Szia Viktor! Számomra ismét bizonyitott a kis 1,6-os HDI. A "navi" jóvoltából mentünk, olyan hegyi kecskecsapáson, hogy idönként 1-esbe kellett visszaváltani, két autó egymás mellett nem fért el. Ezen a terepen sem érte el a hűtőfolyadék és az olaj sem a kritikus hőmérsékletet. Az út átlagfogyasztása 8 L. alatt volt, ami szerintem lakókocsit vontatva, igen derék dolog. A 100 000-es átvizsgálást már itthon csináltattam meg, csak a kötelező szürök és olaj csere volt, semmi más szerencsére. Üdvözlettel: birobandi
Szia userik! Köszönöm kedves érdeklődésed, néhány napja értem haza. Nagyon szépen viselkedett cápácskám. Semmi hibaüzi, lakókocsival 8l/100Km körül alakult a fogyasztás. Sokat mentem pályán, 90Km/h sebeséggel. Nem lehet véletlen, hogy az alábbi képet saját hazájában készítettem. Az út kb. 3500 Km volt.
Nem kettőstömegű van benne, ugyanezt tapasztaltam én is amit te, napokkal később szétesett az egész kuplung és ki kellett cserélni ami kb 85.000-be fájt .
Mikor ráz az eleje,kanyarodáskor alacsony sebességnél?
Nézd meg az olajszintet.Érdemes a nívószint fölé önteni.Lehet csak pár decit kell önteni hozzá.Ha nem szűnik a remegés,akkor egy csövet kell kicserélni és megoldódik a probléma (nálam ez lett a megoldás).Az olaj típusát nem tudom,valahol fel van írva,de sajnos nem találtam.A többiek közül valaki biztosan elárulja majd neked.Azt viszont tudam,mikor én kerestem,eléggé húzos volt az ára,hogy egy pár deciért megvegyek egy egész flakonnal.
Ebben igazad van, csak az a probléma, hogy a 307-est beszámítják, ezért szinte"azonnal" kellett valami problémamegoldás. Hibásan pedig nem akartak kiadni a kezemből.
Elvileg megvan a régi kapcsoló, sőt, kettő is van, ha kell elküldöm postán, mert én nem tudok mit kezdeni vele.
Olcsóbban is megúszhattad volna a COM2000-t igaz kicsit továb kellett volna jönnöd hozzám...
Tény és való hogy csak akkor derül ki hogy meg lehet-e olani ha szétkaptuk volna. Ha megvan mert ugye a tied a rossz alkatrész akkor írj privit és küld fel nekem. megnézem