Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

anonym19 Creative Commons License 2017.11.14 0 0 155026

Hmm, hmm. Errefelé griffeket lopnak. 

 

anonym19 Creative Commons License 2017.11.14 0 0 155025

Sok eltérés nincs, de mérés nélkül nehéz így megmondani. 

Előzmény: Deckard73 (155024)
h i r d e t é s
Deckard73 Creative Commons License 2017.11.13 0 0 155024

Sziasztok!

 

Csak egy gyors kérdésem lenne: 9-3 OG-ban jelenleg egy 278x175x195-ös akkumulátor van. Vajon be tudok tenni a helyére egy 315x175x175-öst?

(Ránézésre úgy tűnik, hogy igen.)

csomee1976 Creative Commons License 2017.11.11 0 0 155023

Nálam is volt ilyen probléma, mire nagy nehezen rájöttem,hogy a fékpedálnál lévő kapcsoló ragad le és így oldja a tempomatot. 

Hátha nálad is csak ennyi a probléma....

Próba cseresznye 😉

Előzmény: Spotlampa (155007)
anonym19 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 155022

Hát ha kimondottan újat akartam volna meleg és hideg oldal házzal együtt, akkor 200 felett lett volna nekem is. Most már csak egy problémám van remélhetőleg sikerült azt is gyorsan eszközölni. Bár kicsit szkeptikus vagyok vele. 

Ez pedig nem más mint a részecskeszűrő. Ugye új van az autón. A injektorok most már jók, remélhetőleg a turbó is. A DPF pedig megint makrancoskodik és nem regenerál. Ugyan írták hogy felhelyezés után kényszer regeneráltatni kell hogy nullázódjanak az értékek, de ez elég barbár megoldás és ugye nem is rizikó mentes, valamint autó specifikus szoftver és hardver nélkül nem fog menni. Szerinted pályán esélyes lehet hogy kikényszerítsem? (Jön a hibakód törlöm és ismét 1 km-en belül visszadobja 90 km/h-nál.) Az autó rossz hőmérséklet érzékelővel megközelítőleg 1000 de ha nagyon rosszindulatúan saccolok maximum 1500 kilométert tett meg. Miután kicseréltem a hőmérséklet érzékelőt, azóta jelentkezik. Addig nem dobta meg a szűrőt hibára.

Előzmény: BmS1 (155021)
BmS1 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 155021

A középrész, az középrész. A komplett meg a teljes turbó. Mondjuk a tied relatíve nem volt drága, úgy 6 éve 240-et fizettem ki egy újért 260 lovas Aerohoz.

Előzmény: anonym19 (155020)
anonym19 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 155020

Ez így 110 Magyar pénz volt. Remélem, hogy jól fog fütyörészni. A kpl újt úgy érted hogy magát a középrészt? 

Előzmény: BmS1 (155019)
BmS1 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 155019

A "komplett középrész" gyakorlatilag maga a turbó, a sallangokat nem számítva. Nem is olcsó, miért nem vetted meg kpl. újonnan?

Előzmény: anonym19 (155018)
anonym19 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 155018

Komplett középrész cseréltek, mindennel együtt. Véleményed alapján kijelenthető hogy rendben van így a turbó?

Előzmény: BmS1 (155017)
BmS1 Creative Commons License 2017.11.09 0 0 155017

Elméletileg az lenne a legjobb, ha a görbe csont egyenes lenne, nagyon kis értéken. De ilyen csak a mesében van, főleg egy használt darabnál.

 

40,000 rpm körül van egy nem túl vészes kiugrás. Működés közben nagyon kis ideig forog a turbó ilyen fordulaton.

 

Nem egymagában nem ad választ a turbó "jóságára". (Labirint tömítések, töltőnyomás felépülése, milyen gyorsan éri el a megengedett maximumot...)

