Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lakijanos Creative Commons License 2015.03.18 0 0 15151

Renault Megane,ez lemaradt.

lakijanos Creative Commons License 2015.03.18 0 0 15150

Sziasztok!Eladó 1 pár első ködlámpa,vadonat új dobozában. jani75@vipmail.hu

re-volt Creative Commons License 2015.03.14 0 0 15149

Hali!

Van egy Clio II kishaszongépjárműm, 1.5 dCi motorral, 2003-as évjáratú. Azt vettem mostanában észre, mintha sokat fogyasztana a kocsi, mert az üzemanyag mutató elégé gyorsan szokott lefele menni. Voltam ma tankolni, és 35 litert tankoltam bele úgy, hogy a mutató már a pirosba volt, nem tudom, hogy a pirosba még általában mennyi gázolaj szokott lenni, de ha azt jól tudom akkor 50 literes a tartálya és az úgy egy kicsit mintha fúra lenne, részemről. Meg azt is észre vettem, hogy ha teli tankolom akkor totálisan fullt mutat, de mondjuk a következő beínditásnál, vagy gyújtás ráadásnál már lejeb van kb. egy csíkkal a mutató.

Erre valaki, valamit tud mondani?

Választ előre is köszönöm.

Üdv.

Isti62 Creative Commons License 2015.03.02 0 0 15148

 

 

Van 4 db carbon festett (merített) felnim eladó, méret: 5*114,3-18*7,5-ET47

 

Ára (4db) 150.000 Ft. Ha valakit érdekel, ide dobjon egy levelet: istvan@szekeres.co.hu

 

Itt meg lehet nézni: http://olx.hu/hirdetes/alufelni-18-carbon-festett-renault-ID3bJQn.html#81104c9932;promoted

Sanyi-ka Creative Commons License 2015.02.06 0 0 15147

https://plus.google.com/111112690326421022666/about?gl=hu&hl=hu

Előzmény: krisz2005 (15146)
krisz2005 Creative Commons License 2015.02.06 0 0 15146

Sziasztok ! Vanegy 2004-es espace IV. 2.2 dci. Probléma: amper szag az utastérben, azonnal megálltam és mindent kikapcsoltam. Motorháztető fel szaglászás nincs szag. Visszaültem indítottam a szag elmúlt de a ventillátorom megállt, lepárásodtam, iskolánál megálltam gyerekeket bevittem. Kijöttem indítás, ventillátor megy max fordulaton és nem állítható, így ment 3 napig aztán teljesen megállt, azóta nincs fűtés mert nincs ami behozza a levegőt. Az elektromos szerelőm kereste a resistort de ott nem találta ahol a többi renaultnál, így a javítás abbamaradt azt mondta majd utána néz, tudja valaki,  hogy hol találom a a fűtés ventilátorhoz tartozó resistort?

 

Tud esetleg ajánlani valaki egy olyan elektromos szerelőt aki ért is az espésekhez, mert én még nemigen találtam!

Lenne több elektromos problémám is, ( rádió kijelzése a műszaerfalra, tetőablak nem működik, motorok megvannak, állítólag valami vezérlőnek is kellene ott lenni, de ez csak tipp)

 

Üdv: mindenkinek köszi a segítséget

k.o.v.a.cas Creative Commons License 2015.01.23 0 0 15145

Szia! Talán kérdezd meg a Renault Thália oldalon. Nagyon készségesek a hozzáértő szakik. Ez az oldal szinte halott. Üdv. Jani.

Előzmény: taci11 (15144)
taci11 Creative Commons License 2015.01.17 0 0 15144

Sziasztok márkatársak. Mitől lehet, hogy 92-es Clionál a jobb hátsó futóműben a torziós rugó recseg mikor meglökdösöm az autót, vagy felemelem, néha pattan egy nagyot menet közben is ha nagyobb gödörbe belemegyek lassan? Lehet, vagy kell azt valahol zsírozni?

Más. Időnként gondol egyet és elkezd vibrálni villogni, vagy egyfolytában világítani a töléslámpa. Aztán gondol egyet s elalszik. Amikor világít, vagy vibrál a töltés akkor is megy, mert látom a fogyasztókon, hogy élénkebben világítanak, ha gázt adok mint alapjáraton. Mitől lehet ez a jelenség. valahol olvastam már másnál is, talán a Totalcarban.

Üdv Laci

zoz11 Creative Commons License 2015.01.15 0 0 15143

Üdv mindenkinek.

