Sziasztok! Van egy probléma a xsarámmal.. Járó motornál nagyon hangos zakatolás hallatszik a motortérből.. Kinyomott kuplungnál elhallgat.. A nyelestengely csapágyra tippelek, de olyat olvastam hogy olyan nincs meg sehol nem találok az interneten,csak szimeringet.. Ha valaki találkozott már ilyen jellegű problémával kérem segítsen.
Pattintsd ki először a bajuszkapcsoló végén a kerek gombot (vékony csavarhúzóval piszkáld ki)! Azzal még nem rontasz el semmit és láthatod a szituációt. Szerintem azt a réz szart nem tudod pótolni semmivel, én anno próbálkoztam, aztán beláttam, h újat kell venni.. :)
Sziasztok, segítségre lenne szükségem. Van nálam kölcsönbe egy Xsara II 1.6. A fedcomp egyszer csak megállt egy funkció kijelzésnél (átlagseb.) és hiába nyomogatom az ablaktörlő végén lévő gombot, semmi változás. Akku saru le, majd vissza és azóta az alsó sorban csak a dátum jelenik meg. "B" tipusú kijelző. Mi lehet?
Nem 100%-ig biztos, de eddig amivel találkoztam és ilyen- vagy hasonló jelenséget produkált, ott az üzemanyagpumpa volt a ludas.
Működött, de mégis.
"Egy ideje azt is csinálja, hogy gyujtás kikapcs után nem áll le még 2-3 mp-ig."
Érdemes lenne egy diagot csinálni rajta, HDi-nél ilyen jelenséget a nagynyomású pumpa fenekében levő nyomásszabályzó kis szűrőjének (ha van rajta) koszolódása is okozhatja ill. a szabályzó hibája.
"A klíma nem hűt,"
Első körben érdemes lenne megnézetni, hogy van-e benne gáz.
Üdv szakik. Szüleimtől megörököltem egy citroen xsara break 2001 2.0 HDI kocsit. Pár gondom lenne vele.
Az egyik: Néha amikor negyedig van a tank és körforgalonban megyek át leáll a kocsi. Aztán várok 2-3 percet és elindul, a motor hiba led világít fél napig, nagyon idegesítő.. Szüleim sokat hordták sok szerelőhöz, de nem lett jó. Több éve megvan ez a gond, sok alkatrészt, szűrőket, stb cseréltek is. Egy ideje azt is csinálja, hogy gyujtás kikapcs után nem áll le még 2-3 mp-ig. Esetleg üzemanyag szűrőt ami az üzemanyag pumpában van tudja valaki lehet-e külön kapni és ha igen, hol?
A másik:
A klíma nem hűt, a led világít meg minden üzemel, a fűtés kiválló. Köszönöm előre is az öteleteket :)
Észrevettem, hogy a nívópálcát kiemelheti a nyomás, mert már többször úgy találtam, mikor felnyitottam a motorháztetőt.
90LE-s HDI motornál hol van a kartergáz visszavezetés? Van abban szűrő, olaj lecsapató, vagy, ami el tud tömődni?
Hasonló, "olajsáros" kérdés: Még a turbó kapcsán olvastam, hogy "a turbó kenését biztosító olajcső egy üreges olajáteresztő csavaron át kapja meg a kenőanyagot. A kis áteresztő csavarban van egy még kisebb szűrőcske, amely idővel megtelik kosszal és eltömődik." Hogy lehet ezt megelőzni? Érdemes átmosni az egész járatrendszert mosóolajjal? Vagy le lehet szedni ezt a kis beeresztő csavart, és átmosni?