Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

skurusa Creative Commons License 2020.09.15 0 0 14692

Sziasztok!

 

Féktárcsa/betét/folyadék cserén vagyunk túl, igaz nem 100%-ban...

 

Van egy beazonosíthatatlan cikkszámú alkatrész, ami a hátsó fékbetéteteket tartja a helyén. Jelenleg ez nincs benne, csak a stiftjei...

 

A szerelő a Bárdi/Unix/Láng + 2 másik céget is ráugrasztott, de érdemben - azon túl, hogy 12db "hasonlót" már leküldtek (már W140 S500-hoz valót is...)- még nem jutottak előbbre..

 

Mellékelem a korábban benne lévő "maradványt", az értékekekt ebből írtam mellé...

 

 

Alvázszám alapján sem jutottak többre... Eredetileg S124 300TD, de - szerelő elmondása alapján - a hátsó féktárcsája hűtött, így a féknyereg tuti nem az eredeti...

 

Valakinek valami tippje, honnan lehetne ilyet szerezni hozzá??

 

 

Flaci74 Creative Commons License 2020.09.11 0 0 14691

Kb. 10 hónapja te cseréltél benne egyet, a 4. hengerben. Amióta megvan az autó, mindig könnyen indult, de egy ideig az egyik henger nem indult be, te is porlasztóra gyanakodtál. Most ez a néhány másodperces dadogás már hosszabbra nyúlik. Nem ártana a porlasztókat megvizsgálni tél előtt, de nem akarom, hogy szétszedjék a motort teljesen.

Előzmény: csabais (14690)
csabais Creative Commons License 2020.09.10 0 0 14690

izzítógyertyák voltak már azóta cserélve?

Előzmény: Flaci74 (14689)
Flaci74 Creative Commons License 2020.09.10 0 0 14689

Sziasztok, adott egy 89-es 2.5 sima diesel. Indítás után az egyik henger miatt 30 mp-ig a motor egyenetlenül jár, később már alig érezhető a rángatás, tejesen bemelegedett motornál a probléma megszűnik. Szerintem az egyik porlasztóm megadta magát. A Facebook csopiban már kaptam egy törökbálinti elérhetőséget, akit felhívtam, és mindent meg akarna nézni a motoron, vezsteséget akar mérni, izzítást, porlasztókat, stb. Azt mondja, lehet a vége akár hengerfej felújítás is. Tudom, hogy a motoron más problémát is lehet találni, tehát ha szétkapja, akkor könnyen lehet sok mindenre rámutatni, hogy ez is rossz, az is rossz, stb. Viszont nagyon nem akarnám megbolygatni, mert ebben az állapotban használom kb. 10 éve, és azóta se rosszabb, se jobb nem lett. Olajat minimálisan eszi, de a szelep kicsit zajos, stb. Szóval csak úgy vállalja, ha kedvére ellenőrizhet benne bármit. Nem szeretném ezt, a szerelő egyébként nagyon szimpatikus volt, tisztelem a maximalista hozzáállását, de nem tudtok egy olyan szakit, aki csak a porlasztókat ellenőrizné le, hogy a téli időszakban már ne így indulna az autó? Emlékeim szerint régebben volt itt egy bejegyzés egy szakiról valahol kőbányán, aki hallásra megmondta melyik porlasztó a rossz, és azt javította, és nem szedte szét csavarokra a motort. Köszi a segítséget.

csabais Creative Commons License 2020.09.08 0 0 14688

Két szembe oldalon újjal feszítsd le.

Előzmény: MPeter7 (14687)
MPeter7 Creative Commons License 2020.09.07 0 0 14687

Sziasztok,

 

Van valami trükkje az első ülés hátlapját mozgató (kétállású) kerék eltávolításának?

Vagy egyszerűen csak le kell erővel húzni?

Próbáltam kisebb erővel lehúzni de nem jött, nem akartam nagyon feszegetni, nehogy eltörjön valami rögzítőfül rajta.

 

 

Az eladó hasonló kerekek hátulját nézve csak műanyag körmök tartják:

 

 

Üdv,

Péter

 

 

E250TD Creative Commons License 2020.09.01 0 0 14686

Van amit kapni újonnan, de első sorban jó állapotú bontottat érdemes keresni.