Egy Renault master 2,5 dci vel van olyan gondom, hogy nem indul. DF070es hibát ad rá a Clip, és narancssárgán villog. Merre lenne érdemes keresni a hibát?

Köszönöm előre is.

Üdv!

agocsjanos Creative Commons License 2014.12.13 0 0 15142

Sziasztok!

Hozzáértők segítségét kérem az alábbiak miatt: Egy Renault Grand Espace 2.2 dci-vel rendelkezem, 2001-es évjárat. Eddig az autó rendben működött, egészen addig, amíg a nyáron egy hibakód után szerelő javaslatára kicseréltettem az EGR szelepet egy állítólag gyári beszállító állítólag ebbe való termékére. Legalábbis a Renault szerviz ezt állította. Ezután kezdődtek a problémák. Az autó nem akart úgy menni, mint korábban. Teljesítményvesztést és fogyasztás emelkedést tapasztaltam. Majd kb. 1.000 km megtétele után egy elektromos hibajelet. A szakszervíz egyértelműen EGR szelep hibát adott meg, ezért garancián belül elvitték kivizsgálni a szelepet Németországba, ahonnan visszaadták két hónap múlva egy szakvéleménnyel, hogy hibátlan. Újra visszaszerelték az autóba, de szinte azonnal ( 10 km megtétele után) jelezte az elektromos hibát a komputer. Reklamációmra a szervíz - aki beszerelte az EGR-t - finoman elküldött a fenébe. Szóval maradt az autóban az EGR és lassan előjöttek a hibák. Minden indításnál jelzi az elektronika a hibát, de a kocsi megy, csak erőtlenebb továbbra is. Legújabb tapasztalat, hogy néha alulról gyorsításkor nem veszi fel a fordulatot, de aztán húz, mint ahogy kell neki. Mai tapasztalat, hogy ingadozik a hideg alapjárat és valami zúgást hallok a motortérből a motor jobb oldalán felül a fék szervóhengere környékén. Valami nagyobb baj megelőzés miatt szeretnék segítséget kérni, hogy mi is lehet a probléma, mivel a környékünkön nincs olyan szerelő aki ért is az ilyen autókhoz. Mindezt okozhatja az EGR ( olyan érzésem van, hogy nem ebbe a típusba való, de a Renault szervíz aki beszerelte ezt tagadja. Köszönöm.

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.01 0 0 15141

Próbáld a távirányítóval zárni, majd nyitni a kocsit.

Ha valamiért maga zárta be magát, vagy nyitás után nem ültél be és visszazárt akkor van ilyesmi védelem.

Ha ez sem akkor majd más segít, de gyere inkább a megane-s topicba.

Előzmény: Attila T (15140)
Attila T Creative Commons License 2014.12.01 0 0 15140

Sziasztok! 

 

Szeretném segítségeteket kérni!

 

Pár perce szerettem volna beindítani Megane Classic gépjárművemet, de amikor elfordítottam

a kulcsot, az immob elkezdett szaporán villogni, és az autót nem lehetett elindítani. A tartalék

kulccsal is ugyan ez a jelenség. Az aksi jó, a kocsi egyébként indulna. Reggel tettem le a járművet,

semmi baja nem volt. Azóta esik az eső. Beázhatott valami? Mi lehet a probléma? És a megoldás?

 

A válaszokat előre is köszönöm! 

leoncia Creative Commons License 2014.11.17 0 0 15139

Bocsánat, lemaradtak a képek:

 

leoncia Creative Commons License 2014.11.17 0 0 15138

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.

Van egy 2004 es Kangoonk ami 4x4 es.
Egyik napról a másikra a hátsó hajtás elment benne.

Szerelő szétszedte, azt mondta hogy a difi rendben van, viszont a difi és a kardán között van egy rész amiben elvileg lamellák vannak, szerinte ez a rossz mert megcsúcsik.

A kérdésem, hogy mi a neve ennek a darabnak, lehet-e javítani, ha igen hol tudnám megcsináltatni?
Vagy esetleg tudtok-e valahol olyan bontót ahol kaphatok ilyet.

Töltöttem fel 4 képet a kérdéses alkatrészről.

Üdv:
Gábor

Airbag. Creative Commons License 2014.11.16 0 0 15137

igen,még meg is csinálom neked....

tegyél már bele a saját kocsidba egy kis melot.....

Előzmény: Attila Szabó (15136)
Attila Szabó Creative Commons License 2014.11.16 0 0 15136

Köszi. Lehetne kicsit részletesebben.

