Keresés

Részletes keresés

amatőr Creative Commons License 2018.06.15 0 0 192828

...hát és holnap nem lesz szülinapi futás?! :) 

Spenót, én voltam legjobban meglepve, hogy semmi edzéssel, illetve alig futással ez jött ki tegnap. 12 km-re jó a smartfitnesz, ebből ez következik. :) 

Előzmény: Mr Long (192827)
Mr Long Creative Commons License 2018.06.15 -13 0 192827

Majdnem megnyerted ma, de kepes voltam kikelni az agybol es amator szulinapo futasa utan ismet zuztam a szigeten. Kicsit osszecsusztak igy a napok, de mar nem hagyhatom, hogy visszaessen a heti km szam, mert elpuhulok...

 

O/O sajna olyat nem kinal fel a garmin, pedig jo lenne. Ezentul probalok minden hetvegen eljutni terepre. Szerencsere egyik cimbim kitalalta jon velem, ha megyek, igy motivacio is van, mert jokat dumalunk futas kozben. 

Előzmény: Spenót (192826)
Spenót Creative Commons License 2018.06.15 0 0 192826

Pont ezért lettél kihagyva és pont ezért lett lépésszámra kihegyezve, amiből nem. :) 

Egyébként tök büszke vagyok magamra, hogy nyertem azt a hetet.  ;) 

Remélem, 1-2 év és távra is versenyképes leszek.

Előzmény: O/O (192824)
budai10 Creative Commons License 2018.06.15 0 0 192825

Látod is azokat a bolhákat pl rövidnadrágban felugrálnak a lábadra?Rosszabb esetben ágyipoloska lesz az és nem bolha.

Előzmény: O/O (192823)
O/O Creative Commons License 2018.06.15 0 0 192824

Semmi komoly, de én edzésnek bármelyik nap futok annyit, mint ti egy héten! Hú, most ez kicsit durva volt, de sértve vagyok a kihagyás miatt :)

Előzmény: Spenót (192821)
O/O Creative Commons License 2018.06.15 0 0 192823

Ugyan ez szokott lenni nekem is! Nyújtani kell sokat a talp, boka lábszár inait, izmait. Nekem most ez megy, mert kiderült, hogy nem (csak) bőnye, hanem kezdődő kis sarkantyúm is lett, amire jobban kell figyelnem. Közben Romániából a kocsiba behurcolt és azóta ott éldegélő bolhák szétrágták a bokámat, úgy néz ki, mintha 2 oroszlán rágta volna naphosszat, szóval most attól is merev a bokám, remélem valami csoda vegyület van a nyálukban, amitől 2:30-as ezreket fogok tudni futni. :)

Előzmény: Csempa (192810)
Spenót Creative Commons License 2018.06.15 0 0 192822

Szerintem ne bőszítsd fel! :) 

Előzmény: Mr Long (192817)
Spenót Creative Commons License 2018.06.15 0 0 192821

Miért? Mi lesz a jövő héten?

Előzmény: Mr Long (192816)
O/O Creative Commons License 2018.06.15 0 0 192820

Csütörtökön már nem volt kedvem :), meg azt gondoltam ezen a héten lesz a szintes, amiről szó volt. Egy olyan tetszene! majd jövő hétre csináljunk egy szinteset és meglátjuk mire megyünk egymással :)

 

Előzmény: Mr Long (192817)
Szajrés Creative Commons License 2018.06.15 0 0 192819

Nekem is az achileszem a leg gyengébb pontom. Nomen est omen. Viszont a derekam határozottan jobb mióta futogatok.

Előzmény: Ermak (192818)
Ermak Creative Commons License 2018.06.15 0 0 192818

Nekem az első 10 m-en van némi robotmozgás pár éve.

A rendszeres futás valamennyit javított vagy inkább változtatott rajta: előtte talán inkább a vádli volt merev (valamennyire napközben is), most a sarkat-Achillest érzem érzékenynek/merevnek.

Előzmény: Szajrés (192815)
Mr Long Creative Commons License 2018.06.15 -13 0 192817

O/O rád várunk a heti kihívásban! A sírás ment, de csatlakozni már nem mersz!!! :DDDDD

Mr Long Creative Commons License 2018.06.15 -13 0 192816

A héten és a jövő héten nem kellene erőltetned ezt a reggeli tornát, if you know what i mean :D

Előzmény: Spenót (192814)
Szajrés Creative Commons License 2018.06.15 0 0 192815

Nekem minden reggel a ház tulsó végében lévő fürdőszobáig robot járás játszik. Visszafelé már gördülékenyebb a dolog. Az évek meg a kilométerek, meg gyanítom a pajzsmirigy hiánya. Szerintem így volt míg nem futottam is.

Spenót Creative Commons License 2018.06.15 0 0 192814

Nekem az achilles/boka merevség mindennapos volt. Amikor gyógytornászhoz jártam, ő mondta, hogy mielőtt kilépek az ágyból, jó alaposan tornáztassam meg. Lehet, hogy most is merev, de nemtom, mert azzal kezdem a napot, hogy tornáztatom.

