Keresés

Részletes keresés

mash.69 Creative Commons License 2017.06.03 0 0 35920

a képzetlen munkaerő sokkal inkébb, mint az útak hiánya

egy nagy cég egy nagy város mellé települ szívesen és nem a pusztába

mert sanszosan talál magának képzett munkaerőt..

 

nem véletlen, hogy Audi-Győr, Merci-Kecskemét, a lego-Nyíregyháza, stb..

 

http://index.hu/gazdasag/2017/05/07/hol_dolgozik_a_magyar/

 

Előzmény: Carina_S (35914)
dimelo Creative Commons License 2017.06.03 0 0 35919

A realistákkal szivesebben vitatkozom.

Főleg, ha az nem is vita, inkább csak vélemény-különbség.

 

Az SSC-n találtam Aladárnak egy "rajzolgatását"

(Kár, hogy Aladár el-el tűnik a fórumról.)

A térképén a piros vonalak 2022-ig, a sárgák 2026-ig deklarált fejlesztéseket jelölnek.

Én úgy bővítettem, hogy a sárga nyíllal jelöltek a legfontosabbak.

A fekete szaggatottal a szükséges kapcsolódó hálózati elemek,

a magenta színű utak hiányoztak a térképről, ugyanúgy., mint a 83. út (Ide sorolható lenne az ózdi ígéret is)

A kék ellipszisek jelentik a hiányzó, de logikus hálózati összekötéseket,

a kék x-ek a prioritási sorrendben hátrább sorolható utakat.

 

Tömör véleményem: az ígéret még nem építés.

Előzmény: hegyaljai3 (35906)
Carina_S Creative Commons License 2017.06.02 -1 0 35918

"A Cserehát déli része megközelítési szempontból nincs érdemi hátrányban akár olyan településekkel szemben sem, amik 80-100 kilométerrel közelebb vannak Budapesthez."

 

Csakhogy a baj nem a Cserehát déli részével van -- az kimerül a Miskolc-Szikszó-Sajószentpéter háromszögön belüli kis területtel -- , mert ez Miskolchoz még közelre esik.

A nagyon nagy baj az Észak-Csereháttal(!) van, ami a Szikszó-Sajószentpéter vonaltól északra esik. Ezen a részen egy komolyabb város sincsen, csak vidéki kisvárosok (EdelényEncs, és a még csak fejlődőfélben lévő kisebb Szendrő, amely csak pár éve nyerte el a városi rangját). Az érintett terület csak girbegurga rossz utakkal "ellátott", és a kistelepülések gondját viselni képes fejlettebb városokban hiányt szenvedő vidék.

 

Ez a terület, és az ehhez hasonló hátrányos helyzetű kistérségek a határszéli és a határral párhuzamosan futó főutak hiányának isszák meg a levét. <<[*1.]

 

Ahhoz, hogy egy terület ne néptelenedjen el, több dolog szükséges együtt:>>

1. Iskolák és templomok (oktatás és vallási nevelés intézményei);

2. Kórházak és orvosi rendelők (egészségügyi intézmények);

3. Rendőrőrsök és rendőrkapitányságok (közbiztonsági szervek);

4. Tűzoltólaktanyák (katasztrófavédelmi szervek);

5. Postai intézmények (információ és hírszolgáltatási szervek);

6. Katonai laktanyák (ország,- és területvédelmi szervek a külső támadások ellen);.

 

Egyvalamiben azonban mind a hat "feltétel" közös: nem működik jól akkor egyik sem, ha a rossz úthálózat miatt nem tudnak időben szolgáltatást és segítséget nyújtani a területen élőknek (azaz ha nem ér ki időben az orvos, a tűzoltó, vagy a rendőr komolyabb baj esetén, ha az iskolába és a postára csak az ötödik falu után lehet eljutni a különféle kerülőutak miatt, mert közelebb egyáltalán nincsen(!!) hozzájuk vivő jó út, stb. ...).

