Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Medvepajtas Creative Commons License 2013.10.31 0 0 53447

Hali!

 

Személyes tapasztalat. A gyűrű az enyémen rendesen rá volt kapatva, viszont a szerelő utólag még egy spec célszerszámmal 20 fokot tudott húzni rajta.

Azt mondta, hogy szerinte ez nem fogja megoldani a problémát, de reménykedjünk. Igaza lett. Ha jól rajta van, csak erősebben meg kell húzni.

Előzmény: Füle Zoltán (53444)
Füle Zoltán Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53446

Én is arra a zöld gyűrűre gondolok, hogy megsérülhetett vagy valami nem jól áll benne.

Előzmény: Bagheera (53445)
Bagheera Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53445

Az alatt a müanyag anya alatt van egy O gyürü tömiés gyanànt.

Jo jàték rendessen a helyére rakni,de nem lehetetlen.

 

Előzmény: Füle Zoltán (53444)
Füle Zoltán Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53444

Üdv!

Citroen Xsara II. 2001. évjárat 1.6 16V lenne a kérdésem tárgya. Nyáron cseréltünk üzemanyag szivattyút a kocsiban. Valamelyik nap állt alatta a benzin. Hátsó ülés felnyit, a szivattyú tetején is áll a benzin. A szivattyút rögzítő nagy fekete műanyag anya cseréve,- a benzin továbbra is szivárog a szivattyú tetejénél. Valaki találkozott már a problémával, ötlet?

Várom segítő hozzászólásaitokat.

parrakos Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53443
Heló!
Köszi a tippet.Holnap megnézem a csatikat.Egyébként az autóvillamosságis pali is azt mondta, hogy nagyobb hidegbe már nem igazán fog ezzel az akksival elindulni.
Előzmény: Bagheera (53440)
Bagheera Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53442

üza rendszer akart lenni :)

Előzmény: Bagheera (53441)
Bagheera Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53441

Ezenkivül az ¨za rendszer is lehet ludas.

Valahol néha levegöt sziv,és nincs elég gazolaj.

Előzmény: Bagheera (53440)
Bagheera Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53440

Inkàbb huzogast szét a csatikat amik az adagolora mennek.

Kezdve az üzemanyag magneskapcsoloval.

Ha 50% az akksid akkor elsem indulna hidegen.

Ha meg elindult akkor böven elég a generàtor töltése egy dieselmotornak.

Ott valami kontakhiba lessz.

Előzmény: parrakos (53439)
parrakos Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53439

Mázlim volt, mert tőlünk két utcával odébb van egy autóvillamosságis szaki.Szóval most el is tudtam menni hozzá és kimérte a generátort és az akkut.A generátor szerinte jó, viszont az akkunak olyan 50% körüli a teljesítménye.

Akkor lehet hogy az akkumlátor a ludas?

Előzmény: francecoupe (53435)
StakkaBoo Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53438

 

Sziasztok!

 

 

Eladó egy garnitúra télikerék xsarára.

 

Felni :  4x108 et18

Gumi: Kléber krisalp hp2 méret: 185/60r15,  kb 70%-os 2009évj gumi,2 szezont futott.

 

Ára:45e ft

 

ejm285@freemail.hu 

 

 

parrakos Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53437

 

Egyébként, róla van szó.

parrakos Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53436

Köszönöm a segítséget, akkor elugrok egy autóvillamosságishoz és kiméretem a dolgokat.

Remélem tényleg ilyesmi baja lesz és nem valami komolyabb.

Előzmény: francecoupe (53435)
francecoupe Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53435

Vagy generátor. Azt írtad, hogy akku töltés után rendbe jött, tehát én első lépésként ezt tenném. Nem 100% , de valahonnan el kell indulni. Elképzelhető, hogy úgy leesik a fesz, hogy megzavarja az ECU-t.

Előzmény: parrakos (53433)
parrakos Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53434

Már olvasgattam vissza itt a fórumon, de turbo diesel motorokról nem igazán esett szó.

 

Előzmény: xsaraII. (53430)
parrakos Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53433

Szia!

 

Szóval akkor az akkumlátor okozhat ilyen fajta hibajelenségeket?

Előzmény: francecoupe (53431)
parrakos Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53432

Szia!

 

Nem világít semmi visszajelző lámpa.

Előzmény: xsaraII. (53430)
francecoupe Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53431

Én szintén egy töltés ellenőrzést javasolnék és hogy mekkorára esik le az akku feszültsége indításkor.

Előzmény: parrakos (53429)
xsaraII. Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53430

szia!

 

Pár napja ilyen témáról beszélgetünk, ha van türelmed visszaolvasgatni akkor biztosan találsz válaszokat.kicsit össztettebb a dolog, mert beszéltünk már, fojtószelepről, MAP szenzorrol, hibás trafósorról, aminek a hibája okozhat ilyen hibákat.

Egyátalán a műszerfalon a sárga motordiganosztikai lámpa világít???

Üdv.

Előzmény: parrakos (53429)
parrakos Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53429

Tiszteletem a Xarara tulajdonosoknak!

 

Egy kis tanácsot szeretnék kérni.Még friss Xara tulajdonos vagyok.Nem régen, vettem  egy 1998-as 1.9 TD Xarát, és a prolémám a következő lenne, vele kapcsolatban.Pár napja a motorja elkezdett remegni, mint ha szét akarna esni és a menetdinamikája is valahol elveszett, mert alig akar menni.Nembeszélve az égtelen füstölésről, amit a legkisebb gázadásra is elkezdi.