Előzmény: anonym19 (155015)
anonym19 Creative Commons License 2017.11.08 0 0 155016

Közben amit találtam az interneten, ott is ehhez hasonlító grafikonoj vannak. Csak közben kaptam már a fikázást hogy a legrosszabb helyre küldtem felújításra mert hogy megbízhatatlanok és silány munkát végeznek. Bár ezt ezér nehéz elhinni mert ha NKH engedélyük van, gondolom hogy nem játszanának vele.

Előzmény: anonym19 (155015)
anonym19 Creative Commons License 2017.11.08 0 0 155015

Szia!

 

Ez a jegyzőkönyv mond számodra valamit?

Ennek nem kell végig egyenletesnek lennie?

Előzmény: BmS1 (155013)
anonym19 Creative Commons License 2017.11.08 0 0 155014

A minimális lógás az rendben van, főleg ha nincs feltöltve olajjal. Átfogalmaznám a korábbi írásom a következőre. A rendellenes lógást nem érzékeltem. 

A tényen ugyan nem változtat, hogy a tól-ig intervallumban meghatározott összeg maximumát kell térítenem. 

Előzmény: BmS1 (155013)
BmS1 Creative Commons License 2017.11.08 0 0 155013

A turbóknál  un. úszó illesztésű a csapágyazás, azaz a tengelyhez és a házhoz képest is elfordul, jól érezhető kézzel mozgatva is, tehát tapasztalnod kellett radiális "lógást".

Az axiális irányú tengely elmozdulás is 0,1  ...0,2 mmm körül van, érezhető műszer nélkül is.

Szétszerelt állapotú vizsgálat dönti el, mi is a helyzet.

Előzmény: anonym19 (155012)
anonym19 Creative Commons License 2017.11.07 0 0 155012

Szia Mester!

 

Érdekelne a véleményed pár szóban az alábbi esetről. Hétvégén a turbót leszedtem, megnéztük. Ránézésre minden rendben, ujjal próbáltuk mozgatni a turbina és a kompresszor kereket is a tengelyénél és nem tapasztaltunk sem axiális, sem radiális lógást. El is küldtem turbóséknak hogy nézzék meg. Hívtak ma, hogy első vizsgálat eredménye a hideg oldalon szivárgás. Hát mondom rendben, ez még simán lehetséges. A kérdés az volt hogy megbontsák-e további vizsgálatra, mert akkor már ha nem vállalom a javítást akkor használhatatlan formában kapom vissza. Mondtam hogy persze ezért is küldtem. Másfél - 2 órával később jött a telefon, hogy menthetetlen a turbóm mert szét van égve belül. A kérdésem igazából az lenne, hogy ha az elmondásuk igaz, akkor nekem jobban kellett volna mindkét oldalon tapasztalnom a lógást nem? 

Nem akarok kötekedni, mert nem tudom megcáfolni az elmondottakat, na meg elvégre Ők a szakértők, csak nem egészen erre számítottam.

 

üdv.:

Ádám

spooner Creative Commons License 2017.11.07 0 0 155011

Sziasztok!

 

Lenne egy Saab 16-os alukerekem good year gumival eladó! Ár: 15eFt. Kép emailen mert nagy nem tudom feltenni ide...

Prancz Ádám Creative Commons License 2017.11.06 0 0 155010
Előzmény: Prancz Ádám (155008)
zoltán dé Creative Commons License 2017.11.06 0 0 155009

Nekem nem nyitja meg.

Előzmény: Prancz Ádám (155008)
Prancz Ádám Creative Commons License 2017.11.06 0 0 155008

Sziasztok!

 

Eladásra kínálom ezt a gyönyörű szépséget:

https://admin.hasznaltauto.hu/gyorsnezet/szemelyauto/12151879

 

Az ár ésszerű keretek között alkuképes és vadiúj téli-nyári gumi garnitúrával értendő.

 

Fáj a szívem megvállni tőle, de sajnos csak nagyon keveset tudom használni.

Spotlampa Creative Commons License 2017.11.04 0 0 155007

Sziasztok!