 

Azaz minden ilyen "feltétel" a hetedik alapfeltételre épül rá, ami nem más, mint a normális és egészséges úthálózat(!!!).

 

[*1.]>> A jelenlegi trianoni határ az országhatáron kívülre zárta az a főútvonalat, aminek az ide eső szakasza az érintett területet bekötötte, ez pedig az akkori Észak,- és Kelet-Magyarországon átfutó közúti és vasúti decentralizációs körvonal volt, mégpedig a "Pozsony-Nyitra-Léva-Ipolyság-Losonc-Osgyán-Rimaszombat-Tornalja-Rozsnyó-Szepsi-Kassa-Gálszécs-Nagymihály-Ungvár-Munkács-Nagyszőlős-Szatmárnémeti-Nagykároly-Érmihályfalva-Nagyvárad-Nagyszalonta-Kisjenő-Kürtös-Arad-Temesvár" nyomvonallal. <--- A térképen ennek felvidéki része piros vonallal van bejelölve.

 

Mármost mivel ennek visszaszerzésére egyelőre nincs lehetőségünk, marad a másik megoldás: a hiányzó körvonalat egy, a trianoni határon belülre eső új nyomvonalú körútvonallal kellene pótolnunk. <-- A térképen ennek Észak-Magyarországi szakasza narancssárga vonallal van bejelölve.

 

Jelmagyarázat:>>

A térképen a zöld kerületű és sötétvörös belsejű körök jelölik a fontosabb városokat (neveik aláhúzva!), amelyekre egy-egy járást és kistérséget irányításilag már rá lehet bízni.

nyomvonalak színével egyező körök azokat a falvakat és városokat jelölik, amelyeken az adott nyomvonal áthalad (vagy áthaladna ha megépülne).

A még megépítendő nyomvonalak színe az egymást váltogató narancssárga-lila színkombinációjú szaggatott vonalú "útvonal".

Vastag barna szaggatott vonal jelöli a súlyosabban elmaradott kistérségek határát.

 

Az elvesztett körút felvidéki nyomvonalát helyettesíteni lehetne egy "Vác-Rétság-Balassagyarmat-Salgótarján-Ózd-Zádorfalva-Szendrő-Krasznokvajda-Hernádszurdok-Hidasnémeti-Gönc-Sátoraljaújhely-Kisvárda-Vásárosnamény-Mátészalka-Csenger" nyomvonallal. (A Romániához került szakasz egyszerűbben pótolható lenne, az ehhez való utak összekötő utak formájában végig megvannak, csak éppen elsőrendű főútvonallá kellene fejleszteni és szélesíteni őket. Ennek nyomvonala a "Csenger-Mátészalka-Nyírbátor-Nyíradony-Nyírábrány-Vámospércs-Létavértes-Biharkeresztes-Biharugra-Zsadány-Sarkad-Gyula-Elek-Lőkösháza-Battonya-Mezőhegyes-Makó-Szeged" nyomvonal lehetne.)

Persze minkét nyomvonal -- az Észak-Magyarországi és a Kelet-Tiszántúli nyomvonal -- esetében is jelentős összegekbe kerülne a főútvonallá történő felfejlesztés, de komoly szándékok esetén az érintett útvonalakra a ráfordítandó összegeket komolyan rá is kellene szánni(!!!!). Hosszú távon a fejlesztés megtérülne, mert a keleti szakasz esetén a Gyuláról Nyírbátorra és Mátészalkára menő forgalom el tudná kerülni a forgalmilag már most is túlterhelt Debrecen-Nyíregyháza-Kisvárda-Záhony (4-es főút!!!!) útvonalat, esetleg még le is vehetne belőle, ami még a 4-es út baleseti statisztikáját is(!!!) feljavíthatná. Más megközelítésben pedig ugyanakkor könnyebben elérhetővé tenné Hajdú-Bihar és Békés megyék határszéli vidékeit. Az északi nyomvonal pedig Balassagyarmat, Nógrád megye, Pétervására, Ózd, Putnok környéke, Aggtelek környéke (idegenforgalmi,-és turista-célpont!!), Edelény és Szendrő környéke, az Észak-Cserehát (Encs, Rakaca, stb. ...), Telkibánya, Hollóháza (híres porcelángyára van!!), Sátoraljaújhely(!!), és Sárospatak megközelítést javíthatná. És egy csomó olyan falu elérését is megjavítaná, ahová ma csak gondok bajok árán jut el időben az orvos vagy a mentő!!!!

