Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hurvinka Creative Commons License 2013.11.28 0 0 4377
hurvinka Creative Commons License 2013.11.28 0 0 4376
hurvinka Creative Commons License 2013.11.22 0 0 4375

Mindne velorexet meg kell venni, hogy megmenthessük, de ezt nem... ennyiért! :)

Előzmény: teky-1 (4373)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.11.21 0 0 4374

"Gyűjteménybe" kanárisárgán, meg rikítópirosan! :D

Előzmény: teky-1 (4373)
teky-1 Creative Commons License 2013.11.20 0 0 4373

Megütötte a kis buksiját. 1.250.000. Ft.

Előzmény: TyerCorp01 (4372)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.11.20 0 0 4372
Maus 1 Creative Commons License 2013.11.18 0 0 4371

Légyszives hívj fel, engem érdeklne a motor!!! Tel: Pisti 30 3862246

Előzmény: zündi (4346)
sanyimaci Creative Commons License 2013.11.17 0 0 4370

Sziasztok!

 

 

 Tud nekem valaki segíteni ? Két ablakkeret kellene.

Előzmény: hurvinka (4369)
hurvinka Creative Commons License 2013.11.12 0 0 4369

Felni és küllő van a cseheknél, vagy Csejtei Tomi.

Előzmény: fullbalazs (4366)
hurvinka Creative Commons License 2013.11.12 0 0 4368

Kaptam ezt a levelet, hátha valaki tudja a választ:

 

"Kedves Attila.
Egyéb elfoglaltságok miatt csak a múlt héten került sor a Velóra, a motor indítása kis(berántókar) rásegítéssel működik, bár egy 55ah-s új akksinak jobban kéne hajtani + motor járása közben nincs töltés, ezért én arra gondolok hogy valami nem oké a starternél(viszont a szénkefék-forgórész tiszta és jól érintkezik).
A 3 db 6-os csavarra menő vezetékeken kívűl(S1,S2,D) az állórészből jön ki még két vékonyabb kábel(fekete és barna), ez egy tekercs két vége, amelyeket én a rajz szerint ha jól értelmeztem akkor a feszszabályzó M és a D pontjára kötöttem(a D pontra csatlakoztatásban nem vagyok igazán biztos, hogy ez így jó e? lehet hogy testelnem kellene?), a többi kábelezés egyértelmű.
Sajnos a blokk nem veszi a sebességeket(bár az Erik elmondása szerint csontra fel lett újítva), ezért nem tudtuk kipróbálni menet közben, kedden kivesszük a motort belőle, és szét lesz szedve.
Amúgy minden oké vele, a hiányzó alkatrészek miatt írok az általad megadott címre.
Egy két fotót csatoltam.
Üdv. Feri"

 

  

 

 

TyerCorp01 Creative Commons License 2013.11.11 0 0 4367

Előbb-utóbb akkor zaklatni foglak!
Nem tudom mikor, szerintem még a tél folyamán.

Balázs: Rendben. Csavarokban az az érdekes, hogy elvileg 64-ig a szabvány laptávok a hatlapfejűeken 11, 14 mm-esek voltak 10, 13 helyett, a 17, és a többi talán passzolt, vagy 19 volt helyette. Ha van eredeti, beütés nélküli csavarod, az értékes lehet. Mindezek mellett gyári csavar lehet még "Li" felirattal (ez a 70-es évekre jellemző, 13-as laptávú), a 10-es pedig vagy beütés nélküli, esztergált, vagy "ŽD" feliratos. A motorblokk környékén ha minden igaz sűrűmenetes volt, a 350-es Jawámon biztosan, szerintem itt is a rázkódás miatt, de egy alkatrészkatalógus sokat elmond. Talán kering fönt a neten.
Szóval szerintem zömmel esztergált 11, 14-es laptávú csavarok voltak, ha szerzel ilyen méretű hatszöganyagot, esztergályos csinál, amilyet akarsz, csak drága az óradíja. :)
Egyébként szerintem nem értenek ennyire hozzá, a lenti origós cikkben is OT-s Velorex van, fekete sárvédőkkel...