9-3 2002 5 ajtós

Tempomatot bekapcsolom,lámpa világít,stb, csak nem működik. Bármit csinálok sztrájkol. kb 200 km után viszont működik. Oda-vissza úton tesztelve, hibajelenség ugyanaz. Bár 200 km után mindkét esetben jól esett amikor már nem kellett a gázzal foglalkoznom, de ... Valakinek van tippje mi lehet a baj? Bolygók együttállása, stb..

Köszi

SPety80 Creative Commons License 2017.11.02 0 0 155006

Eladó megmaradt Saab 9-5 2,3T motyók.:
Fűtés/klíma javító alkatrész a törött műanyag helyett (aki ismeri a széria hibát az tudja miről beszélek) 5e Ft

http://www.saabservices.com/9-5%20ac%20repair%20new.htm

tengellyel együtt 10e Ft,

fűtés állító motor bal oldali 5e Ft.

Ugyanitt új (dobozában) MAP szenzor 10e Ft téves rendelés miatt.

Kérésre tudok képeket küldeni e-mailben peter.soltesz@gmail.hu 06-20-419-3955

Énekes 8 Creative Commons License 2017.11.01 0 0 155005

Sajna tényleg nincs.Köszönöm!

 

FRANKYE Creative Commons License 2017.10.30 0 0 155004

9-3 ról volt szó hogy jön ide a 9-5?

Előzmény: centaurfoto (155001)
MrTinkertrain Creative Commons License 2017.10.29 0 0 155003

Csak mert nincs. Csak emelhető, nem billenthető.

Előzmény: Énekes 8 (155002)
Énekes 8 Creative Commons License 2017.10.29 0 0 155002

Köszi!

Megnézem,de sajna nem emlékszem,hogy ebben lenne ott valami.

Előzmény: centaurfoto (155001)
centaurfoto Creative Commons License 2017.10.29 0 0 155001

Úgy emlékszem, hogy 9-5-ön az ülés jobb oldalán, az ülőlap sarka környékén van egy kar, amit felfelé meghúzva, dönthetővé válik az ülés.

Előzmény: Énekes 8 (155000)
Énekes 8 Creative Commons License 2017.10.27 0 0 155000

Sziasztok!

"Tartós bérlés" formában használok egy sportkombit.

Akartam a vezető ülésen billenteni mint egy astra h-n,de nem találtam csak az emelőkart,az előre-hátra csúszkát,a háttámla tekerőt és a gerinctámaszt.

Létezhez,hogy nem raktak bele?

Köszönöm.

centaurfoto Creative Commons License 2017.10.27 0 0 154999

Sziasztok!

Tudna nekem segíteni esetleg valaki, egy PCV szelep működésével kapcsolatban? Mellékletem egy rajzot. Ezen jelöltem a karter gáz keringések általam feltételezett útját. Nem tudom helyes, ez így? Ebből adódna a kérdésem is. Ha jól értelmezem, akkor a karter gáz a kis tartályba érkezik, majd ott gondolom kicsapódik a trutymó. Innen felfelé távozva visszatér a levegő rendszerbe és az olaj betöltőhöz. Lefelé pedig (gondolom én) a kicsapódott cucc az olajteknőbe megy. Az olajteknő felől, visszafelé is érkezik valami esetleg? Nagy hiba Saabiéknál az olajsár. Valószínű, hogy ennek a PCV rendszernek módosításával próbálták ezt a hibát kiküszöbölni. Viszont itt az összes kicsapódott retek, visszajut a rendszerbe. Nem lenne esetleg nagyobb értelme, ha gondozást is igényel, egy üríthető olaj lecsapató beszerelése? Már abból kiindulva,  hogy you-tube videókon 1000-1500 kilométerenként összejön kb. 4-5dl. vizes lötty. Illetve, ha ez jó megoldás lehet, hogyan kell bekötni, hogy az 100%-ban működőképes legyen?

 

Prien47 Creative Commons License 2017.10.27 0 1 154998

 

Gyors Saab keresi gazdáját... :D :D

 

 

 

anonym19 Creative Commons License 2017.10.25 0 0 154997

Szélvédősök szoktak ilyet csinálni.

Előzmény: MrTinkertrain (154996)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!