Citroen Xsara II. 2001. évjárat 1.6 16V lenne a kérdésem tárgya. Nyáron cseréltünk üzemanyag szivattyút a kocsiban. Valamelyik nap állt alatta a benzin. Hátsó ülés felnyit, a szivattyú tetején is áll a benzin. A szivattyút rögzítő nagy fekete műanyag anya cseréve,- a benzin továbbra is szivárog a szivattyú tetejénél. Valaki találkozott már a problémával, ötlet?
Heló!
Köszi a tippet.Holnap megnézem a csatikat.Egyébként az autóvillamosságis pali is azt mondta, hogy nagyobb hidegbe már nem igazán fog ezzel az akksival elindulni.
Mázlim volt, mert tőlünk két utcával odébb van egy autóvillamosságis szaki.Szóval most el is tudtam menni hozzá és kimérte a generátort és az akkut.A generátor szerinte jó, viszont az akkunak olyan 50% körüli a teljesítménye.
Vagy generátor. Azt írtad, hogy akku töltés után rendbe jött, tehát én első lépésként ezt tenném. Nem 100% , de valahonnan el kell indulni. Elképzelhető, hogy úgy leesik a fesz, hogy megzavarja az ECU-t.
Pár napja ilyen témáról beszélgetünk, ha van türelmed visszaolvasgatni akkor biztosan találsz válaszokat.kicsit össztettebb a dolog, mert beszéltünk már, fojtószelepről, MAP szenzorrol, hibás trafósorról, aminek a hibája okozhat ilyen hibákat.
Egyátalán a műszerfalon a sárga motordiganosztikai lámpa világít???
Egy kis tanácsot szeretnék kérni.Még friss Xara tulajdonos vagyok.Nem régen, vettem egy 1998-as 1.9 TD Xarát, és a prolémám a következő lenne, vele kapcsolatban.Pár napja a motorja elkezdett remegni, mint ha szét akarna esni és a menetdinamikája is valahol elveszett, mert alig akar menni.Nembeszélve az égtelen füstölésről, amit a legkisebb gázadásra is elkezdi.
Viszont, tegnap előtt feltettem az akkumlátort tölteni, mert kicsit gyengének éreztem.Tegnap miután visszatettem az autóba és elindítottam, láss csodát, gyönyörűen duruzsolt a motor és az autó ment, mint a rakéta.
Sajnos a következö indításnál visszatért a motor remegése és a menetteljesítmény ismét a béka segge alatt volt.
Ezt okozhatja az akkumlátor hibája?Mert tudom, hogy a citroenek nagyon allergiások a feszültség ingadozásokra.
Lenne valakinek ötlete, vagy tippje, hogy mi lehet a probléma?
Először kezdd egy folytószelep, MAP szenzor és/vagy alapjárati léptetőmotor takarítással. A kartergáz elszennyezi mindegyiket, akkor csinálja, hogy nem tartja meg az alapjárati fordulatot és leáll.
Lehet hogy nálam is trafó csere lesz? Üzemmeleg motornál hírtelen fordulatszám esés majd leállás gázadás esetén is.
Akksicsere tavaly ősszel volt gyertya cserével kombinálva ,OMV maxmotion 95-ös benzint tankolok, egy hete 200 km-es túra 4 személlyel tempósan (100-130 km/h)...és közben is leállt egy alkalommal.Hidegen minden rendben. Az autó egy 2004-es gyártású Xsara II. 1.4 SX benzin 119.000 km-el.
Kikérném a véleményeteket hátha volt valakinek hasonló:
Szóval ha behúzom a kéziféket és indulaskor kiengedem akkor érzem hogy beragad valamelyik oldal. Ez lehet a kézifék kötél szorulása vagy hibája? Mennyire bonyolult ennek a cseréje? Amit még érzek hogy a kézifék behuzasakor az alsó 3 kattanás olyan lötyögős utana kezd el csak fogni.
Nekem 2000-es Xsara I-em van (1.4 benzines). Nemrég volt egy ilyen hibám nekem is. Az egyik injektor hidegen ment, melegen beállt. Fél évig keresgéltük a hibát, hogy mitől hagy ki a motor. Olyan volt, mintha időnként megállna egy henger. A végén már melegen állandóan csinálta. Egyszer melegen kivettük az injektorsort, és ráindítóztunk. Így lett meg, hogy melyik a hibás. Persze ezzel el kellett érni, hogy melegen megálljon.
Szia! Köszönöm szépen a segítségedet, akkor trafócsere lesz.Remélem megoldódik a probléma.Nekem hibakiolvasáskor a légkondi kapcsoló zárlatát,( semmi baja nem volt a lékondi kapcsolónak), és a ventillátor kapcsoló hibáját hozta ki, csak nem foglalkoztam vele, ezek szerint már akkor a trafó rosszalkodott.