Az ebay-kleinanzeige-t javaslom, ott is általában vadászni kell hónapokig a jó vételt.

Előzmény: MPeter7 (14685)
MPeter7 Creative Commons License 2020.08.31 0 0 14685

Sziasztok,

Tudtok olyan boltot (boltokat) ajánlani (hazai vagy EU-s), ahol eredeti (új vagy jó állapotú használt), vagy jó minőségű utángyártott W124-es alkatrészeket árulnak megfizethető áron?

Mercedes márkaszervizeken keresztül (márkaszervizekből) érdemes vásárolni?

(gombok, kapcsolók, ablaktörlőmotor, üzemanyagszint mérő, (Hirschmann) antenna, tömítések, szűrők, elektronika, ....)

Nemrégiben vettem egy W124 2.5TD sedan-t, és szeretném a kopó, használódó alkatrészeket minél eredetibb, jó minőségű alkatrészekkel pótolni (felújítani), ahogy szükség lesz rájuk.

Üdv, Péter

 

Péter 72 Creative Commons License 2020.08.27 0 0 14684

Köszönöm az infót, kuplung működik!

csabais Creative Commons License 2020.08.24 0 0 14683

Próbáld a gyári leírás szerint!

 

 

Jobb első féknyereg légtelenítő csavar összeköt egy csővel a kuplung munkahenger légtelenítővel. Mindkét légtelenítő kinyit, és addig pumpálod a FÉK pedált, amíg már nem megy buborék a tartályba. Aztán elzárod a légtelenítőket, leveszed a csövet, és örülsz.

Előzmény: Péter 72 (14682)
Péter 72 Creative Commons License 2020.08.24 0 0 14682

Tisztelt Fórumozók!

Ismételten segítséget szeretnék kérni. 200 D alsó munkahengerét nem tudom légteleníteni. Ez csak annak a munkahengernek a hibája lehet, vagy esetleg okozhatja más is?

Kb. 70 e kilométerrel ezelőtt szereltem bele egy új Sach márkájút. 

Segítséget előre is köszönöm.

DNSZ Creative Commons License 2020.08.18 0 0 14681

Nekem van egy 2.5 TD-m, nagyon megbízható a konstrukció, azt csak ajánlani tudom. 
Jelenleg eladó, habár nem kombi... :) 

Előzmény: Accord75 (14679)
barnamb Creative Commons License 2020.07.30 0 0 14680

Ha csak a motorok közötti különbséget nézzük, én mindenképp a TD-re szavazok.

A szívó gyengébb, és jobban is kell pörgetned hogy menjen.

Előzmény: Accord75 (14679)
Accord75 Creative Commons License 2020.07.29 0 0 14679

Jelenleg a 2.5 TD 126 LE és a kicsit újabb 2.5 D 113 LE között vacilálok. Melyikkel érdemesebb venni kombi 124-est?

 

Péter 72 Creative Commons License 2020.07.29 0 0 14678

Tisztelt Fórumozók!

Véleményt ill. tapasztalatot szeretnék kérni erről az olajról XADO 10W-40 SL/CI-4. Eddig Meguin-t 10W-40 diesel használtam, mostanában nem igazán találok és az helyett kellene valami normális olaj a 200d- be.

Válaszokat előre is köszönöm.

Accord75 Creative Commons License 2020.07.26 0 0 14677

Köszi a vàlaszt ès  tanàcsod. Amugy volt nekem amugy 190 2.5 TD ès egy 124-es 2.5 D 90 lovas dizelem is ugy 8 ève utoljàra. Màr 190--est nem akarok  csak 124-est.

Jelenleg egy 250 D-t nèzegetek 1millio Ft-ig. Eddig 3 kocsit neztem meg, egyikről csak egy hajszàllal csusztam le.

Bàr most felbukkal a latókörömben egy 2.5 TD (126 le-s is).

Nem mindennapos hasznalatra kellene csak masodautonak a Honda Accordom melle. 

 

Előzmény: barnamb (14675)
Csaba12.3 Creative Commons License 2020.07.24 0 0 14676

Köszönöm a segítséget! Teszek be egy másikat, meglátjuk, hogy azzal megjavul-e.

