Amit írsz az tipikus Astra betegség.Nekem is van egy ilyenem.Az állandó leállást nagy valószinűséggel a gyújtásmodul hibája okozta.Ezt támasztja alá,hogy amióta kicserélted nem áll le!Az alapjárat ingadozást meg az alapjárati motor okozza!Ebben van egy kis tengely,melynek a végén egy kis réz kúp található,mely egy furatot szabályoz.Szóval ez a tengely annyira elkoszolódik,hogy nem tudja csinálni a dolgát.Tisztítással orvosolható valamelyest a hiba,hacsak már nincs annyira begyógyulva,hogy szinte reménytelen!
Van egy '92-es 1.4-es,60 lovas astrám és nem tudunk rájönni mi a baja.Remélem tud valaki segíteni,mert kezdek megörülni miatta.
Diagnózis:Alapjárat ingadozik,melegen is.Majdnem leáll,dadog,aztán ujra normális alapjárat,ezután ujra fulladozik,a kipufogo is beszuszog olyankor.Leáll,amikor olyanja van,és csak hosszas inditgatás után indul ujra.Már kicseréltem benne az üzemanyag szűrőt,szivattyút,gyujtásmodult,trafót,elosztófedelet,rotort,gyertyakábeleket,gyertyákat,és annyi javulás van,hogy azóta nem állt le,de alapjáraton ugyanolyan rossz,alacsony fordulaton berángat.de amikor már fordulaton van semmi baja,megy jol,sokat nem eszik,minden oké.Csak alapjáraton van ez a baja,de nem jövünk rá,h mi lehet.Igy meg nem merek elindulni semerre,mert nemtudni mikor adja meg magát,pl.piros lámpánál a keresztezödésben...Remélem tud valaki segíteni!
Egy ideje a következőt csinálja az 1.4-es F-es. Lassításkor benyomott kuplung mellett a fordulatszám azonnal az egekbe szökik, mihelyt rálépek a fékre. Mindez akkor is előfordul, ha megállás utáni pár másodpercben rálépek a fékre. Néhány másodpercig pörög, aztán visszaáll az alapjáratra. Ha megállás előtt hosszan fékezek és csak az utolsó pillanatban teszem üresbe, akkor általában nem produkálja mindezt. Egy-két szervíz már tanácstalan volt.
Van egy C14NZ motoros astrám és a következő problémája van: túl van egy hall jeladó cserén mivel 160 ezer kilóméternél előjött rajta hogy folyton leállogatott és kb. 5 perc múlva újra lehetett indítani(már kezdett az idegeimre menni:-)csere óta nem állt le egyszer sem......szóval a lényeg az, hogy mióta ki lett cserélve "iszonyú" gyenge lett a motor, pl. nyomok egy padlót alapjáraton kb 10 mp míg felpörög,vagy előzni egyátalán nem tudok vele, ez sztem nem normális.Ha valakinek volt már ilyen problémája vagy ért hozzá mi lehet a gond írja meg..... előre is köszi..
Kérdésem lenne. F astra 1.4es motorral karburátoros ECU van benne. Szerintem sokat eszik és olykor benzinszagu a kipufogo gáz is. Pár napja lett hengerfej pakolás cserélve és a szelepszár szimmeringek is.
Olykor fehér füst is jön a kipufogobol de sem olajat sem vizet nem fogyaszt. Viz is jön a kipufogobol. Egyszer az alapjárat is megingott menet közbe pár másodpercig amig üresbe gurultam és 1200-1500 között mozgott. Kérdésem a következö: Mi okozhatja ezt? Föleg a benzinszagot és a fehér füstöt.