Előzmény: granturismo (4365)
fullbalazs Creative Commons License 2013.11.11 0 0 4366

Helló!

Sajnos minden bőrt kidobtam.Nem gondoltam,hogy jó lehet még valamire.

A kárpitozás nekem is csak tavasszal vagy nyáron lesz esedékes,attól fűgg hogy haladok.

Mennyire kell komolyan venni ezt a veterán vizsgát?Mire kell figyelni a felújításnál?

Pl:gyári csavarokat be lehet szerezni vagy mivel lehet pótolni?

Ráffal illetve küllővel kapcsolatban van valakinek infója?Hol érdemes beszerezni,és milyet?

Előzmény: TyerCorp01 (4360)
granturismo Creative Commons License 2013.11.11 0 0 4365

Pesterzsébetre:-))

Előzmény: TyerCorp01 (4364)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.11.11 0 0 4364

Hova kéne menni rajzolni? :)

Előzmény: granturismo (4363)
granturismo Creative Commons License 2013.11.11 0 0 4363

Nekem van egy eredeti komplett garnitúra szakadt burkolatom. Egy tizesért vettem a Vaterán kb 2 éve. Pont szabásmintának való, másra már nem. A kezemből ki nem adom, de ha valaki eljön leméricskélheti vagy átrajzolhatja papírra. Tetőkárpit is van.

Előzmény: TyerCorp01 (4362)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.11.11 0 0 4362

Szia!
Még egyszer akkor idén előkapom az enyémet (jövőhetem otthon töltöm), leméregetjük, tanakodunk, és mond rá valamit. Ha egyébként ketten hozzátok egyszerre, lehet hogy olcsóbban kijönne, mint egy-egy, kevesebb a hulladék is, és ha egyszer benne van egy dologban, akkor egy helyett kettőt legyártani könnyebb, és időtakarékosabb is.
http://www.turcsanyikatalin.hu/


Balázs: tuti minden bőrt kidobtál? Nem az állapotuk a lényeg, szabásmintát a legrettenetesebb állapotú szakadt cafatmaradványról is lehet venni. :(
Nekem van pár bőröm, de nem teljes. Ajtókárpitok, orr darabkák. A kötény a műszerfal alatt biztosan hiányzik, meg egy feláldozható állapotú ülés kéne. Az enyémen 2 apróbb szakadás van csak, viszont ha az egész restaurálva lesz, nem fog beleilleni a kopott, rozsdás szegecses ülés a gépbe, szétszedni pedig nem szeretném, valakinek még jól jöhet. Lefejtett jó állapotú bőrt is meg szokták néha venni, patinás gépre.

Előzmény: sanyimaci (4361)
sanyimaci Creative Commons License 2013.11.11 0 0 4361

Szia!

 

Az infót én is megköszönném.

Előzmény: TyerCorp01 (4360)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.11.11 0 0 4360

Szia!
Be lehet szerezni, kárpitos boltokban, ennek utánanézek pár napon belül. A bőrözés mennyire sürgős? Jelenleg úgy néz ki, tavasszal, vagy nyáron tudná vállalni. Árra rákérdezek, hétvégéig tudok választ adni.

Előzmény: fullbalazs (4358)
Orbán Feri Creative Commons License 2013.11.11 0 0 4359

Üdv. a fórum olvasóinak.

 

Egy 350-es 12v-os Velorex 3 kerekű járgányhoz keresek egy két alkatrészt:

 

-indítókapcsoló első része, amire a megszakítókalapácsok és a gyújtótrafók(1-es jelű) kábelei csatlakoznak, vagy komplett indítókapcsolót

-gyújtás oldali motordekni(láckerék és kuplungkinyomó feletti öntvény fedél)

-dinastarter fedele

-sebességváltókar(a kétkerekű 350-es JAWA is megfelel, mert akkor átalakítjuk)

 

Köszönettel:

Orbán Feri Zalalövő

06-30-252-0934

fullbalazs Creative Commons License 2013.11.10 0 0 4358

Szia!