Előzmény: hbe (35915)
Carina_S Creative Commons License 2017.06.02 0 0 35917

Hogy a Budapest-környéki fejlesztések hová vezethetnek, arról egyszer olvastam egy könyvtári könyvet, amit egy közlekedésmérnök úr írt.

 

Ebben leírja: "A Budapestet körbefogó új körgyűrű -- hiába a forgalomnak a fővárosból való kiterelésére találták ki! -- nem enyhít a centralizáláson, mivel a forgalmat ráhúzza Budapestre, és előbb-utóbb a főváros területe rá fog nőni erre a körgyűrűre. A megoldás az lenne, ha egy ilyen körgyűrű a fővárostól nagyobb távolságban jönne létre, aminek a Duna-hídjai Dunaújváros és Vác környékére esnének, azaz a körgyűrű kb. 40-50 km-re legyen távolabb a fővárostól. Másfelől ki kell építeni egy külső határ menti körgyűrűt is, hogy a sugaras úthálózatot kellően decentralizálni lehessen." <-- Kb. ez a mondandója egyik részének a főbb lényege.

 

A mai tervekben egy ilyen gyűrű egy darabja a Szolnok-Dunaújváros-Székesfehérvár nyomvonallal tervezett gyorsút, aminek Dunaújvároshoz esik a Duna-hídja.

Előzmény: klimakiraly (35916)
klimakiraly Creative Commons License 2017.06.02 -1 1 35916

Hát.

 

Én is azt mondanám, hogy fejlesszünk inkább Budapesten kívül. Nonszensz hogy minden pénz oda folyik. Visz oda elég pénzt a magán tőke, a közösből oda kevesebb kellene.

 

Persze a másik oldal hogy 20 perc a felhajtás a 11-es útról az M0-ra Szentendre irányából se normális. (Nem tudom hogy oda való-e ez a körforgalmas bohóckodás, de érzésem szerint nem.)

 

Elég nagy tömeg van már BP-en így jobb lenne szerintem szétteríteni az ország javait.

Előzmény: hbe (35915)
hbe Creative Commons License 2017.06.02 0 3 35915

A Cserehát déli része megközelítési szempontból nincs érdemi hátrányban akár olyan településekkel szemben sem, amik 80-100 kilométerrel közelebb vannak Budapesthez. Illetve némely más Kelet-Magyarországi részhez képest előnyben van. Ez nem indokolja elsődlegesen a lemaradást, pedig máshol sem rózsás a helyzet.

 

Az autópályától való távolság mellett a lakott területek aránya, a népesség és a domborzat is befolyásolja, hová kerül beruházás.

 

Ha valami váratlan nem történik, akkor az egész országban a dombos-hegyes, aprófalvas, közepes vagy nagyvárostól messzebb eső részek el fognak népteledni 20-30 éven belül. Én személy szerint sajnálom, mert én is ilyen vidékről származom, de abban nem vagyok biztos, hogy racionális, hogy sajnálom.

Előzmény: Carina_S (35914)
Carina_S Creative Commons License 2017.06.02 -2 0 35914

Ebben tévedsz.

 

Ha nem is a legelső, de az elsők között van.

 

Egy ország "vérkeringését" az utak biztosítják. Amit belekapcsolsz, az felfejlődik; amit pedig kikapcsolsz belőle, vagy a meglévő, de gyengét nem fejleszted, az lemarad, vagy minimum stagnál..... !

