Menetpróba: Hyundai Tucson 2.0 CRDi 185, 4WD - 2015.

Kimondták megint: prémium!

Egy autó, amit nem lehet megfogni, nem lehet rá mutogatni és észrevenni sem könnyű. Átlag Géza álomterepjárója sosem volt kézzelfoghatóbb. És igen, a sajtóanyagban emlegetik a Nordschleifét!

Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Cold Heart Creative Commons License 1 napja 0 0 646211

ha Massa lassú, inkább engedje el Bottast

persze gumikat csak ő tudja most kímélni, de konkrétan fogja a sort

Cold Heart Creative Commons License 1 napja 0 0 646210

egyelőre koppra lemásolják a korábbi éveiket

Előzmény: appache10 (646209)
appache10 Creative Commons License 1 napja 0 0 646209

Érdekes hogy ennyire kezd visszaesni az olaszok teljesítménye az elmúlt futamokat látva.

Kferro. Creative Commons License 1 napja 0 0 646208

Azért az milyen már, hogy a hátsó traktusban történt balesetekről nem mutattak külső kamerás felvételt.

Cold Heart Creative Commons License 1 napja 0 0 646207

de szép lenne egy Massa győzelem

appache10 Creative Commons License 1 napja 0 0 646206

Útolag kiderül ha igen.

Előzmény: Cold Heart (646205)
Cold Heart Creative Commons License 1 napja 0 0 646205

lehet, számított erre eleve, és máshogy akart fordulni

 

Perez a dupla sárgánál előzött?

Előzmény: appache10 (646198)
appache10 Creative Commons License 1 napja 0 0 646204

Szenved a Ferka főleg Vettellel.

Ordas Creative Commons License 1 napja 0 0 646203

Eddig a legjobb futam!

 

Mi van Vettellel?

Helter Skelter Creative Commons License 1 napja 0 0 646202

A brit média hatása... :)

 

Szujó hogy pörög.

Előzmény: appache10 (646198)
hitman Creative Commons License 1 napja 0 0 646201

Massa meg Bottas ezt hogy csinálta a rajtnál? :o

appache10 Creative Commons License 1 napja 0 0 646200

Alonso Button carsh volt a két lotus miatt.

Kferro. Creative Commons License 1 napja 0 0 646199

Eddig jó futam! :)

appache10 Creative Commons License 1 napja 0 0 646198

Bottas tényleg nagyon elözékeny votl Hamiltonnal szemben.

Cold Heart Creative Commons License 1 napja 0 0 646197

Szujó meg azt mondja, Alo nem bukott ezzel sok pozíciót - pontszerző helyen volt (oké, csak átmenetileg nyilván)

Cold Heart Creative Commons License 1 napja 0 0 646196

ja hogy szárny

bassza meg

Előzmény: Cold Heart (646194)
Helter Skelter Creative Commons License 1 napja 0 0 646195

Lesz itt verseny! :)

Cold Heart Creative Commons License 1 napja 0 0 646194

Alonso 9. hely? és box? :O

appache10 Creative Commons License 1 napja 0 0 646193

Lotus és Honda fele out már az első kőrben. Jól indul ez a futam.

Cold Heart Creative Commons License 1 napja 0 0 646192

eddig jól indul, kár az sc-ért

appache10 Creative Commons License 1 napja 0 0 646191

Nah Hulkenberg mindkét ferkát lerajtolta. Williamsek is szépen csinálták a rajtot, de Kvyat is erőset produkált az első körben.

hitman Creative Commons License 1 napja 0 0 646190

Nasr kocsijára már ráhúzták a hullazsákot...

appache10 Creative Commons License 1 napja 0 0 646189

Unalomra vagy Izgalomra fel? Vajon mit várhatunk ma. :)

F1 Hierro Creative Commons License 1 napja 0 0 646188

Konstruktőri múltidéző 9.

Silverstone több szempontból is különleges helyszíne a világbajnokságnak. Egyrészt 1950-ben itt volt az első futam, másrészt az Egyesült Királyság versenyzők és csapatok terén is a Forma-1 legsikeresebb országa, harmadrészt itt van a csapatok többségének bázisa. Nemcsak a[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

F1 Hierro Creative Commons License 1 napja 0 0 646187

Szerintem sem. 

 

A két futammal a GP-győzelmek értéke inflálódna. Pont az a lényeg, hogy van egy verseny, aminek megnyerése felteszi a koronát a hétvégére. Az is furán venné ki magát, ha esetleg olyan jönne ki a legtöbb ponttal a hétvégéből, aki egyik futamot sem nyerte meg.

Előzmény: Helter Skelter (646185)
F1 Hierro Creative Commons License 1 napja 0 0 646186

Múltidéző 9.

