Féktárcsa/betét/folyadék cserén vagyunk túl, igaz nem 100%-ban...
Van egy beazonosíthatatlan cikkszámú alkatrész, ami a hátsó fékbetéteteket tartja a helyén. Jelenleg ez nincs benne, csak a stiftjei...
A szerelő a Bárdi/Unix/Láng + 2 másik céget is ráugrasztott, de érdemben - azon túl, hogy 12db "hasonlót" már leküldtek (már W140 S500-hoz valót is...)- még nem jutottak előbbre..
Mellékelem a korábban benne lévő "maradványt", az értékekekt ebből írtam mellé...
Alvázszám alapján sem jutottak többre... Eredetileg S124 300TD, de - szerelő elmondása alapján - a hátsó féktárcsája hűtött, így a féknyereg tuti nem az eredeti...
Valakinek valami tippje, honnan lehetne ilyet szerezni hozzá??
Kb. 10 hónapja te cseréltél benne egyet, a 4. hengerben. Amióta megvan az autó, mindig könnyen indult, de egy ideig az egyik henger nem indult be, te is porlasztóra gyanakodtál. Most ez a néhány másodperces dadogás már hosszabbra nyúlik. Nem ártana a porlasztókat megvizsgálni tél előtt, de nem akarom, hogy szétszedjék a motort teljesen.
Sziasztok, adott egy 89-es 2.5 sima diesel. Indítás után az egyik henger miatt 30 mp-ig a motor egyenetlenül jár, később már alig érezhető a rángatás, tejesen bemelegedett motornál a probléma megszűnik. Szerintem az egyik porlasztóm megadta magát. A Facebook csopiban már kaptam egy törökbálinti elérhetőséget, akit felhívtam, és mindent meg akarna nézni a motoron, vezsteséget akar mérni, izzítást, porlasztókat, stb. Azt mondja, lehet a vége akár hengerfej felújítás is. Tudom, hogy a motoron más problémát is lehet találni, tehát ha szétkapja, akkor könnyen lehet sok mindenre rámutatni, hogy ez is rossz, az is rossz, stb. Viszont nagyon nem akarnám megbolygatni, mert ebben az állapotban használom kb. 10 éve, és azóta se rosszabb, se jobb nem lett. Olajat minimálisan eszi, de a szelep kicsit zajos, stb. Szóval csak úgy vállalja, ha kedvére ellenőrizhet benne bármit. Nem szeretném ezt, a szerelő egyébként nagyon szimpatikus volt, tisztelem a maximalista hozzáállását, de nem tudtok egy olyan szakit, aki csak a porlasztókat ellenőrizné le, hogy a téli időszakban már ne így indulna az autó? Emlékeim szerint régebben volt itt egy bejegyzés egy szakiról valahol kőbányán, aki hallásra megmondta melyik porlasztó a rossz, és azt javította, és nem szedte szét csavarokra a motort. Köszi a segítséget.
Tudtok olyan boltot (boltokat) ajánlani (hazai vagy EU-s), ahol eredeti (új vagy jó állapotú használt), vagy jó minőségű utángyártott W124-es alkatrészeket árulnak megfizethető áron?
Mercedes márkaszervizeken keresztül (márkaszervizekből) érdemes vásárolni?
Nemrégiben vettem egy W124 2.5TD sedan-t, és szeretném a kopó, használódó alkatrészeket minél eredetibb, jó minőségű alkatrészekkel pótolni (felújítani), ahogy szükség lesz rájuk.
Jobb első féknyereg légtelenítő csavar összeköt egy csővel a kuplung munkahenger légtelenítővel. Mindkét légtelenítő kinyit, és addig pumpálod a FÉK pedált, amíg már nem megy buborék a tartályba. Aztán elzárod a légtelenítőket, leveszed a csövet, és örülsz.
Ismételten segítséget szeretnék kérni. 200 D alsó munkahengerét nem tudom légteleníteni. Ez csak annak a munkahengernek a hibája lehet, vagy esetleg okozhatja más is?
Kb. 70 e kilométerrel ezelőtt szereltem bele egy új Sach márkájút.
Véleményt ill. tapasztalatot szeretnék kérni erről az olajról XADO 10W-40 SL/CI-4. Eddig Meguin-t 10W-40 diesel használtam, mostanában nem igazán találok és az helyett kellene valami normális olaj a 200d- be.
Köszi a vàlaszt ès tanàcsod. Amugy volt nekem amugy 190 2.5 TD ès egy 124-es 2.5 D 90 lovas dizelem is ugy 8 ève utoljàra. Màr 190--est nem akarok csak 124-est.
Jelenleg egy 250 D-t nèzegetek 1millio Ft-ig. Eddig 3 kocsit neztem meg, egyikről csak egy hajszàllal csusztam le.
Bàr most felbukkal a latókörömben egy 2.5 TD (126 le-s is).
Nem mindennapos hasznalatra kellene csak masodautonak a Honda Accordom melle.
második autónak keresek 124 dieselt, nem gyűjtői autót, hanem átlagosat, használhatót, megbízhatót. Melyik motorral javasoljátok? Nem sűrűn, de néha vontatnék is vele.
Tegnap majdnem megtudtam venni egy 200 D-t, de elvitték az orrom elöl.
Mire figyeljek? A küszöb a többségénél már szét van rohadva sajnos.
Ki kellene olvasni géppel,mert volt már olyan,hogy minden izzó világított látszatra,de a belső ellenállása már nem olyan volt mint amit az elektronika elvárt és beszólt rá.Csere után jó lett,de ezt csak géppel történő olvasáskor tudod meg,hogy melyik izzó van beírva hibának.
Ha már úgy is ez a téma, van ötleted, hogy miért világíthat az izzó jelző W124 200d-ben, ha biztosan minden izzó működik, és megfelelő Watt számú, nincs sehol led, nincs testzárlat, nincs oxidált lámpacsatlakozó vagy foglalat? Nem kell hozzá lámpát kapcsolni, mindíg világít. A múszerfalban minden más rendeltetés szerűen múködik.