Viszont, tegnap előtt feltettem az akkumlátort tölteni, mert kicsit gyengének éreztem.Tegnap miután visszatettem az autóba és elindítottam, láss csodát, gyönyörűen duruzsolt a motor és az autó ment, mint a rakéta.

Sajnos a következö indításnál visszatért a motor remegése és a menetteljesítmény ismét a béka segge alatt volt.

Ezt okozhatja az akkumlátor hibája?Mert tudom, hogy a citroenek nagyon allergiások a feszültség ingadozásokra.

 

Lenne valakinek ötlete, vagy tippje, hogy mi lehet a probléma?

 

Előre is köszönöm a segítséget.

 

Üdv.

francecoupe Creative Commons License 2013.10.30 0 0 53428

Akkor talán érdemes lenne üzemmelegen megmérni, mennyit tölt a generátor.

Előzmény: tahepa (53427)
tahepa Creative Commons License 2013.10.29 0 0 53427

A folyamatos gázadás (2000-2100 ford) közben is leállt.

Előzmény: francecoupe (53426)
francecoupe Creative Commons License 2013.10.29 0 0 53426

Először kezdd egy folytószelep, MAP szenzor és/vagy alapjárati léptetőmotor takarítással. A kartergáz elszennyezi mindegyiket, akkor csinálja, hogy nem tartja meg az alapjárati fordulatot és leáll.

Előzmény: tahepa (53425)
tahepa Creative Commons License 2013.10.29 0 0 53425

Üdv mindenkinek!

Lehet hogy nálam is trafó csere lesz? Üzemmeleg motornál hírtelen fordulatszám esés majd leállás gázadás esetén is.

Akksicsere tavaly ősszel volt gyertya cserével kombinálva ,OMV maxmotion 95-ös benzint tankolok, egy hete 200 km-es túra 4 személlyel tempósan (100-130 km/h)...és közben is leállt egy alkalommal.Hidegen minden rendben. Az autó egy 2004-es gyártású Xsara II. 1.4 SX benzin 119.000 km-el.

ladasjani Creative Commons License 2013.10.29 0 0 53424

Sziasztok! 

 

Tudja-e azt valaki, hogy xsara I-ben hol van a központi zár vezérlő???  (Nem távirányitós) 

 

Van egy bicskakulcs garnitúrám, azt tervezem már régóta beszerelni. Most lessz időm bibelődni.

Még azt sem tudom, hogy kipakoljam e belőle a gyári vezérlőtt, vagy annak adjak e egy jelet a távossal.?!

 

 

Bagheera Creative Commons License 2013.10.29 0 0 53423

A tanàcshoz jo lenne tudni hogy Dob,vagy tàrcsafékes a jàrgàny.

Ha kézifékkötel akkor az nem veszedelmes dolog.

Ha màs van akkor megbontàs nélkül csak tippelni lehet.

Előzmény: Kennymayer (53422)
Kennymayer Creative Commons License 2013.10.28 0 0 53422

Hali!

Kikérném a véleményeteket hátha volt valakinek hasonló:

Szóval ha behúzom a kéziféket és indulaskor kiengedem akkor érzem hogy beragad valamelyik oldal. Ez lehet a kézifék kötél szorulása vagy hibája? Mennyire bonyolult ennek a cseréje? Amit még érzek hogy a kézifék behuzasakor az alsó 3 kattanás olyan lötyögős utana kezd el csak fogni.

Köszönöm a válaszokat előre is. Üdv. 

FZola Creative Commons License 2013.10.28 0 0 53421

Szia!

 

Nekem 2000-es Xsara I-em van (1.4 benzines). Nemrég volt egy ilyen hibám nekem is. Az egyik injektor hidegen ment, melegen beállt. Fél évig keresgéltük a hibát, hogy mitől hagy ki a motor. Olyan volt, mintha időnként megállna egy henger. A végén már melegen állandóan csinálta. Egyszer melegen kivettük az injektorsort, és ráindítóztunk. Így lett meg, hogy melyik a hibás. Persze ezzel el kellett érni, hogy melegen megálljon.

Előzmény: serjani (53203)
Tuzmester84 Creative Commons License 2013.10.28 0 0 53420

Jó eséllyel a trafó lesz a ludas, de a trafóval együtt mindenképp cseréljetek gyertyákat is!

Előzmény: e.zoli (53417)
xsaraII. Creative Commons License 2013.10.27 0 0 53419

Szia! Köszönöm szépen a segítségedet, akkor trafócsere lesz.Remélem megoldódik a probléma.Nekem hibakiolvasáskor a légkondi kapcsoló zárlatát,( semmi baja nem volt a lékondi kapcsolónak), és a ventillátor kapcsoló hibáját hozta ki, csak nem foglalkoztam vele, ezek szerint már akkor a trafó rosszalkodott.

Előzmény: e.zoli (53417)
vackor39 Creative Commons License 2013.10.27 0 0 53418

Sziasztok van egy II-es xsarám és úgy néz ki,hogy injektor problémás!Kb mennyibe kerül ennek a javítása?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!