Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hegyes.marci Creative Commons License 2017.07.09 0 0 221380

Üdv! 

Valakinél rozsda és horpadás mentes tetőablak nem lapul ?
Pest megye és vonzás körzete előnyben!

oooo328 Creative Commons License 2017.07.05 0 0 221379

PL a 328i feliratot levettem OT-re, es visszakerult a 325e... igy a rendszamok is maskepp alakultak mert regen 324 es 328 vegu volt, most 69-24 es 69-25, mert semmilyen X3-24 ill 25 nem volt a kozponti okmanyirodaban... majd 1-2ev mulva at kell rendszamoztatni :)

 

Előzmény: cezet_IS (221375)
DonIsu Creative Commons License 2017.07.05 0 0 221378

Ennyi! Köszi! :-)

Végre nem érzem magam egyedül ezzel.

 

OT: Az autódat meglátva szerintem egyértelmű, hogy jóval inkább rendben van, mint nem.

Előzmény: oooo328 (221377)
oooo328 Creative Commons License 2017.07.04 0 1 221377

Eretnekseg vagy sem, a dizel hangja turboval sokkal jobban tetszik mint az m20. Ennek van valami doxa-ora feelingje ahogyan ketyeg.. Alig hallgatok radiot, mig az M20ban allandoan.. Magamnak is nehezen vallom be h nagyobb a szerelem a dizellel:)

Előzmény: pyf (221374)
cezet_IS Creative Commons License 2017.07.04 0 0 221375

Jó látni, olvasni, hogy ilyen őszintén beszélsz róla, hogy az autóid annak ellenére, hogy patika esztétikai állapottal bírnak nem típus tiszták.

Szerintem az OT-csapatnál is van annyi rugalmasság, hogy nem okvetlen a totál gyári állapotot nézik, hanem arra törekednek, hogy olyan autón lehessen csak OT-rendszám, amit egy szemlélődő olyannak lát, mint amikor nyolcvanikszben legördült a müncheni gyártósor végéről és ennek mindkét autód tökéletesen megfelel.

Nincs rozsda, nagyfelni, nagykidörgő, ültetés...stb. ezek felett biztos nem hunynának szemet és ez jól is van így.

Bár itt a dízelről van szó, de a 328 sem látszik kívülről, sőt az még nyitott motorháztetővel sem! ;)

Előzmény: oooo328 (221373)
pyf Creative Commons License 2017.07.04 0 1 221374

Aha. Ez azért annyira nem hangzik ijesztően.

 

Nagyon guszta ez az M21. Ilyen szépet utoljára 2000 környékén láttam.

Lehet, hogy eretnekség a dízelmotor az E30-ban, de szerintem ez hülyeség. Ez a motor is tud harapni, és hangja miatt sincs szégyenkeznivalója...

Előzmény: oooo328 (221373)
oooo328 Creative Commons License 2017.07.03 0 2 221373

Vittem magammal hasznalati utmutatot, azaz Betriebsanleitung-ot (bar van belole magyar nyelvum is, csak az hivatalosan csak a muanyagos idejeben jelent meg), de semmit nem kertek. Egy ember volt a kozlekedesi muzeumtol, egy az NKHtol es egy az autoklubtol. A mavamsz nem kepviseltette magat a muzealis minositesen. Az en velemenyem h ezek a dokumentaciorol szolo dolgok csak akkor kellenek ha vmi egyedi, ritka autorol van szo. Egy e30 eseteben ez nem volt kerdes ugy latszik. Meg se emeltek a kocsit, pedig heteket dolgoztam az aljan (az egyiknek, mert a masik az meg nem ment esoben miota reastautralva volt), hogy ne kossenek bele. Elotte mondta vki h felniket belulrol is takaritsam le mert abba szeretnek belekotni... egy szo mint szaz nem volt nagyon mibe belekotni esztetikailag es muszakilag se, de egy e30 specialista mind alul, mind kivul, mind belul es mind a motorterben is talalt volna boven temat arra vonatkozolag h mi miert es hogyan. Persze a legtobb dolog tipusazonos max nem kromos hanem muanyagosbol valo cucc, de van olyan aminek semmi koze a kocsihoz, sot egy dolognak meg a BMWhez sem (Eberspacher allofutes). Ott bujik a kiegyenlito tartaly es a intensivreinigung tartalya alatt.. (kep regi azota mar nem elektromos adagolo van, igy meg a tempomat is eltakarja)

