Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

simistar Creative Commons License 2022.09.13 0 0 67996

Azt hívom szivatonak amikor teljesen hideg motornál úgy indul be, hogy az alapjaratot megemelni 1500rpm re, ott tartja kB fel percig utána vissza áll 750 körülre, eddig ugye ez a dolog szépen ment, most viszont ennél az inditasnal 1500-1100 között ugrál egyfolytában, mozgatja az egész kasznit ahogy ez a váltakozása megy.  Annyit vettem meg észre hogyha uresben egyenletesen nyomom a gázt, és pl tartom 2000 fordulaton akkor egy nagyon picit be ingadozik, de csak lefelé fölfelé nem 

Előzmény: 409 (67995)
409 Creative Commons License 2022.09.12 -1 0 67995

Biztosan nem a szívató az oka, mert olyan nincs azon a motoron.

Gyújtáson nem kell fűtenie a szondát.

Nem jó ha melegebbet mutat a beszívott levegőre, de 5-10°C nem oszt nem szoroz.

 

Üzemanyagnyomás?

 

Előzmény: simistar (67994)
simistar Creative Commons License 2022.09.12 0 0 67994

Sziasztok!

Olyan problémám lenne a g astranal hogy hidegen nagyon be dadog mikor rajta van a szivato, puhog, durrog, nem tudok rá jönni hogy mi csinálja ezt, cseréltem már alapjárati motort is de nem lett jobb, amint le veszi a szivatot rendbe jön az alapjárat. 

Rá dugtam a gépet(opcom) nem ír ki semmit hibának, így elkezdtem elő adatot nézni, beszivott hőmérséklet jeladó hideg motornál is 5-10 oc többet mutat mint a kinti levegő hőmérséklete, másik hogy a lambda szonda fűtés inaktívot ír mikor csak rá van adva a gyújtás, gyujtas raadasakor nem kéne ennek aktivnak lennie?

A hőmérséklet ennyire elterhet?

Melegen nem mindig akar húzni az autó, úgymond ilyen morgo hangot ad padlogaznal, van hogy vissza kell raknom a sebessegen de úgy is csak gondolkozik 😅

Esetleg egy tipp lenne hogy mi lehet ez?

Motorkod : x16xel

Köszönöm előre is 😁

csiburento Creative Commons License 2022.08.29 0 0 67993

Pontosan ilyen szett került most be, mint ami a képeden van az előre és a vissza térő helyére, úgy, hogy a védőcső, ami a gumin volt, rá húztam bónuszként. A tankban előttem nem járt senki, de mindenkitől azt kapom - aki látta - , hogy nem gyári. A vicc, hogy a csövön az szerepel, hogy univerzális... Már az is érdekes, hogy 2004-ben ezt az autót classic-nak adták el, de a - ismereteim szerint 07/2004 a váltás - váltási időpont előtti gyártás, német alvázszám F35 a tipjelölése és nincs is rajta a classic felirat... 

 

 

Viszont az indítási nehézség továbbra is fennáll sajnos, pedig az öreg benzint is egyúttal lecseréltem...

 

Előzmény: 409 (67992)
409 Creative Commons License 2022.08.28 -2 1 67992

"Nos ilyet sem láttam még..."

 

Gyanítom, hogy mások sem sokat. Szerintem ez nem az eredeti cső, a tankba nem szoktak ilyet tenni.

 

Ilyen való oda:

 

Előzmény: csiburento (67991)
csiburento Creative Commons License 2022.08.27 -1 1 67991

Úgy tűnik, hogy meg van az indítási és működési (merthogy közben minél kevesebb volt az üzemanyag, annál inkább dadogott is az autó, a végén csak rükiben ment fel egy dombon) nehézség okozója. 

Szét borítottam az AC pumpát és ez fogadott:

Ez 4 éves benzin, semmi gáz az állagában (no kocsonya), még csak nem is vizes. De.... Utána láttam ezt:

Ez az AC és a kivezetést össze kötő cső. Hozzá teszem a vissza áramló is ugyanilyen...

Szóval az indítási nehézségget vélhetőleg az okozta, hogy nem tartotta meg a rendszer a nyomást és minden indítás alkalmával újra és újra fel kellett szedni a benzint a szivattyúnak...

Nos ilyet sem láttam még... 

József1950 Creative Commons License 2022.08.24 0 0 67990

Köszönöm de a 2020-as CORSA F-hez ez nem jó

Előzmény: 409 (67987)
vigusz Creative Commons License 2022.08.23 0 0 67989

Sziasztok !

Opel Astra G ferdehátúról van szó .... 

Kilométer órában a karikázott résznél nem világít ...

Égőt megnéztem, cseréltem újra - akkor sem... 

