Egy olyan kérdésem lenne, hogy nekem az első képen szereplő rakoncáim vannak, viszont én a második képen szereplő rakoncákból szeretnék vásárolni mahagóni barna színben. Esetleg tudja valaki, hogy a ROCO forgalmaz-e ilyet és ha igen akkor milyen cikkszámon fut? A válaszokat előre is köszönöm!:)
Még annyi, hogy én csak az AnyRail pályatervezőt ismerem, de az pl. ismeri ezt a vágányrendszert is, abból is ki lehet puskázni talán a geometriát, ha valami adat hiányzik.
én nem emlékszem, hogy külön neve lett volna, csak a Roco Line volt külön névvel megkülönböztetve a régi rendszertől amikor megjelent.
Innen le tudod tölteni a 1980/81-es katalógust abban a 61-67 oldalakon megtalálod a sínek és kitérők típusát és geometriáját, itt Roco-Norm-Gleissystem-nek hívják:
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Többször láttam, hogy a Brawanak vannak BASIC, illetve BASIC+ modelljei. Mi a különbség eközött a kettő között? A válaszokat előre is köszönöm!:)
Sziasztok! Lenne olyan modellező Pécs környékén, aki tudna segíteni beüzemelni egy analóg terepasztalt egy elektromos témában kezdő modellezőnek? Egy barátnak keresek segítséget... A címem publikus! Bálint
55 millio font osszbevetel es 5.9 millio veszteseg, ami massziv csalodas mert a tavalyi nyereseg utan meg tobbet vartak.
Nyakukon van egy raktar- tobblet.
Ugy tunik kifulladt a covid okozta eladasi euforia es a csaladok megalltak kolteni a hobbira. Hallottam hogy egy csomoan visszamondtak az elorendelest. Raadasul a Hornby kesik a behirdetett ujdonsagokkal is.
Sziasztok! Biztos volt már kérdés, de nem találom a választ sehol. A Fuggerth V43 ha jól tudom hossztorzított (erre utal a Piko V43-mal való összehasonlítás, ugyanis nemcsak a főkeret hossza tér el a két modell közt), melyek a torzított elemek? Jól gondolom, hogy a fülkeajtó és a fülke oldalablak?
A BB-9004 áramszedőjének cseréje 250km/h-s sebességnél történt meg, mivel az addig használt áramszedő állapota annyira megromlott, hogy a vonóerő hirtelen megszűnt, a forgóváz elkezdett úgy szitálni, hogy több tíz méteren megegyengette a pályát is. A másik áramszedő felengedése után tudtak a vonattal tovább gyorsítani, amik a sebességrekord után így néztek ki:
Az A.C.M.E. ezévi katalógusában szerepelt a szlovák államvasutak (ZSSK) 350-es sorozatú megjelöléssel rendelmező gorilla kakadu festésben. Tudna valaki kérem adni pár infót a jelenlegi állapotáról? (A Báthory EC élére kéne)
Előre is köszönöm a választ további pihentető vasárnapot kívánok mindenkinek!
Eladó HO mozdonyhoz és kocsikhoz is keresek gyűjtővitrint/Clear Display Case/. Nem kell hogy új legyen. Akinek van esetleg eladó, kérem írjon a részletek miatt: norbert.balint3@yahoo.com
Új gyártású nem volt a kezemben sose, de a tizenévvel ezelőttieken közvetlenül a sínszálból kiálló tüskére van forrasztva a vezeték, pákával pár másodperces művelet leszedni.
A TGV Atlantique áramszedője a rekord futása alatt folyamatosan szikrázott. A vonatból kamerával figyelték az áramszedőt, biztosan látták ezt, de hagyták a vonatot futni.
Talán vastagabb volt a munkavezeték? Vagy, a nagy sebesség miatt az ív hőhatása hosszabb vezetékdarabon oszlott el? Induláskor egy nehéz tehervonat mozdonya egy vezetékponton vesz fel nagy áramot. De ez csak okoskodás.
Az 1500V DC-vel működő francia mozdonyok sokkal több áramot vettek fel (tízszer annyit). Mégis, a híres 331km/h világrekord során egy szedővel indultak. Aztán cseréltek. Állítólag azért kellett 331-nél leállítani a gyorsulást, mert a felettük kísérő repülőgépről távcsővel látták, hogy a szedő palettája fehéren izzik. Akkor a mozdony több, mint 10000kW-ot vett fel, tehát több, mint 6000 Ampert (a feszültséget a kísérlethez kicsit megemelték).