Ne szórakozz :-) Fel vagyok iratkozva a csatornájára ... nincs olyan rész amit ne láttam volna 1 napon belül ahogy felkerült a youtube-ra. Mondjuk a mostaniak elég rövidek
Nem tudják ezek mit akarnak ... 2018 utánra ígérik az Alfierit, bár az meg lehet elektromos lesz...
Szerintem csak felfüggesztik egy időre a sportkocsi gyártást, mert ugye a Granturismo már eléggé régi modell, az Alfieri meg vagy jön vagy nem, másik sportautó kifejlesztése meg nincs képben 4-5 éven belül... (sok pénz egy új platform) Majd.. ha már kiéhezett a nép egy új modellre
Igazából a hetvenes évektől folyamatosan temetjük a márkát, de azért néha csinál 1-2 szerethető autót :-) (még ha üzletileg nekik nem is nagy buli)
Kell hozzá egy jó szerviz. Olyasmi hogy kuplung csere/programozás csak márkaszervizben oldható meg. (legalábbis 5-6 éve még így volt) A többi nem vészes. Vicces hogy felmerül a fogyasztás mint szempont .. hidd el a többi mellett nem tétel hogy 12 vagy 18 litert fogyaszt e az autó :-)
2006-os quattroporte V.-nél volt ilyen (2009-ben, 3 éves autó)
hogy öngyújtóval kellett kitámasztani az óracsoport házát hogy ne zörögjön menet közben. Kellett 3-4 szervizlátogatás, mire megoldották a rendes rögzítést buheráció mentesen. Addig elég hülyén nézett kb kb másfél hónapig.
Volt még egyéb nyűg is, gondolom az új Ghibli sem kivétel a gyermekbetegségek alól. Amúgy fenomenális autók ezek, de szeretni kell a márkát, hogy elviseld a hibáit, meg a márkaszerviz hozzáállását, "szakértelmét" ...stb
Dízel kérdéshez én nem szólnék hozzá, mert szerintem dízel az a kamion, a busz meg a kukásautó PONT.
Vásárolni szeretnék egy új ghibli-t. Van valakinek információja ezekről? Probálkoztam már jobbra-balra, eltéröek a vélemények, van aki azt mondja hogy 3 évesen széthúllik a müszerfal (mondjuk ez különösen érdekes hisz az új ghiblik csak 2014 től vannak) van aki azt mondja hogy vannak gondok de nem több mint egy bmw-vel. A másik a kérdés az lenne mennyire szabad ebből dizelt venni? A piaci kinálatott nézve a mobile-n kinált ghiblik 70%-a dizel. Lehet tudni erről a motorrol már valamit? Előre is köszi a segítséget.
Én kint voltam, de már 3/4 3-kor nem engedtek be senkit - megtelt. Úgyhogy kint parkoltam egy csomó gyönyörű autóval együtt a külső parkolóban. Az volt az igazi parkoló parádé. :)
Szeretnék vásárolni egy Quattroporte V.-öt, a közeljövőben, a (DuoSelect). Az autóba szerelmes vagyok, ez nem kérdés. Viszont attól még vannak bennem felmerülő kérdések. Kíváncsi lennék az autó megbízhatóságára, illetve az esetleges "betegségek" javítási költségére, kötelező karbantartások megközelítőleges árára. Kuplung, fékek, olaj, szűrő. Mechanikai gyengeségek amire figyelni kell. Illetve a fogyasztására is, város, pálya, országút.
Vannak már információim ezekről, de azért nem árt, ha ti is elmondjátok tapasztalataitokat.
Üdv mindenkinek ! Új vagyok itt és inkább a real életben csevegek és barátkozom de tegnap óta boldog (eddig) Maserati tulajdonos vagyok ! Régóta nézegetem a biturbókat és most találtam egy 1990-es 2.24v-t olcsón, szép belsővel,kevés km-el viszont a kasznin lesz mit lakatolni a motorja meg eddig ismeretlen okból nem megy(még nem ért haza,így nincs diagnózis). Tudom :nagy fába vágtam a fejszét. Sok kérdésem lesz,előre is köszönöm a jó tanácsokat,véleményeket mind a felújításban mind pedig a speciális Maserati kérdéseket illetően. Bízom a zseni,olasz kocsikban különösen tudós szerelőmben de azért néhány jó tipp jól jöhet.
Holnap Zánkán AlfaCity. Esetleg lesz hasonló közös megmozdulás (mini Maserati találkozó) mint tavaly B.füreden? Klassz volt, ha jól emlékszem 6 autó is összejött.
Ez valóban jó ötlet (volt), de sajna én az elmúlt héten több mint 3000 km-t autóztam (igaz, sajna nem Maseratival...), úgyhogy se testem, se lelkem nem kívánt egyetlen további km-t se...
Viszont nem sokára itt van május elseje (énekszó és dal köszöntse... ha még valaki emlékszik erre). Nadapra persze megint kaptunk meghívást és ott mindenképp jó lenne találkozni!
Úgy gondolom, hogy a kényelem és szunyókálás miatt találkozhatnánk 10-kor a régi balatoni út (70-es) tétényi Shell kútjánál (ahol szoktunk, aki már volt).
Elő kell venni kérem, mert ahogyan mi is, már Ők is érzik a tavaszt.
Megborzongnak mikor kinyílik a garázsajtó és megérzik a kinti, tavaszi levegő édes illatát. Megborzongnak bizony, motorháztetőjükön érdes lesz fényezésük, megremegnek kipufogórendszerük hővédő lemezei, összeszűkülnek hangtompítódobjaik nyílásai.
Mert ők is érző lények, mert lelkük, nekik is van.
Szóval "csak" elő akarnak jönni. Mert az egyenesekben falni akarják az aszfaltcsíkot, a kanyarokban dacolni akarnak a centrifugális erővel, és feneküket kicsit megcsúsztatva kigyorsítani belőlük. Újra, meg újra és újra. Mert Ők erre születtek...
Legszívesebben, minden nap ezt tennék. Minden áldott nap. Akár holnap is! Mert nagyon szép idő lesz, az autóinknak is és nekünk is.
Szóval ha valakinek tetszik a hirtelen ötlet, és szívesen csatlakozna hozzánk (Lilla & Ricsi), akkor gurulhatnánk együtt "kéz a kézben" - akarom mondani "kilincs a kilincsben" :) - egy könnyed dobogókői vagy visegrádi vagy szentendrei vagy tatai kört, vagy meglátogathatnánk a Dunaharaszti melletti tavakat, vagy ami éppen az eszünkbe jut. Közben egy laza séta, vagy egy jó kis piknik - kockás pléddel, finom szendvicsekkel, klassz üdítőkkel - vagy bármi más. Mert ilyenkor tökéletesen szabadok vagyunk. Azzá tesz minket a hang, a tapintás, az illat és az "érzés", amit ad nekünk a járgányunk. És mindehhez még mérhetetlen jókedvet.
Úgyhogy csak tessék, csak tessék... csatlakozni.
A "Nagyfiú"-nknak (alias Dzsordzsó) már nagyon hiányoznak az édestestvérei. :)
Az tuti hogy semmi beépített cucc nem volt benne. (legalábbis a '98-as QP IV-ből én nem emlékszem ilyesmire) Lehet hogy egy kis poroltó volt az ülés alatt max.