 

Előzmény: pyf (221372)
pyf Creative Commons License 2017.07.03 0 1 221372

Még nem láttam OT-s E30-at, az első :-)

 

Köszönöm a válaszod.

 

Nemrég olvasgattam a mavamsz és hasonlók honlapjait, ahol műszaki dokumentációkat, alkatrészkatalógusokat, meg ilyeneket emlegetnek folyton. Ez utóbbinak ott vannak az online ETK-k, de mi a fenét értenek műszaki dokumentáció alatt? Te vittél oda bármilyen kiegészítő papírokat, vagy azokat is elfújta a hátszél? :-D

 

Előzmény: oooo328 (221367)
oooo328 Creative Commons License 2017.07.03 0 1 221371

akkor 2020ban vihetjuk legkorábban 

Előzmény: e30nick (221370)
e30nick Creative Commons License 2017.07.03 0 0 221370

vagy majd fujsz nekem hatszelet :) messze van az meg, 2019 szeptemberben tolti a 30-at

Előzmény: oooo328 (221369)
oooo328 Creative Commons License 2017.07.03 0 1 221369

nekem mindket kromoson touring kuszob van... nem szoltak.. sot a motor is szinterezve van.. es meg sorolhatnam.. igaz en hatszellel mentem oda, de akkor se foglalkoznak vele ha jossz normal szelcsendben.. 

Előzmény: e30nick (221368)
e30nick Creative Commons License 2017.07.03 0 0 221368

Nem fog leolvadni, hanem alarozsdasodik majd es ledobja pikkelyekben. Viszont amennyit ez az auto futni fog nem valoszinu, hogy ez valaha megtortenik. Nade az ot-nel pl nem problema, hogy szinterezett a kipuff? Az mar tokre nem gyari. En olyanokon izgulok, hogy a 16i-ben hatul van az akksi, van benne nagy board, touring kuszob van rajta, meg ilyenek. Egyik se volt gyarilag. Arrol most nem beszelek, hogy egy rozsdakupac az egesz, mert azt majd szeretnem jovo ilyenkor megorvosolni.

Előzmény: oooo328 (221366)
oooo328 Creative Commons License 2017.07.02 0 1 221367

Lemaradtak a kepek....

oooo328 Creative Commons License 2017.07.02 0 0 221366

Nekem semmi szivas nem volt benne, bar hozzateszem van boven mibe belekotni a kocsiba ha vki ertene hozza. Azt hiszem ezt a reszet nem irom le, mert aki tudja a szabalyokat, az tisztaban van vele h meg masik felnit se tehetsz fel a kocsira mint amivel megkaptad a muzealis minositest. Ha megteszed es vki ezt jelenti a MAVAMSZnak akkor bekerhetik a kocsit es visszavonjak a minositest. Szoval ez egy motorcsere eseten gondolj bele milyen szivas:) Emiatt pl vissza kellett alakitanom az egyik kocsit turbo dieselrol szivora.. ehhez szivosor le, kipufogo csonktol turbo le, es egy komplett kipu install:) Meg persze ledugozni a blokkon a lyukakat. Otevente meg vallalhato is lenne, ha bevallalod a rizikot... Errol jut eszembe ha mar kipufogo akkor viszont csinaljuk meg rendesen: 550fokig hoallo szinter.. kivancsi leszek mikor olvad le

 

 

Előzmény: pyf (221365)
pyf Creative Commons License 2017.06.30 0 0 221365

Mi a szívás az OT minősítéssel? 