Sziasztok! Van egy 1,4-es F Astrám. A bajom a következő. Amikor még hideg a motor, akkor a gyújtáselosztó (tök hülye vagyok a motorokhoz, de szerintem az), hangosan nyikorog. Amikor már ment a motor 1-2 percet, akkor semmi gond, semmi nyikorgás. Ezt csak kb 2 napja csinálja, addig semmi. Valami elhasználódhatott benne? Vagy mi lehet vele?
sziasztok. olvasom hogy mindenki a rángatózással küszködik. elsősorban a termosztátot kellene kiszedni, és ellenőrizni hogy jól működik-e? otthon egy tálban forralj fel vizet és tedd a vízbe a kiszerelt termosztátot. ki kell hogy nyíljon teljesen. az opel egy köztudott termosztát zabáló. a legtöbbször nem a termosztát nyitásával hanem a zárással van gond. nem szokott teljesen bezáródni, ezáltal folyamatosan kering a hűtővíz, ezáltal nem melegszik üzemi hőfokra a motor és ezért a computer többlet benzint ad mert hidegnek érzi a motort. /szivatóval megy/ van olyan hogy nyílik és zárodik a termosztát még is rossz. a közepe ferdén áll. egy cserét megér. tipustól függően 1000-5000ft. ja és a sportlégszűrőt sem szereti, ez is hiba szokott lenni. jo szerelést mindenkinek. üdv gsic20let
Opel astrám van 93.as 1,4-es és a következö hibát produkálja:
Réngat néha leáll ok nélkül és majd valamikor egyszeri és valamikor meg többszöri probálkozásra ujraindul és megy mondjuk 2-3 km-ert és ismét ez.
Eleinte az alapjárati motorra gyanakodtam most kiderült ,hogy nem is ez a gond!
Van a gyujtáselosztó alatt egy érintkezö nem tudom mi a neve azt hiszem (hal jelado) és ez nem mindig érintkezik és úgy gondolom ez lehet a hiba oka.
De sajnos nem vagyok biztos ebben és addig nem akarok sokat rákölteni ,ameddig nem tudom pontosan mi is a hibája.Tehát szeretném töletek kérni aki tud valamit ezzel kapcsolatban segíteni írjon nekem pár tanácsot.
Ném vagyok valamilyen gyakorlott fórumos most használok elöször ilyet,ha lehet akkor légyszíves irjatok megnevezést is.
Köszönöm üdv minden opelosnak Csaba
Ha menet közben megoldódna a hiba akkor megírom mi volt valójában a gond.
először is vedd le a vezérműszíj burkolatát, a főtengely ékszíjtárcsáján van egy jel. /vagyis 1 vonal/ a motorblokk vagy a vezérmű burkolatán ven 1 ékalakú jel, vagy egy kiálló /csöcs/. tekerd a főtengely /legalsó ékszíjtárcsa/ egy racsniskulcsal az ékalakú jelig. ha egyvonalba vannak akkor a vezérműtengely kerekén/a legfelső tárcsa/ oldalán lévő vonal /jel/ függőlegesen felül lesz teljesen középen. ha ezek nem egyeznek akkor átugrott a vezérlésed. ha mégis futnak a jelek akkor vedd le a gyulytáselosztó fedelet és a rotornak vagy az 1-es vagy a 4-es henger kábeljeinél kell hogy álljon. amúgy próbáld meg a gyujtássorend ellenőrzését. sorrend 1-3-4-2
Egy kis tanácsra lenne szükségem. Az autom egy F-es Astra C16SE motorral. A hiba jelenség:
Mentem hazafelé kb 50 km/h-val gyorítani szerettem volna de gyenge volt, mondom visszaváltok aztán uccu neik így tettem. Raktam egy harmadikat aztán ráléptem a gázra nem sok eredménnyel 2 henger leált. Hazamentem és a következőket állapítottam meg: a 3. és 4. henger nem megy szikra van mert lehúztam menet közben a gyertyakábeleket és látható volt a jelenség. Kicseréltem a 4-es és 2-es befecskendezőket. Az eredmény változatlan a 3. és 4. henger nem működik. Így kizártam a befecskendezőket. Próbáltam mérni a vezetéket 0,5 V de sajnos szerintem ezt nem tudom csak úgy lemérni nem hiszem,hogy a multiméterem olyan gyors lenne, hogy le tudná mérni az adatokat.
