Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 35545

Csak mint Dimelo írta tök felesleges 4000 ezres útra 2*2 sáv.

 

------------------------

 

Nagyon egyetértek.

 

 

Előzmény: mash.69 (35544)
mash.69 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 35544

Csak mint Dimelo írta tök felesleges 4000 ezres útra 2*2 sáv.

Ha mondjuk mindkét útat szépen felújítják, emelkedőn kapaszkodó sávot kap.

Nosza menjen. Tudom nem rajtam múlik. :) 

Előzmény: trizs77 (35543)
trizs77 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 35543

Jobb vonalvezetés, mert több hazai települést kapcsol be 2x2 sávon és könnyebb, sokkal könnyebb domborzati viszonyok közötti az építkezés.

 

 

Előzmény: mash.69 (35542)
mash.69 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 35542

a +10km miatt szinte ugyan annyi lenne, mint a rövidebb szakasz

Előzmény: trizs77 (35541)
trizs77 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 35541

10 km-rel hosszabb, de jobb vonalvezetés.

 

 

Előzmény: tocsikolnak (35538)
Pompiere Creative Commons License 2017.03.28 0 2 35540

Ugyanaz, csak az N46°24,535 E20°16,800 pontnál - a leendő körforgalomnál - és közelében:

 

A 130-as vasútvonal felől érkezik majd az út...................és megy tovább a 135-ös felé.

     

 

 

A Bodzási út szélesítésre kerül a városhatár és a körforgalom között.

 

A közelben van egy sóderdepó is.

Előzmény: mash.69 (35536)
gyoparOHs Creative Commons License 2017.03.26 0 0 35539

én is ezt láttam tegnap...

Előzmény: mash.69 (35536)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.03.26 0 0 35538

ez

Előzmény: tocsikolnak (35537)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.03.26 0 0 35537

jobb lenne

Előzmény: trizs77 (35516)
mash.69 Creative Commons License 2017.03.26 0 1 35536

Vásárhely elkerülő friss hétvégi képek (2db)

 

http://indafoto.hu/mefi69/vasarhely_elkerulo

dimelo Creative Commons License 2017.03.26 -1 0 35535

A hír "szent", a vélemény szabad?

 

Hiába szeretnénk több forrásból tájékozódni, ha 

papagájkommandó lett még az eddig függetlennek tűnő hírforrás is.

 

Nem célszerű velük ujjat húzni? Akkor klikkvadász szintre süllyednek...

 

De gondolkodni - még - szabad...

Előzmény: Fradista Utazó (35534)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.03.26 0 0 35534

Az MTI persze nem orákulum, de a mostani sajtótörvények alapján nem célszerű velük ujjat húzni. Ennyiben érthető a szerkesztőségek helyzete, főleg a kisebbeké. 

Előzmény: trizs77 (35533)
trizs77 Creative Commons License 2017.03.26 0 0 35533

Egyre inkább elharapódzik ez a névtelen, az MTI logó mögé bújó sületlenség terjesztés.

 

.....................:-(((

 

Más szerkesztőségek meg símán átveszik, amikor írsz nekik, hogy butaságot közöltek, akkor meg mutogatnak felfelé, hogy ők az MTI-től vették át, mintha az MTI valami orákulum, lenne.

 

 

Előzmény: Fradista Utazó (35532)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.03.25 0 0 35532

Az úgynevezett "újságíró" láthatóan semmit nem értett meg a történetből. A cikkből körülbelül annyi igaz, hogy Németország valóban létezik (legalábbis tegnap este még megvolt). 