Előzmény: Airbag. (15135)
Airbag. Creative Commons License 2014.11.16 0 0 15135

Üdv

emlékeim szerint a váltó szoknya alatt szakadt le a bowden feje...

elöl a box felé néz a müanyag tartó...

 

Előzmény: Attila Szabó (15134)
Attila Szabó Creative Commons License 2014.11.16 0 0 15134

Sziasztok.

Segítség kellene Renault 19-hez. Nem lehet hátramenetbe kapcsolni s állítólag bovden hibáról van szó.

Találkozott már valaki ilyennel s mit lehet csinálni. Elég a bovdent cserélni vagy szét kell szedni az egészet?

Vagy csak az egészet kell cserélni

Előre is köszi.

stoffi55 Creative Commons License 2014.11.04 0 0 15133

Sziasztok

 

Megane 3-asom van usb csatlakozót szeretnék beépítteni utolag.

Lehetséges?

Van tippetek?

Kb mennyi az ár

köszi

csaba123 Creative Commons License 2014.11.04 0 0 15132

Korábban azt gondoltam, hogy radiátor hiba az tipikusan az eltömődés, mondjuk vízkő miatt (bár normálisan karbantartott autó esetében a fagyálló miatt ezt sosem értettem). A kilyukadásra nem gondoltam sosem. Mitől lyukadna ki (a beleálló csavarhúzótól eltekintve)?
Ez az elválasztó lemezke átlyukadás még végképp nem jutott eszembe (mondjuk ehhez tudnom kellett volna, hogy hogyan is van ez felépítve). Azt gondoltam a radiátor az egy csőkígyó (plusz a hőleadást segítő lemezek) vagy több párhuzamos csőkígyő uniója.

Előzmény: csaba123 (15131)
csaba123 Creative Commons License 2014.11.03 0 0 15131

Kösz!

Eleinte amikor átmostam, akkor nagyon nehezen kezdett el átfolyni rajta a víz, de szép lassan kimosta. Sok kosz jött ki belőle. Utóbbi időben (1-2-3 éve) pedig könnyen ment az átmosás, cserébe alig lett jobb. Gondoltam nincs annyi kosza rendszerben, így nem is gyűlt össze annyi kosz a radiátorban. Ehhez a leíráshoz teljesen passzol, amit írsz. Lehet, hogy nem is kevesebb a kosz (sokkal)? És az átmosás sem átmosás?

Az autó még gázosított is, de gondolom ennek nem sok köze van hozzá, mert a beszerelés után nem tapasztaltam problémát a fűtéssel.

A kimosott fémes homokszerű anyag gondolom a korrozió eredménye.

Már gyanakodtam a levegőterelő lemezre is. Azaz, hogy nem jól zárja el a hideg levegő útját és túl sok hideg levegővel keveredik a meleg levegő. De ezt nem sikerült igazolni.

Ezek szerint a radiátor csere lehet csak a megoldás. Kösz!

Előzmény: Törölt nick (15130)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.03 0 0 15130

Sajnos tipikusan radiátor hiba.

A be és kilépő oldalt egy lap választja el egymástól, hogy a víz kénytelen legyen átmenni az egész radiátor testen.

Ha ez a határoló sérül, akkor a forró víz anélkül, hogy a lamellákig eljutna vissza is pörög a kimenő ágon.

Sérülhet durva mosástól, vagy korróziótól.

Sajnos a csere a megoldás. :(

Előzmény: csaba123 (15129)
csaba123 Creative Commons License 2014.11.03 0 0 15129

Sziasztok!

Laguna (1)-mban évről-évre egyre rosszabb a fűtés. Minden évben kiszedem ősszel és kimosom belőle a szmötyit. Eleinte sok "fémes-homokos" szmötyi jött ki és a fűtés is jobb lett, de az utóbbi pár évben alig jött ki belőle valami kosz és a fűtés is alig lett jobb. A radiátorhoz menő csövek melegek, szinte égeti a kezem ha csak megtapintom, de a befújt levegő nem forró. Meg nem fagyunk az autóban, de -10 fokban nem tudom hogyan fog helytállni. Azt tudom, hogy kb 5 éve a -10 fok nem volt gond a kifűtésben, de mostanság 0 fokban is elég gyenge a teljesítménye.

Az autó sokat futott már és bizonyosan sok alkatrésze elhasználódodott már, de mégis mi lehet a baja?

 

Lehet, hogy fűtőradiátort kellene cseréni?

Potyára nem akarok ilyet venni.

 

Valakinek van ilyen irányú tapasztalata?

 

Kösz! Csaba

Kedv Creative Commons License 2014.10.27 0 0 15128

Sziasztok!