Ha valaki találkozott már hasonló hibával kérem segítsen adjon tanácsot.
Mitől lehet , hogy csak a 3. és 4. henger nem megy?
Hogy lehet lemérni a vezetéket, hogy egyáltalán kap-e áramot a befecskendező?
az opelnek elég érzékeny elektronikálya van de még te is kitudod süttetni otthon, és nem kell szerelőket keresned. ha a computer hibát érzékel /akár elektromos, akár egy csőszakadást/ kivillanik a diagnosztika lámpa. hiába jaítod meg a hibajel bentmarad a computerben. ilyenkor elég ha az akksi negatívját , /csak a negatívo sarut/ lehúzod 5-10 percre. ha még mindíg hibát mutat akkor valami más is hibás. és még 1000 trükk az opelnél. ha segíthetek irjatok. zoltan.u@freemail.hu
a rángatózás teljesen kikészítette a féltengelyeket és a motor tartó bakokat.ez nekem a sportlégszürő cserélyével/vissza raktam a gyári műanyag dobozszűrőt/ és 1 termosztát cserével megszűnt./3800ft/
sziasztok. van 1 astra 16v gsi-m és elötte 1 cali 8v-m. elég sokat megtudtam az opelekről ezért ha valakinek tudok segíteni nyugodtan írjatok. zoltan.u@freemail.hu tipikus hiba az opeleknél pl rángatózás, diagnosztika lámpa világít meg stb. üdv zoli
hali! nemtudja vki h az f astra alá hátra 3-4cm-es ültetéssel befér-e, a 205/45*16 gumma ? ..persze felnivel 1ütt. ha vki tudna segíteni ,azt megköszönném
HELLO van 1 opel astram 1,4 mpiaz auto 100km / h nal el kezd rangatni es nem gyorsul jobban 1 darabig, ozt ujra elindul es megy 140 km/h ig. ha lassitok vele akkor ujra jelentkezik es a hiba
mi lehet a gond? a diagnosztika nem ad semmi hibat, es szerelok sem tudjak, minden szurot kicsereltem.irjatok legyszi!!!!help meee!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Hello Abban kérném a segítségeteket, hogy az Opel Astra G CC (2003) tipusú autóba pollenszűrőt szeretnék cserélni, mert igen párásodik csak azt nem tudom hol helyezkedik el. Segítségeteket előre is köszönöm. A kesztyűtartó alatt és a motortérből is próbáltam keresni de egyik helyen sincs. Sziasztok, Zsolt
Ha valaki tud lécci segítsen!Van egy 95-ös F Astrám.Kb.180000 km.van benne.Mostanság pokoli sokat eszik.Alapjáraton ha lepadlózom olyan fekete füstje van,hogy a TDI-k meg irigyelnék!Bocsi nem írtam,hogy ez egy 1.4-es benzines központi befecskendezős.C14NZ motor kódú.Régebben ha teli tankoltam egy osztásnyi benzinnel kb 200 kilómétert tudtam menni.Ez most jó,ha eléri a 100-at!Most is negyed alatt van a tankom,de csak 350 km-tert mentem!!Szóval mitől ehet ennyit?Ha valaki már járt így,írja meg neki mi volt a problémája!Előre is köszi!
Köszönöm a segítséget, igazából nem jutottam el odáig, mert előbb kiderült, h mi a bibi. Valószínű a tanksapka volt rossz és a tankban vákum keletkezett, ezért nem ment elég üzemanyag a motorba és leállt. Vettem rá egy másik tanksapkatetőt és fúrtam rá egy pici lyukat, így kipróbáltam és semmi baja...:-) De azért köszi a segítséget. Anett