Mi oka lehet ? Köszi a választ.

409 Creative Commons License 2022.08.23 -3 1 67988

Előzmény: József1950 (67986)
409 Creative Commons License 2022.08.23 -3 0 67987

Ha be lett állítva a gumiabroncsnyomás - alapfelszereltség többfunkciós kijelzős modellek

  • Kapcsolja be a gyújtást.

  • Többször nyomja meg a

    fig1.3

    gombot a "Jármű" piktogram kiválasztásához a műszerfal

    fig1.2

    többfunkciós kijelzőjében.

  • Tekerje el a

    fig1.4

    gombot a "Tyre load" (Gumiabroncs terhelés) menü meghívásához.

  • Nyomja le a

    fig1.5

    gombot a kiválasztás nyugtázásához.

  • Tekerje el a

    fig1.4

    gombot a következő opciók egyikének kiválasztásához:

  • LO (alacsony) = Komfort mód.

  • Eco = Takarék mód.

  • Hi (magas) = Teljes terhelés mód.

  • Nyomja le a

    fig1.5

    gombot a kiválasztás nyugtázásához.

  • A kalibrálási folyamat befejezéséhez menetüzem szükséges.

Ha be lett állítva a gumiabroncsnyomás - emelt szintű modellfelszereltségű többfunkciós kijelzős modellek

  • Kapcsolja be a gyújtást.

  • Többször nyomja meg a

    fig1.3

    gombot a "Jármű" piktogram kiválasztásához a műszerfal

    fig1.2

    többfunkciós kijelzőjében.

  • Tekerje el a

    fig1.4

    gombot a "Tyre load" (Gumiabroncs terhelés) menü meghívásához.

  • Nyomja le a

    fig1.5

    gombot a kiválasztás nyugtázásához.

  • Tekerje el a

    fig1.4

    gombot a következő opciók egyikének kiválasztásához:

  • Light = Komfort mód.

  • Eco = Takarék mód.

  • Max = Teljes terhelés mód.

  • Nyomja le a

    fig1.5

    gombot a kiválasztás nyugtázásához.

  • Tekerje el a

    fig1.4

    billentyűt az "Exit" (Befejezés) kiválasztásához.

  • Nyomja le a

    fig1.5

    gombot a kiválasztás nyugtázásához.

  • A kalibrálási folyamat befejezéséhez menetüzem szükséges.

Ha a kerekeket a gépjárművön áthelyezték (módosított szerelési helyzetek)

  • Ez a folyamat csak diagnosztikai készülékkel hajtható végre.

Ha ki lett cserélve a TPMS-érzékelő

  • Az új TPMS-érzékelők csak diagnosztikai készülékkel programozhatók.

Előzmény: József1950 (67986)
József1950 Creative Commons License 2022.08.23 0 0 67986

2020 -as Corsa F -nél ,hogyan kell a keréknyomás ellenőrző rendszert újra iniciálni,eltüntetni a hiba jelet?

barnak19 Creative Commons License 2022.08.22 0 0 67985

Sziasztok!

 

Érdeklődni szeretnék, hogy van egy opel corsa e 1.2 autóm. Az óracsoport az egyszerűbb, fedélzeti komputer egyszerűbb változat! Az a kérdés ha veszek egy olyan óracsoportot amiben a komolyabb van az fog működni?

 

Köszönöm!

19760622laci Creative Commons License 2022.08.04 0 0 67984

Az uj vasakat már csak obd vel lehet kezelni,vagy van más ,de titkolja a gyártó hogy ki olvasd 

Előzmény: BenceM (67983)
BenceM Creative Commons License 2022.08.03 0 0 67983

Köszi,de én kikapcsolni akarom az egészet,nem tanítani.

A nyári kerékben nincs szenzor,és nem is akarnék venni bele. 

Előzmény: 19760622laci (67971)
NagyMarton Creative Commons License 2022.08.02 0 0 67982

Ha háromhengeresnek tűnik, akkor megnézném, hogy minden gyertya szikrázik-e. Nálam hasonló esetben elosztófedél, rotor, ill. gyújtáskábel csere segített, igaz, az egy régi Corsa.

Előzmény: Lala011 (67981)
Lala011 Creative Commons License 2022.08.02 0 0 67981

Sziasztok! Segítségeteket kérném, mert tanácstalan vagyok!