Mennyibe kerülne egy komplett külső-belső bőrőzés,ha

anyukád csinálná?Be lehet szerezni a patenteket és kapcsoka?

Ezek milyen árat képviselnek?

Előzmény: TyerCorp01 (4338)
fullbalazs Creative Commons License 2013.11.10 0 0 4357

Szia!

Meg kell keresnem az indexeket,mert  nem tudom miből vannak.

A bőrök már nincsenek meg sajna.Nem adja vissza a fotó,de nagyon rossz

állapotban voltak.Jelenleg vázra van bontva.Mire lennél kiváncsi a hátuljárol?

Próbálok segíteni!Egyenlőre nekem sincs papír hozzá.Lehet ebből is OT lesz.

Nekem is valószinüleg a sárvédőn volt a rendszám.

Küldj légyszi levelet  fullbalazs@freemail.hu-ra,és küldöm a számokat.

Szükségem lenne egy első kerék agyra,illetve komplett kuplungra!

Ezek stimmelhetnek valamelyik Jawa-éval?

Előzmény: TyerCorp01 (4353)
hurvinka Creative Commons License 2013.11.10 0 0 4356
hurvinka Creative Commons License 2013.11.10 0 0 4355

Gratula... a tető egész jó, patinásan egyben van :)

Előzmény: fullbalazs (4352)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.11.09 0 0 4354

Ja és a foszladozó műbőröket ne tépd le róla, engem érdekelnének a minta miatt, cserébe találj ki rájuk valamit, az én "ruhám" elég hiányos volt.

Előzmény: fullbalazs (4352)
TyerCorp01 Creative Commons License 2013.11.09 0 0 4353

Hoppá!
Az index búráid üvegek, vagy műanyag? A hátuljáról tudnál képet csinálni még? Az enyém is 63-as, és mivel nincs papírja, a forgalombahelyezéshez OT-ra kell megcsinálni. Ha már OT, szeretném tényleg rendesen restaurálni, bár tudom hogy Velóhoz sokmindent össze lehet "hazudni", volt káosz rendesen a gyártásban, de némi rendszert mégis vélek felfedezni. Az enyémen például vélhetően hátul nem volt magyar szabványos, Octavia rendszámvilágításos rendszámtartó, cserébe visztont a hátsó sárvédőn megvannak a rendszám, és a középső hátsólámpa furatai, és azok a furatok pont ugyanolyan távolságra vannak egymástól, mint a Jawámon, illetve a hátsó kosáron középen végigfut a "gerinc", nincs ablaknak kihagyva hely, lehet hogy még osztott ablakos volt.
Vázszámot, motorszámot kérhetnék még esetleg? Viszont azt szerintem inkább privátban.
Köszönöm előre is!

Előzmény: fullbalazs (4352)
fullbalazs Creative Commons License 2013.11.08 0 0 4352

Előzmény: fullbalazs (4351)
fullbalazs Creative Commons License 2013.11.08 0 0 4351

Szia!

Köszi a segítséget!

A hűtéssel megkereslek ha nem sikerül megoldanom.

Feltettem pár képet.Jelenleg rosszabul néz ki mint a fotókon.

Sajnos rossz és hiányos állapotban került elő.

 

Előzmény: TyerCorp01 (4343)
fullbalazs Creative Commons License 2013.11.08 0 0 4350

Szia!

Nincs bajom a Mitassal,de találtam Pirelli gumit.

Érdemes megnézni,árban sem drágább.Igaz nem Cseh,de talán minőségben jobb lehet.

Más a méretezése,de van nekünk megfelelő.

Kinézetre retrós,nagyon hasonlít a Mitasra.

Pirelli Mandrake 15

Előzmény: sanyimaci (4348)
hurvinka Creative Commons License 2013.11.07 0 0 4349
sanyimaci Creative Commons License 2013.11.07 0 0 4348

Szia!

Közben nézegettem cseh oldalakat és ottn is többnyire Mitasokat látok a Velókon. Ha nekik jó, akkor azt hiszem nekem is megfelel.   :-)

 

Előzmény: TyerCorp01 (4344)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!