Előzmény: Fradista Utazó (35913)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.06.02 0 2 35913

>a legnagyobb gond a munkahelyteremtés és az elnéptelenedés, aminek a gyenge úthálózat az egyik legfőbb oka!!!

A gyenge úthálózat kb. a 843. legfontosabb oka az északkeleti térség problémáinak.

Előzmény: Carina_S (35909)
Carina_S Creative Commons License 2017.06.02 -4 0 35912

A közlekedési utak formálják mindig a térségeket, és nem fordítva!! Mert:>>

1. Ha mindig csak a népesebb településekre tervezel új utakat, akkor éppen a gyengébben fejlődőek lesznek mindig azok, amelyek mindjobban lemaradnak!!!

2. Ha Trianon nem vágta volan el a Kassára vivő főutat, akkor ma Szikszó sem csak egy 6000 fős kisváros lenne... !!!

 

Oda kell építeni több főutat, ahol hiány van belőle és nem pedig fordítva!!! Máskülönben egyetlenegy elmaradott régió sem lesz felzárkóztatható!!

Carina_S Creative Commons License 2017.06.02 -2 0 35911

"Hogy volt 64 vármegye, az senkit nem érdekel. (illetve nem ez alapján kell az úthálózati döntéseket hozni)

Hogy mi volt Trianon, meg a Bécsi döntések után, az senkit nem érdekel. (illetve nem ez alapján kell az úthálózati döntéseket hozni)"

 

Félreérted: itt most nem az a lényeges szempont, hogy Trianon meg a 64 vármegye rég volt és régmúlt dolgok... .

 

Itt most arra irányítottam -- volna -- rá a figyelmet, hogy a trianoni döntés határszélre szorított olyan egykori megyeszékhelyeket, amelyeknek egy-egy térség irányításában ma is jelentős szerepük van, de amely jelenleg is meglévő(!!) szerepkörüket a közlekedési peremhelyzetük csak megnehezíti, és éppen emiatt lenne új utakra szükségük a rég elvágottak helyett!

Előzmény: hegyaljai3 (35906)
Carina_S Creative Commons License 2017.06.02 -2 0 35910

Elütés, jav.: 1. A 3-as út amely Kassára visz át, rajta megy keresztül, és az M30-as tervezett nyomvonalában is benne van szikszó.

Előzmény: Carina_S (35909)
Carina_S Creative Commons License 2017.06.02 -2 0 35909

1. A 3-as út amely Kassára visz át, rajta megy keresztül, és az M3--as tervezett nyomvonalában is benne van szikszó.

2. Annak a bő 60 településnek a központja Szikszó, ahol ma is a legnagyobb gond a munkahelyteremtés és az elnéptelenedés, aminek a gyenge úthálózat az egyik legfőbb oka!!!

Előzmény: sirdavegd (35908)
sirdavegd Creative Commons License 2017.06.02 0 0 35908

Szikszóra gyorsforgalmit. Ez most komoly?! 6000 fős település.

Előzmény: Carina_S (35902)
Carina_S Creative Commons License 2017.06.02 -2 0 35907

Bocs, akkor nagyon régen néztem hogy hány megyei jogú városunk van... 

 

Ettől függetlenül az említett most határszélen lévő egykorvolt megyeszékhelyek (Sopron, Sátoraljaújhely, Balassagyarmat, stb. ...) gyorsforgalmi hálózatba bekötése így is aktuális. Sok térség azért nem fejlődik máig sem, mert rossza a közlekedési infrastruktúrája (Pl. Szikszó, Balassagyarmat, Sátoraljaújhely, vagy Mátészalka térsége).

