiváló, de előbb-utóbb regisztrálni kellene egy újat, de megbízható szolgáltatónál! A freemailt meg lassan "kivezetni"... Másik lehetőség: kizárólag webes felület alatt használni... Erre mondják: "gyalog módszer". Ami tény: nálam május 14-én jött le az outlook -on az utolsó freemailos levél...
Már hetekkel ezelőtt akadozott a rendszer. Jellemzően folyamatosan jelszót kért - eredménytelenül... Viszont naponta egy, max. két alkalommal letöltötte az Outlookba az összes elmaradt levelet. Most viszont már napok óta "elakad" a folyamatos jelszó kérésnél... WEB alól viszont működik a fiók, de ez még múlt századi megoldás...
Egy másik freemailos fiókomat átirányítottam, az viszont működik, ha némi csúszással is, egyenlőre...
Nagyjából mindenkinek ez a problémája. Én csak azért kapok meg leveleket, mert elővigyázatosságból átirányítottam egy gmailes fiókra is, ahová elküldi ... még.
Nézegetem a beállításaimat, eddig mindenhol az volt eddig, hogy Regular és 110-es port ami működött is, pedig a freemailes FAQ-ban az áll, hogy:
A bejövő levelek (PoP3) kiszolgálója: pop3.freemail.hu
A Fióknévnél az email cím megadása szükséges.
A Jelszónál a [freemail] webes felületén használt jelszó megadása szükséges.
Port: 110 (TLS támogatással)
... tehát a TLS beállítás kellene, és persze azt is kipróbáltam, ami azt üzeni:
FETCH - Server reports error. The response is: -ERR [AUTH] Authentication failed.
Nekem tipikus "péntek délutáni" hibának tűnik az egész, amit saját káromon tanultam meg hogy folyamatos üzemű rendszeren péntek délután nem cserélünk szoftvert, mert elrontja vagy a felhasználó(k) hétvégéjét, rosszabb esetben pedig a szoftverfejlesztőjét.
Hát igen, a Freemail továbbra is szarakodik, androidos telefonon gmail alatt le sem jönnek a levelek, néha még a szgépen belépni sem tudok, folyton csak hibaüzenet, meg rossz a felhasználónév, jelszó. Tudtok valamilyen használható levelezőt még? Gmailre nem akarom a az egyéb levelezésemet átvinni, hiszen azok úgyis mindent tudnak ...
POP letöltés (TheBat-Win7) nem megy, webes felület megy, de a legrégebbi 20+ éves címemre az sem engedett be azzal hogy nem tetszik a jelszó - a jelszóváltoztatás működött a gmail-os biztonsági címre, utána megy a webes felület, de a POP nem. Az utolsó sikeres levélletöltés május 11-én történt.
Ha, szerencséd van, akkor talán 1 héten belül választ kapsz erre.
Csak, levelezőklienssel és mobilon vacakol itt többeknek? Erről, én tegnap kaptam jelzést, szoomszédtól, hogy mobilos Chrome alatt sem volt jó. (Ha, a kipróbált jelszavai egyike mégis jó volt.) Amúgy, a T, igencsak rászolgált a gúnynevére, ahogy szokták becézgetni őket. Asztali gépen, a webes felületen jó. A korábbi hónapok zűrjei, nem igen jöttek elő. Szerencsére.
Nálam sem működik. Sajnos, nincs mit tenni, ez egy amolyan Telekomos dolog, addig megy amíg megy. Majd egyszer megint megy. Szinte biztos, hogy a nap fokozott tevékenységére fogják megint fogni... :)
A mai napon egyetlen gépen sem tudom levelezőprogramból elérni a fiókjaink tartalmát, POP3 és IMAP protokollon sem, különböző hálózatokon is ugyanaz (otthoni wifi, munkahelyi wifi, mobilnet).
Minden próbálkozásra "Athentication error" a válasz, pedig hónapok óta semmit és sehol sem változtattunk meg.
Egy-két hetente egy-egy alkalommal régebben előfordult "Temporary authentication failure" hol ezzel, hol azzal a fiókkal, de néhány perc múlva mindig gond nélkül ment a dolog.
Most viszont egész nap az összes fióknál baj van.
Ez egy tipikus "tegnap még működött" helyzet, tehát valószínűleg változott valami, de mivel nem egy eszközt érint így szerveroldali eseményre gyanakszom.
Lehetséges, de nem hiszem, hogy csak a mi fiókjain esetében van gond.
Valakinek hasonló gondja van/volt?
Aki tud írjon nekem (nekünk) valami hasznos ötletet, megoldási tippet, elgondolást? (Tudom, használjunk másik levelezőkiszolgálót, de sajnos túl régóta bejáratott címekről van szó.)
Esetleg van valami "titkos" infó a szerver oldali eseményekről?
Természetesen írtam visszajelzést, de egyelőre csak az automata válasz jött.
Ezen kívül párom fiókjába egy hónapja semmi sem érkezik, pedig napi 1-2 levél oda is befutott (hírlevelek, iskolai infók stb.).
Erről is írtam "visszajelzést" kb másfél hete, de csak a semmitmondó automatikus válasz jött, azóta semmi reakció... ami nem túl biztató.
Jelzem itt, a többieknek is, ha netán mások is kaptak ilyen feltöréses zsaroló levelet, a postafiókjukba, az elmúlt napokban, ahol az adott fiók feladója, megegyezett a címzettével. (Mintha, saját magadnak küldted volna el.)
Na, most belefutottam én is egy "Hiba történt a szerverhez...." üzenetbe, amely kék 'Freemail'-es fontkészlettel íródott ki. (Nem, a vöröses hátterű üzenetbe, ami szokott néha előjönni és csak kiikszelni lehet.) A szimpla-s felület az megy, de döcögősen. Meg, próbálok egy levelet írni és elküldeni.
Lehet, a netszolgáltatókon is múlik ez? Itthoni és a szomszédom mikrós netén, nem volt ilyen gondom eddig vele. De, a szomszédom telóján, amin mobilnet van, azon sem. Néha, lomha, de betölt. Lehet, némi helyi hálózati zűrök is okozhatják ezt, amiket tapasztalnak egyes helyeken, egy szolgáltatónál, vezetékes fronton, amikről olvasni a neten.