Ha van turbo akkor turbos, ha nincs akkor nem. ez gondolom egyertelmu. ha van adagolo a motor jobb oldalan annyi csovel ahany henger akkor kamras diesel. az 5-os valtobol is ketfajta van. az egyik az amit az elobb targyaltatok a masik a "-" "D" "+" verzio. ott a muszerfalon irja ki "D"-nel, hogy hanyadikba teszed.
Köszi Jimmy, közben annyi már kiderült, h 5 gang lesz az a 4... :D
Úgy van a váltókulisszán, ahogy Smafu írta, 2,3,4,D - csak éppen annyit (v annyit sem) ért hozzá az ember mint én. A motorról viszont állítja, h td, semmi közös nyomócső, de délután nézünk alvázszámot, és akkor talán közelebb jutok a megoldáshoz.
A propos: tudtok esetleg eladó , jó állapotú C kombit 4 gangos automatával? állapot érdekel, nem évjárat.
Sziasztok. Mercedes w220 2000-es év, központi zár nem működik sehogysem. Ez vákuumos, vagy elektromos. Kulcsban elemcsere után, csak az irányjelzők villanak fel 3x, de nem zár le. Ha újra be kell tanítani azt, hogy tudom? Mi lehet a gond? Előző Roveremnél nem volt távírányítós kulcs, de azt lehetett zárni a kulcsal a zárba behelyezve is. Letölteni honnan tudok egy szerelési útmutatót (dokumentum, vagy CD). Illetve egy navigációs CD is kellene. Köszönöm.
Az enyém is 1997es ,viszont mindene 96 év végi. Így lehet ,hogy 2000 evjarat,de 99 vege tulajdonképpen,ezert lehet 250td.2000ig gyartották. De tuti nem volt a 96-00 c250ben 4 seb aut.A 93-96ig gyartottakban volt csak.
Az autó elméletileg W202, nekem vlhogy jobban bejön a "kockalámpa" mint utána a sokszemű... :) Kerestem guglival, találtam is pár infót, de nem eleget, ezért jöttem ide.
Van vlhol publikus, elérhető tudástár (a wikin kívül :) ) a W202-kre?
Ha valóban 2000.9 az évjárat, ott már esélyes, hogy 5 gangos, csak sok esetben 2-ből indulnak, így a nem mercedes fun felhasználók a számolásaik alapján 4 sebességet számolnak. De amúgy egyszerű a dolog 2 lehetőséged van, egy, hogy dobsz egy alvázszámot, és megmondjuk, vagy egy képet a váltókulisszáról. Ha 5 gangos a fokozatok úgy lesznek felírva a kulisszára, hogy 2.3.4.D, ha négy sebességes, akkor 2.3.D. De azt is furcsállom amúgy, hogy 2000.9 hóban 250TD, akkoriban már CDI volt a 202-ben is. 98-99-ben legkésőbb zárták a kamrás dieseleket.
Egy 2000. 9. hóban gyártott C 250 T TD Sport megvásárlásán törpölök, amiben elméletileg 4 gangos automata van. Ez lehetséges? Akkor már nem évek óta az 5-ös automatát nyomták Merciék?
Automata párti vagyok, ezer éve azok vannak a családban (nem Mercik). A C Mercik 4-es automatájáról mindenhol jókat olvastam (ezért azt keresem), az 5-ös automatákról nem, vezetni eddig csak C180 kéziváltós benzinest vezettem.
A C Merci tetszik, jól érzem magam benne, eredetileg C200 (esetleg C180) kombi automatát kerestem, és megláttam ezt az "öreg" C250 dízelt, amit 4-es automatával hirdetnek.
Ha van erre szabad kapacitásotok, léci' súgjatok! :)
Köszönöm szépen a segítséget. Ma megnéztem egyet az ajtók alja elég érdekes volt. A műanyagok felszilózva és lefújva :-) ez pont egy diesel volt füstölt mint egy erdész ifa és fehér műanyagig volt kopva váltó.1999-es. 890000-ért, meg néztem egyet 550000-ért azt már sokkal jobb volt kicsit ennek is az ajtó alja volt púpos de még érintetlen javítható körbemértem egyenletes 1, körül volt, ez benyás volt motorja jó, menni nem sikerült vele ,mert nem volt időm megvárni míg kihámozzák, meg jöttek messziről megnézni, belül kicsit kopott de semmi vészes, és most hívtam el is vitték. Holnap talán megnézem a 420000-t. Kíváncsi vagyok egyet megér. A váltó viszont nekem érdekes , mindkettőben lógos volt, nem tudom ez mennyire jellemző a típusra? A hátsó üléssor mindegyikben állítható? Vagy felszereltségtől függött? Hülye méretű a gumi rajta, gondolom érdemesebb váltóméretbe gondolkodni.
",a 270-nél ott a nagynyomású meg a turbo" Persze, hogy ott van, hol legyen?:-)
A n.ny.pumpámat rendberakták kb. 4 éve, azt hiszem 32-be "fájt", mert szegény nem annyira szereti az itthoni go-t. A turbo meg szinte örök élet, ha figyelnek rá. (Az nem kerül pénzbe!) Aki meg idióta, az minden turbót tönkre fog tenni!