Nu, akkor íme a személyes tapasztalat, régi vs. új. KOSSUTH vs. SZÁNTÓD. Utóbbi másfél-két hajóhossz előnnyel indult fentről. A zöreg határozottan nem tolta fullon, GPS 10-11 volt a max. Így is loptuk a távot, félvízen majdnem fej-fej. Aztán a SZÉCHENYI lentről indulása miatt további erőt kellett elvenni. Így érkeztünk meg fél hajó hajóhossz hátránnyal a mólófejben, és kötöttünk kb. koppra ugyanakkor, épp csak a rámpa nyitásával vártak, míg az másik rakományának egy része kiszáll. Hát így kell elképzelni a haladást. Ja, a Tihanyi utca full tele volt a négy pörgő egység ellenére is...
Nincs arról pontos tudomásom, hány olyan ember van itt ezen a topikon, aki saját hatáskörén belül disznófülű módon nagy gépteljesítményű motorhajót üzemeltet, de ha valaki magára ismer, akkor csak szeretném irányvonalazni, hogy ez a hajóbemutató-stílusú VÁGATLAN (!) videózás nagyon-nagyon belevájbol a feltörekvő jellemek közé.
Minden hajót így akarok látni.
Minden üzemelő hajót, mondjuk heti 2 alkalommal, műsorszórásban. Ha kell hozzá segítség, szóljatok.
"Ilyenkor a gyártónak kellett leszállítani a megrendelő hajó állomásáig ?"
Attól függ, hogy mi volt a szerződésben. Olyan paritás is van, hogy a hajó mellé lerakva, hogy a korlát fölött, hogy a fedélzere lerakva, hogy a megrendelőig. Stb.