 

Például ha épülhetne egy olyan gyorsforg.-út, amelynek nyomvonala pl. a "Vác-Balassagyarmat-Ózd-Edelény-Encs-Gönc-Telkibánya-Sátoraljaújhely-Kisvárda-Mátészalka-Csenger" útvonal lenne, az rengeteg határszéli várost beköthetne aminek kistérségi vagy járási szerepe van, és vele együtt egy csomó elmaradott kisrégió vagy kistérség infrastrukturális problémáit enyhíthetné (pl. Balassagyarmat környéke, vagy az Észak-Abaúji kisrégió [Szikszó, Encs, Gönc, és Telkibánya térségei], az Észak-Zempléni térség [Sárospatak, Sátoraljaújhely, Hollóháza és Füzér környéke], a Szatmár-Beregi térség [Vásárosnamény, Mátészalka, Fehérgyarmat, Csenger]). De ilyen példák hozhatók még az elmaradott Dél-Somogyból is (pl. Nagyatád és Csurgó környéke), vagy a szintén határszéli Ormánsági kistérség (Sellye, Siklós, Villány, Harkány, Nagyharsány, Beremend, és Mohács környéke) is.

 

Mindben közös gond a sugárirányú utakat keresztben átkötő főutak teljes vagy részleges hiánya, amelyek decentralizálhatnák és enyhíthetnék az úthálózat ma még szigorúan sugaras jellegét.. .

Előzmény: dannee (35903)
hegyaljai3 Creative Commons License 2017.06.02 0 1 35906

Ez a hivatkozott hozzászólás Carina részéről a lényegről tereli el a figyelmet. Szerintem a kérdésfeltevés a következő két szempont szerint elképzelhető:

  • Mely városok esetében indokolt, a jelenlegi forgalmi viszonyok alapján a hiányzó gyorsforgalmi úthálózatba történő bekapcsolás?
  • Melyik városok esetében képzelhető el rövidtávon a gazdaságfejlesztési célú gyorsforgalmi úthálózati összeköttetés kiépítése?

Hogy volt 64 vármegye, az senkit nem érdekel. (illetve nem ez alapján kell az úthálózati döntéseket hozni)

Hogy mi volt Trianon, meg a Bécsi döntések után, az senkit nem érdekel. (illetve nem ez alapján kell az úthálózati döntéseket hozni)

 

 

Előzmény: dannee (35903)
rm40 Creative Commons License 2017.06.02 0 0 35905

http://hvg.hu/gazdasag/20170601_metro_hev_felujitas_tram_train_szeged_hodmezovasarhely

 

"Magyarország 2020-ig elsősorban az országos szintű közút- és vasúthálózat profitálhat a közlekedésfejlesztésre rendelkezésre álló pénzből – mondta Homolya. Addig 900 km új gyorsforgalmi út épül, és 900 kilométernyi vasútvonalat újítanak fel. Konkrétan említette Kaposvár, Eger, Zalaegerszeg bekötését a gyorsforgalmi úthálózatba, az M2-es kétsávosítása nemrégiben kezdődött meg, de tart az M4-es és M44-es építése is, illetve a Sopronba vezető M85-ös út építését is hamarosan meg szeretnék kezdeni. "

Fradista Utazó Creative Commons License 2017.06.02 0 0 35904

Persze. Mivel minden megyeszékhely megyei jogú város, ezért eleve lehetetlen, hogy kevesebb MJV legyen, mint ahány megyeszékhely.

Előzmény: dannee (35903)
dannee Creative Commons License 2017.06.02 0 1 35903

mert az országban több megyeszékhely van, mint amennyi megyei jogú város

 

Öhm..... én ezt nem éppen így tudom. Éppen fordítva van. (pl. Hódmezővásárhely, Nagykanizsa)

Előzmény: Carina_S (35902)
Carina_S Creative Commons License 2017.06.02 -3 0 35902

Tegnap vagy tegnapelőtt hangoztatták a híradóban kormányemberek, hogy: "-- A jövő évi cél az, hogy az összes megyei jogú várost bekössék a gyorsforgalmi úthálózatba, és hogy minden autópálya teljesen kiérjen az országhatárig."