 

Köszönöm a válaszokat! Vásárlás előtti átnézéshez tudtok ajánlani scenic -hez értő, műszerezettséggel rendelkező pesti vagy hozzá közeli szerelőt? Vagy elegendő egy márkaszervizes átnézés?

 

Köszönettel: Gábor

hul Creative Commons License 2014.10.26 0 0 15127

Még annyit, hogy hozzáértővel szabad csak használt autót venni. Az előélet jó szervízben kiolvasható, megéri egy okmányolt átvizsgálást megfizetni! A kopogás is érdekes lehet, de a vezérlés cseréje méginkább, szíjas ugyanis. Ennek elmulasztása tönkreteszi a motort, ha elszakad a bordásszíj. Húzós, mindent kell cserélni és nem érdemes megvárni a gyári periódust. A gyár optimista... A szíj gyártók 40 ezerrel kevesebbet javasolnak, ők tudják. Az eladó meséje egy dolog, ha van szla, az már jobb, km óra állással. Szóval lutri, de ne spórold meg, ugymond, mert esetleg sokkal több lehet a tervezettnél...

Előzmény: hul (15125)
Airbag. Creative Commons License 2014.10.26 0 0 15126

Üdv.

-elsö sárvédök a küszöbnél

-hátsók az iveknél.

-váltóolajfolyás alul a rudazatnál

és a motormosás,-az nagyon sok problémát okoz később

Előzmény: Kedv (15124)
hul Creative Commons License 2014.10.26 0 0 15125

Ha az 1,6-os benzinmotorról van szó,akkor a gyújtótrafó jut eszembe... Volt ugyanis egy ilyen autóm, mindenféle jó dolgot tudok mondani róla, kivéve ezt. 3x lettek cserélve a trafók, ezek hengerenként egy egységek, a mese szerint párban kell cserélni és egy pár az ötvenest közelítette - akkoriban. Megmagyaràzták a párban csere indokoltságát, de nem volt igaz, lehet egyesével is, nem probléma. A lényeg, hogy nem szabad áztatni mosással, és cserélni a gyári beszállító helyett japán Denso tipussal érdemes. Tanácsra vettem a bontóban 4 db-ot és nyolcvanezer kmt mentek hibátlanul, persze lehet többet bírt, nem tudom, mert azután adtam el az autót. Már magam cseréltem, érdekes torx csavarok és nem lehet simán hozzáférni, de hát... francia:-)

A másik, hogy az autó szélérzékeny, nagyon szokatlan, de úton van ő, csak elsőre ijesztő, ha nem tudod. Ezenkívül kb.150 körül, legalábbis nekem, sírtak a tükrök.

Kíváló autóm volt, az első egyterű, jó volt és lehetett szeretni, más probl. nem volt vele.

(persze olaj, fékek stb. Kopó dolgok,egy pár lengéscsillapító előfordult)

Előzmény: Kedv (15124)
Kedv Creative Commons License 2014.10.26 0 0 15124

Sziasztok!

 

Kis segítséget ill. tapasztalatokat kérném.Scenic -ről van szó 2000 utáni ráncvarrott kivitel. Mire kell odafigyelni ennél a típusnál, az 1,6-os motornál? Automata váltó mennyire strapabíró? Használt autó vásárlásnál milyen jelenségekre (olajfolyás, kopogás stb) kell odafigyelni? A km -ert csak a km órában rögzíti vagy máshonnan is kiolvasható a - valóshoz talán közelebb álló - km? A karosszéria hol hajlamos rohadásra?

 

Előre is köszönettel: Gábor

Leslee66 Creative Commons License 2014.10.22 0 0 15123

Üdv. Mindenki!

 

Segítséget szeretnék kérni a topiklakóktól ... Keresek egy felhasználót, itt is kommentelt párat ... ezüstgolyó a fh. neve nem kérem az elérhetőségét, de kérem aki esetleg ismeri látta tudja értesítse, kérem nézzen be az MMSK-ra és keresse Dreamfactory-t vagy engem.

 

Köszönettel: Leslee66

Goda Bálint Creative Commons License 2014.09.29 0 0 15122

Üdv ! Kérdezném ! Tudja e valaki ,hogy miként kell leszerelni a Renault Megan autóról a ködlámpa üvegrészét ? belül egy fénytörő foncsor van ! szeretném megszüntetni ,de nem férek bele a ködlámpa belsejébe ! ha volna bármilyen megoldás ? azt szívesen venném ! Köszönöm ! T. G. Bálint

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!