Előzmény: trizs77 (35531)
trizs77 Creative Commons License 2017.03.25 0 0 35531
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.03.25 0 0 35530

Évente ezerötszáz-kétezer új férőhely épül (valahol 45 ezer körül van most országosan a férőhelyek száma). Ezt az ütemet egy olyan tíz éven át kellene folyamatosan tartani, akkor lenne kb. normális a helyzet. Erre a szándék megvan. Évente többszázmillió euró megy el ilyen célra, és jutna több is, de nem győzi se az építőipar, se a mérköki gárda. A legszűkebb keresztmetszetet viszont nem is ők jelentik, hanem az érintett önkormányzatok és a lakosság, akik minden lehetséges módon tiltakoznak minden parkolófejlesztés ellen. Évekig tart egy jogerős építési engedély megszerzése. 

Előzmény: mash.69 (35529)
mash.69 Creative Commons License 2017.03.25 0 0 35529

Már írtad tavaly, hogy nincs elég hely, kilógnak szinte a pályára a kamionok

ez nem téma csak az autópálya díj bevezetése?

nem tervezik a parkolók bővítését?

Azt gondolnám, hogy ez a legegyszerűbb dolog, veszel egy kis földet leaszfaltozod

az illemhelyek/fürdők számát megduplázod és kész is.

ez a legolcsóbb  dolog, amit fejleszteni/ felújítani kellene a német pályákon, nem?

Előzmény: Fradista Utazó (35528)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.03.25 0 0 35528

Mostanában jártam kicsit az országot, és felfedeztem egy szokást a német autópálya-pihenőkben, amit eddig nem nagyon láttam, legalábbis mifelénk nem: a személygépkocsik számára fenntartott helyekhez vezető út korlátokkal le van szűkítve kb. 2,2 méterre. Így oda a kamionosok nem tudnak behajtani. 

mash.69 Creative Commons License 2017.03.24 0 1 35527

ok. ehhez tartom magam.

de ez akkor is olyan struccos dolog

Előzmény: trizs77 (35526)
trizs77 Creative Commons License 2017.03.24 0 1 35526

Nem ide való.

 

Létrehoztak sok-sok polidili topikot, ott ezt tárgyalják, azok a topikok azért vannak.

 

 

Előzmény: mash.69 (35525)
mash.69 Creative Commons License 2017.03.24 0 0 35525

pedig sajnos ez vastagon benne van a km árakban

Előzmény: trizs77 (35524)
trizs77 Creative Commons License 2017.03.24 0 0 35524

Jobb, hasznosabb betartani a hozzászólási szabályokat.

 

Olvtársakról egy szót se.

Se ilyet, se olyat.

 

OFF témákról (focistadion) egy betűt se.

 

Jobb, hasznosabb, ezt önként tenni.

 

 

mash.69 Creative Commons License 2017.03.24 -1 0 35523

Ja, mert nem tudsz reáglni.

Előzmény: Mézgár (35520)
mash.69 Creative Commons License 2017.03.24 0 0 35522

itt van eneked a cikk:

http://magyarepitok.hu/kepriport/2016/10/amit-jo-lenne-elkerulnunk-oskaosz-a-roman-autopalyaepitesben

 

kiemelem a lényeget:

 A román közlekedési minisztérium vizsgálata megállapította, hogy a kivitelező olasz Salini Impergilo a felhasznált építőanyagok terén nem felelt meg a versenytárgyaláson kiírt feltételeknek. Emellett a ballasztréteg kapcsán is rendellenességet találtak, és a kivitelezés is rossz volt. Azt korábban a kivitelező is elismerte, hogy az alapozásnál használt anyagok megroskadtak.

 

Erre írtam, hogy nincs más dolga az állam bácsinak mint ellenőrizni...

ha 20 milliárdot lehetne sporólni, megérne ennyit

 

ja, de egyszerűbb oda adni a havernek 20 milliárddal drágábban

hiszen a haveri cég támogatja a Felcsúti fociakadémát mint suponzor

és persze a TAO pénzeket is rendesen fizetik, oda ahova kell...

Előzmény: ssimi (35521)
ssimi Creative Commons License 2017.03.24 -1 0 35521

Egyetértek.