A silverstone-i pálya, a Forma-1 bölcsője, ahol 1950-ben a világbajnokság története elindult... Időnként váltótársa volt más pályáknak, de 1987 óta állandó helyszín, bár a vonalvezetés többször változott a kezdeti időkhöz képest. A jelenlegi mezőnyből eddig a hazai[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Helter Skelter Creative Commons License 1 napja 0 0 646185

Egyetért.

Valami módosítást is szeretnének a az eddig megszokott vasárnapi verseny helyett sprint futamot meg 2 versenyt szeretnének.

Szerintem nem kellene...

 

Előzmény: 1Forma (646184)
1Forma Creative Commons License 1 napja 0 0 646184

Jól illene az FIA "konzekvens" szabályalkotásába. 1983 végén betiltották a tankolást, mert veszélyes - 1994-ben kötelezőként bevezették. A turbókat 1988-ban betiltották, mert veszélyesek, 2014-ben kötelezőként bevezették. Az egész olyan brainstorming jellegű, láthatóan fogalmuk sincs mit akarnak.

 

Nekem meggyőződésem, hogy az unalom nem elsősorban a technikai szabályokból ered, inkább az egész hozzáállásból. Rengetegen hülyére keresik magukat különböző jogok eladásából, miközben a kiscsapatok a csőd szélén táncolnak. Ecclestone százmilliókat fizet kenőpénznek, ezek az összegek elegendőek lennének kirántani a bajból a legrosszabb helyzetben lévő csapatokat. Nincs teszt, nincs lehetőség a fejlesztésre, az év közbeni változtatásra, de közben elvárják, hogy a motorok és váltók több hétvégét is kibírjanak. Mindezt a spórolás jegyében. Bakker, mekkorát spórol a McLaren, vagy a Red Bull azzal, hogy az egész évük ment a levesbe egy hibás motorkoncepció miatt...

 

De ott a versenybíráskodás és a szabályok kérdése. Parc fermé megszegése miatt boxutcából kell rajtolni. WTF? Miért? A boxutcából való rajtolás arra lett kitalálva, ha valaki veszélyeztetné a rajtprocedúrát, akkor még maradjon lehetősége elindulni, nem büntetésként. Eleve mekkora baromság a parc fermé, mindent megtesznek azért, hogy a versenykörülmények közötti sebességi sorrendben indítsák el a versenyzőket, utána meg megy a csodálkozás, hogy a lassabbak nem előzik meg a gyorsabbakat. Tegnap említettétek Sennát, aki egy vacakabb kocsiban sorra hozta a pole-okat. Nos, az a Lotus-Renault a mezőny talán leggyorsabb autója volt, viszont sem megbízhatóságban, sem fogyasztásban nem vehette fel a versenyt a Hondával és a TAG-gal. Így legalább kihasználták a kocsiban rejlő lehetőségeket és sorra gyűjtötték az edzéselsőségeket és a futamokon meg próbáltak minél tovább az élen maradni. Mit kaptak érte: műsoridőt, publicitást, szponzorpénzeket. Mi mit kaptunk? Előzést, izgalmat, emlékezetes versenyt.

 

Szóval az atomot nem a technikára, hanem a döntéshozókra kellene dobni :-)

Előzmény: Helter Skelter (646181)
Inner Circle Creative Commons License 1 napja 0 0 646183

Mert a Mercivel aztán hasítottak... ádáz harcban a Force Indiával. A nyamvadt rövid orrkúpot is csak Ausztriára tették fel az egyik autóra, miközben a Williams év eleje óta azzal megy. Nem a szívem csücske a Honda, de a hátuk mögé ne bújjanak a mekisek. Olyan ez a sztori, mint valamelyik Moldova könyvben a környezetszennyező üzem, ami annyira terhelte a patak vizét, hogy mindenki más is minden mocskot beleengedett, mert az üzem szennyezése mellett az övèket nem lehetett kimérni. Aztán az üzemben befűtöttek nedves szalmával, hogy füstöljön a kémény, de a gépeket nem indították el. A többiek látták a füstöt ès benyomták a patakba a szennyvizet, amit szépen ki is mértek az ellenőrök. Csak a Mekinél már 2013-2014-ben megvolt a Honda nélküli mérés. Most felesleges kamuzni, hogy minden baba, csak a motor nem.

Előzmény: brewer (646182)
brewer Creative Commons License 1 napja 0 0 646182

A Meki kezdi bedobni a türölközőt, azt hiszem, ha nem lesz előrelépés októberig, nem a Hondával fognak nekivágni a következő évnek:

 

http://www.gptoday.com/full_story/view/531910/McLarens_Arai_Boullier_asked_if_its_time_to_go/ 

 

http://www1.skysports.com/f1/news/12479/9903631/mclaren