Előzmény: E250TD (14672)
barnamb Creative Commons License 2020.07.24 0 0 14675

Szerintem egy szívó 300 dízel (legyen az OM603 vagy OM606) kimegy a világból, és még ereje is van (*) vontatni.

A millió alatti ársávban a nagy része 200D vagy 250D, a hat hengeres ritkább.

 

*értsd: a gyök kettőnél gyorsabb, de azért egyik sem versenyautó a mai autók ritmusához.

 

Mire figyelj? Rozsda...

Menet közben ne adjon ki semmi rendellenes zajt, a difije ne búgjon mint egy Ikarus.

Szerintem plusz pont ha van klíma, főleg ha működik is :)

Előzmény: Accord75 (14673)
Accord75 Creative Commons License 2020.07.24 0 0 14674

van egy 300 D merci, kéken füstöl kicsit. Mi baja lehet? Motorfelújításos vagy akkor is ilyen ha sokat állt?

Köszi

Accord75 Creative Commons License 2020.07.24 0 0 14673

Sziasztok!

 

második autónak keresek 124 dieselt, nem gyűjtői autót, hanem átlagosat, használhatót, megbízhatót. Melyik motorral javasoljátok? Nem sűrűn, de néha vontatnék is vele.

Tegnap majdnem megtudtam venni egy 200 D-t, de elvitték az orrom elöl.

Mire figyeljek? A küszöb a többségénél már szét van rohadva sajnos.

 

E250TD Creative Commons License 2020.07.24 0 0 14672

A biztosítékok mögött (le kell csavarozni a fedelet), a legnagyobb modul az. Valószínűleg nem fog könnyen kijönni :)

Ez még nem a kiolvasós korszak :)

 

Előzmény: Csaba12.3 (14670)
barbon1 Creative Commons License 2020.07.24 0 0 14671

Ki kellene olvasni géppel,mert volt már olyan,hogy minden izzó világított látszatra,de a belső ellenállása már nem olyan volt mint amit az elektronika elvárt és beszólt rá.Csere után jó lett,de ezt csak géppel történő olvasáskor tudod meg,hogy melyik izzó van beírva hibának.

Előzmény: Csaba12.3 (14670)
Csaba12.3 Creative Commons License 2020.07.23 0 0 14670

Más ötletem nekem sincs már. A modult merre keressem?

Előzmény: E250TD (14667)
Csaba12.3 Creative Commons License 2020.07.23 0 0 14669

A jármű összes izzója jó, az is amihez ki kell szállni, és az is amihez le kell hajolni. :-)

Előzmény: barbon1 (14666)
E250TD Creative Commons License 2020.07.22 0 0 14668

Ja bocs, ha mindig világít rögtön indítás után, az más. A féklámpa hibájára az első fékezés után kezd folyamatosan világítani.

Előzmény: E250TD (14667)
E250TD Creative Commons License 2020.07.22 0 0 14667

Olykor maga a modul is elromlik, de az elég ritka.
Esetleg ha kimaradt a hátsó rendszámtábla világítás?

Előzmény: Csaba12.3 (14665)
barbon1 Creative Commons License 2020.07.22 0 0 14666

Féklámpa ?

Előzmény: Csaba12.3 (14665)
Csaba12.3 Creative Commons License 2020.07.21 0 0 14665

Ha már úgy is ez a téma, van ötleted, hogy miért világíthat az izzó jelző W124 200d-ben, ha biztosan minden izzó működik, és megfelelő Watt számú, nincs sehol led, nincs testzárlat, nincs oxidált lámpacsatlakozó vagy foglalat? Nem kell hozzá lámpát kapcsolni, mindíg világít. A múszerfalban minden más rendeltetés szerűen múködik.

Előzmény: csabais (14664)
csabais Creative Commons License 2020.07.21 0 0 14664

Azért próbaképpen vegyél ki egy hátsó helyzetjelzőt, és próbáld le úgy, világít-e az izzó jelző!

Előzmény: obota668 (14663)
obota668 Creative Commons License 2020.07.21 0 0 14663

Soha nem volt szétszedve  a müszerfal((

Előzmény: csabais (14662)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!