 

Ehhez egy gondolat: ez szerintem kevés, egyrészt, mert az országban több megyeszékhely van, mint amennyi megyei jogú város, másrészt, mert sok olyan mai is fontos szerepkörrel bíró városunk van, amelyek régen megyeszékhelyek voltak, de a trianoni gyökeres határmódosítások következtében egyrészt ezek ma már nem megyeszékhelyek, másrészt az ország peremére szorultak. Az ilyen, csak régebben megyeszékhelyekként, de ma is fontos, határ menti helyzetbe került városokként egy-egy területet összefogó városként működő járási igazgatási központokra példák:

 

Magyarország a két világháború között (térkép): >>

 

Sopron (1950-ig Sopron vm. volt székhelye);

Sátoraljaújhely (1950-ig Zemplén vm. volt székhelye);

Balassagyarmat (1950-ig Nógrád vm. volt székhelye);.

 

Továbbá sok olyan város van, amelyek a két világháború közötti kényszerű megyeátrendezések idején váltak hosszabb-rövidebb ideig megyeszékhelyekké:

 

Mátészalka (1950-ig Szatmár vm. székhelye);

Baja (1950-ig Bács-Bodrog vm. székhelyeí);

Szikszó (1950-ig Abaúj-Torna vm. székhelye);.

 

Ezen városok közül ma egyedül Szikszó nincs közvetlen határszéli helyzetben, azonban egy máig is kieső helyen lévő kistérség központja és járási székhelyeként funkcionál.

 

Ha már az illetékesek minden fontosabb város gyorsforgalmi bekötésében gondolkodnak, akkor kössék be a gyorsforgalmi úthálózatba ezeket a fentebb említett fontosabb városokat(!!) is.

Fradista Utazó Creative Commons License 2017.06.01 0 0 35901

Maastricht. Az A2 forgalma egészen tavalyig egy városi főúton volt a városon átvezetve (voltam ott többször). Tavaly épült helyette ez:

https://youtu.be/Z7pD1A_xQxs

(5 perces videó).

dimelo Creative Commons License 2017.06.01 0 1 35900

2017. május 30.

M35 - 4. főúti csomópont

építése Debrecennél

dimelo Creative Commons License 2017.05.30 0 0 35899

Igen, mérőpontok, amelyek a szakasz nagyjából átlagos pontján vannak.

Sztem a Bagi irányban nem fedi a valót.

 

Olyan nagy az ingázás Gödöllőről, hogy napi két X, az ennyi lesz.

 

Törvényszerű, hogy Aszód-Hatvanból kevesebben ingáznak, mint Gödöllőről.

Vagyis elkerülni M3-on is lehet, megyematricával.

 

Azt a 16 ezret csúcsidőszaki bontásban is elemezni kellene,

másrészt az elkerülő is az M3-ra vinne, vagyis a kapacitásterheltséget nem enyhítené.

Előzmény: Csülkös.Pantani (35896)
pirosalmabumm Creative Commons License 2017.05.30 0 0 35898

Felüljáró annak a függvényében lesz, hogy felújítják-e kompletten a Rákos-Hatvan szakaszt a 80-as vonalon. Ha felújítják, akkor lesz itt felüljáró is.

 

Aluljáró tuti hogy nem lesz, miután maga az út is emelkedik a túloldalon, ezért vagy egy kilométerrel feljebb kellene elkezdeni az aluljárót.

Előzmény: Csülkös.Pantani (35897)
Csülkös.Pantani Creative Commons License 2017.05.30 0 0 35897

nem aggódom :)

csak érdeklödtem menynire jogos...

ha kapott valaki 4000-re elkerülőt, akkor a duplájára akár jogosnak is tűnik

már ha ahogy írod a matrica miatt igaz még az a 8000...