 

Látni néha olyan OT-s kocsikat utcán vagy találkozókon, amiknek az állaga, hát hogy is mondjam, hagy maga  után némi kívánnivalót. Szóval nehéz elhinni, hogy ezekkel a horpadásokkal, rozsdásodásokkal átmehetett a vizsgán. És akkor ott vannak még a sosem volt kivitelek: átalakítva tárcsafékesre, pedig soha nem gyártották olyannal, stb, stb...  (Értem ezt úgy általában az OT rendszámos kocsikra)

 

Ugyanakkor hallani azt is, hogy minden apróságba belekötnek, akkor is, ha nincs igazuk, így aztán tök bizonytalan az egész.

 

Én nem értek hozzá, bár hamarosan elgondolkodhatok rajta, mert jövőre betölti a gép a 30-at. De ha ti ennyire tájékozottak vagytok, áruljátok már el kérlek, hogy mi a szívás ebben a folyamatban? 

 

Wineiel Creative Commons License 2017.06.30 0 0 221364

A legnagyobb előny: baleset estén a biztosító nem avultat, gyári új alkatrészekkel számol.

Előzmény: oooo328 (221362)
petrolhead Creative Commons License 2017.06.30 0 0 221363

ezen kivul van 10 eves nemzetkozi minosites is. kb. 320€, lehet szamolgatni mennyire jon ki egy evre. azon felul, amit oooo irt, ott van a kgfb, ami szinten joval olcsobb.
es amibe nagyon kevesen gondolnak bele, mert nem tortent meg veluk: ha telibe veri valami vadbarom az autodat az utakon, akkor 200-250eFt feletti kar eseten nem minositik gazdasagi totalkarra! ott is mas a matek OT eseten!

"mire odaig eljut az ember h ezt megszerezze mar az a keves elony nem sokat szamit"

ez nagyban fugg attol, hogy milyen alapod van, meg persze burokracia ott is kemenyen megvan sajnos. gondolom ez is benne van ebben a mondatban.
egy olyan auto, mint droszie, nem igenyel tetemes raforditast, inkabb csak utanajarast. szoval nem is ertem miert odzkodik tole folyton, foleg ilyen hosszutavu E30-ban gondolkodas mellett.

az, hogy felkerul egy kivulrol is lathato megkulonbozteto jelzes az autora, az engem a legkevesbe motivalna, van akit meg talan csak ez...
de aki szereti tomni az allam es a biztositok zsebeit a semmiert, annak valoban nem valo.

oooo328 Creative Commons License 2017.06.30 0 1 221362

En most minositettem mindket automat majusban. Valojaban az OT rendszam bir par elonnyel, de mire odaig eljut az ember h ezt megszerezze mar az a keves elony nem sokat szamit : nincs sulyado, nincs kornyezetvedelmi felulvizsgalat, es 5 evente kell muszaki vizsgara vinni, de minden muszaki elott kell egy uj muzealis minosites.

 

Ami az OT elonye h a rendszambol is latszik h "minositett muzealis jarmu". Hozzateszem amennyit ertenek hozza pont azert lehetett muzealis a kocsi :)

 

q

Előzmény: e30nick (221360)
R100 Creative Commons License 2017.06.29 0 0 221361

Nem ismerem, hogy kié a kocsi, én motorral voltam, inkább velük beszélgettem. Itt látod a rendezvényeket:

http://classicmotorsportclub.blog.hu/2017/01/16/2017_veteran_hegyi_felfuto_orszagos_bajnoksag_futamai

 

Előzmény: petrolhead (221359)
e30nick Creative Commons License 2017.06.29 0 0 221360

mi a jo az ot rendszamban?