Opel Meriva b 1.4 (2012) az alany. Olyan problémám van, hogy az autó elvesztette az erejét. A motor hangja is megváltozott, most olyan a hangja, mintha három henger menne. Érezhetően az autó erőlködik! Az autó új trafót kapott+ új gyári gyertyákat, aztán megjavúlt minden. De! 400km után ismét előjöttek ezek a hibák. Ismét gyertyákat cseréltem(ngk), az autó ismét megjavult, de 70km-tettem meg vele, és ismét előjöttek a fentemlített hibák. Az autó nem jelez hibát, hibakódmentes( többször ellenőrizve). Alapjárat jó! Gyorsításnál nem rángat, csak lomha. Gyetya nem fehér, nem olajos, teljesen jól nézki. Hol lehet a gond? A gyertyák miért csak ennyit bírnak. 

Törölt nick Creative Commons License 2022.08.02 0 0 67980

Frissítés....EGR csatit lehúztam, a probléma megszűnt, hiába volt tisztítva az EGR, úgyhogy csere lesz...

Törölt nick Creative Commons License 2022.08.01 0 0 67979

Üdv mindenkinek! Valaki tapasztalt már  (Corsa 1.2 Xep) hasonló jelenséget, hogy állandó alacsony fordulaton (1000-1300)  néha kicsit mintha megtorpanna a motor?

Magasabb fordulaton nem tapasztalható. EGR tisztítás , EGR szelep nyitási teszt már megvolt, ki lett takarítva, elvileg tiszta és jól működik.

Köszi a segítséget!

19760622laci Creative Commons License 2022.07.29 0 0 67978

sziv

Előzmény: Törölt nick (67977)
Törölt nick Creative Commons License 2022.07.28 0 0 67977

Ok, köszönöm, leellenőrzöm a szívósort is! De tartok tőle hogy mivel bemelegedés után ad hangot, ez lánc lesz.

Előzmény: 19760622laci (67976)
19760622laci Creative Commons License 2022.07.27 0 0 67976

a dieseles hangot adhat a szívósor pálca,motor indít a szívóról bal csati le,ha úgyis hangos akkor lánc,ha lánc ne nagyon erőltesd és felejtős a hátragurulva indulás mert meg ugrik azt vége

Előzmény: Törölt nick (67972)
19760622laci Creative Commons License 2022.07.27 0 0 67975

én gyógyszertárban vettem vazelint szilikon zsírt az nekem működik kb 200 ft

Előzmény: vigusz (67973)
19760622laci Creative Commons License 2022.07.27 0 0 67974

skf kit az műnősség kb 120 ba vinyog szervizel,de hogy mennyi most az ár passz,vízpumpa is kel olajtenö szelepfedél tömitö is de ha már 250 felet vagy és gyári az olaj pumpa azt is célszerű cserélni nekem kb 4 hónapja volt 100 ba csak az alkatrész

Előzmény: Törölt nick (67972)
vigusz Creative Commons License 2022.07.26 0 0 67973

Hali !

Valaki meg tudja mondani hogy ha a középkonzolba beépített hamutartó kinyitásakor akad a cucc akkor milyen zsírral kéne segíteni neki ?

Rákerestem a neten és létezik vagy 6 féle különböző tulajdonságú zsír .... Amúgy a WD-40 nem segített .... 

Eredetileg valamilyen vajszínű zsír volt benne - némi maradt belőle és ott láttam ...

Amúgy Opel Astra G-ről van szó - bár szerintem ez lényegtelen, mindegyik hamutartó így működik ...

 

Köszi a választ.

Törölt nick Creative Commons License 2022.07.26 0 0 67972

Üdv, ha valaki mostanában cseréltetett vezérműláncot (z12xep) mennyi lett a vége árban kb? Illetve milyen márkát érdemes ami nem csak 20000 - 30000 km-t bír ki? 

Már nem csak indítás után ad hangot hanem ha bemelegedik az olaj akkor is dieseles a hangja...

 

SKF,, Febi....stb

 

Köszi!

19760622laci Creative Commons License 2022.07.25 0 0 67971
Előzmény: BenceM (67970)
BenceM Creative Commons License 2022.07.23 0 0 67970

Sziasztok! astra j -n hogy lehet kikapcsolni a tpms figyelést ? Csak obd-n keresztül,vagy van más módja is?

AteszX16SZR Creative Commons License 2022.07.21 0 0 67969

Bocsánat, fordítva...a baloldali az első a jobboldali a hátsó.

Előzmény: AteszX16SZR (67968)
AteszX16SZR Creative Commons License 2022.07.21 0 0 67968

A baloldali a hátsó (ködzárófény) a jobboldali az első (ködlámpa). És igen a számozott a magasságállítás a másik az óracsoport világítás fényerő.

 

Előzmény: vigusz (67967)
vigusz Creative Commons License 2022.07.21 0 0 67967

A bal oldali a tompitott magasságállítója - ugye ?

A jobb oldali a műszerfal erősségét állítja ...

A középső két kapcsoló közül melyik a ködzárófényé ?

Előzmény: AteszX16SZR (67966)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!