Előzmény: Csempa (192810)
Pinyo Creative Commons License 2018.06.15 0 0 192813

Sose tudtam, mire való a zokni valójában :)

Előzmény: Csempa (192812)
Csempa Creative Commons License 2018.06.15 0 0 192812

Nem fog, mert mindig egy zoknival rögzítem az alsó lábszáramhoz.

Előzmény: Pinyo (192811)
Pinyo Creative Commons License 2018.06.15 0 0 192811

Valószínűleg le fog esni.

Előzmény: Csempa (192810)
Csempa Creative Commons License 2018.06.15 0 0 192810

Az álmoskönyvetek szerint a reggeli bokamerevség mit jelent?

 

Nehezen járódik be a bokám reggelente, inkább izomín, mint ízület gond lehet. Viszont lábujjhegyen járva nincs vele gondom (de nem akarok életem végéig lábujjhegyen járni!!!). Kb 2 hete kezdődött, kicsit zavaró, és egy kicsit aggasztó. Van ötlet?

gurtnis Creative Commons License 2018.06.15 0 0 192809

Télen próbáld! Lemegy az akár 95-re is! :)

Előzmény: Pinyo (192807)
gurtnis Creative Commons License 2018.06.15 0 0 192808

Ma nem futok. Felborult a megszokott heti edzésterv. Nem tudok mit kezdeni a mai szabadidőmmel. Persze lehetne, nyújtani, hengerezni és hasonló f@szságokat  kellemes dolgokat csinálni, de ilyenekre még mindig nem tudom rávenni magamat.  

Előzmény: amatőr (192805)
Pinyo Creative Commons License 2018.06.15 0 0 192807

Tegnap, miután a Garminom fél órával az indulás után téglává fagyott (na jó, féltéglává mert újra lehetett indítani), átváltottam laza üzemmódba és azzal játszottam, hogy levigyem a pulzust. Az utolsó pár kilométerre 100 alá küldtem be, ezek már bőven hat percen kívüli tempóra sikerültek. Pár hete már csináltam egy ilyen kísérletet, de ott még 7 percen kívül voltam. Rengeteget erősödtem, úgy látszik :)

Spenót Creative Commons License 2018.06.14 0 0 192806

Nyomatékosan kérlek, hogy ne fuss ilyen pulzussal 6 percesnél gyorsabbat vagy legalább hallgass róla. Elintézem, hogy alkotmányellenes legyen ilyet tenni! ;) 

Előzmény: amatőr (192805)
amatőr Creative Commons License 2018.06.14 0 0 192805

Sziasztok, ide a futók járnak? :) 
Kicsit megakadt nálam a maraton projekt, 11 napig nulla futás volt, na de hát ez az év eleddig sem a tervszerűségről, edzéstervről szólt. Ma este viszont egy nagyon kellemes futás jött össze, úgy látszik, a 19 fok szárnyakat adott, hiszen 12 km, 5:42-es átlagtempó, 138-as átlagpulzus, a végén az egy perces recovery 58 lett, szóval új edzésterv körvonalazódik. :)
12 km előtt 11 nap kihagyás, félmaraton előtt 20 nap, maraton előtt...?! :) 

Szajrés Creative Commons License 2018.06.14 0 0 192804

Azért annyira nem volt hirtelen az a sprint, kellett tolnom vagy 2-300 métert és már a fülemen is levegőt vettem volna, mire az a 181 kiesett. :-) Utána sétáltam is 10-15 másodpercet mire folytatni tudtam a futást, szóval akkor javítom 181re a maxot. Így sem fogok kilépni a cardio zónából, legalábbis zizeg az óra a kezemen, ha mégis (135-145-re állítottam).

Előzmény: rrroka (192801)
Spenót Creative Commons License 2018.06.14 0 0 192803

Na, egyedül már nem is tudsz elbánni velem? ;) 

 

Előzmény: Mr Long (192802)
Mr Long Creative Commons License 2018.06.14 -13 0 192802

Meghívtalak :)

Előzmény: O/O (192796)
rrroka Creative Commons License 2018.06.14 0 0 192801

A hirtelen sprintben simán eléred pillanatokra (kiugrás szerűen) a maxot, szóval inkább a 181-el számolj, mint 186-al. nekem is hajtja a hiúságom, hogy 185 fölé emeljem, de hidd el, jobb ha a realitásoknál maradunk. az az öt ütés jelenheti azt, hogy pont fekete lyukba megy egy-egy lendületes, jóleső futás, szóval inkább legyen kicsit döcögősebb.

Előzmény: Szajrés (192797)
Spenót Creative Commons License 2018.06.14 0 0 192800

Long csak velem mer kekeckedni. Nem tehetek róla. ;) 

Előzmény: O/O (192796)
Szajrés Creative Commons License 2018.06.14 0 0 192799

Bár, ha ezek a százalékok az adott zóna kezdetét jelölik... :-)

Előzmény: Szajrés (192798)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!