Előzmény: petrolhead (221359)
petrolhead Creative Commons License 2017.06.29 0 0 221359

az meg hagyjan, jovore mar az elso nagylampasok is mehetnek a vizsgara! a kromos latvanykep nekem meg mindig konnyebben emesztheto az elodok miatt. az tuti, hogy elsore fura az OT-s E30, de az utakon futo darabszamhoz kepest igen keves lesz. mert ugye lehet az szep meg patika auto, de vannak visszafordithatatalan dolgok egy auto eleteben, ami miatt sose kaphat minositest. csoda h nemelyiknek sima forgalmija van egyaltalan :D emelett az is igaz, hogy egy nem piszkalt eloeletu peldany eseten konyebb a minositesig eljutni (alkatreszek, dokumentaltsag), mint a legtobb kortars off autotipus eseteben.
vadkerten a talakozon tobb, mint 2000 auto kozt 2db-ot lattam OT rendszammal, es az egyiket mar ismertem. veteran versenyeken hamarabb felbukkanak majd gondolom, ahol a 'kek-fehersegnel' fontosabb a 'veteransag'.

a jobb oldali kepen az ott Indy autoja? hol lehet ertesulni a hasonlo rendezvenyekrol?

Előzmény: R100 (221348)
PyroTamas Creative Commons License 2017.06.28 0 0 221358

Sziasztok!

 

KERESEK!!

Design Edition ajtókárpitokat 4 ajtósba, lehetőleg kéket! De ha sárga, piros van azsem gond. Ép bőrrel!

Ha valakinek akadna akkor kérem jelentkezzen a lenti elérhetőség eggyikén, Köszi és további szép napot!

 

+36204891118

nrqz95@gmail.com

 

 

vartburg_354turiszt Creative Commons License 2017.06.27 0 0 221357

letört a kamra

 

HOGY TUDOM VIZS A TENI MERT A kipu fogo nem lazul !!!!!!! ?

 

 

 

 

 

JA NEM IDE

THT Creative Commons License 2017.06.24 0 1 221356

Na ehez mondjuk pont jó lett volna egy 16i is alapnak :D

 

Bár nem úgy tűnt, hogy a költségek számítanának..

 

Vajon melyik lehet most értékesebb? Ez a V10, vagy az eredeti?

Előzmény: AMSOIL 309040000 (221355)
AMSOIL 309040000 Creative Commons License 2017.06.24 0 0 221355
cezet_IS Creative Commons License 2017.06.23 0 1 221354

Elhangzott már a sztori a Matyiéknál, csak biztos inkább holmi folyadékok elemzésével voltatok elfoglalva, nem a szakmai résszel! :D ;) Részletekbe én nem mennék bele, majd az érintett eldönti mekkora nyilvánosságot ad a dolognak. :) De, ami azt illeti azt a lehetőséget szerintem közülünk kevesen hagyták volna ki, persze ilyesmi "mezei tulajnak" nem is adatik meg. :)

Azt a króm ívet számon fogom kérni rajtad a következő találkozón, amin már újra a régivel leszel! :D

Előzmény: petrolhead (221352)
ger86 Creative Commons License 2017.06.23 0 0 221353

"Kettő lett, maradhat?" :) Viccet félreértve tényleg érdekes lehet egy komplett karosszériát újonnan megvenni. Kérdés megéri-e?

Előzmény: petrolhead (221352)
petrolhead Creative Commons License 2017.06.23 0 0 221352

azert az az eletkep ugy nincs meg elottem, hogy besetal az ember a (pl) wallisba, odamegy a pulthoz:
- jo napot, miben segithetek?

- hello, csak egy karosszeria lesz!

ha eljonnel az ujvonalas "biztosnemolyanmintregen" forumtalikra, akkor elmeselhetned eloben elsokezbol, mert igy csak legenda szinten jonnek fel az ilyen temak az esti tabortuznel. :)

Előzmény: oooo328 (221343)
petrolhead Creative Commons License 2017.06.23 0 0 221351

nem vagy indiszkret, mert ez meg mindig az E30 forum :)
igy van, under construction. ez meg donor, legfokepp a krom sarvedoivek miatt vettem meg, hogy azt majd atrakhassam az enyemre! mitagadas beleszerettem :D

 

Előzmény: cezet_IS (221336)
petrolhead Creative Commons License 2017.06.23 0 0 221350

ugye-ugye?! ;)

Előzmény: _c_ (221334)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!