Előzmény: Mézgár (35513)
Mézgár Creative Commons License 2017.03.24 -1 0 35520

Nem értem miért kell lekicsinylöen válaszolni, ha a véleményem nem egyezik a tiéddel.

 

Lényegi részre meg nem is reagálok, hiszen látom nincs értelme. Köszöntem!

Előzmény: mash.69 (35518)
mash.69 Creative Commons License 2017.03.24 0 1 35519

off

írtam NIF-éknek (nincs 1 hete) , hogy mi újság a Galvani híd terveivel.

és máris választ kaptam!!! (legutóbb ez 2 hónapig tartott)

 

Tisztelt érdeklődő!

 

A Galvani híd kapcsolódó úthálózatának megvalósíthatósági tanulmányára, környezeti hatástanulmányára és a Galvani híd nélküli építési engedélyezési  tervek elkészítésére a NIF Zrt. által a kiírt tervezési közbeszerzési felhívásra 2017. január 12-én az ajánlattevőktől beérkeztek az ajánlatok. Jelenleg az értékelés folyamata zajlik.

A Galvani hídra vonatkozó nemzetközi tervpályázat lebonyolítása nem a NIF Zrt., hanem a Kiemelt Kormányzati Beruházások Központja Nonprofit Zrt. (KKBK) feladata.

 

Tisztelettel:

Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.

mash.69 Creative Commons License 2017.03.24 -1 0 35518

te is elég értetlen egy emberke van.

tender kiírva, specifikálva, hogy mire

hetente ellenőrzöd, hogy az épüle-e meg

és nem veszed át, nem fizetsz ha nem azt csinálják

 

ott már eleve olcsósítva volt kiírva a tender....

Előzmény: Mézgár (35513)
dimelo Creative Commons License 2017.03.24 0 1 35517

Egy újabb nesze semmi nyilatkozat...

 

http://inforadio.hu/gazdasag/2017/03/24/igy_folytatjak_az_m4-es_epiteset/

 

A Törökszentmiklós–Fegyvernek szakaszon, ha szükséges, felülvizsgálják a nyomvonalat, a műszaki tartalmat szintén csökkentik, és így kétszer két sávos gyorsforgalmi út épülhet.

Az építés újraindításához szükséges előzetes tanulmány elkészült.

 

Az értelmezési hézag: ha a tanulmány elkészült, akkor miért nem tudják, hogy szükséges-e a felülvizsgálat?

De mit kellene felülvizsgálni, amikor a Tsz.miklóst már régóta elkerülő szakasz 2. sávjáról van szó, sima a helyzet.

 

De amit Fegyverneknek hívnak, az jelentős tévedés, mert csak a Surjány előtti 2x2 sáv csomópontig tart ez a szakasz. (120+1 km)

 

"Eredményes eljárás esetén az építkezés megkezdése idén a harmadik negyedévben, befejezése 2019. negyedik negyedévében várható."

 

az lett volna a hír, ha már kihirdetik: ki a nyerő... (Ja és mi tart még 4-6 hónapig?)

trizs77 Creative Commons License 2017.03.24 0 0 35516

Régebbi diktátoroknál láttam (nagyon kedvelték), hogy mérnököknek arányos maketten kellett bemutatniuk az épp aktuális  Naaagy Vezééér előtt tervezett álmaikat.

 

Itt sem ártott volna.

 

Egy igazi, méretarányos terepasztal, amin bemutatják Viktornak, hogy Vizslástól Somoskőig hogyan néz ki a terület domborzata, ha tényleg komolyan gondolja a Salgótarjánt elkerülő 2x2 sávos utat.

 

Milyen hegyek/dombok közé tesz ígéretet.

 

Ha tényleg elkerüli majd a várost az új, 2x2 sávos úr, ahogy Viktor ígérte, akkor azon lesz bőven szép, új alagút + szép, új, viadukt is.

 

Nem is egy.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: dimelo (35515)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!