 

olvastam olyat is, hogy a vasútnál tervezgetnek mindenféle alul vagy felüljárót

valamint azt is, hogy 2020-ig nincs rá lóvé

 

ez 2013-as hír:

http://lokalpatriotaklub.hu/hir/1087-forum-a-koztarsasag-uti-vasuti-atjaro-kivaltasarol

 

http://lokalpatriotaklub.hu/hir/imagestore/1/580/0/articles/Y02WXwsNDz79y5oj.jpg

Előzmény: pirosalmabumm (35893)
Csülkös.Pantani Creative Commons License 2017.05.30 0 0 35896

köszi.

M3 (Bp) felé 16600

M3 (Bag) felé 8300

ez az adat 1 adott pont forgalma?

aki balra az Pest ez a 16ezer, aki jobbra az Miskolc/aglo/átmenő és 8ezer

vagy ez 2 mérőpont adata az egyik a keleti, a másik a nyugati pesti oldalon

bocsi, hogy ilyen értetlen vagyok

 

azt gondoltam, hogy a Pest megyei matrica után a forgalom átkerül az M3-asra

vagy az reggelente már olyan kevés a 2 sávon, hogy már kellene a 3 sáv Gödöllőtől?

Előzmény: dimelo (35891)
Mr Reacher Creative Commons License 2017.05.30 0 0 35895

Gödöllő az m31-en matrica nélkül is megközelíthető.

Előzmény: pirosalmabumm (35893)
pirosalmabumm Creative Commons License 2017.05.30 0 0 35894

[OFF] az uszodáról is van kormányhatározat, meg járt itt a miniszterúr is alapkőletételre az előző választás előtt, azóta abból is ugyanannyi készült el mint az elkerülőből...

 

https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a1400059.kor

 

https://szie.hu/versenyuszoda-epul-az-egyetem-teruleten-az-alsoparkban

 

https://www.vg.hu/gazdasag/gazdasagpolitika/megnyilik-jovore-a-godollonek-igert-uszoda-442191/

 

 

Előzmény: pirosalmabumm (35893)
pirosalmabumm Creative Commons License 2017.05.30 0 0 35893

az elkerülő a jelenlegi rendszerben nem elsősorban a kelet-nyugat irányú átmenőforgalom elvezetésére szolgálna, annak nagyrészét szerencsére elvitte a pestmegyei matrica (bár azt ugyanúgy megszüntethetik bármikor ahogy bevezették egy pillanat alatt),  hanem az Isaszeg-Valkó-Szada irányokból érkezőknek nem kellene feltétlenül az amúgy is zsúfolt, hév-, és vasúti sorompókkal nehezített közlekedési rendszerű belvároson áthajtani. Továbbá a város délkeleti részében élőket is jobban összekötné a külvilággal, akik az igen forgalmas 80-as vasútvonal által levágott városrészen élnek.

 

De mondom, aggódni nem kell azoknak, akik szerint mindez tök felesleges, jelenleg nem nagyon van napirenden, és egy kapavágás se történt eddig...

Előzmény: Csülkös.Pantani (35888)
pirosalmabumm Creative Commons License 2017.05.30 0 0 35892

ne aggódj, nem nyomatja ezt már senki.

Kizártnak tartom hogy a megjelölt 2020-as dátumig bármi is megépüljön belőle. Mindeddig a 3-as útnál lévő körforgalomnál a kihajtók vannak meg belőle, de azok már vagy 5-6 éve. Azóta semmi.

 

 

Előzmény: dimelo (35891)
dimelo Creative Commons License 2017.05.30 0 0 35891

Sajnos csak 2015-ös (még, de nem lehet nagy különbség)

3. főút

M31 felé        9200

M3 (Bp) felé 16600

M3 (Bag) felé 8300

 

jelentéktelen teherforgalommal. (3-400 db)

 

Szerintem az agglo forgalom Bp és Gödöllő között marad a régi úton.

Ennek a szép hosszú elkerülőnek nem sok haszna lesz, de presztizsből nyomatják...

Előzmény: Csülkös.Pantani (35888)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!